Ik ben aan het internetten op mijn iphone maar hoor niets overgaan. Naja bedankt voor het proberen. Volgende keer beterquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:00 schreef WHATSHESAID het volgende:
HEY IK BELDE JE NET.
Ik kom niet meer op de gastenlijst, omdat het uitverkocht is en de lijst was uitgeprint dus het kon niet meer aangepast worden![]()
![]()
Sorry!
Okquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:10 schreef Isegrim het volgende:
Mijn zusje en haar man komen dit weekend langs en willen wel even met mij langs Ikea
Goeroe heeft idd een mooie, witte iPhonequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:12 schreef Isegrim het volgende:
Heeft Goeroe ook al een iPhone?
*jaloers is
Och, geen probleem, graag gedaanquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maar ik onthoud natuurlijk je lieve aanbod.
... en allemaal uitverkocht.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:15 schreef ebeaydojraes het volgende:
rotown ... mja... zoveel leuke bands deze week...
Haha heb je nog bij halte Kalfjeslaan (bij de Shurgard) even naar mijn voormalige huisje en ex-vriendin gezwaaid?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:16 schreef Isegrim het volgende:
Die bus net was gewoon in 5 minuten bij het station. Normaal is het een kwartier ofzo.
Dan heb ik al wat anders te doen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
a balladeer zijn nog kaarten voor toch? Ik heb die ten minste nog wel
Eh, nee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha heb je nog bij halte Kalfjeslaan (bij de Shurgard) even naar mijn voormalige huisje en ex-vriendin gezwaaid?
Hartstikke handig een IPhone. Als iemand belt en je wilt het gesprek onderbreken, dan zet je je Iphone op de speaker, en de gene aan de andere kant van de lijn denkt dat je verbinding kut is / je een tunnel in rijdtquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:12 schreef Isegrim het volgende:
Heeft Goeroe ook al een iPhone?
*jaloers is
geen idee waar je het over hebt maar in de auto heb ik mijn nokia 3109 op carkitquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hartstikke handig een IPhone. Als iemand belt en je wilt het gesprek onderbreken, dan zet je je Iphone op de speaker, en de gene aan de andere kant van de lijn denkt dat je verbinding kut is / je een tunnel in rijdt
3109 FTW!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
geen idee waar je het over hebt maar in de auto heb ik mijn nokia 3109 op carkit
Hij is prima omdat ik er en iPhone naast heb.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
3109 FTW!![]()
Voor zakelijk echt prima ding
Is dat erg?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:08 schreef Isegrim het volgende:
De EU gaat GVD daadwerkelijk de gloeilamp verbieden.
En zorgen dat alle opladers hetzelfde wordenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:08 schreef Isegrim het volgende:
De EU gaat GVD daadwerkelijk de gloeilamp verbieden.
Dat vind ik een verregaande inbreuk op persoonlijke keuzevrijheid. En dus erg. En dan kan ik mijn Philips Wake-up Light wel wegflikkeren.quote:
Zitten daar geen LED lampen in danquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:13 schreef Isegrim het volgende:
Dat vind ik een verregaande inbreuk op persoonlijke keuzevrijheid. En dus erg. En dan kan ik mijn Philips Wake-up Light wel wegflikkeren.
Mjah ik vind het een verregaande inbreuk op mijn keuzevrijheid dat jouw Wake-up-Light en gloeilampjes ervoor zorgen dat ik mijn kleinzoon de ijsbeer alleen door beelden van vroeger kan laten zien.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat vind ik een verregaande inbreuk op persoonlijke keuzevrijheid. En dus erg. En dan kan ik mijn Philips Wake-up Light wel wegflikkeren.
Nee, daar zit een 100 Watt gloeilamp in. LEDs lijken me ook niet hee; geschikt om een zonsopgang te simuleren...quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zitten daar geen LED lampen in dan![]()
Ze hebben zelfs een lampje op zonne-energie, maar die geeft nauwelijks licht.quote:Bij IKEA zag ik ook al voorzichtig een assortiment LED lampen komen
Klimaatveranderingen bestaan al zolang als de aarde bestaan en het getuigt van een verregaande arrogantie om te denken dat de mens de veroorzaker is van de klimaatverandering die nu gaande is. Een paar miljoen jaar geleden was Nederland een tropisch moeras en er hebben hier ook enorme ijsbergen gelegen. En dan gaan wij ons druk maken dat het een beetje warmer wordt en denken wij dat we dat kunnen voorkomen door onze CO2-uitstoot te verminderen? Ga toch weg.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:15 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mjah ik vind het een verregaande inbreuk op mijn keuzevrijheid dat jouw Wake-up-Light en gloeilampjes ervoor zorgen dat ik mijn kleinzoon de ijsbeer alleen door beelden van vroeger kan laten zien.
Als er al MagLites zijn met LEDs, dan moet een zonsopgang ook wel lukken. En ze zijn in tegenstelling tot de meeste spaarlampen ook dimbaar.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:15 schreef Isegrim het volgende:
Nee, daar zit een 100 Watt gloeilamp in. LEDs lijken me ook niet hee; geschikt om een zonsopgang te simuleren...
Het gaat niet alleen om intensiteit, maar ook om warmte. Het bijzondere van die Wake-up Light is dat dat licht ook echt 'voelt' als zonlicht. Ik geloof nooit dat een LED dat effect kan bereiken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als er al MagLites zijn met LEDs, dan moet een zonsopgang ook wel lukken. En ze zijn in tegenstelling tot de meeste spaarlampen ook dimbaar.
Dus jij ontkent het feit dat sinds de dag dat de mens op grote schaal fossiele brandstoffen is gaan verbranden, de aarde sneller is gaan opwarmen dan ooit tevoren?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:17 schreef Isegrim het volgende:
Klimaatveranderingen bestaan al zolang als de aarde bestaan en het getuigt van een verregaande arrogantie om te denken dat de mens de veroorzaker is van de klimaatverandering die nu gaande is. Een paar miljoen jaar geleden was Nederland een tropisch moeras en er hebben hier ook enorme ijsbergen gelegen. En dan gaan wij ons druk maken dat het een beetje warmer wordt en denken wij dat we dat kunnen voorkomen door onze CO2-uitstoot te verminderen? Ga toch weg.
Do we really need to do this? Here goesquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Klimaatveranderingen bestaan al zolang als de aarde bestaan en het getuigt van een verregaande arrogantie om te denken dat de mens de veroorzaker is van de klimaatverandering die nu gaande is. Een paar miljoen jaar geleden was Nederland een tropisch moeras en er hebben hier ook enorme ijsbergen gelegen. En dan gaan wij ons druk maken dat het een beetje warmer wordt en denken wij dat we dat kunnen voorkomen door onze CO2-uitstoot te verminderen? Ga toch weg.
Ja, dan moet je er ook nog een UV-lamp bij nemenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:20 schreef Isegrim het volgende:
Het gaat niet alleen om intensiteit, maar ook om warmte. Het bijzondere van die Wake-up Light is dat dat licht ook echt 'voelt' als zonlicht. Ik geloof nooit dat een LED dat effect kan bereiken.
De verschillende evenwichten op aarden zijn zo mooi afgesteld dat het helemaal niet raar is dat een paar procent meer CO2 uitstoot een wezenlijk verschil maakt. Zo meen ik ergens gelezen te hebben dat als de aarde 1 km verder van de zon had gestaan, de wereld er heel anders had uit gezienquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:23 schreef Isegrim het volgende:
Ik zeg niet dat de mens er helemaal niets mee te maken heeft. Maar gezien het feit dat de mens slechts verantwoordelijk is voor een paar procent van de totale CO2-uitstoot, heb ik grote twijfels bij de global warming-hype.
Tja, we zien het vanzelf, maar veel maakt het niet uit denk ik. Als de mens niet de veroorzaker is, blijft het probleem sowieso bestaan. Als de mens wel de veroorzaker is, ook, want ik denk niet dat mensen hun gedrag zullen veranderen tenzij ze direct negatieve gevolgen ervaren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
De verschillende evenwichten op aarden zijn zo mooi afgesteld dat het helemaal niet raar is dat een paar procent meer CO2 uitstoot een wezenlijk verschil maakt. Zo meen ik ergens gelezen te hebben dat als de aarde 1 km verder van de zon had gestaan, de wereld er heel anders had uit gezien
Erkennen is de eerste stap naar oplossing van het probleemquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tja, we zien het vanzelf, maar veel maakt het niet uit denk ik. Als de mens niet de veroorzaker is, blijft het probleem sowieso bestaan. Als de mens wel de veroorzaker is, ook, want ik denk niet dat mensen hun gedrag zullen veranderen tenzij ze direct negatieve gevolgen ervaren.
Ik ondervind vooralsnog geen probleem en vind het vooral prettig als het een paar graden warmer is want ik houd van warmte. En kinderen krijg ik niet, dus mijn belang is nihil. Ik laat het dus met liefde aan anderen over.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Erkennen is de eerste stap naar oplossing van het probleem![]()
Ik ben al thuis maar ik heb geen zin om iets met die OP te doen.quote:Al thuis eigenlijk? We zouden de OP eens een keer moeten uitbreiden. Is Harvey de onderhouder van de OP?
Spoken as a real VVD'er.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ondervind vooralsnog geen probleem en vind het vooral prettig als het een paar graden warmer is want ik houd van warmte. En kinderen krijg ik niet, dus mijn belang is nihil. Ik laat het dus met liefde aan anderen over.
[..]
Luie donderquote:Ik ben al thuis maar ik heb geen zin om iets met die OP te doen.
Nergens op.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Waar heb je bij de vorige verkiezingen op gestemd?
Probeer de volgende keer D66 eensquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:53 schreef Isegrim het volgende:
Er was geen partij waar ik me voldoende in kon vinden om erop te stemmen.
Als ik gedwongen zou zijn om te stemmen, zou dat inderdaad mijn keus zijn aangezien zij het meest vrijheidslievend zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:56 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Probeer de volgende keer D66 eens
Dan ga ik de volgende keer je dwingen om te stemmenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als ik gedwongen zou zijn om te stemmen, zou dat inderdaad mijn keus zijn aangezien zij het meest vrijheidslievend zijn.
De snelheid en de manier waarop het nu gebeurt is bizar. Als dit "eerder" op een zelfde manier ook al was gebeurd, hadden we nooit lucht en watermetingen kunnen doen op miljoenen jaren oude ijsbergen, want die waren er dan niet geweest.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft een 4500 lumen niet geheel legale zaklampquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als er al MagLites zijn met LEDs, dan moet een zonsopgang ook wel lukken. En ze zijn in tegenstelling tot de meeste spaarlampen ook dimbaar.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om intensiteit, maar ook om warmte. Het bijzondere van die Wake-up Light is dat dat licht ook echt 'voelt' als zonlicht. Ik geloof nooit dat een LED dat effect kan bereiken.
Als onze donkere uitstootwolken opsodeflikkeren krijgt die gigantische wakeuplight in het midden van ons zonnestelsel ook de kans zn stralen weer af te laten ketsen op de oceanen. Die mogelijkheid ontnemen we nu.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tja, we zien het vanzelf, maar veel maakt het niet uit denk ik. Als de mens niet de veroorzaker is, blijft het probleem sowieso bestaan. Als de mens wel de veroorzaker is, ook, want ik denk niet dat mensen hun gedrag zullen veranderen tenzij ze direct negatieve gevolgen ervaren.
Laatste keer dat ze stemde, was op de SP, zei ze op de meet!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:50 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]Dat had ik niet van je verwacht Ise. Nergens op, zegt ze
Toen was ik net stemgerechtigd en nog naïef en onnozel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Laatste keer dat ze stemde, was op de SP, zei ze op de meet!dat het zo bergafwaarts kan gaan met iemand
![]()
![]()
Hoezo dat? Met LED kun je toch iedere kleur maken die je wilt?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
pfff. probleem is dat je als fotograaf niet om gloeilampen heen kan. LED kan je niet mee werken om dingen uit te lichten...
+1quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als ik gedwongen zou zijn om te stemmen, zou dat inderdaad mijn keus zijn aangezien zij het meest vrijheidslievend zijn.
Nou kijk! Wij eten vrijwel geen vlees, gebruiken hooguit één a twee keer per week de auto, A. heeft ledverlichting op haar fiets en groene stroom...vast wel...quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Terwijl met erg simpele middelen eea. toch nog flink te remmen of zelfs terug te draaien is. LED verlichting, minder vlees, minder tot geen autoverkeer, groene stroom (Wind, zon en getijdeenergie!), ...
Dat komt dan mooi uit want ik breng meer tijd door op mijn werk dan bij heiden6.quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Ise nog ff en je bent liever op je werk dan bij heiden
En niet te vergeten: ik was toen nog een pauper en vond dat rijke mensen gestraft moesten worden voor het feit dat ze rijk waren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Toen was ik net stemgerechtigd en nog naïef en onnozel.
LED knippert en als je niet met de juiste frequentie meefotografeert heb je dus foto's die niet belicht zijn. daarnaast kan LED nooit de intensiteit behalen die je met een lichtbuis wel kan halen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:41 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Hoezo dat? Met LED kun je toch iedere kleur maken die je wilt?
...oh...dat vind je nu niet meer ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En niet te vergeten: ik was toen nog een pauper en vond dat rijke mensen gestraft moesten worden voor het feit dat ze rijk waren.
Niet bepaald. Ik zou niet weten waarom mensen met veel geld relatief meer zouden moeten bijdragen aan de gemeenschap. Doe mij maar een vlaktaks.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:27 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...oh...dat vind je nu niet meer ?
Nee man die mensen zijn allemaal vrolijk omdat ze naar Ikea gaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zou jij ook niet chagrijnig worden als je de hele tijd gepeupel naar de IKEA moest rijden?
Omdat je een samenleving uiteindelijk samen maakt. Waarom zouden degenen die meer kunnen bijdragen dat dan niet doen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet bepaald. Ik zou niet weten waarom mensen met veel geld relatief meer zouden moeten bijdragen aan de gemeenschap. Doe mij maar een vlaktaks.
Tjeempiequote:Op donderdag 19 februari 2009 08:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee man die mensen zijn allemaal vrolijk omdat ze naar Ikea gaan.
Als dat op vrijwillige basis gebeurt heb ik er geen problemen mee. Maar in Nederland komt het neer op het keihard afstraffen van succes. Ik vind dat geen faire manier van doen. Vooral omdat het grootste deel van dat gemeenschapsgeld verspild wordt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat je een samenleving uiteindelijk samen maakt. Waarom zouden degenen die meer kunnen bijdragen dat dan niet doen?
Led knippert? Hoezo? Een led "brandt" toch gewoon op gelijkstroom? En die intensiteit, dat geloof ik eigenlijk ook niet hoor. Ik werk veel met licht op het podium en daar zie ik steeds vaker dat 500w en 1000w parren vervangen worden door 17 w LED parren, die even intens zijn (maar een heel stuk goedkoper). Voor de intensiteit kan het nooit een probleem zijn, 4 17 w LED parren hebben een lichtopbrengst die je conventioneel niet eens door je stoppenkast krijgtquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:26 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
LED knippert en als je niet met de juiste frequentie meefotografeert heb je dus foto's die niet belicht zijn. daarnaast kan LED nooit de intensiteit behalen die je met een lichtbuis wel kan halen.
Vlaktaks wat mij betreft is oké, maar schaf dan wel hypotheekrenteaftrek en AOW en dat soort dingen voor hogere inkomens af.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als dat op vrijwillige basis gebeurt heb ik er geen problemen mee. Maar in Nederland komt het neer op het keihard afstraffen van succes. Ik vind dat geen faire manier van doen. Vooral omdat het grootste deel van dat gemeenschapsgeld verspild wordt.
Dat laatste vind ik wel heel erg. Dat mag wat mij betreft bij de bron aangepakt worden. Helaas is dat echter niet zo eenvoudig..quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als dat op vrijwillige basis gebeurt heb ik er geen problemen mee. Maar in Nederland komt het neer op het keihard afstraffen van succes. Ik vind dat geen faire manier van doen. Vooral omdat het grootste deel van dat gemeenschapsgeld verspild wordt.
Als het op vrijwillige basis was zou het niet gebeuren, dat snap je zelf ook wel. Er is helemaal niks mis mee dat je als je meer verdient ook relatief meer belasting betaalt. Ons n-maal modaal inkomen, waar twee gezonde mensen van leven kan dat wat gemakkelijker dragen dan het 0,4 x modaal van een bijstandsmoeder met drie kindertjes. Ik vind dat niet gek en ben er trots op dat ik een extra bijdrage aan onze samenleving kan en mag leveren. (als het net afgeschreven wordt even niet natuurlijk, maar daarna weer welquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als dat op vrijwillige basis gebeurt heb ik er geen problemen mee.
Welnee, je kunt he took positief zien, dat je in stsaat bent om zoveel meer te doen als een anderquote:Maar in Nederland komt het neer op het keihard afstraffen van succes.
Hoezo verspild? Ik denk dat je een beetje een te beperkte visie op onze economie hebt. Ook geld dat (in amsterdam natuurlijk) over de balk gesmeten wordt heeft wel degelijk een maatschappelijk doel en heeft z'n nut. Hoewel ik ook liever sommige dingen niet zie (zoals het centraal in Rdam), maar daarvoor zijn we dan weer een democratie, dus dat bepalen we met z'n allen.quote:Ik vind dat geen faire manier van doen. Vooral omdat het grootste deel van dat gemeenschapsgeld verspild wordt.
Hallogeen? Flitsbuizen zijn nu ook geen traditionele gloeilampen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
pfff. probleem is dat je als fotograaf niet om gloeilampen heen kan. LED kan je niet mee werken om dingen uit te lichten...
Besef je dat jullie beide nu CDA een stem gedoneerd hebben. Dit kabinet zit hier dus mede dankzij jullie!quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:42 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
+1Ik stem al een paar jaar niet meer, vanwege de reden die Issie noemt. Als het echt zou moeten zou ik ook D66 stemmen.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En niet te vergeten: ik was toen nog een pauper en vond dat rijke mensen gestraft moesten worden voor het feit dat ze rijk waren.
Zoals in alle economische rampstaten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet bepaald. Ik zou niet weten waarom mensen met veel geld relatief meer zouden moeten bijdragen aan de gemeenschap. Doe mij maar een vlaktaks.
Daarnaast wordt LED niet warm, en dus voor podium of continue fotobelichting ideaal.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:37 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Led knippert? Hoezo? Een led "brandt" toch gewoon op gelijkstroom? En die intensiteit, dat geloof ik eigenlijk ook niet hoor. Ik werk veel met licht op het podium en daar zie ik steeds vaker dat 500w en 1000w parren vervangen worden door 17 w LED parren, die even intens zijn (maar een heel stuk goedkoper). Voor de intensiteit kan het nooit een probleem zijn, 4 17 w LED parren hebben een lichtopbrengst die je conventioneel niet eens door je stoppenkast krijgt
Als je een LED dimt gaat dat niet zoals een gewone gloeilamp. In plaats daarvan worden ze geknipperd omdat ze altijd een bepaalde stroom nodig hebbenquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:37 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Led knippert? Hoezo? Een led "brandt" toch gewoon op gelijkstroom?
Of er zitten meerdere LEDS in met verschillende intensiteit waarvan een deel gedimd wordt. Daarnaast, als je ze niet exact tegelijk laat knipperen, zie je dat ook niet terug op de foto.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:08 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Als je een LED dimt gaat dat niet zoals een gewone gloeilamp. In plaats daarvan worden ze geknipperd omdat ze altijd een bepaalde stroom nodig hebben
Dan heb je voor elke led een apart stuk elektronica nodig. Niet heel erg handig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of er zitten meerdere LEDS in met verschillende intensiteit waarvan een deel gedimd wordt. Daarnaast, als je ze niet exact tegelijk laat knipperen, zie je dat ook niet terug op de foto.
Als zo'n bulb 30 leds bevat, kan je die per 15 bijvoorbeeld reguleren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:39 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Dan heb je voor elke led een apart stuk elektronica nodig. Niet heel erg handig.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh god had ik maar niets gezegd![]()
Mijn auto stukte netquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:13 schreef Cmonv het volgende:
Mohgge
Ik ben al 4 uur wakker terwijl ik vandaag vrij ben.. raar maar waar
Prima. Wat mij betreft zoveel mogelijk van dat soort dingen afschaffen. De markt kan dat wel regelen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:38 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Vlaktaks wat mij betreft is oké, maar schaf dan wel hypotheekrenteaftrek en AOW en dat soort dingen voor hogere inkomens af.
Goedemorgen rotterdam!
Nou beter dan die van ons die is totall-lossquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:14 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mijn auto stukte netmoest ik ermee naar de skoda dealer in Gouda
Iets met een bobine ofzo
Afschaffen voor de hogere inkomens alleen dan, hè.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Prima. Wat mij betreft zoveel mogelijk van dat soort dingen afschaffen. De markt kan dat wel regelen.
Dan heb ik idd gelukquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:16 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Nou beter dan die van ons die is totall-loss
21.30 O'Sheas ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
Als we het over politiek gaan hebben, dan iig met een biertje in de hand
morgen werken? Kan het niet wat vroegerquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
21.30 O'Sheas ?
nu e v e n niet
Het enige wat de markt kan regelen is dat de consument meer betaald en dat meer geld meer macht betekend.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Prima. Wat mij betreft zoveel mogelijk van dat soort dingen afschaffen. De markt kan dat wel regelen.
Vrijdagavond is weekend. Maar er komt familie uit duitsland omdat in het weekend mijn neef gaat verloven en zondag heb ik een date....quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Morgen is het vrijdag en dus nog geen weekend!
Geef haar kudo'squote:Op donderdag 19 februari 2009 10:26 schreef Cmonv het volgende:
damn nou we 't over vrijdag hebben.. morgen is m'n ma jarig. Wat zal ik dr geven?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:26 schreef DutchTrain het volgende:
In combinatie met een random tent uit de lijst http://www.etenvooreentientje.nl/rotterdam.html![]()
Hm, standaard geeft m'n pa dat al (die is ook al zo'n genie in cadeautjes verzinnen..) maar zou ik inderdaad kunnen doen.quote:
Primaquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh god had ik maar niets gezegd![]()
Ik stel voor het Gouda topic vol te posten, en daar een nieuwe te openen met als titel Gouda ### - Vlak naast Rotterdam!
Geen woorden maar daden ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
T'is wel leuk om zo een STA topic te kapenIeder topic dat door een rotterdammer wordt dichtgepost openen met *Rotterdam* in de TT
Dit gaat je wat problemen opleveren idd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Iets minder obvious mocht ook wel hoor
Toen ik op de Mavo zat had ik daar een leraar Aardrijkskunde die vertelde hoe compleet ongeschikt de grond in Amsterdam voor Metro's is. Naast waterproblemen, zal de fundering van het Dorpscentrum daar gaan rotten, trilschade krijgen, en dus op termijn verdwijnen. Ook zal water en verzakking altijd een probleem zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:42 schreef DutchTrain het volgende:
Ach het is maar hoe je in het nieuws wil komen natuurlijk
=> http://www.ad.nl/binnenla(...)m_NoordZuidlijn.html
Kwantiteit of kwaliteit.
Ter vergelijk, die tunnel daar gaat 290 miljoen méér kosten. In Rotterdam wordt nu een metrotunnel gebouwd voor iets meer dan de helft van deze meerkosten. In Den Haag hebben ze er de hele tramtunnel met parkeergarages voor kunnen aanleggen...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dit gaat je wat problemen opleveren idd.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik distantieer mij bij deze dan ook van de acties
En ik vind het gewoon serieus grappig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef TJDoornbos het volgende:
ajoh moest ff tvp hadden om 299 en 300 te hebben!
Of 020' ers!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:00 schreef GoeRoe86 het volgende:
TJD, je bent best sneu. Een beetje de internet hooligan uithangenGa dan gewoon bushokjes trappen ofzo
Stel je niet zo aan man!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:00 schreef GoeRoe86 het volgende:
TJD, je bent best sneu. Een beetje de internet hooligan uithangenGa dan gewoon bushokjes trappen ofzo
Ik stel me niet aan. Jij gedraagt je als een kneusje. Ik ga hier verder ook geen heisa over maken.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:03 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan. Jij gedraagt je als een kneusje. Ik ga hier verder ook geen heisa over maken.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
Oh ik zit nu trouwens in Gouda. Sorry jongens maar wat is dit een troosteloze stad.
disclaimer: dit is niet bedoeld om te gaan rellen ofzo maar ik heb zo weinig goeds aan Gouda kunnen ontdekken....
Zie mijn disclaimer. Ik ga loop ook niet tof te doen over ik kom nog wel terug en dat soort dingenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[..]pot, ketel, en iets met kleur
Eens. Het enige leuke is ook post 300quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zie mijn disclaimer. Ik ga loop ook niet tof te doen over ik kom nog wel terug en dat soort dingen
En dat zegt LevenslozeHuillieOswaldquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
LDG kijk met je lui studentenkont
Jij hebt tijd gevonden om uit te zoeken hoeveel TT's er met 020 zijn, das ook redelijk lui!quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Om twee uur met school beginnen, dat noem ik wel redelijk lui
kwart voor 3quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Om twee uur met school beginnen, dat noem ik wel redelijk lui
Noordzuidlijn kost per meter: 206185,57 euroquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:42 schreef DutchTrain het volgende:
Ach het is maar hoe je in het nieuws wil komen natuurlijk
=> http://www.ad.nl/binnenla(...)m_NoordZuidlijn.html
Kwantiteit of kwaliteit.
Ter vergelijk, die tunnel daar gaat 290 miljoen méér kosten. In Rotterdam wordt nu een metrotunnel gebouwd voor iets meer dan de helft van deze meerkosten. In Den Haag hebben ze er de hele tramtunnel met parkeergarages voor kunnen aanleggen...
Ongeveer net zoveel als een huis kost in 020 dus.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Noordzuidlijn kost per meter: 206185,57 euro
wat zijn dat voor tijden? Tegen die tijd ben ik al tegen de vlakte gegaan van de aanhoudende hitte hier in dat schuine gebouwquote:
leve het studenenlevenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wat zijn dat voor tijden? Tegen die tijd ben ik al tegen de vlakte gegaan van de aanhoudende hitte hier in dat schuine gebouw
*is vrij vandaagquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
leve het studenenleven![]()
Op welk bedrag wil je uiteindelijk uitkomen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Iemand hier recent een woning van grofweg anderhalve ton gekocht?![]()
Hoeveel is reeel om bij de eerste bieding te roepen?
Grofweg 143.000 max... De KK moet er echt af wil het haalbaar zijn (vraagprijs 155.000 ... dat is tevens wat wij neer kunnen leggen)quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op welk bedrag wil je uiteindelijk uitkomen?
Juist nu. Rente van rond de vijf procent..quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:10 schreef Cmonv het volgende:
Zou je nu uberhaupt wel een huis kopen?
Iskenderquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heb zin in iskender vandaag met lachmacun
Maar anders is het zo lang wachtenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
Sjeess
Wacht dan iig tot dat Gouda topic op 295 staat ofzo, nu was t wel errug sad
Doe 't dan andersomquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
het is lachmacum zonder iskender gewordem
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:42 schreef GoeRoe86 het volgende:
Oh en jullie wilden geen drankje met me doen dus nu heb ik andere vrienden gevonden om vanavond wat mee te gaan drinken
Nee natuurlijk niet mafkees. Als de vlaktaks 15% is betaalt iemand die 100 euro verdient 15 euro en iemand die 1000 euro verdient 150 euro. Veel eerlijker wordt het niet voor zover belastingen ooit eerlijk zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zoals in alle economische rampstaten.
Volgens jou moet iemand met minimuminkomen dus net zo veel aan een snelweg mee betalen als de 3 ton verdienende manager die waarschijnlijk niet eens weet wat werken is?
Ons systeem nu is veel eerlijker. Over hetzelfde bedrag altijd dezelfde belasting betalen. Ik betaal over mn eerste tienduizend euro evenveel belasting als iemand die maar 10.000 euro verdient, en evenveel als iemand die vier ton verdient.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet mafkees. Als de vlaktaks 15% is betaalt iemand die 100 euro verdient 15 euro en iemand die 1000 euro verdient 150 euro. Veel eerlijker wordt het niet voor zover belastingen ooit eerlijk zijn.
En hij heeft teruggebeldquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hypotheekadviseur bel nou eens terug!![]()
Optie genomen op een heliporthuis, en ook erg verliefd op een woning tussen station blaak en de Oude Haven in ..
Doe maar niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
T'is wel leuk om zo een STA topic te kapenIeder topic dat door een rotterdammer wordt dichtgepost openen met *Rotterdam* in de TT
Geef dan die maffe goudanees ook even een note voor het kinderachtige gedrag een paar topics terugquote:
Tis vrij simpel. Een deel van je salaris, het minimum, is vrijwel belastingvrij. Zodat iemand die geen hol heeft, ook niet nog eens veel af moet staan. Een vlaktaks zou rond de 30 procent komen te liggen. Dat betekend als jij net 900 euro per maand weet te verzamelen, dat er al 270 van naar de staat gaat. Nu is dat nog geen 100.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:20 schreef Isegrim het volgende:
Ik zie niet in wat er eerlijk aan is dat mensen die meer verdienen dan wat blijkbaar 'fatsoenlijk' is, over hun 'teveel' aan loon heel veel meer belasting moeten betalen.
De enige die hier kinderachtig bezig zijn, zijn jij, TJD en Cmonv.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Geef dan die maffe goudanees ook even een note voor het kinderachtige gedrag een paar topics terug![]()
(als we dan toch offtopic gaan)
Jij gaat uit van een vlaktaks met behoud van het huidige uitgavenpatroon van de overheid. Ik uiteraard niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Tis vrij simpel. Een deel van je salaris, het minimum, is vrijwel belastingvrij. Zodat iemand die geen hol heeft, ook niet nog eens veel af moet staan. Een vlaktaks zou rond de 30 procent komen te liggen. Dat betekend als jij net 900 euro per maand weet te verzamelen, dat er al 270 van naar de staat gaat. Nu is dat nog geen 100.
Terwijl als je 9000 per maand verdient, je genoeg over houdt om 6 heliporthuizen te financieren![]()
Daarnaast zitten er wel meer haken en ogen aan vlaktaks. Zo zijn de landen die de vlaktaks toepassen nou niet echt de economisch erg stevige landen. (maar, weinig overheidsbemoeienis!Misschien moet je in Roemenië gaan wonen
).
Natuurlijk is het maar 25-45 procent voor de gemiddelde Nederlander. Maar dan krijg je nog de afvalstoffenheffing, BTW, accijnzen, BPM, energiebelasting, gemeentelijke belastingen, vliegtaks, kansspelbelasting, hogere prijzen door monopolies af te dwingen, het indirect opdraaien voor vennootschapsbelasting en dergelijke, premies voor alle verplichte verzekeringen (dat is ook nogal wat), hoge kosten doordat bedrijven zich verplicht aan allerlei regulering moeten houden, sterfbelasting, hondenbelasting, leges, overdrachtsbelasting, motorrijtuigenbelasting, invoerrechten, assurantiebelasting, vermogensrendementsheffing. En dat is alleen nog wat mij in een minuutje te binnen schiet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mensen die zeggen dat ze de helft van hun salaris direct af staan lullen ook uit hun nek. Veel meer dan 39 procent zal het niet zijn
Ja, gelukkig hebben we dat belast naar gebruik. Iemand die minder consumeert, geen auto heeft, weinig energie gebruikt, niet vliegt, geen inkomsten uit gokken heeft, hoeft ook niet te betalen voor het tegengaan van de effecten ervan, net zoals dat je gelukkig zelf een passende verzekering, energieleverancier of oudedagsvoorziening kan kiezen in dit land.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:40 schreef heiden6 het volgende:
Natuurlijk is het maar 25-45 procent voor de gemiddelde Nederlander. Maar dan krijg je nog de afvalstoffenheffing, BTW, accijnzen, BPM, energiebelasting, gemeentelijke belastingen, vliegtaks, kansspelbelasting, hogere prijzen door monopolies af te dwingen, het indirect opdraaien voor vennootschapsbelasting en dergelijke, premies voor alle verplichte verzekeringen (dat is ook nogal wat), hoge kosten doordat bedrijven zich verplicht aan allerlei regulering moeten houden, sterfbelasting, hondenbelasting, leges, overdrachtsbelasting, motorrijtuigenbelasting, invoerrechten, assurantiebelasting, vermogensrendementsheffing. En dat is alleen nog wat mij in een minuutje te binnen schiet.
Ik heb alleen gereageerd op een reactie waarin ik indirect werd aangesprokenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
De enige die hier kinderachtig bezig zijn, zijn jij, TJD en Cmonv.
Jullie postdiarrhee in t Goudatopic is dan ook gedelete.
Het interesseert me verder niet wat voor vetes er spelen tussen R'dam en Gouda, dat vecht je maar ergens anders uit, niet hier op t forum.
Gedraag je normaal, of blijf weg.
Ik ben ook best bereid om een complete markt om te gooien hoor!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, gelukkig hebben we dat belast naar gebruik. Iemand die minder consumeert, geen auto heeft, weinig energie gebruikt, niet vliegt, geen inkomsten uit gokken heeft, hoeft ook niet te betalen voor het tegengaan van de effecten ervan, net zoals dat je gelukkig zelf een passende verzekering, energieleverancier of oudedagsvoorziening kan kiezen in dit land.
Uiteraard kunnen we het ook zoals in sommige andere landen doen en 40 procent van je loon en 25 procent van alles wat je koopt belasten en niet zeggen waarvoor het bedoeld is. In de psyche van de mens blijkt het echter beter te werken als je dat wel doet (zie bijvoorbeeld de kosten voor het meenemen van bagage bij Ryanair of de vliegtaks; plotseling denkt men dat het allemaal veel duurder is, zonder nog eens de totaalprijzen met elkaar te vergelijken)
Jij plaatste hier de oproep om het Goudatopic te gaan verneuken. Please spare me the semantics.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb alleen gereageerd op een reactie waarin ik indirect werd aangesproken
Gelukkig is niet alles in geld uit te drukken en zul je dus nooit de werkelijke prijs van een reis weten. En daarom hebben we een herverdelingsmechanisme.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben ook best bereid om een complete markt om te gooien hoor!
Dan het OV gewoon als basisvoorziening zien, en maak van elke weg maar een tolweg waar de werkelijke kostprijs terugverdient moet worden. Zodat je 150 euro ofzo neer mag tellen voor een ritje naar Utrecht
Dat was eigenlijk ook mn hele puntquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Gelukkig is niet alles in geld uit te drukken en zul je dus nooit de werkelijke prijs van een reis weten. En daarom hebben we een herverdelingsmechanisme.
Beterschap!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:13 schreef Alicey het volgende:
Voor iedereen die het nog niet op een andere manier heeft gehoord : Ik ben haske ziek, dus het vieren van mijn verjaardag 21 februari gaat NIET DOOR!!! Het wordt 7 maart, verder volgens hetzelfde plan.
Echt walgelijk vind ik dat. Gelukkig nog nooit last van gehad.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Rotterdam![]()
Net preventief gefouilleerd in Delfshaven. Gaan ze doen t/m eind juli.
Prettig is het niet maar vind het opzich wel goed. Lopen hier genoeg debielen met wapens.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Echt walgelijk vind ik dat. Gelukkig nog nooit last van gehad.
daar kan ik nou echt niet wakker van liggenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
quote:Presentator Eddy Zoey heeft voor het BNN-programma ‘Nu we er toch zijn’, een bezoek gebracht aan Rotterdam Zuid. Daar heeft hij de gastvrijheid van de bewoners van Zuid getest.
Bij verschillende bewoners werd aangebeld en gevraagd of hij een kopje koffie mocht komen drinken, aan mocht schuiven bij het avondeten en of hij mocht overnachten. Aan het einde van zijn expeditie geeft Zoey aan de Gemeente Rotterdam een beoordeling over de gastvrijheid van Zuid. Wordt het een gouden (heel gastvrij) , zilveren (gastvrij) of zwart bord (helemaal niet gastvrij)? Zondag 22 februari is te zien hoe Zoey aan wethouder Schrijer laat weten welk bord op het Stadhuis geschroefd wordt! Maar wie de foto goed bekijkt, weet het antwoord al ...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
beterschap A.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:13 schreef Alicey het volgende:
Voor iedereen die het nog niet op een andere manier heeft gehoord : Ik ben haske ziek, dus het vieren van mijn verjaardag 21 februari gaat NIET DOOR!!! Het wordt 7 maart, verder volgens hetzelfde plan.
OMGWTF!! Hoe tof, nooit geweten en zulksquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
omgwtf! Ik werk ook hier!111!!
Nee!11!! en tijdens de lunch met alle 7 aanwezige heb ik dus gewoon over je heen gekeken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
OMGWTF!! Hoe tof, nooit geweten en zulks
I get that alot, being black and allquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee!11!! en tijdens de lunch met alle 7 aanwezige heb ik dus gewoon over je heen gekeken?
Een Turk én een neger? Nu moet ik gelijk aan het grapje van de homofiele joodse neger denkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
I get that alot, being black and all
Ik ken dat garpje nog nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een Turk én een neger? Nu moet ik gelijk aan het grapje van de homofiele joodse neger denken
Mooie foto's man! Ga je vaak foto's schieten?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Panasonic Lumix FZ7![]()
( iets meer (met name Rotterdam) foto's: http://jeronimous.deviantart.com)
Als ik een luchtbuks had welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mooie foto's man! Ga je vaak foto's schieten?
Ik wil wel een keer mee. Ik zou het heel tof vinden om dat een keer te leren. Would you teach me, master?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als ik een luchtbuks had wel![]()
![]()
Best regelmatig, al heb ik de afgelopen anderhalve maand mn camera redelijk met rust gelaten
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:21 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer mee. Ik zou het heel tof vinden om dat een keer te leren. Would you teach me, master?
FX10.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
![]()
de laatste keer dat ik zo'n soort zin te horen kreeg, was er op 5 man 6 porties paddo's, 200 capsules lachgas, wat wiet, en liters water doorgegaan
(ik werd toen voor Guru en leermeester uitgemaakt door iemand die dat alles voor de eerste keer tot zich nam
).
Prima om een keer een rondje stad te doen hoorWaar schiet jij mee?
Is dat niet heftig? Ik ben zo gewend dat ik kan vertrouwen op mijn zintuigen....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
![]()
Ik heb zelf een keer op mush een maatje van mij die in kleermakerszit zat in een "medicijnman"/leeuwenkoning-aap figuur zien veranderen. Dat was best gaaf
Dat haalde ik er al uit jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:37 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Is dat niet heftig? Ik ben zo gewend dat ik kan vertrouwen op mijn zintuigen....
Oh Panasonic Lumix FX-10 trouwens
Klinkt als niets voor mij eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat haalde ik er al uit jaPanasonic camera's
![]()
Bij paddo's is het eigenlijk dat hoe erger je zintuigen je in de steek laten, hoe lekkerder het gaat. Pas als het in je hoofd gaat spoken, kan het beroerd voelen.
Dat is weer te voorkomen door bijv. geen tijdsdruk te hebben (lees: de dag na de trip vrij), geen grote psychische problemen, je telefoon uit te laten, en vooral niet door de mush in grote hoeveelheden tijdens een les JAVA te nemen![]()
Plafonds en vloeren zijn geweldig mooi, hele patronen, geen traditionele fractals maar ik zie altijd een meer escher-achtig patroon dat onbeperkt doorgaat...
Dat klinkt al een heel stuk beterquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Try 2C-I![]()
2C-I heeft het euforische, blije van XTC, je hebt de volledige controle over je trip ("deze ballon is heet!" en als je hem aanraakt brand je je hand. Zelfde ballon, en je zegt "deze ballon is koud!" en het voelt echt alsof je sneeuw oppakt ipv een ballon), en dus onvoorwaardelijk goed gevoel zeg maar.
maar dan mag ik mn geweren niet meenemen..quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:01 schreef compier het volgende:
[..]
maar dan mag ik mn geweren niet meenemen..
2 .22lrquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Je mag hier op verlof ook redelijk wat bezitten
![]()
Jij hebt toch zo'n .22 LR ding? Die had een van die andere Fok!Gunno's toch ook? Die mag hier toch ook gewoon?![]()
Zolang je je SPAS12 maar daar laat
Dat is dan weer wat lastiger gok ik zoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:14 schreef compier het volgende:
[..]
2 .22lr
en zodra ik een andere baan heb, en genoeg geld, denk ik aan een AR-15...
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:16 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Jullie metrostelsel is zelfs ingewikkelder dan dat in Amsterdam.
Ik vind ook dat het CS van Rotterdam heel gestructureerd en met minimale overlast wordt aangepakt. Hier bij het CS heb je een lullig informatiepunt en als je met genoeg mensen komt, dan is er iemand bereid om uit te leggen hoe verzakkingen gemeten worden e.d.
Veel plezierquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
pfff nog een uur. Mijn cupasoup en ik hebben geen zin meer. Straks nog even wat drank in slaan voor mn zusje en een verjaardagscadeau voor mn vader zien te vinden...
Het is de Statenweg, niet de Stratenwegquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
020'er bekend!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het is de Statenweg, niet de Stratenweg
je gaat zeker met iemand?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:31 schreef WHATSHESAID het volgende:
LHO, wat doet die donkergele punaise onder mijn naam op de OP-kaart?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:03 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
je gaat zeker met iemand?
Wanneer houden we een echte goede dope-meet? Ik wil wel eens aan de paddo, geen ervaring mee maar wel nieuwsgierig, A. natuurlijk ook...
tja...wij zijn ook samen gaan wonen omdat LHO's systeem het anders niet kon verwerken...kwestie van prio stellen hè?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:11 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ja, maar die woont niet in dat stukje West
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:31 schreef WHATSHESAID het volgende:
LHO, wat doet die donkergele punaise onder mijn naam op de OP-kaart?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:03 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
je gaat zeker met iemand?
Wanneer houden we een echte goede dope-meet? Ik wil wel eens aan de paddo, geen ervaring mee maar wel nieuwsgierig, A. natuurlijk ook...
Nooit op, maar IC-2 is "XTC blij" met een psycho-tintjequote:
Je hebt zeker een leven.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:42 schreef Breuls het volgende:
Jeutje, deel 55 alweer. Ik houd het niet bij, mensen.
Ik heb daar wel naar gekeken, maar dat heb ik (voorlopig) even geschrapt. Wat ik nu heb gezien heb ik via-via te horen gekregen. Is ook nog niet officieel op de markt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:10 schreef Breuls het volgende:
Dat is niet waar je nu iets op het oog hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |