Zat ik ook aan te denken, maar zeker weten doe je het natuurlijk niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:18 schreef nightsleeper het volgende:
Hij heeft een ander. Hij heeft zomaar vier avonden iets anders te doen, toont totaal geen initiatief of interesse in jou. Jij hebt een relatie met hem maar hij niet met jou.
Confronteer hem, stel een ultimatum en hou je eraan.
klopt. Zeg ik ook niet. Ik ben ook blij dat hij nog een eigen leven heeft en met vrienden afspreekt. Ik dacht alleen dat ik ook deel van zijn leven ben en dat hij misschien een beetje rekening met me kon houden, dat hij misschien af en toe aan me denkt. Daar lijkt het dus niet op als hij zich niet realiseert dat hij me vier avonden niet kan zien (dat is één keer eerder voorgekomen, toen ik in het buitenland was). Of dat hij er aan denkt me op te zoeken als hij vrolijk tot morgen zegt. Het punt is juist dat het er op liojkt dat hij tot morgen zegt omdat hij er van uit gaat dat ik toch wel ergens in de buurt ben. dat hij me vanzelfsprekend vind dus, maar intussen niet echt moeite toont om te zorgen dat hij me ook daadwerkelijk ziet. Dat vind ik het lastige eraan, dat ik me steeds maar aan hem mloet aanpassen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:19 schreef Hakkyy het volgende:
Jullie leven uiteindelijk beide een eigen leven, jullie leven niet samen 1 leven.
Precies. dat idee krijg ik ook een beetje. Maar dan dat ik dat voor hem ben. Geen gezeik, maar wel seks bij de hand. (want als het hem wel een keer uitkomt neem ik wel de moeite om naar hem toe te komen.)quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:21 schreef Rosbief het volgende:
Ideaal toch lijkt me? Niet het gezeik van een rulasie maar wel altijd een sexbuddy achter de hand.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:21 schreef Rosbief het volgende:
Ideaal toch lijkt me? Niet het gezeik van een rulasie maar wel altijd een sexbuddy achter de hand.
Dat kan best inderdaad. vind ik af en toe ook wel fijn. Alleen als je zegt 'tot morgen' ga ik er (misschien gek) vanuit dat ik je morgen ook zie). Elkaar even niet zien vind ik geen probleem, en je hoeft je hele leven ook niet aan mij aan te passen, liever niet zelfs. Maar ik krijg een beetje het gevoel alsof hij dat 'ik mijn leven, jij jouw leven' op dit moment een stuk sterker heeft dan ik. Hij vetrgeet me gewoon. En dat betekent dus dat je in een ongelijke relatie terecht ben gekomen. Ik wil geen relatie waarin ik achter de ander aan moet lopen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:27 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het in relaties juist altijd wel ff lekker als je elkaar even niet hoeft te zien. Misschien zit hij zo ook in elkaar?
Wat ik effe vergat te vragen is natuurlijk of jij ook gewoon andere dingen te doen hebt?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:31 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Dat kan best inderdaad. vind ik af en toe ook wel fijn. Alleen als je zegt 'tot morgen' ga ik er (misschien gek) vanuit dat ik je morgen ook zie). Elkaar even niet zien vind ik geen probleem, en je hoeft je hele leven ook niet aan mij aan te passen, liever niet zelfs. Maar ik krijg een beetje het gevoel alsof hij dat 'ik mijn leven, jij jouw leven' op dit moment een stuk sterker heeft dan ik. Hij vetrgeet me gewoon. En dat betekent dus dat je in een ongelijke relatie terecht ben gekomen. Ik wil geen relatie waarin ik achter de ander aan moet lopen.
ja, dat kan ik doen inderdaad. maar ik wil dus niet het vrouwtje zijn dat klaarligt als hij uitgespeeld is met zijn vriendjes.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:32 schreef elcastel het volgende:
Zorg dat je zelf ook wat te doen hebt, of neem het hem niet kwalijk. Je hangt teveel aan hem kennelijk, want hij heeft wél andere dingen dan jij. Of bespreek het gewoon, zodat je weet waar hij zit met zijn ideëen over jullie invulling.
Verder kun je toch een sleutel vragen zodat je thuis op hem kan wachten of daar kunt slapen ?
-edit- Dat hij je 'vergeet' is wel een signaal. Voor jou i.i.g.
Nee, daar geloof ik niet in. Je moet gaan samenwonen omdat je bij elkaar wilt zijn, niet om dit soort dingen op te lossen.quote:
Omdat je niet meer heftig verliefd bent, meer aan elkaar gewend bent? Een gevolg daarvan kan zijn dat je in plaats van hele avonden samen doorbrengen het ook fijn kan vinden om iets voor jezelf te gaan doen en 's avonds laat pas lekker samen in bed te kruipen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:33 schreef Astoreth het volgende:
ik moet wel zeggen dat hij altijd degene is die belt om te vragen hoe mijn fag was, als we elkaar een avond niet zien, of die vraagt of ik tijd heb voor koffie op het werk. Dus misschien zit ik ook in een bepaald verwachtingspatroon jegens hem. Maar de vraag is wel waarom dat patroon dan plotseling verandert.
Jij wilt 5 avonden in de week echt samen zijn... hij wil dat duidelijk niet.... en aangezien jullie allebei nog apart wonen is dat voor een man als ik, of een man als hij heel vervelend. Als je ergens te gast bent of een gast hebt doe je niet je eigen dingen, zoals gamen en horrorfilms kijken die je leuk vindt, nee dan pas je je aan aan je vriendinnetje. En altijd aan moeten passen is echt vreselijk. Als je dan ook nog eens op het werk aan elkaar vast zit is het helemaal klote want dan heb je ook nog van die verplichte kopjes koffie terwijl je eigenlijk gewoon met je collega's samen wilt zitten (die zie je immers geen 5 dagen in de week in een informele sfeer). En sowieso.. 't is WERK, dan heb je ook wel eens geen TIJD voor een bakkie koffie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:31 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Dat kan best inderdaad. vind ik af en toe ook wel fijn. Alleen als je zegt 'tot morgen' ga ik er (misschien gek) vanuit dat ik je morgen ook zie). Elkaar even niet zien vind ik geen probleem, en je hoeft je hele leven ook niet aan mij aan te passen, liever niet zelfs. Maar ik krijg een beetje het gevoel alsof hij dat 'ik mijn leven, jij jouw leven' op dit moment een stuk sterker heeft dan ik. Hij vetrgeet me gewoon. En dat betekent dus dat je in een ongelijke relatie terecht ben gekomen. Ik wil geen relatie waarin ik achter de ander aan moet lopen.
Ik denk dat je voor een groot deel gelijk hebt. Alleen ik vrees dat het niet zo zeer mijn behoefte aan romantiek is, alswel dat ik blijkbaar verwacht dat hij rekening met me houdt, dat hij me beschouwt als een deel van zijn leven, en dan dus niet een vanzelfsprekend deel wat er wel is als het je uitkomt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:32 schreef As_33 het volgende:
Ik zou even gaan zitten als ik jou was, want dit kan als een schok komen . . . . . ik ben heel erg bang dat hieruit duidelijk blijkt dat hij, ik durf het bijna niet te zeggen, een MAN is.
Hij maakt plannen, maar wil dan vervolgens nog best samen slapen, heerlijk toch, waarschijnlijk had hij er niet zo over nagedacht juist omdat hij er van uit ging dat jij wel weet dat je altijd welkom bent.
Hij stuurt je niets met valentijnsdag en je krijgt daar nog een excuus voor ook? Wow, ik krijg gewoon niets, klaar, want 'hij heeft een hekel aan valentijn'Nou, dat mag, tis ook commercieel gezeik eigenlijk en zolang ik op mijn verjaardag wel in de watten wordt gelegd heeft het ook niets met wel of niet attent zijn te maken.
Weet je ook waarom hij je vandaag op het werk vergeten is? Ik geloof zelf niet zo in het 'als jij niets laat horen dan ik ook niet', dat levert me meer onzekerheid op dan goeds, dus over het algemeen vraag ik in zo'n geval gewoon hoe de dag was. Het antwoord is dan altijd 'gekkenhuis', wat dan ook gelijk de reden was dat ik niets hoorde.
Natuurlijk kan het zijn dat er wel meer achter zit hoor, maar ik herken in jouw manier van verontwaardigd zijn veel van mezelf een paar jaar geleden, en dat lag gewoon aan wat man/vrouw verschilletjes, mijn behoefte aan romantiek vs zijn praktisch denken.
Nee. Ik wil geen vijf avonden in de week bij hem zijn (ja, ik heb ook nog een leven). Maar ik wil ook geen vijf avonden in de week níet bij hem zijn. Hij had er toch minstens één voor me vrij kunnen houden, en dan als het kan even in overleg met mij, dus niet met de verwachting dat ik toch wel kan als het hem uitkomt. Er moet wel bij gezegd worden dat we elkaar dus bijna nooit meer dan één nacht achter elkaar niet zien, dan is vijf dus plotseling wel veel. En over dat altijd aan moeten passen en dat dat vreselijk is moet ik je helemaal gelijk geven. Maar nu ben ik dus degene met het gevoel dat ik me altijd aan moet passen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij wilt 5 avonden in de week echt samen zijn... hij wil dat duidelijk niet.... en aangezien jullie allebei nog apart wonen is dat voor een man als ik, of een man als hij heel vervelend. Als je ergens te gast bent of een gast hebt doe je niet je eigen dingen, zoals gamen en horrorfilms kijken die je leuk vindt, nee dan pas je je aan aan je vriendinnetje. En altijd aan moeten passen is echt vreselijk. Als je dan ook nog eens op het werk aan elkaar vast zit is het helemaal klote want dan heb je ook nog van die verplichte kopjes koffie terwijl je eigenlijk gewoon met je collega's samen wilt zitten (die zie je immers geen 5 dagen in de week in een informele sfeer). En sowieso.. 't is WERK, dan heb je ook wel eens geen TIJD voor een bakkie koffie.
nee.quote:
Pfff... RTL belde, ze willen hun analist terug.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:33 schreef Astoreth het volgende:
ik moet wel zeggen dat hij altijd degene is die belt om te vragen hoe mijn fag was, als we elkaar een avond niet zien, of die vraagt of ik tijd heb voor koffie op het werk. Dus misschien zit ik ook in een bepaald verwachtingspatroon jegens hem. Maar de vraag is wel waarom dat patroon dan plotseling verandert.
Dan moet je niet zeuren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:36 schreef Astoreth het volgende:
ja, dat kan ik doen inderdaad. maar ik wil dus niet het vrouwtje zijn dat klaarligt als hij uitgespeeld is met zijn vriendjes.
Hoezo niet? Ik wil dat niet maar hij lijkt dat van me te verwachten. En ik verwacht van hem dat hij af en toe laat merken dat hij aan me denkt. Wat wie nou terecht verwacht of niet maakt niet uit. het gaat er om dat onze verwachtingen, plotseling na anderhalf jaar, plotseling anders lijken te zijn. En dat is dus een probleem als je een gelijkwaardige relatie wilt onderhouden. En dat wil ik. Of wil ik nou te veel?quote:
Nou je geeft het zelf al aan, je wilt wat anders dan hij. En met alle respect, ik denk dat dat 'vergeten' een signaal is dat het hem ook dwarszit. Kortom, praat er eens over en dan zie je snel genoeg hoe groot de irritatie inmiddels is, kom je er uit, dan is je relatie gewoon sterk genoeg. Maar hij vergeet je niet zomaar.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:08 schreef Astoreth het volgende:
Hoezo niet? Ik wil dat niet maar hij lijkt dat van me te verwachten. En ik verwacht van hem dat hij af en toe laat merken dat hij aan me denkt. Wat wie nou terecht verwacht of niet maakt niet uit. het gaat er om dat onze verwachtingen, plotseling na anderhalf jaar, plotseling anders lijken te zijn. En dat is dus een probleem als je een gelijkwaardige relatie wilt onderhouden. En dat wil ik. Of wil ik nou te veel?
dat dacht ik ook. je vergeet je vriendin niet zo maar. hij zegt van wel. hij had er gewoon niet aan gedacht. vergeten dus...quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:16 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nou je geeft het zelf al aan, je wilt wat anders dan hij. En met alle respect, ik denk dat dat 'vergeten' een signaal is dat het hem ook dwarszit. Kortom, praat er eens over en dan zie je snel genoeg hoe groot de irritatie inmiddels is, kom je er uit, dan is je relatie gewoon sterk genoeg. Maar hij vergeet je niet zomaar.
Dus ik mag gewoon zeiken wat ik wil etc. puur omdat ik een vrouw ben?? Hennig om te wetenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:32 schreef As_33 het volgende:
Ik zou even gaan zitten als ik jou was, want dit kan als een schok komen . . . . . ik ben heel erg bang dat hieruit duidelijk blijkt dat hij, ik durf het bijna niet te zeggen, een MAN is.
Hij maakt plannen, maar wil dan vervolgens nog best samen slapen, heerlijk toch, waarschijnlijk had hij er niet zo over nagedacht juist omdat hij er van uit ging dat jij wel weet dat je altijd welkom bent.
Hij stuurt je niets met valentijnsdag en je krijgt daar nog een excuus voor ook? Wow, ik krijg gewoon niets, klaar, want 'hij heeft een hekel aan valentijn'Nou, dat mag, tis ook commercieel gezeik eigenlijk en zolang ik op mijn verjaardag wel in de watten wordt gelegd heeft het ook niets met wel of niet attent zijn te maken.
Weet je ook waarom hij je vandaag op het werk vergeten is? Ik geloof zelf niet zo in het 'als jij niets laat horen dan ik ook niet', dat levert me meer onzekerheid op dan goeds, dus over het algemeen vraag ik in zo'n geval gewoon hoe de dag was. Het antwoord is dan altijd 'gekkenhuis', wat dan ook gelijk de reden was dat ik niets hoorde.
Natuurlijk kan het zijn dat er wel meer achter zit hoor, maar ik herken in jouw manier van verontwaardigd zijn veel van mezelf een paar jaar geleden, en dat lag gewoon aan wat man/vrouw verschilletjes, mijn behoefte aan romantiek vs zijn praktisch denken.
Dankje. dat is het probleem inderdaad. Natuurlijk mag hij best 5 avonden achter elkaar met vrienden afspreken. Maar als hij me normaal altijd minstens om de dag wil zien, vraag ik me gewoon af waarom dat plotseling niet meer belangrijk voor hem is. Nu is dit toevallig één keer, deze week, voorgekomen. Dat kan ik wel aan. Valentijn vergeten kan ik ook wel aan. En als hij me een dagje vergeet te bellen/op te zoeken overleef ik dat ook wel. Maar allemaal in één keer vind ik toch wat veelquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:28 schreef Logician het volgende:
Denk trouwens dat het helemaal niet gaat om hoe vaak dit hoe vaak dat en wat iedereen hier normaal vindt.
Maar juist om de plotselinge verandering, ik bedoel als je 1,5jr lang hetzelfde ritme hebt samen en dat ineens anders gaat dan normaal zonder benoemde reden kan ik me wel voorstellen dat je gaat twijfelen hoor
Misschien dat het toch beste is om dit gewoon tegen hem te zeggen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:32 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Dankje. dat is het probleem inderdaad. Natuurlijk mag hij best 5 avonden achter elkaar met vrienden afspreken. Maar als hij me normaal altijd minstens om de dag wil zien, vraag ik me gewoon af waarom dat plotseling niet meer belangrijk voor hem is. Nu is dit toevallig één keer, deze week, voorgekomen. Dat kan ik wel aan. Valentijn vergeten kan ik ook wel aan. En als hij me een dagje vergeet te bellen/op te zoeken overleef ik dat ook wel. Maar allemaal in één keer vind ik toch wat veel
Je moet wel opletten dat je hem niets gaat verwijten. Hij is zoals ie is. Dus gewoon zeggen dat je er mee zit zonder hem te willen 'veranderen'.. want dat lukt je toch nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:44 schreef Astoreth het volgende:
Thanks. Ik ga ook zeker met hem praten natuurlijk. maar ik wilde even een avondje wachten zodat de eerste veropntwaardiging/onzekerheid/twijfel/schok/woede/whatever bij mij eerst ook even kan zakken. Dat ik er even rustig over na kan denken en uitzoeken wat het probleem bij mij is. Zo kan ik ook met een duidelijk probleem bij hem komen in plaats van met een schreeuw om aandacht.
En misschien wil ik hem stiekem ook de kans geven om zelf een keer te laten merken dat hij wel aan me denkt...
Precies. Daarom laat ik het even zakken en bel ik hem morgen wel. Dat lijkt me beter.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je moet wel opletten dat je hem niets gaat verwijten. Hij is zoals ie is. Dus gewoon zeggen dat je er mee zit zonder hem te willen 'veranderen'.. want dat lukt je toch niet.
Onzin...quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:48 schreef Maanvis het volgende:
Het is wel grappig hoe de vrouwen in dit topic grotendeels de TS goed begrijpen, en hoe de mannen in dit topic d'r vriendje goed begrijpen.
Frappant ook!
Dat komt doordat mannen geen intuitie hebben, niet doordat mannen in dit opzicht gevoeliger zouden zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Onzin...
kijk al die paniekerige mannen die in R&P topics openen.
Wat moet ik doen? Help ze ziet me als broer ! Wat wil ze nu?
enz enz
Haha, inderdaad ja. Maar ook weer logisch. Daarom wil ik wel eens van de mannen weten wat ze ervan denken. Niet dat ik me niet aan moet stellen, want ik ben nu eenmaal een vrouw, maar meer, als ze zelf hunv vriendin een paar keer veregten, wat betekent dat dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:48 schreef Maanvis het volgende:
Het is wel grappig hoe de vrouwen in dit topic grotendeels de TS goed begrijpen, en hoe de mannen in dit topic d'r vriendje goed begrijpen.
Frappant ook!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je moet wel opletten dat je hem niets gaat verwijten. Hij is zoals ie is. Dus gewoon zeggen dat je er mee zit zonder hem te willen 'veranderen'.. want dat lukt je toch niet.
dat zei ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En zodra je je man wil gaan veranderen kom je er uiteindelijk toch achter dat je hem eerst leuker vond.
Niet dat ik geen moorden meer mag plegen, want ik ben nou eenmaal een psychopaat.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:51 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Haha, inderdaad ja. Maar ook weer logisch. Daarom wil ik wel eens van de mannen weten wat ze ervan denken. Niet dat ik me niet aan moet stellen, want ik ben nu eenmaal een vrouw, maar meer, als ze zelf hunv vriendin een paar keer veregten, wat betekent dat dan?
Boehoe wat een drama!quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:17 schreef Astoreth het volgende:
Nu is voor mij even de vraag. Wat nu te doen?
ik zal hem sowieso morgen eens bellen. Maar stuur ik hem vanavond nog een smsje met die mededeling of niet. Ik ben een beetje geneigd dat niet te doen en hem nu aan zet te laten. Het is natuurlijk een beetje kinderachtig om hetzelfde bij hem tyerug te gaan zitten doen (hem vergeten), maar aan de andere kant moet ik hem ook eens de kans geven te laten zien dat hij aan me denkt, wat lastig wordt als ik hem steeds voor ben...
Echt zo'n wijf ben jij zegquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:17 schreef Astoreth het volgende:
ik zal hem sowieso morgen eens bellen. Maar stuur ik hem vanavond nog een smsje met die mededeling of niet. Ik ben een beetje geneigd dat niet te doen en hem nu aan zet te laten. Het is natuurlijk een beetje kinderachtig om hetzelfde bij hem tyerug te gaan zitten doen (hem vergeten), maar aan de andere kant moet ik hem ook eens de kans geven te laten zien dat hij aan me denkt, wat lastig wordt als ik hem steeds voor ben...
Ik hou van m'n vriendin en woon al een geruime tijd samen. Maar guess what, ik ben dr in de tijd voor het samenwonen ook wel eens vergeten (in m'n hoofd, niet in m'n hart). Serieus, dat betekent niet automatisch dat hij minder van je houdt. En ik heb ook niet altijd behoefte gehad om te bellen. M'n vriendin reageerde in het begin ook precies zoals jou, maar ze snapt nu wel dat ik zo ben. En met mij 90% van de mannen denk ik. Sinds ze het geaccepteerd heeft, is het trouwens een stuk gezelliger en was haar probleem dus ook grotendeels opgelost.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:51 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Haha, inderdaad ja. Maar ook weer logisch. Daarom wil ik wel eens van de mannen weten wat ze ervan denken. Niet dat ik me niet aan moet stellen, want ik ben nu eenmaal een vrouw, maar meer, als ze zelf hunv vriendin een paar keer veregten, wat betekent dat dan?
Ja ja, dat ga ik ook heus wel doen (zoals al enkele malen vermeld), maar wou mijn verontwaardiging eerst even laten zakken zodat ik er nuchter naar kon kijken. Blijkbaar hoopte ik ook dat fok daarbij kon helpen maar dat valt altijd weer een beetje tegen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:04 schreef Friek_ het volgende:
Misschien moet je eens met hem praten hierover in plaats van advies te vragen van Fok!kers die niet weten wat er in zijn hoofd omgaat en met wie je je stiekeme plannetjes loopt te delen waarin je zijn (voor hem mogelijk onbewuste) gedrag probeert terug kaatsen omdat je je zogenaamd gebruikt voelt.
Moet je mijn post lezen dan snap je precies hoe het zit.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:45 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Ja ja, dat ga ik ook heus wel doen (zoals al enkele malen vermeld), maar wou mijn verontwaardiging eerst even laten zakken zodat ik er nuchter naar kon kijken. Blijkbaar hoopte ik ook dat fok daarbij kon helpen maar dat valt altijd weer een beetje tegen.
Iedereen op Fok! zou de eerste steen gooien.quote:Blijkbaar hoopte ik ook dat fok daarbij kon helpen maar dat valt altijd weer een beetje tegen.
En dit speelt nu een week? Wat was daarvoor de reden om niet samen te gaan wonen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:37 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Nee, daar geloof ik niet in. Je moet gaan samenwonen omdat je bij elkaar wilt zijn, niet om dit soort dingen op te lossen.
Misschien zeg ik nu in jouw ogen iets heel geks, maar ehm, wat dacht je van het er met hem over hebben?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:17 schreef Astoreth het volgende:
Wauw! wat een lumineus idee!! Geweldig. Heb ik toevallig al gedaan vandaag. Ik heb gewoon uitgelegd hoe het voor mij is. Geen verwijten naar hem gemaakt, maar gewoon dat ik het niet zo leuk vind en dan ga twijfelen wat onze relatie dan waard is. Hij begreep het. Hij zei dat hij gewoon wat mensen weer wilde zien, en het niet de bedoeling was dat hij daar de dupe van werd. Toen ik zei dat ik dan ook niet meer zo veel zin had om veel moeite te gaan doen om hem tussendoor te kunnen zien, schrok hij wel even. Ik heb vandaag toch die moeite gedaan, wilde het ook graag goedmnaken en niet meer 'boos' op hem zijn. Hij was ook eigenlijk best lief.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:56 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Misschien zeg ik nu in jouw ogen iets heel geks, maar ehm, wat dacht je van het er met hem over hebben?
Of heb je dat nu al gedaan?
En wat zei jij toen?!quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:05 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Maar toen zei hij aan het einde van ons gesprek: "Nou, tot morgen dan hè", terwijl we hadden afgesproken dat hij vanavond bij mij zou komen...
hulde!quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:05 schreef Astoreth het volgende:
Maar toen zei hij aan het einde van ons gesprek: "Nou, tot morgen dan hè", terwijl we hadden afgesproken dat hij vanavond bij mij zou komen...
Maak het dan weer gelijk door zelf ook andere afspraken te maken en tijd voor jezelf te nemen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:31 schreef Astoreth het volgende:
En dat betekent dus dat je in een ongelijke relatie terecht ben gekomen. Ik wil geen relatie waarin ik achter de ander aan moet lopen.
Neequote:
Tja, ik ben toch al wat ouder, en nog steeds snap ik mannen nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:38 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Nee
Ik denk te snappen hoe die vriend zich voelt, zoals ik in een eerdere post al heb aangegeven. En als dat ook echt zo is dan vind ik het wel een prachtige reactie van die vriend.
de insteek van ts is wel echt een typisch vrouwelijke hoor... of begrijp ik je verkeerd?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:36 schreef ondeugend het volgende:
Niemand vind het leuk om vergeten te worden.... hoe stoer sommigen hier ook reageren.
Als je eerst gekoesterd wordt en iemand laat weten dat ie vaak, veel, redelijk veel ( haal door wat niet van toepassing is) aan je denkt en een tijdje later wordt je vergeten dan kan ik me best vinden in de onzekerheid van TS.
Hem vragen waarom en zeggen dat je het niet leuk vindt opent natuurlijk een dialoog.
Dat tweede is geheel wederzijdsquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:39 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Tja, ik ben toch al wat ouder, en nog steeds snap ik mannen niet
Ik zei dat hij er zo makkelijk niet van af kwam en dat hij vanavonhd gewoon bij mij komt. hij moest wat lachen en ik vroeg hem of dit nu een soort leuke grap was of dat hij het echt weer vergeten was. Toen zei hij dat hij niet meer wist of we zo'n harde afspraak hadden gemaakt. Hij wist het niet meer... Toen zei dat ik het anders ook prima vond als hij niet wilde komen, 'dan ga ik vanavond naar de kroeg en zie ik je morgen wel ofzo'. Nee, hij wilde toch wel graag komen zei hij snel. Nou ja, oke. Ben benieuwd vanavond. Of hij me al begrijpt...quote:
Nee, klopt. maar wat betekent dat?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:48 schreef Robijn1961 het volgende:
Ik heb het hele topic doorgelezen, en het is toch wel duidelijk dat je vriend niet zo met zijn gedachten bij jou is...TS.
Aandacht voor elkaar en communicatie zijn toch wel belangrijke pijlers in een relatie. Het is niet fijn vergeten of niet gehoord te worden. Als dit zo blijft, heb je de keuze: kies ik hiervoor of?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:50 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Nee, klopt. maar wat betekent dat?
Ik heb snel de neiging om dan te zeggen 'graag of niet'. (niet dus).
Maar dat is ook een beetje radicaal misschien
Precies. Dan weet ik wel wat ik kies. Ik wil geen ongelijke relatie waarin hij belangrijker voor mij is dan ik voor hem. Dan liever niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:52 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Aandacht voor elkaar en communicatie zijn toch wel belangrijke pijlers in een relatie. Het is niet fijn vergeten of niet gehoord te worden. Als dit zo blijft, heb je de keuze: kies ik hiervoor of?
Tja, kan blijkbaar toch beter met vrouwen praten. Nee hoor, ik lees jullie posts wel en ben daar ook blij mee. Als ik jullie mag geloven is er juist niets aan de hand.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:53 schreef Cmonv het volgende:
Eerst vragen om de mening van mannen en vervolgens alleen ingaan op de posts die je eigen vrouwelijke visie confirmeren.
Kortzichtig?
Een beetje maar
Je kan het proberen van je af te zetten, als het nog maar zo kort veranderd is. Wie weet is dit niet van lange duur.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:54 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Precies. Dan weet ik wel wat ik kies. Ik wil geen ongelijke relatie waarin hij belangrijker voor mij is dan ik voor hem. Dan liever niet.
Maar goed, als hij me een weekje vergeet, ga ik het niet meteen uitmaken, dat is zonde van die prachtige relatie van anderhalf jaar. de vraag is alleen wat er ineens veranderd is, en waarom
Ok dan is het goed. Heb ik niets gezegd!quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:56 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Tja, kan blijkbaar toch beter met vrouwen praten. Nee hoor, ik lees jullie posts wel en ben daar ook blij mee. Als ik jullie mag geloven is er juist niets aan de hand.
met mij is er nu alleen wel iets aan de hand. Ik heb het gevoel dat ik in een ongelijke relatie zit, en of dat nu waar is of niet, daar zal ik toch iets mee moeten.
Ja, dat kan inderdaad. Dat zal ik ook zeker proberen voordat ik radicale stappen onderneem, Alleen wil ik hem er toch bij betrekken. Ik kan hem moeilijk iets kwalijk nemen als hij niet weet dat ik het vervelend vindquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:56 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Je kan het proberen van je af te zetten, als het nog maar zo kort veranderd is. Wie weet is dit niet van lange duur.
Klopt, Valentyijn is overrated. Ik hoef ook niet per se een velantijnskaartje. Maar als hij me eerst een hele week vergeet, vervolgens vergeet hij ons weekendje samen, dan vergeet hij me een hele dag terwijl hij beloofd had langs te komen, en ten slotte zegt hij dat hij het allemaal wel snapt maar vergeet vervolgens dat we vanavond hadden afgesproken... Het gaat me echt niet om die kleine dingetjes op zich, maar bij elkaar voel ik me toch wat vergetenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:01 schreef m-niki het volgende:
ik zie het probleem eigenlijk niet zo... je zegt dat jullie relatie altijd erg goed is, jullie vaak bij elkaar zijn (5 avonden in de week!!), dat jullie relatie best gelijkwaardig is eigenlijk (jullie zijn veel bij hem omdat dit logistiek beter uitkomt, hij komt daarentegen veel naar jou toe op het werk, denkt veel aan je omdat hij veel vraagt hoe het met je is, hoe je dag was etc.) en dan nu deze ene week is het efkes niet zoals altijd en direct schiet je in paniek: ik heb een ongelijke relatie!!!
Laat je toch niet zo meeslepen joh... het is maar deze ene week en je zit em direct op de hielen! Volgens mij werkt dat alleen maar averechts.... zit deze week gewoon uit en kijk hoe het daarna gaat...
en PS: Valentijnsdag is zooooo overrated... flink gelul IMHO. Ik vergeet dat ook altijd...(en dat heeft niets met hoeveel ik van mijn vriend hou te maken hoor)
Heb je 't nou door? Wanneer jij wat anders gaat doen wil hij wel komen. Dus ga gewoon wat anders doen. Hij komt dan vanzelf wel weer naar je toe.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:49 schreef Astoreth het volgende:
Toen zei dat ik het anders ook prima vond als hij niet wilde komen, 'dan ga ik vanavond naar de kroeg en zie ik je morgen wel ofzo'. Nee, hij wilde toch wel graag komen zei hij snel. Nou ja, oke. Ben benieuwd vanavond. Of hij me al begrijpt...
Heb je hem al gevraagd wat er aan de hand is? Als hij het echt druk heeft, tja, dan vergeet je weleens wat. Mijn vriend heeft het voor elkaar gekregen om 5 minuten voor een telefoongesprek te zeggen: "Ja, schat, ik blijf bij je eten" en vervolgens door de telefoon te zeggen: "Ik ben terug thuis voor de avondspits". Dan valt je mond wel open.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:06 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Klopt, Valentyijn is overrated. Ik hoef ook niet per se een velantijnskaartje. Maar als hij me eerst een hele week vergeet, vervolgens vergeet hij ons weekendje samen, dan vergeet hij me een hele dag terwijl hij beloofd had langs te komen, en ten slotte zegt hij dat hij het allemaal wel snapt maar vergeet vervolgens dat we vanavond hadden afgesproken... Het gaat me echt niet om die kleine dingetjes op zich, maar bij elkaar voel ik me toch wat vergeten
Ja, heb het hem gevraagd. Geen speciale reden, zei hij. Hij wilde gewoon wat oude vrienden opzoeken en ik ben er daarbij een beetje bij in geschoten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:10 schreef kahlie het volgende:
[..]
Heb je hem al gevraagd wat er aan de hand is? Als hij het echt druk heeft, tja, dan vergeet je weleens wat. Mijn vriend heeft het voor elkaar gekregen om 5 minuten voor een telefoongesprek te zeggen: "Ja, schat, ik blijf bij je eten" en vervolgens door de telefoon te zeggen: "Ik ben terug thuis voor de avondspits". Dan valt je mond wel open.Ik keek zo verrast dat hij zei: "oh, wacht even, volgens mij had ik dat nog niet overlegd met m'n vriendin".
![]()
Hij kon het zich met geen mogelijkheid herinneren waarom hij nu ja had gezegd, want hij moest dus 's avonds nog wat fixen.![]()
Het lijkt erop dat jij graag hebt dat hij het nu even goedmaakt, extra aandacht aan je besteedt, en je laat weten dat hij je wel belangrijk vindt. Ookal heeft hij wat onhandige afspraken gemaakt. Ik zou dat gewoon zeggen en samen iets fijns plannen. Als hij stelselmatig geen tijd voor je maakt/geen overleg pleegt is het wat anders... je klinkt gewoon een beetje pissed en daarom hoort hij nu gewoon even een beetje moeite te doen.
Weet je wel zeker dat ie het vergeten is en dat ie niet gewoon druk was op z'n werk????quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:16 schreef Astoreth het volgende:
Maar in plaats daarvan vergeet hij dus prompt weer een afspraak. Tja...
Jullie hebben wel een erg beklemmende relatie, ik zou het niet zo uithouden. Als je het al over "er bij ingeschoten" hebt als hij 4 dagen wat anders heeft denk ik: wat overdrijf je.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:16 schreef Astoreth het volgende:
Hij wilde gewoon wat oude vrienden opzoeken en ik ben er daarbij een beetje bij in geschoten.
Het zou in elk geval goed voorstelbaar zijn als hij niet zou luisteren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:24 schreef Natalie het volgende:
Je vraag je af of hij wel naar je geluisterd heeft, TS....
Nou, ik ben dus wel van het veel samen zijn, dus dat begrijp ik nog wel. Maar vriend van TS heeft toch ook gezegd dat ze gewoon nog die 4 avonden na de afspraken langs mag komen, dus het gaat toch helemaal niet om 4 dagen elkaar niet zien, maar 4 dagen geen hele avond?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:25 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Jullie hebben wel een erg beklemmende relatie, ik zou het niet zo uithouden. Als je het al over "er bij ingeschoten" hebt als hij 4 dagen wat anders heeft denk ik: wat overdrijf je.
Misschien past het wel bij jullie dat jullie zoveel samen willen doen en samen willen zijn, maar voor mij zou het niet werken. Ik wil ook mijn eigen dingetjes behouden.
Mee eens.Vind ik ook heerlijk af en toe. Maar ineens vier avonden achter elkaar terwijl het er bijna nooit twee zijn... En dat ik daarna wel mocht langskomen als ik wilde klinkt misschien lief, maar dat maakt misschien juist dat het wat ongelijkwaardig aanvoelde. We wonen niet zo heel dicht bij elkaar. Dus het kwam er op neer dat als ik het nou zo belangrijk vond, dan mocht ik tegen twaalf uur maar komen, en me tot die tijd maar wat vermaken op mijn werk of in de stad. Dat was het punt waarop ik dacht. 'nee, ik wil me niet meer steeds aan jouw plannen aanpassen en achter je aan lopen. Graag of niet.'quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:35 schreef As_33 het volgende:
[..]
Nou, ik ben dus wel van het veel samen zijn, dus dat begrijp ik nog wel. Maar vriend van TS heeft toch ook gezegd dat ze gewoon nog die 4 avonden na de afspraken langs mag komen, dus het gaat toch helemaal niet om 4 dagen elkaar niet zien, maar 4 dagen geen hele avond?
Het is toch heerlijk om een avond apart iets te doen en dan 's avonds nog lekker tegen even tegen elkaar aan te kruipen en samen te slapen. Dat is voor mij juist echt wat ik zo heerlijk vind aan een langere relatie waarin je je gewoon op je gemak voelt. Hier zei vriendlief daarstraks ook op het allerlaatste moment dat hij nog een feestje bleek te hebben waar hij heen moest, hij was het vergeten, nou ja, jammer dat ons star wars avondje dan niet doorgaat, maar welkom bagger net5 film, chocoladetaart, gezichtsmaskertje en cocktailset. Ik vermaak me wel, en om een uurtje of halftwaalf kruipt ie wel weer bij me in bed. Dat moet toch gewoon kunnen zonder dat het meteen ongelijkwaardig voelt?
Dat er 'bij ingeschotren' is eigenlijk de term die hij zelf gebruikte om te verklaren dat er heus niets anders aan de hand was en dat verder alles nog goed zat tussen ons. Ik vond het ook niet zo overtuigend...quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:25 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Jullie hebben wel een erg beklemmende relatie, ik zou het niet zo uithouden. Als je het al over "er bij ingeschoten" hebt als hij 4 dagen wat anders heeft denk ik: wat overdrijf je.
Misschien past het wel bij jullie dat jullie zoveel samen willen doen en samen willen zijn, maar voor mij zou het niet werken. Ik wil ook mijn eigen dingetjes behouden.
In dit geval meer De ideale vrouw is een bitch. Kan ik je echt aanraden TS. Aangezien je gewoon een gigantisch bord voor je kop hebt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:56 schreef computergirl het volgende:
He is just not that into you
Misschien moet jij je een poos niet beschikbaar stellen en niet steeds contact zoeken (cq zeuren)?
Of die arme jongen heeft het gewoon erg druk op zijn werk, kan daardoor overdag geen contact zoeken, is 's avonds goed moe en daardoor even wat vergeetachtiger. Verder vind ik het een vrij typisch mannelijke reactie om bij lichte stress/drukte/moeheid, behoefte te voelen even wat met vrienden te gaan doen ipv alleen maar het vriendinnetje.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:31 schreef Panthera1984 het volgende:
Heeft nog niemand zich afgevraagd of hij ook op zijn werk ineens vergeetachtiger is? Wie weet kan hij er niets aan doen, en zit er iets in zijn hoofd te drukken ofzo? Ik zou wel even uitzoeken bij collega's hoe hij is, en er eventueel daarna op aansturen bij mijn vriend dat hij zich even laat doorlichten.
Niets zo slap als een vrouw die denkt zich als een 'bitch' voor te moeten doen 'omdat de mannen dat zo graag zouden willen' ...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
In dit geval meer De ideale vrouw is een bitch. Kan ik je echt aanraden TS. Aangezien je gewoon een gigantisch bord voor je kop hebt.![]()
ZIE DE REACTIES VAN DE MANNEN IN DIT TOPIC
Ja, op dat soort mannen vallen vrouwen ook. Ik wel in ieder geval. Ik ben ook blij dat hij allemaal sociale dingen erbij doet, maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet ook af en toe iets met hem wil doen, of dat hij op zijn minst af en toe bedenkt dat ik er ook nog ben. Dat kan toch prima naast elkaar. Het is toch niet óf vrienden, óf een relatie. Alsjeblieft niet zeg. Maar dus wel allebei op een relaxte manier. En nu is het niet bepaald allbeiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:15 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Niets zo slap als een vrouw die denkt zich als een 'bitch' voor te moeten doen 'omdat de mannen dat zo graag zouden willen' ...
Mannen vallen idd gewoon op vrouwen die niet 24/7 bezig zijn met 'hun relatie en hun partner' en gewoon ook nog een beetje een eigen leven erop nahouden dat niet enkel om hun 'gezinnetje' draait ...
Daar gaat het boek ook over, alleen verstopt onder het woord "bitch".quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:15 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Niets zo slap als een vrouw die denkt zich als een 'bitch' voor te moeten doen 'omdat de mannen dat zo graag zouden willen' ...
Mannen vallen idd gewoon op vrouwen die niet 24/7 bezig zijn met 'hun relatie en hun partner' en gewoon ook nog een beetje een eigen leven erop nahouden dat niet enkel om hun 'gezinnetje' draait ...
Je praat over een incident alsof het iets structureels is. Immers gebeurde het alleen die 4 dagen etc, en daarna 1x op je werk in de koffiepauze. Nu vind ik sowieso dat je op 't werk niets van hem hebt te verwachten (maar daar lees je telkens overheen..) maargoed, laat ik je dan iig nog ff zeggen dat jouw huidige instelling ervoor zal zorgen dat jullie relatie kapot gaat. Ik hoop dat je daar iig iets aan kunt veranderen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:19 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Ja, op dat soort mannen vallen vrouwen ook. Ik wel in ieder geval. Ik ben ook blij dat hij allemaal sociale dingen erbij doet, maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet ook af en toe iets met hem wil doen, of dat hij op zijn minst af en toe bedenkt dat ik er ook nog ben. Dat kan toch prima naast elkaar. Het is toch niet óf vrienden, óf een relatie. Alsjeblieft niet zeg. Maar dus wel allebei op een relaxte manier. En nu is het niet bepaald allbei
Jij maakt het ervan 'dat hij nooit aan jou zou denken'....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:19 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Ja, op dat soort mannen vallen vrouwen ook. Ik wel in ieder geval. Ik ben ook blij dat hij allemaal sociale dingen erbij doet, maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet ook af en toe iets met hem wil doen, of dat hij op zijn minst af en toe bedenkt dat ik er ook nog ben. Dat kan toch prima naast elkaar. Het is toch niet óf vrienden, óf een relatie. Alsjeblieft niet zeg. Maar dus wel allebei op een relaxte manier. En nu is het niet bepaald allbei
het ging mij er vooral om dat je als belangrijkste argument gebruikte 'dat mannen dat zouden willen' ... wat dus vooral nogal typisch is voor een ontzettend afhankelijke houding waarin je jezelf dan stelt...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Daar gaat het boek ook over, alleen verstopt onder het woord "bitch".
Hoor het eens van een man!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:01 schreef mighty_myte het volgende:
Wat een zak hooi is die vent van je.
Als hij echt van je houdt kom je op de eerste plek, maar blijkbaar heeft hij niet zo'n zin meer in verkering.
Hij verzint allerlei slappe smoesjes om je vaker niet te zien en hoopt dat jij het op een gegeven moment uitmaakt omdat hij daar zelf geen ruggengraat voor heeft.
Negeer hem eens een week en kijk maar eens hoe vaak hij contact met jou opneemt. Dat zal waarschijnlijk vies tegenvallen.
Sterkte en hopelijk vind je snel een vent die wel tijd, moeite en geld in je wil investeren.
Goeie postquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:06 schreef Natalie het volgende:
Je zegt dat je er met hem over gepraat hebt, maar er is zo te lezen niet veel uitgekomen. Dus je gaat wachten om te zien of het een 'algemener probleem' is? Hmm.. oké, jullie gaan, wat, 1,5 jaar met elkaar en je weet het antwoord daarop nog steeds niet?
Jij wil vaker bij hem zijn, dan hij bij jou.
Dat lijkt me behoorlijk duidelijk nav je verhaal.
En als jij niet kunt accepteren dat hij veel waarde hecht aan dingen buiten jou, dan moet je eens goed bij jezelf te rade gaan of je daar wel mee kan leven.
Idd. De kunst is om hetzelfde te doen als de bitch maar dan met enig gevoel voor subtiliteit en humor.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:15 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Bij mannen werkt het niet zo, dus die optie valt al afquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:46 schreef Robijn1961 het volgende:
Het probleem van TS kan m.i. twee kanten uitgaan. Wie weet is de liefde voor TS wel over, en gedraagt hij zich daarom zo. Wie weet is het iets onschuldigs. Hoe dan ook, ik vind dit een moeilijk topic, omdat er voor beide kanten iets te zeggen valt.
Onzin maanvis. Je kunt niet stellen: "bij mannen" en "bij vrouwen"quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij mannen werkt het niet zo, dus die optie valt al af.
Maar je kunt wel stellen "bij 90% van de mannen"quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:01 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Onzin maanvis. Je kunt niet stellen: "bij mannen" en "bij vrouwen"
Lees mijn laatste post, Maanvis.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar je kunt wel stellen "bij 90% van de mannen". Dus je 'wie weetjes' zijn onnozel.
Kortom; 10% kans dat ie vreemdgaat.. is dat genoeg voor een veroordeling of..?
Conclusie: TS, geef hem de vrijheid of zoek een ander. Dat is eigenlijk waar het hele topic op neerkomt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 16:42 schreef bendk het volgende:
Als iemand ruimte en vrijheid nodig heeft om te kunnen leven, prive alswel zakelijk, en je krijgt die niet, dan gaat die persoon zijn ruimte en vrijheid halen. Zo werkt dat namelijk bij ruimte en vrijheid.
Dit tot schrik van een aantal ex-vriendinnen van me !
dat betekent dat hun roze bril weer verdwijnt, en weer denken aan bier en vriendenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:51 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, ik begrijp mannen dus beter.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:34 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Lees mijn laatste post, Maanvis.
Daarom is het omgaan met een vrouw per definitie heel simpel, de 3 A methode namelijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:20 schreef Godshand het volgende:
ik wilde nu net hier oplossingen aanreiken als man zijnde, maar vrouwen willen alleen "gehoord" worden, dus ik hou mij in en wens je suc6
En de 3 A methode houdt in...?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:41 schreef bendk het volgende:
[..]
Daarom is het omgaan met een vrouw per definitie heel simpel, de 3 A methode namelijk
En niet te weinig want anders lijkt het alsof hij z'n vriendinnetje vergeet!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niet teveel anders wordt het saai en voorspelbaar.
Precies. Voor mijn gevoel 'zeur' je er teveel over en heb je erg vaak bevestiging nodig. Verander je eigen gedrag of verbreek de relatiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:45 schreef Natalie het volgende:
[..]
Conclusie: TS, geef hem de vrijheid of zoek een ander. Dat is eigenlijk waar het hele topic op neerkomt.
Noem je 5 dagen in de week 'af en toe' ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:19 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Zo interessant zelfs dat er hele topics over geopend worden. Dus ja, het werkt idd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En niet te weinig want anders lijkt het alsof hij z'n vriendinnetje vergeet!
Maar goed, liever te weinig aandacht dan teveel. Bij dat laatste vinden ze je namelijk sowieso wat interessanter.
En dan start de TS weer zo'n "Weet niet wat ik met mijn relatie moet"-topic waarin ze zeurt dat ze nog wel van hem houdt maar dat ze zich zo aangetrokken voelt tot die gast op haar werk/studiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niet teveel anders wordt het saai en voorspelbaar.
Vermoeiend hè, voorspelbare mensenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan start de TS weer zo'n "Weet niet wat ik met mijn relatie moet"-topic waarin ze zeurt dat ze nog wel van hem houdt maar dat ze zich zo aangetrokken voelt tot die gast op haar werk/studie
Voorspelbaarheid kan ik niet mee zitten, maar vrouwen die moeilijk doen om niks, dat vind ik inderdaad vermoeiend.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:48 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Vermoeiend hè, voorspelbare mensen
Dat maakt ons juist vrouw, dat wij zo heerlijk moeilijk kunnen doen om nietsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voorspelbaarheid kan ik niet mee zitten, maar vrouwen die moeilijk doen om niks, dat vind ik inderdaad vermoeiend.
Tja, je hebt 2 soorten vrouwen: vrouwen die moeilijk doen en vrouwen die heel erg moeilijk doen. Van die laatste categorie word ik dus ook heel erg moe.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat maakt ons juist vrouw, dat wij zo heerlijk moeilijk kunnen doen om niets
Wat ik al zei: Aandacht, Aandacht en Aandacht....toucheequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat maakt ons juist vrouw, dat wij zo heerlijk moeilijk kunnen doen om niets
"Waarom geeft ie nou nooit eens tegengas?!?!?!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:11 schreef bendk het volgende:
[..]
Wat ik al zei: Aandacht, Aandacht en Aandacht....touchee
aha, leg eens uit, iets van niet mee eens zijn of zoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Waarom geeft ie nou nooit eens tegengas?!?!?!"
Nou ja, vanuit jouw perspectief gezien reageert ze misschien verwend.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 21:04 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[...]
Ik kan hier nog wel even over doorgaan, maar waar het op neerkomt: je reageert verwend, 5 dagen per week samen is al vreselijk veel (vind ik), je moet je eigen leven leiden en je partner daarvan als een verrijking beschouwen, niet als een voorwaarde...
En geef hem eens vrijheid, ik krijg het al benauwd bij het typen van deze post
Dat dus, ik was gewoon even verbaasd. maar ik begrijp niet waarom iedereen dan ook meteen een oordeel heeft over mijn relatie en mijn levensgeluk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nou ja, vanuit jouw perspectief gezien reageert ze misschien verwend.
Maar je moet het ook even van haar kant bekijken: ze is gewend om de avonden met haar vriend te zijn. En als dat hun normale ritme is en hij regelt ineens 5 avonden achter elkaar iets anders, zonder dat te overleggen of iig aan te geven en zegt ook nog eens haar glad vergeten te zijn.
Ja, dan kan ik me wel voorstellen dat zij iets heeft van: nou, fraai is dat.
Verder komt ze me nu niet gelukkig over. Zoals ik ook al eerder zei: ze wil hem veel vaker bij zich hebben dan hij haar. Hij wil zijn vrijheid, doen wat hij wil. Veel mensen hebben dat echt nodig om niet 'kort' gehouden te worden. De eerste verliefdheid zal nu ook wel voorbij zijn, en hij ziet ineens de vrienden die hij heeft verwaarloosd en wil 't weer oppakken enzo. Daar moet je als vriendin toch ook open voor staan en hem laten. Je bent een setje, maar je bent ook een individu.
Als ze hem voor zichzelf gaat claimen, dan raakt ze hem kwijt. Hoop dat de TS dat onthoudt
Amen. Dan kan je nu vragen om een slotje en je vriend bellen om erover te praten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:29 schreef Astoreth het volgende:
Dus, ik was er zelf misschien even wat onzeker over maar jullie overdrijven toch ook wel behoorlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Tja, als je hier met zo'n zeurpost komt dan wek je nou eenmaal een bepaalde indruk.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:29 schreef Astoreth het volgende:
Het valt me op dat de strekking van de meeste posts is: 'hij wil je niet meer' of 'je bent een zeikwijf, als je nog langer blijft claimen wil hij je niet meer.' Beetje zwart-wit misschien. Misschien kwam het anders over maar het was gewoon simpelweg zo dat ik me een beetje vergeten voelde, ik wilde daarover, nadat ik het wel gezegd had, niet tegen hem over blijven zeuren maar wilde het wel even kwijt. Jullie doen meteen alsof ik via Fok ga beslissen wat ik met mijn relatie doe. Misschien mijn inschattingsfout, maar op fok staan zo vaak zulke loze topics dat ik dacht dat dit niet meteen zo extreem opgevat zou worden.
Dus in het kort: Ik ben zeker wel nog steeds heel gelukkig. Ik zeur niet tegen hem (alleen tegen jullie), ben wel zo open om het tegen hem te zeggen als ik iets niet leuk vind. Ik claim hem niet, hij mag doen wat hij wil, als hij mij maar niet vergeet. Ik heb zelf ook nog een leven, vrienden en genoeg dingen te doen en ben, zoals al twintig keer gezegd, blij dat hij dat ook heeft.
Ik heb toch ook sterk de indruk dat hij nog gelukkig met mij is en zich niet geclaimed voelt, hij wil nu juist steeds bij me zijn, ik vind het oke, maar hoeft niet per se. Hij vind het misschien vervelend als ik chagrijnig wordt (logisch) maar begrijpt wel waarom ik het niet leuk vond.
Dus, ik was er zelf misschien even wat onzeker over maar jullie overdrijven toch ook wel behoorlijk.
O zo, jullie gaan er van uit dit iedereen hier in werkelijkheid precies zo is als hij/zij op dit forum is... Dat het verder dus niet echt een functie heeft behalve een soort virtueel sociaal leven te zijn.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, als je hier met zo'n zeurpost komt dan wek je nou eenmaal een bepaalde indruk.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Amen. Dan kan je nu vragen om een slotje en je vriend bellen om erover te praten.
Waar moet ik met hem over praten? Nog een keer over dit hele gedoe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik maar denken dat ik niet mag zeuren van jullie...Tell me what you think about your friends at the top
Now who d'you think besides yourself's the pick of the crop?
Buddha was he where it's at - is he where you are?
Could Mohammed move a mountain or was that just PR?
Het is fokquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:29 schreef Astoreth het volgende:
Of achteraf met verwijten komen waar je nooit erg in hebt gehad.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:50 schreef Isabeau het volgende:
InderdaadMannen zijn niet paranormaal begaafd
Ik krijg jeuk van mensen die maar verwachten dat hun partner iets 'aanvoelt' en dan ineens een bom laten barsten en woest worden op de partner die helemaal van niets weet.
Nee, maar postgedrag vertelt natuurlijk wel het één en ander.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:42 schreef Astoreth het volgende:
[..]
O zo, jullie gaan er van uit dit iedereen hier in werkelijkheid precies zo is als hij/zij op dit forum is... Dat het verder dus niet echt een functie heeft behalve een soort virtueel sociaal leven te zijn.
Grappig.
Ik vind ze heel grappig zolang het maar geen partner van mij of een mijn betere vrienden isquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:50 schreef Isabeau het volgende:
InderdaadMannen zijn niet paranormaal begaafd
Ik krijg jeuk van mensen die maar verwachten dat hun partner iets 'aanvoelt' en dan ineens een bom laten barsten en woest worden op de partner die helemaal van niets weet.
Tomquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:17 schreef cesareborgia het volgende:
Dus omdat jij niks anders te doen hebt mag hij ook niks anders doen?
En jawel, wederom een user die het harde toontje van R&P niet aankan om zo vervolgens neer te gaan kijken op de userbase.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:42 schreef Astoreth het volgende:
[..]
O zo, jullie gaan er van uit dit iedereen hier in werkelijkheid precies zo is als hij/zij op dit forum is... Dat het verder dus niet echt een functie heeft behalve een soort virtueel sociaal leven te zijn.
Grappig.
Dat doe ik zeker. Blijven communiceren. Liever dat ik af en toe 'zeik'dan dat ik alles ga opkroppen. Ik kan hem niets verwijten als hij geen idee heeft hoe het voor mij is. Zoals ik al gepost had volgens mij, heb ik dat ook gedaan toen hij doodleuk 'tot morgen' riep. 'Zo makkelijk kom je er niet vanaf', zei ik. Hij moest lachen en we hebben een heerlijke avond gehad samen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:37 schreef Natalie het volgende:
Astoreth, je kent je vriend zelf het beste. De users hier proberen je alleen tips te geven en vallen je niet aan. Maar 't zijn wel allemaal mensen met een eigen mening erover. En alleen jij weet of je daar wat aan hebt.
Wat je ook doet, blijf vooral communiceren met je vriend. Als hij iets zegt of doet waar je je niet in kunt vinden: zegt het hem. Want hij kan het niet ruiken. Net als jij dat ook niet bij hem kan
En als ie volgende keer weer: 'Tot morgen!' roept terwijl jullie net hadden afgesproken elkaar diezelfde avond nog te zien: zeg hem dat meteen. Zo van: 'Hé, niet morgen maar vanavond.' Dan is 't waarschijnlijk een 'Oh-ja' moment van zijn kant, maar dat zit jij je iig geen zorgen te maken.
Ik vroeg mij eigenlijk af wat je nou geleerd hebt ?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:45 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Dat doe ik zeker. Blijven communiceren. Liever dat ik af en toe 'zeik'dan dat ik alles ga opkroppen. Ik kan hem niets verwijten als hij geen idee heeft hoe het voor mij is. Zoals ik al gepost had volgens mij, heb ik dat ook gedaan toen hij doodleuk 'tot morgen' riep. 'Zo makkelijk kom je er niet vanaf', zei ik. Hij moest lachen en we hebben een heerlijke avond gehad samen.
Maar goed, fokkers bedankt voor jullie mening dan. Erg veel waren zo extreem dat ik er niets mee kon, maar zo werkt het op een forum nu eenmaal.
Ow, het leermomentje... Nou vooral eigenlijk dat ik de volgende keer maar ga spuien bij vriendinnen, omdat Fok niet zo veel lijkt toe te voegen. Dat is eigenlijk nog steeds de strategie waar ik achter sta. Eerst spuien en dan gewoon redelijk praten met vriendlief.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:20 schreef bendk het volgende:
[..]
Ik vroeg mij eigenlijk af wat je nou geleerd hebt ?
"Vrouwen gaan met hun vriendinnen praten in tijden van emotionele problemen, in de hoop er beter uit te komen. Amerikaans onderzoek wijst echter op het tegendeel: vrouwen praten elkaar nog depressiever of ongelukkiger."quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:24 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Ow, het leermomentje... Nou vooral eigenlijk dat ik de volgende keer maar ga spuien bij vriendinnen, omdat Fok niet zo veel lijkt toe te voegen.
Dank je, hier ben ik persoonlijk erg blij meequote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:24 schreef Astoreth het volgende:
Ow, het leermomentje... Nou vooral eigenlijk dat ik de volgende keer maar ga spuien bij vriendinnen, omdat Fok niet zo veel lijkt toe te voegen.
jou suggestie is.... Alles gewoon opkroppen en slikken tot ik barst? Of meteen tegen mijn vriend beginnen te zeuren zonder het eerst te laten zakken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
"Vrouwen gaan met hun vriendinnen praten in tijden van emotionele problemen, in de hoop er beter uit te komen. Amerikaans onderzoek wijst echter op het tegendeel: vrouwen praten elkaar nog depressiever of ongelukkiger."
Bron: Goedgevoel.be
Hartstikke goed leermoment meid!
Bij mij is het inderdaad wel eens zo dat je wat moet slikken van de ander. Als ik jaloers ben als man moet ik ook maar slikken omdat ik anders de kans verduizendvoudig dat de vrouw mij beschouwd als emotioneel afhankelijk en onzeker en derhalve verlaat. Als je het niet kan slikken en het toch verteld zijn er twee opties: 1) of hij respecteert je erom en probeert meer in jouw wensen tegemoet te komen of 2) doet dat niet en gaat lekker door met z'n eigen ding.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:31 schreef Astoreth het volgende:
[..]
jou suggestie is.... Alles gewoon opkroppen en slikken tot ik barst? Of meteen tegen mijn vriend beginnen te zeuren zonder het eerst te laten zakken.
Een mooie analyse friek. Maar als je goed had gelezen is de actie al lang ondernemen (weliswaar na eerst even nagedacht te hebben, maar volgens mij is dat beter dan ondoordachte actie). Vriend is van optie 1, dus, in deze kwestie in ieder geval. Dus ik zie eigenlijk niet waarom ik mijn aanpak zou moeten veranderen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bij mij is het inderdaad wel eens zo dat je wat moet slikken van de ander. Als ik jaloers ben als man moet ik ook maar slikken omdat ik anders de kans verduizendvoudig dat de vrouw mij beschouwd als emotioneel afhankelijk en onzeker en derhalve verlaat. Als je het niet kan slikken en het toch verteld zijn er twee opties: 1) of hij respecteert je erom en probeert meer in jouw wensen tegemoet te komen of 2) doet dat niet en gaat lekker door met z'n eigen ding.
In veel gevallen zie je het laatste gebeuren, wat impliceert dat onze persoonlijkheden helemaal niet zoveel veranderen door de jaren heen en we dezelfde dingen belangrijk blijven vinden. Accepteer dat of ga in je uppie verder. Wat wel frappant in jouw geval is, is dat je vriend binnen een kort tijdsbestek een paar curieuze veranderingen doormaakt in zijn gedrag. Daar kan enorm veel, maar tegelijkertijd ook enorm weinig achter zitten. Jij als vrouw hebt de ongelukkige eigenschap om elk detail met een vergrootglas te lijf te gaan en vervolgens duizend keer door te nemen met vriendinnen. Stop met dat analyseren; ga daarentegen in gesprek met hem en probeer zodoende zijn beweegredenen te vinden voor zijn gedrag als die er überhaupt zijn.
Conclusie van dit verhaal: niet zoveel denken, meer actie. Analyseren is leuk als academische bezigheid, maar voor je persoonlijke leven slechts een vruchteloos iets.
Dan is het probleem toch opgelost en kunnen we vredig verder leven?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:47 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Vriend is van optie 1, dus, in deze kwestie in ieder geval. Dus ik zie eigenlijk niet waarom ik mijn aanpak zou moeten veranderen.
En waarom is dat zwart-wit? Je kan ervan uitgaan dat jouw posts zo worden opgevat als ze zijn opgeschreven , en niets meer en niets minder. Je wilt toch advies? DIT is het advies !quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:29 schreef Astoreth het volgende:
Het valt me op dat de strekking van de meeste posts is: 'hij wil je niet meer' of 'je bent een zeikwijf, als je nog langer blijft claimen wil hij je niet meer.' Beetje zwart-wit misschien.
Als je 'zo open bent' om alles tegen hem te zeggen wat je niet leuk vindt, wat is dan nog het verschil met zeuren??!quote:Dus in het kort: Ik ben zeker wel nog steeds heel gelukkig. Ik zeur niet tegen hem (alleen tegen jullie), ben wel zo open om het tegen hem te zeggen als ik iets niet leuk vind.
quote:Ik claim hem niet, hij mag doen wat hij wil, als hij mij maar niet vergeet.
Ik krijg sterk de indruk dat je alleen wilt luisteren naar mensen die zeggen wat jij wilt horen...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:48 schreef Astoreth het volgende:
Ja, ik vergeet dat steeds, hoe fok is. Maar inderdaad zijn er ook mensen die ongeveer snappen wat het punt is. En ik heb het, zoals ook al honderd keer gezegd, dan ook braaf aangekaart bij mijn partner, want als hij niet weet dat me iets dwars zit kan ik hem dat ook niet kwalijk nemen.
Nee. Ik ben niet doodsbang dat hij me vergeet. Hij is me deze week gewoon een paar vergeten. Heeft hij zelf ook zo gezegd toen we het er over hadden. Hij zei dat dat niet de bedoeling was en dat hij er voortaan rekening mee zou houden. verder hoeft hij echt niet op de knieën hoor. Het enige wat ik graag wil is dat hij (ongeveer) weet wat mij een rotgevoel geeft en waarom. Pas dan kan hij rekening met me houden toch?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:02 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
En waarom is dat zwart-wit? Je kan ervan uitgaan dat jouw posts zo worden opgevat als ze zijn opgeschreven , en niets meer en niets minder. Je wilt toch advies? DIT is het advies !
Hou op met 'zo tegen hem doen', want dat gaat hoe dan ook de verkeerde kant op. En goh, je bent niet tevreden met de antwoorden, omdat ze niet zijn zoals je gehoopt had, maar nu moet je niet ineens doen dat dat de schuld is van de mensen die reageerden...
Ja, dat klinkt best als een mooi advies, maar hoe doe ik dan precies tegen hem. Verwar het niet met wat ik tegen jullie zeg. Tegen hem deed ik alleen zo, dat ik vroeg waarom hij me die dag niet had opgezocht. Verder heb ik hem niets verweten. Alleen gezegd dat ik me wat vergeten voelde. Achteraf heb ik dat gezegd. Dus nadat hij met al zijn vrienden had afgesproken en we weer een avondje bij elkaar waren. Ik denk dat dat moet kunnen. Dat dacht hij ook.
[..]
Als je 'zo open bent' om alles tegen hem te zeggen wat je niet leuk vindt, wat is dan nog het verschil met zeuren??!
Zeuren is wat ik op Fok deed. Althans, dat is meer zeuren dan gewoon tegen hem zeggen wat ik niet zo leuk vind en waarom, gewoon in een dialoog.
[..]
Wie zegt dat hij jou vergeten was na die 4 dagen?
Ik vind dat jij jezelf al het gehele topic tegenspreekt.
Dan zeg je weer dat je het totaal niet erg vindt als hij dingen voor zichzelf doet, maar als hij dat dan daadwerkelijk doet, ben je weer doodsbang dat hij je vergeet en reken je zelfs op excuses!
Ja, daar kan ik me iets bij voorstellen. dat je dat denkt. Maar ik ben me er ook bewust van dat ik de situatie, en onze persoonlijkheden nooit uitputtend kan beschrijven op Fok. Zelfs onze conversaties kan ik niet precies weergeven zoals ze gegaan zijn. Jullie hebben dus een minder compleet beeld dan ik. En als dan iemand reageert met een kleine uitleg hoe het tussen ons zit, kun je er gewoon best wel naast zitten. Zeker als daar meteen oordelen bij zitten. Dus inderdaad, ik pik de reacties er uit die het meest aansluiten op de situatie, en op ons als personen. Met de rest kan ik niet zo veel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:04 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Ik krijg sterk de indruk dat je alleen wilt luisteren naar mensen die zeggen wat jij wilt horen...
Dat is toch helemaal niet mijn punt? dat ik niet vier dagen zonder hem zou kunnen of dat ik hem geen tijd met zijn 'maten' gun. Mijn punt is dat hij me vergeten was, dat hij me steeds vergat.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:57 schreef l3laster het volgende:
ik zou gek worden als mijn vriendin niet 4 avonden zonder mij zou kunnen.... je komt mij een beetje bezitterig over??
sommige mannen hebben gewoon wat vrijheden nodig... beetje ouwehoeren met de maten etc... als je apart van elkaar woont is het volgens mij niet gezond dat je elkaar toch elke dag ziet... maar zal wel aan mij liggen
Is het nu nog niet opgelost dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:39 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet mijn punt? dat ik niet vier dagen zonder hem zou kunnen of dat ik hem geen tijd met zijn 'maten' gun. Mijn punt is dat hij me vergeten was, dat hij me steeds vergat.
Oh ja sorry, er zijn nog steeds mensen die mij wat uit blijven maken voor claimerig zeikwijf, dan doe ik steeds maar weer een poging om uit te leggen wat mijn punt was. Maar zoals ik al zei: ik heb zelf allang geen probleem meer. Sorry dat ik jullie heb lastiggevallen met een niet-gesloten-topic. Voor mij was de zaak redelijk afgedaan, maar nu ook speciaal voor jullie:quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:44 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Is het nu nog niet opgelost dan?
Mijn god...
Dan hoort dit topic in de KLAAGBAAKquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:39 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet mijn punt? dat ik niet vier dagen zonder hem zou kunnen of dat ik hem geen tijd met zijn 'maten' gun. Mijn punt is dat hij me vergeten was, dat hij me steeds vergat.
Ow, ik dacht dat de KLAAGBAAK voor het klagen om het klagen was. Niet voor als je je afvraagt of er iets niet goed zit in je relatie. Die vraag mag dan misschien uit simpele onzekerheid voortkomen, dan lijkt me dit nog steeds de juiste plek. Zit het hier niet vol met onzekere mensen die niet weten wat ze met zichzelf/de ander/hun relatie aanmoeten?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:34 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Dan hoort dit topic in de KLAAGBAAK
Jouw punt is dat jij vindt dat hij je vergeten is. Dat is wat anders. Vier dagen... get a grip.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:39 schreef Astoreth het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |