quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb west-meisje dr telefoonnummer![]()
kopen?
Dr is toch al eerder een Fok!ker op date geweest met een Fok!ster, waar de Fok!ster niet op kwam dagen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:05 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Puhlease... die geeft ze mij vanavond, op onze date
Jaloezie staat je nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dr is toch al eerder een Fok!ker op date geweest met een Fok!ster, waar de Fok!ster niet op kwam dagen?
Ga eens werken johquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef Isegrim het volgende:
De rest van het bedrijf zit in bespreking en nu heb ik even niets te doen.
Het is echt leuk en gezellig hier.Gaat wel goedkomen. Ik heb volgende week maandag al mijn eerste VvE-vergadering.
nu je er toch naar vraagt. Ik moet eigenlijk nog naar de supermarkt...quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:25 schreef Isegrim het volgende:
Ja, dat wil ik wel heel graag maar ik weet niet wat te doen.
Vistaquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:30 schreef Isegrim het volgende:
Ze hebben hier trouwens Windows Vista.Voel ik me toch nog een beetje thuis als Apple-fangirl.
eastend boys and westend girls...quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:17 schreef DutchTrain het volgende:
Pff, hebben jullie dat al gehoord van die Parselmouth?
Die gaat vanavond daten met een Turk die ze via een internetforum ontmoet heeft. En ze gaan naar een of ander rockconcert
Wat moeten haar ouders daar wel niet van denken...
Als ik het goed begrijp is een wat nederiger houding van de rotterdammers jegens de schiedammers dus op z'n plaats? Of zullen we schiedam gewoon maar onder de noemer 'ja, dat doen we voor de buitenlanders' handhaven?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]De eerder genoemde Jeneverbrouwerij is de hoofdreden dat dit nooit zal gebeuren
![]()
Schiedam is met Kettle1 (wodka, geen jenever!) in de VS één van de grotere wodka leveranciers. De naam en de plaats willen ze blijven dragen. Zowel Rotterdam als Schiedam hebben daar gigantische economische winst bij.
T'is zelfs verantwoordelijk voor een flink stuk internationaal toerisme
Ik heb je gezegd toch!quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:17 schreef DutchTrain het volgende:
Die gaat vanavond daten met een Turk die ze via een internetforum ontmoet heeft. En ze gaan naar een of ander rockconcert
Voor het toerisme toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is een wat nederiger houding van de rotterdammers jegens de schiedammers dus op z'n plaats? Of zullen we schiedam gewoon maar onder de noemer 'ja, dat doen we voor de buitenlanders' handhaven?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:17 schreef DutchTrain het volgende:
Met alle respect, ik ben geboren en getogen in Schiedam, maar ik ben en blijf een Rotterdammer in hart en nieren, net als me vader en ik zoek niet voor niets naar een woning in Rotterdam.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Waarom hebben we het hier nog over? Rotterdam heerst maar als Schiedammer begrijp je daar (zoals gewoonlijk) maar weinig van.
Ohquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Plassermouth heeft/had toch al een?
Geen woorden maar daden. Aboutaleb zegt tegenwoordig vast ook dat ie Rotterdammer is in hart en nieren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:54 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Met alle respect, ik ben geboren en getogen in Schiedam, maar ik ben en blijf een Rotterdammer in hart en nieren, net als me vader en ik zoek niet voor niets naar een woning in Rotterdam.
Ik kom net bij de IKEA vandaan.:') (niet die in Delft of Barendrecht)quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:02 schreef Isegrim het volgende:
Ik sta op station Delft te wachten op de bus naar Ikea
Van cxx niet, bij RET vind ik het wel meevallen nu ik bijna dagelijks de bus neem.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
Is there any other kind?
Maar is diequote:Op woensdag 18 februari 2009 18:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Plassermouth heeft/had toch al een?
Oftewel: Je hebt niet gekocht wat je nodig had, en hebt toch een hand geld achter gelatenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik kom net bij de IKEA vandaan.:') (niet die in Delft of Barendrecht)
De Expedit was in de aanbieding(heb ik alleen nu niet nodig)
Wat keuken ideeen opgedaan(maar ze hadden niet de keuken staan die ik in Bijlmer gezien had)
En een lamp voor in de gang gekocht :p (alleen maar omdat die afgeprijsd was van 30 naar 10 euro en ik er nu een nodig heb, niet omdat ze nou zulke bijzondere lampen hadden)
Vergeet mijn broers en neven nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar is diegroter dan die nieuwe nederplayer en heeft hij meer vrienden ?
:p
Beter lezen. Die lamp had ik nu nodig. En ik had ook wat te eten nodig na een dag werken en dat viel mooi te combineren met een fietstochtje van werk naar station via IKEA. 8)quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oftewel: Je hebt niet gekocht wat je nodig had, en hebt toch een hand geld achter gelaten
En de zusjes en nichtjes!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Vergeet mijn broers en neven niet
opslagkostenquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:27 schreef Isegrim het volgende:
So much for the Billy. Behalve 29 euro bezorgkosten willen ze ook nog 20 euro opslagkosten hebben omdat ik 'm pas maandag wil laten bezorgen.De kast zelf kost 35 euro.
Inderdaad. Ze steken hun Billy maar lekker waar de zon niet schijnt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
opslagkostendie dingen liggen gewoon in zon magazijn geflikkerd, wat een onzin zeg
Een ikeamagazijn heeft geen ramenquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze steken hun Billy maar lekker waar de zon niet schijnt.
Dat komt mooi uit dan. Door die onzin moet ik nu een kwartier op de bus wachten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een ikeamagazijn heeft geen ramen
82 of 80?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit dan. Door die onzin moet ik nu een kwartier op de bus wachten.Rij bij de klantenservice is altijd lang.
Had dat eerder gezegd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
Als je een keer een auto nodig hebt, moet je het maar zeggen, Isegrim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |