quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh god had ik maar niets gezegd![]()
Mijn auto stukte netquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:13 schreef Cmonv het volgende:
Mohgge
Ik ben al 4 uur wakker terwijl ik vandaag vrij ben.. raar maar waar
Prima. Wat mij betreft zoveel mogelijk van dat soort dingen afschaffen. De markt kan dat wel regelen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:38 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Vlaktaks wat mij betreft is oké, maar schaf dan wel hypotheekrenteaftrek en AOW en dat soort dingen voor hogere inkomens af.
Goedemorgen rotterdam!
Nou beter dan die van ons die is totall-lossquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:14 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mijn auto stukte netmoest ik ermee naar de skoda dealer in Gouda
Iets met een bobine ofzo
Afschaffen voor de hogere inkomens alleen dan, hè.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Prima. Wat mij betreft zoveel mogelijk van dat soort dingen afschaffen. De markt kan dat wel regelen.
Dan heb ik idd gelukquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:16 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Nou beter dan die van ons die is totall-loss
21.30 O'Sheas ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
Als we het over politiek gaan hebben, dan iig met een biertje in de hand
morgen werken? Kan het niet wat vroegerquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
21.30 O'Sheas ?
nu e v e n niet
Het enige wat de markt kan regelen is dat de consument meer betaald en dat meer geld meer macht betekend.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Prima. Wat mij betreft zoveel mogelijk van dat soort dingen afschaffen. De markt kan dat wel regelen.
Vrijdagavond is weekend. Maar er komt familie uit duitsland omdat in het weekend mijn neef gaat verloven en zondag heb ik een date....quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Morgen is het vrijdag en dus nog geen weekend!
Geef haar kudo'squote:Op donderdag 19 februari 2009 10:26 schreef Cmonv het volgende:
damn nou we 't over vrijdag hebben.. morgen is m'n ma jarig. Wat zal ik dr geven?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:26 schreef DutchTrain het volgende:
In combinatie met een random tent uit de lijst http://www.etenvooreentientje.nl/rotterdam.html![]()
Hm, standaard geeft m'n pa dat al (die is ook al zo'n genie in cadeautjes verzinnen..) maar zou ik inderdaad kunnen doen.quote:
Primaquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh god had ik maar niets gezegd![]()
Ik stel voor het Gouda topic vol te posten, en daar een nieuwe te openen met als titel Gouda ### - Vlak naast Rotterdam!
Geen woorden maar daden ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
T'is wel leuk om zo een STA topic te kapenIeder topic dat door een rotterdammer wordt dichtgepost openen met *Rotterdam* in de TT
Dit gaat je wat problemen opleveren idd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Iets minder obvious mocht ook wel hoor
Toen ik op de Mavo zat had ik daar een leraar Aardrijkskunde die vertelde hoe compleet ongeschikt de grond in Amsterdam voor Metro's is. Naast waterproblemen, zal de fundering van het Dorpscentrum daar gaan rotten, trilschade krijgen, en dus op termijn verdwijnen. Ook zal water en verzakking altijd een probleem zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:42 schreef DutchTrain het volgende:
Ach het is maar hoe je in het nieuws wil komen natuurlijk
=> http://www.ad.nl/binnenla(...)m_NoordZuidlijn.html
Kwantiteit of kwaliteit.
Ter vergelijk, die tunnel daar gaat 290 miljoen méér kosten. In Rotterdam wordt nu een metrotunnel gebouwd voor iets meer dan de helft van deze meerkosten. In Den Haag hebben ze er de hele tramtunnel met parkeergarages voor kunnen aanleggen...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dit gaat je wat problemen opleveren idd.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik distantieer mij bij deze dan ook van de acties
En ik vind het gewoon serieus grappig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef TJDoornbos het volgende:
ajoh moest ff tvp hadden om 299 en 300 te hebben!
Of 020' ers!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:00 schreef GoeRoe86 het volgende:
TJD, je bent best sneu. Een beetje de internet hooligan uithangenGa dan gewoon bushokjes trappen ofzo
Stel je niet zo aan man!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:00 schreef GoeRoe86 het volgende:
TJD, je bent best sneu. Een beetje de internet hooligan uithangenGa dan gewoon bushokjes trappen ofzo
Ik stel me niet aan. Jij gedraagt je als een kneusje. Ik ga hier verder ook geen heisa over maken.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:03 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan. Jij gedraagt je als een kneusje. Ik ga hier verder ook geen heisa over maken.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
Oh ik zit nu trouwens in Gouda. Sorry jongens maar wat is dit een troosteloze stad.
disclaimer: dit is niet bedoeld om te gaan rellen ofzo maar ik heb zo weinig goeds aan Gouda kunnen ontdekken....
Zie mijn disclaimer. Ik ga loop ook niet tof te doen over ik kom nog wel terug en dat soort dingenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[..]pot, ketel, en iets met kleur
Eens. Het enige leuke is ook post 300quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zie mijn disclaimer. Ik ga loop ook niet tof te doen over ik kom nog wel terug en dat soort dingen
En dat zegt LevenslozeHuillieOswaldquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
LDG kijk met je lui studentenkont
Jij hebt tijd gevonden om uit te zoeken hoeveel TT's er met 020 zijn, das ook redelijk lui!quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Om twee uur met school beginnen, dat noem ik wel redelijk lui
kwart voor 3quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Om twee uur met school beginnen, dat noem ik wel redelijk lui
Noordzuidlijn kost per meter: 206185,57 euroquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:42 schreef DutchTrain het volgende:
Ach het is maar hoe je in het nieuws wil komen natuurlijk
=> http://www.ad.nl/binnenla(...)m_NoordZuidlijn.html
Kwantiteit of kwaliteit.
Ter vergelijk, die tunnel daar gaat 290 miljoen méér kosten. In Rotterdam wordt nu een metrotunnel gebouwd voor iets meer dan de helft van deze meerkosten. In Den Haag hebben ze er de hele tramtunnel met parkeergarages voor kunnen aanleggen...
Ongeveer net zoveel als een huis kost in 020 dus.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Noordzuidlijn kost per meter: 206185,57 euro
wat zijn dat voor tijden? Tegen die tijd ben ik al tegen de vlakte gegaan van de aanhoudende hitte hier in dat schuine gebouwquote:
leve het studenenlevenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wat zijn dat voor tijden? Tegen die tijd ben ik al tegen de vlakte gegaan van de aanhoudende hitte hier in dat schuine gebouw
*is vrij vandaagquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
leve het studenenleven![]()
Op welk bedrag wil je uiteindelijk uitkomen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Iemand hier recent een woning van grofweg anderhalve ton gekocht?![]()
Hoeveel is reeel om bij de eerste bieding te roepen?
Grofweg 143.000 max... De KK moet er echt af wil het haalbaar zijn (vraagprijs 155.000 ... dat is tevens wat wij neer kunnen leggen)quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op welk bedrag wil je uiteindelijk uitkomen?
Juist nu. Rente van rond de vijf procent..quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:10 schreef Cmonv het volgende:
Zou je nu uberhaupt wel een huis kopen?
Iskenderquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heb zin in iskender vandaag met lachmacun
Maar anders is het zo lang wachtenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
Sjeess
Wacht dan iig tot dat Gouda topic op 295 staat ofzo, nu was t wel errug sad
Doe 't dan andersomquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
het is lachmacum zonder iskender gewordem
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:42 schreef GoeRoe86 het volgende:
Oh en jullie wilden geen drankje met me doen dus nu heb ik andere vrienden gevonden om vanavond wat mee te gaan drinken
Nee natuurlijk niet mafkees. Als de vlaktaks 15% is betaalt iemand die 100 euro verdient 15 euro en iemand die 1000 euro verdient 150 euro. Veel eerlijker wordt het niet voor zover belastingen ooit eerlijk zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zoals in alle economische rampstaten.
Volgens jou moet iemand met minimuminkomen dus net zo veel aan een snelweg mee betalen als de 3 ton verdienende manager die waarschijnlijk niet eens weet wat werken is?
Ons systeem nu is veel eerlijker. Over hetzelfde bedrag altijd dezelfde belasting betalen. Ik betaal over mn eerste tienduizend euro evenveel belasting als iemand die maar 10.000 euro verdient, en evenveel als iemand die vier ton verdient.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet mafkees. Als de vlaktaks 15% is betaalt iemand die 100 euro verdient 15 euro en iemand die 1000 euro verdient 150 euro. Veel eerlijker wordt het niet voor zover belastingen ooit eerlijk zijn.
En hij heeft teruggebeldquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hypotheekadviseur bel nou eens terug!![]()
Optie genomen op een heliporthuis, en ook erg verliefd op een woning tussen station blaak en de Oude Haven in ..
Doe maar niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
T'is wel leuk om zo een STA topic te kapenIeder topic dat door een rotterdammer wordt dichtgepost openen met *Rotterdam* in de TT
Geef dan die maffe goudanees ook even een note voor het kinderachtige gedrag een paar topics terugquote:
Tis vrij simpel. Een deel van je salaris, het minimum, is vrijwel belastingvrij. Zodat iemand die geen hol heeft, ook niet nog eens veel af moet staan. Een vlaktaks zou rond de 30 procent komen te liggen. Dat betekend als jij net 900 euro per maand weet te verzamelen, dat er al 270 van naar de staat gaat. Nu is dat nog geen 100.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:20 schreef Isegrim het volgende:
Ik zie niet in wat er eerlijk aan is dat mensen die meer verdienen dan wat blijkbaar 'fatsoenlijk' is, over hun 'teveel' aan loon heel veel meer belasting moeten betalen.
De enige die hier kinderachtig bezig zijn, zijn jij, TJD en Cmonv.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Geef dan die maffe goudanees ook even een note voor het kinderachtige gedrag een paar topics terug![]()
(als we dan toch offtopic gaan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |