Ja, dan moet je er ook nog een UV-lamp bij nemenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:20 schreef Isegrim het volgende:
Het gaat niet alleen om intensiteit, maar ook om warmte. Het bijzondere van die Wake-up Light is dat dat licht ook echt 'voelt' als zonlicht. Ik geloof nooit dat een LED dat effect kan bereiken.
De verschillende evenwichten op aarden zijn zo mooi afgesteld dat het helemaal niet raar is dat een paar procent meer CO2 uitstoot een wezenlijk verschil maakt. Zo meen ik ergens gelezen te hebben dat als de aarde 1 km verder van de zon had gestaan, de wereld er heel anders had uit gezienquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:23 schreef Isegrim het volgende:
Ik zeg niet dat de mens er helemaal niets mee te maken heeft. Maar gezien het feit dat de mens slechts verantwoordelijk is voor een paar procent van de totale CO2-uitstoot, heb ik grote twijfels bij de global warming-hype.
Tja, we zien het vanzelf, maar veel maakt het niet uit denk ik. Als de mens niet de veroorzaker is, blijft het probleem sowieso bestaan. Als de mens wel de veroorzaker is, ook, want ik denk niet dat mensen hun gedrag zullen veranderen tenzij ze direct negatieve gevolgen ervaren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
De verschillende evenwichten op aarden zijn zo mooi afgesteld dat het helemaal niet raar is dat een paar procent meer CO2 uitstoot een wezenlijk verschil maakt. Zo meen ik ergens gelezen te hebben dat als de aarde 1 km verder van de zon had gestaan, de wereld er heel anders had uit gezien
Erkennen is de eerste stap naar oplossing van het probleemquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tja, we zien het vanzelf, maar veel maakt het niet uit denk ik. Als de mens niet de veroorzaker is, blijft het probleem sowieso bestaan. Als de mens wel de veroorzaker is, ook, want ik denk niet dat mensen hun gedrag zullen veranderen tenzij ze direct negatieve gevolgen ervaren.
Ik ondervind vooralsnog geen probleem en vind het vooral prettig als het een paar graden warmer is want ik houd van warmte. En kinderen krijg ik niet, dus mijn belang is nihil. Ik laat het dus met liefde aan anderen over.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Erkennen is de eerste stap naar oplossing van het probleem![]()
Ik ben al thuis maar ik heb geen zin om iets met die OP te doen.quote:Al thuis eigenlijk? We zouden de OP eens een keer moeten uitbreiden. Is Harvey de onderhouder van de OP?
Spoken as a real VVD'er.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ondervind vooralsnog geen probleem en vind het vooral prettig als het een paar graden warmer is want ik houd van warmte. En kinderen krijg ik niet, dus mijn belang is nihil. Ik laat het dus met liefde aan anderen over.
[..]
Luie donderquote:Ik ben al thuis maar ik heb geen zin om iets met die OP te doen.
Nergens op.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Waar heb je bij de vorige verkiezingen op gestemd?
Probeer de volgende keer D66 eensquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:53 schreef Isegrim het volgende:
Er was geen partij waar ik me voldoende in kon vinden om erop te stemmen.
Als ik gedwongen zou zijn om te stemmen, zou dat inderdaad mijn keus zijn aangezien zij het meest vrijheidslievend zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:56 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Probeer de volgende keer D66 eens
Dan ga ik de volgende keer je dwingen om te stemmenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als ik gedwongen zou zijn om te stemmen, zou dat inderdaad mijn keus zijn aangezien zij het meest vrijheidslievend zijn.
De snelheid en de manier waarop het nu gebeurt is bizar. Als dit "eerder" op een zelfde manier ook al was gebeurd, hadden we nooit lucht en watermetingen kunnen doen op miljoenen jaren oude ijsbergen, want die waren er dan niet geweest.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Klimaatveranderingen bestaan al zolang als de aarde bestaan en het getuigt van een verregaande arrogantie om te denken dat de mens de veroorzaker is van de klimaatverandering die nu gaande is. Een paar miljoen jaar geleden was Nederland een tropisch moeras en er hebben hier ook enorme ijsbergen gelegen. En dan gaan wij ons druk maken dat het een beetje warmer wordt en denken wij dat we dat kunnen voorkomen door onze CO2-uitstoot te verminderen? Ga toch weg.
Een vriend van mij heeft een 4500 lumen niet geheel legale zaklampquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als er al MagLites zijn met LEDs, dan moet een zonsopgang ook wel lukken. En ze zijn in tegenstelling tot de meeste spaarlampen ook dimbaar.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om intensiteit, maar ook om warmte. Het bijzondere van die Wake-up Light is dat dat licht ook echt 'voelt' als zonlicht. Ik geloof nooit dat een LED dat effect kan bereiken.
Als onze donkere uitstootwolken opsodeflikkeren krijgt die gigantische wakeuplight in het midden van ons zonnestelsel ook de kans zn stralen weer af te laten ketsen op de oceanen. Die mogelijkheid ontnemen we nu.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tja, we zien het vanzelf, maar veel maakt het niet uit denk ik. Als de mens niet de veroorzaker is, blijft het probleem sowieso bestaan. Als de mens wel de veroorzaker is, ook, want ik denk niet dat mensen hun gedrag zullen veranderen tenzij ze direct negatieve gevolgen ervaren.
Laatste keer dat ze stemde, was op de SP, zei ze op de meet!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:50 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]Dat had ik niet van je verwacht Ise. Nergens op, zegt ze
Toen was ik net stemgerechtigd en nog naïef en onnozel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Laatste keer dat ze stemde, was op de SP, zei ze op de meet!dat het zo bergafwaarts kan gaan met iemand
![]()
![]()
Hoezo dat? Met LED kun je toch iedere kleur maken die je wilt?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
pfff. probleem is dat je als fotograaf niet om gloeilampen heen kan. LED kan je niet mee werken om dingen uit te lichten...
+1quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als ik gedwongen zou zijn om te stemmen, zou dat inderdaad mijn keus zijn aangezien zij het meest vrijheidslievend zijn.
Nou kijk! Wij eten vrijwel geen vlees, gebruiken hooguit één a twee keer per week de auto, A. heeft ledverlichting op haar fiets en groene stroom...vast wel...quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Terwijl met erg simpele middelen eea. toch nog flink te remmen of zelfs terug te draaien is. LED verlichting, minder vlees, minder tot geen autoverkeer, groene stroom (Wind, zon en getijdeenergie!), ...
Dat komt dan mooi uit want ik breng meer tijd door op mijn werk dan bij heiden6.quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Ise nog ff en je bent liever op je werk dan bij heiden
En niet te vergeten: ik was toen nog een pauper en vond dat rijke mensen gestraft moesten worden voor het feit dat ze rijk waren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Toen was ik net stemgerechtigd en nog naïef en onnozel.
LED knippert en als je niet met de juiste frequentie meefotografeert heb je dus foto's die niet belicht zijn. daarnaast kan LED nooit de intensiteit behalen die je met een lichtbuis wel kan halen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:41 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Hoezo dat? Met LED kun je toch iedere kleur maken die je wilt?
...oh...dat vind je nu niet meer ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En niet te vergeten: ik was toen nog een pauper en vond dat rijke mensen gestraft moesten worden voor het feit dat ze rijk waren.
Niet bepaald. Ik zou niet weten waarom mensen met veel geld relatief meer zouden moeten bijdragen aan de gemeenschap. Doe mij maar een vlaktaks.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:27 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...oh...dat vind je nu niet meer ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |