Ik ben aan het internetten op mijn iphone maar hoor niets overgaan. Naja bedankt voor het proberen. Volgende keer beterquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:00 schreef WHATSHESAID het volgende:
HEY IK BELDE JE NET.
Ik kom niet meer op de gastenlijst, omdat het uitverkocht is en de lijst was uitgeprint dus het kon niet meer aangepast worden![]()
![]()
Sorry!
Okquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:10 schreef Isegrim het volgende:
Mijn zusje en haar man komen dit weekend langs en willen wel even met mij langs Ikea
Goeroe heeft idd een mooie, witte iPhonequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:12 schreef Isegrim het volgende:
Heeft Goeroe ook al een iPhone?
*jaloers is
Och, geen probleem, graag gedaanquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maar ik onthoud natuurlijk je lieve aanbod.
... en allemaal uitverkocht.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:15 schreef ebeaydojraes het volgende:
rotown ... mja... zoveel leuke bands deze week...
Haha heb je nog bij halte Kalfjeslaan (bij de Shurgard) even naar mijn voormalige huisje en ex-vriendin gezwaaid?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:16 schreef Isegrim het volgende:
Die bus net was gewoon in 5 minuten bij het station. Normaal is het een kwartier ofzo.
Dan heb ik al wat anders te doen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
a balladeer zijn nog kaarten voor toch? Ik heb die ten minste nog wel
Eh, nee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha heb je nog bij halte Kalfjeslaan (bij de Shurgard) even naar mijn voormalige huisje en ex-vriendin gezwaaid?
Hartstikke handig een IPhone. Als iemand belt en je wilt het gesprek onderbreken, dan zet je je Iphone op de speaker, en de gene aan de andere kant van de lijn denkt dat je verbinding kut is / je een tunnel in rijdtquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:12 schreef Isegrim het volgende:
Heeft Goeroe ook al een iPhone?
*jaloers is
geen idee waar je het over hebt maar in de auto heb ik mijn nokia 3109 op carkitquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hartstikke handig een IPhone. Als iemand belt en je wilt het gesprek onderbreken, dan zet je je Iphone op de speaker, en de gene aan de andere kant van de lijn denkt dat je verbinding kut is / je een tunnel in rijdt
3109 FTW!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
geen idee waar je het over hebt maar in de auto heb ik mijn nokia 3109 op carkit
Hij is prima omdat ik er en iPhone naast heb.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
3109 FTW!![]()
Voor zakelijk echt prima ding
Is dat erg?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:08 schreef Isegrim het volgende:
De EU gaat GVD daadwerkelijk de gloeilamp verbieden.
En zorgen dat alle opladers hetzelfde wordenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:08 schreef Isegrim het volgende:
De EU gaat GVD daadwerkelijk de gloeilamp verbieden.
Dat vind ik een verregaande inbreuk op persoonlijke keuzevrijheid. En dus erg. En dan kan ik mijn Philips Wake-up Light wel wegflikkeren.quote:
Zitten daar geen LED lampen in danquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:13 schreef Isegrim het volgende:
Dat vind ik een verregaande inbreuk op persoonlijke keuzevrijheid. En dus erg. En dan kan ik mijn Philips Wake-up Light wel wegflikkeren.
Mjah ik vind het een verregaande inbreuk op mijn keuzevrijheid dat jouw Wake-up-Light en gloeilampjes ervoor zorgen dat ik mijn kleinzoon de ijsbeer alleen door beelden van vroeger kan laten zien.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat vind ik een verregaande inbreuk op persoonlijke keuzevrijheid. En dus erg. En dan kan ik mijn Philips Wake-up Light wel wegflikkeren.
Nee, daar zit een 100 Watt gloeilamp in. LEDs lijken me ook niet hee; geschikt om een zonsopgang te simuleren...quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zitten daar geen LED lampen in dan![]()
Ze hebben zelfs een lampje op zonne-energie, maar die geeft nauwelijks licht.quote:Bij IKEA zag ik ook al voorzichtig een assortiment LED lampen komen
Klimaatveranderingen bestaan al zolang als de aarde bestaan en het getuigt van een verregaande arrogantie om te denken dat de mens de veroorzaker is van de klimaatverandering die nu gaande is. Een paar miljoen jaar geleden was Nederland een tropisch moeras en er hebben hier ook enorme ijsbergen gelegen. En dan gaan wij ons druk maken dat het een beetje warmer wordt en denken wij dat we dat kunnen voorkomen door onze CO2-uitstoot te verminderen? Ga toch weg.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:15 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mjah ik vind het een verregaande inbreuk op mijn keuzevrijheid dat jouw Wake-up-Light en gloeilampjes ervoor zorgen dat ik mijn kleinzoon de ijsbeer alleen door beelden van vroeger kan laten zien.
Als er al MagLites zijn met LEDs, dan moet een zonsopgang ook wel lukken. En ze zijn in tegenstelling tot de meeste spaarlampen ook dimbaar.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:15 schreef Isegrim het volgende:
Nee, daar zit een 100 Watt gloeilamp in. LEDs lijken me ook niet hee; geschikt om een zonsopgang te simuleren...
Het gaat niet alleen om intensiteit, maar ook om warmte. Het bijzondere van die Wake-up Light is dat dat licht ook echt 'voelt' als zonlicht. Ik geloof nooit dat een LED dat effect kan bereiken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als er al MagLites zijn met LEDs, dan moet een zonsopgang ook wel lukken. En ze zijn in tegenstelling tot de meeste spaarlampen ook dimbaar.
Dus jij ontkent het feit dat sinds de dag dat de mens op grote schaal fossiele brandstoffen is gaan verbranden, de aarde sneller is gaan opwarmen dan ooit tevoren?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:17 schreef Isegrim het volgende:
Klimaatveranderingen bestaan al zolang als de aarde bestaan en het getuigt van een verregaande arrogantie om te denken dat de mens de veroorzaker is van de klimaatverandering die nu gaande is. Een paar miljoen jaar geleden was Nederland een tropisch moeras en er hebben hier ook enorme ijsbergen gelegen. En dan gaan wij ons druk maken dat het een beetje warmer wordt en denken wij dat we dat kunnen voorkomen door onze CO2-uitstoot te verminderen? Ga toch weg.
Do we really need to do this? Here goesquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Klimaatveranderingen bestaan al zolang als de aarde bestaan en het getuigt van een verregaande arrogantie om te denken dat de mens de veroorzaker is van de klimaatverandering die nu gaande is. Een paar miljoen jaar geleden was Nederland een tropisch moeras en er hebben hier ook enorme ijsbergen gelegen. En dan gaan wij ons druk maken dat het een beetje warmer wordt en denken wij dat we dat kunnen voorkomen door onze CO2-uitstoot te verminderen? Ga toch weg.
Ja, dan moet je er ook nog een UV-lamp bij nemenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:20 schreef Isegrim het volgende:
Het gaat niet alleen om intensiteit, maar ook om warmte. Het bijzondere van die Wake-up Light is dat dat licht ook echt 'voelt' als zonlicht. Ik geloof nooit dat een LED dat effect kan bereiken.
De verschillende evenwichten op aarden zijn zo mooi afgesteld dat het helemaal niet raar is dat een paar procent meer CO2 uitstoot een wezenlijk verschil maakt. Zo meen ik ergens gelezen te hebben dat als de aarde 1 km verder van de zon had gestaan, de wereld er heel anders had uit gezienquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:23 schreef Isegrim het volgende:
Ik zeg niet dat de mens er helemaal niets mee te maken heeft. Maar gezien het feit dat de mens slechts verantwoordelijk is voor een paar procent van de totale CO2-uitstoot, heb ik grote twijfels bij de global warming-hype.
Tja, we zien het vanzelf, maar veel maakt het niet uit denk ik. Als de mens niet de veroorzaker is, blijft het probleem sowieso bestaan. Als de mens wel de veroorzaker is, ook, want ik denk niet dat mensen hun gedrag zullen veranderen tenzij ze direct negatieve gevolgen ervaren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
De verschillende evenwichten op aarden zijn zo mooi afgesteld dat het helemaal niet raar is dat een paar procent meer CO2 uitstoot een wezenlijk verschil maakt. Zo meen ik ergens gelezen te hebben dat als de aarde 1 km verder van de zon had gestaan, de wereld er heel anders had uit gezien
Erkennen is de eerste stap naar oplossing van het probleemquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tja, we zien het vanzelf, maar veel maakt het niet uit denk ik. Als de mens niet de veroorzaker is, blijft het probleem sowieso bestaan. Als de mens wel de veroorzaker is, ook, want ik denk niet dat mensen hun gedrag zullen veranderen tenzij ze direct negatieve gevolgen ervaren.
Ik ondervind vooralsnog geen probleem en vind het vooral prettig als het een paar graden warmer is want ik houd van warmte. En kinderen krijg ik niet, dus mijn belang is nihil. Ik laat het dus met liefde aan anderen over.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Erkennen is de eerste stap naar oplossing van het probleem![]()
Ik ben al thuis maar ik heb geen zin om iets met die OP te doen.quote:Al thuis eigenlijk? We zouden de OP eens een keer moeten uitbreiden. Is Harvey de onderhouder van de OP?
Spoken as a real VVD'er.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ondervind vooralsnog geen probleem en vind het vooral prettig als het een paar graden warmer is want ik houd van warmte. En kinderen krijg ik niet, dus mijn belang is nihil. Ik laat het dus met liefde aan anderen over.
[..]
Luie donderquote:Ik ben al thuis maar ik heb geen zin om iets met die OP te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |