quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb west-meisje dr telefoonnummer![]()
kopen?
Dr is toch al eerder een Fok!ker op date geweest met een Fok!ster, waar de Fok!ster niet op kwam dagen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:05 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Puhlease... die geeft ze mij vanavond, op onze date
Jaloezie staat je nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dr is toch al eerder een Fok!ker op date geweest met een Fok!ster, waar de Fok!ster niet op kwam dagen?
Ga eens werken johquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef Isegrim het volgende:
De rest van het bedrijf zit in bespreking en nu heb ik even niets te doen.
Het is echt leuk en gezellig hier.Gaat wel goedkomen. Ik heb volgende week maandag al mijn eerste VvE-vergadering.
nu je er toch naar vraagt. Ik moet eigenlijk nog naar de supermarkt...quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:25 schreef Isegrim het volgende:
Ja, dat wil ik wel heel graag maar ik weet niet wat te doen.
Vistaquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:30 schreef Isegrim het volgende:
Ze hebben hier trouwens Windows Vista.Voel ik me toch nog een beetje thuis als Apple-fangirl.
eastend boys and westend girls...quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:17 schreef DutchTrain het volgende:
Pff, hebben jullie dat al gehoord van die Parselmouth?
Die gaat vanavond daten met een Turk die ze via een internetforum ontmoet heeft. En ze gaan naar een of ander rockconcert
Wat moeten haar ouders daar wel niet van denken...
Als ik het goed begrijp is een wat nederiger houding van de rotterdammers jegens de schiedammers dus op z'n plaats? Of zullen we schiedam gewoon maar onder de noemer 'ja, dat doen we voor de buitenlanders' handhaven?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]De eerder genoemde Jeneverbrouwerij is de hoofdreden dat dit nooit zal gebeuren
![]()
Schiedam is met Kettle1 (wodka, geen jenever!) in de VS één van de grotere wodka leveranciers. De naam en de plaats willen ze blijven dragen. Zowel Rotterdam als Schiedam hebben daar gigantische economische winst bij.
T'is zelfs verantwoordelijk voor een flink stuk internationaal toerisme
Ik heb je gezegd toch!quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:17 schreef DutchTrain het volgende:
Die gaat vanavond daten met een Turk die ze via een internetforum ontmoet heeft. En ze gaan naar een of ander rockconcert
Voor het toerisme toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is een wat nederiger houding van de rotterdammers jegens de schiedammers dus op z'n plaats? Of zullen we schiedam gewoon maar onder de noemer 'ja, dat doen we voor de buitenlanders' handhaven?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:17 schreef DutchTrain het volgende:
Met alle respect, ik ben geboren en getogen in Schiedam, maar ik ben en blijf een Rotterdammer in hart en nieren, net als me vader en ik zoek niet voor niets naar een woning in Rotterdam.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Waarom hebben we het hier nog over? Rotterdam heerst maar als Schiedammer begrijp je daar (zoals gewoonlijk) maar weinig van.
Ohquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Plassermouth heeft/had toch al een?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |