Zat ik ook aan te denken, maar zeker weten doe je het natuurlijk niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:18 schreef nightsleeper het volgende:
Hij heeft een ander. Hij heeft zomaar vier avonden iets anders te doen, toont totaal geen initiatief of interesse in jou. Jij hebt een relatie met hem maar hij niet met jou.
Confronteer hem, stel een ultimatum en hou je eraan.
klopt. Zeg ik ook niet. Ik ben ook blij dat hij nog een eigen leven heeft en met vrienden afspreekt. Ik dacht alleen dat ik ook deel van zijn leven ben en dat hij misschien een beetje rekening met me kon houden, dat hij misschien af en toe aan me denkt. Daar lijkt het dus niet op als hij zich niet realiseert dat hij me vier avonden niet kan zien (dat is één keer eerder voorgekomen, toen ik in het buitenland was). Of dat hij er aan denkt me op te zoeken als hij vrolijk tot morgen zegt. Het punt is juist dat het er op liojkt dat hij tot morgen zegt omdat hij er van uit gaat dat ik toch wel ergens in de buurt ben. dat hij me vanzelfsprekend vind dus, maar intussen niet echt moeite toont om te zorgen dat hij me ook daadwerkelijk ziet. Dat vind ik het lastige eraan, dat ik me steeds maar aan hem mloet aanpassen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:19 schreef Hakkyy het volgende:
Jullie leven uiteindelijk beide een eigen leven, jullie leven niet samen 1 leven.
Precies. dat idee krijg ik ook een beetje. Maar dan dat ik dat voor hem ben. Geen gezeik, maar wel seks bij de hand. (want als het hem wel een keer uitkomt neem ik wel de moeite om naar hem toe te komen.)quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:21 schreef Rosbief het volgende:
Ideaal toch lijkt me? Niet het gezeik van een rulasie maar wel altijd een sexbuddy achter de hand.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:21 schreef Rosbief het volgende:
Ideaal toch lijkt me? Niet het gezeik van een rulasie maar wel altijd een sexbuddy achter de hand.
Dat kan best inderdaad. vind ik af en toe ook wel fijn. Alleen als je zegt 'tot morgen' ga ik er (misschien gek) vanuit dat ik je morgen ook zie). Elkaar even niet zien vind ik geen probleem, en je hoeft je hele leven ook niet aan mij aan te passen, liever niet zelfs. Maar ik krijg een beetje het gevoel alsof hij dat 'ik mijn leven, jij jouw leven' op dit moment een stuk sterker heeft dan ik. Hij vetrgeet me gewoon. En dat betekent dus dat je in een ongelijke relatie terecht ben gekomen. Ik wil geen relatie waarin ik achter de ander aan moet lopen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:27 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het in relaties juist altijd wel ff lekker als je elkaar even niet hoeft te zien. Misschien zit hij zo ook in elkaar?
Wat ik effe vergat te vragen is natuurlijk of jij ook gewoon andere dingen te doen hebt?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:31 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Dat kan best inderdaad. vind ik af en toe ook wel fijn. Alleen als je zegt 'tot morgen' ga ik er (misschien gek) vanuit dat ik je morgen ook zie). Elkaar even niet zien vind ik geen probleem, en je hoeft je hele leven ook niet aan mij aan te passen, liever niet zelfs. Maar ik krijg een beetje het gevoel alsof hij dat 'ik mijn leven, jij jouw leven' op dit moment een stuk sterker heeft dan ik. Hij vetrgeet me gewoon. En dat betekent dus dat je in een ongelijke relatie terecht ben gekomen. Ik wil geen relatie waarin ik achter de ander aan moet lopen.
ja, dat kan ik doen inderdaad. maar ik wil dus niet het vrouwtje zijn dat klaarligt als hij uitgespeeld is met zijn vriendjes.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:32 schreef elcastel het volgende:
Zorg dat je zelf ook wat te doen hebt, of neem het hem niet kwalijk. Je hangt teveel aan hem kennelijk, want hij heeft wél andere dingen dan jij. Of bespreek het gewoon, zodat je weet waar hij zit met zijn ideëen over jullie invulling.
Verder kun je toch een sleutel vragen zodat je thuis op hem kan wachten of daar kunt slapen ?
-edit- Dat hij je 'vergeet' is wel een signaal. Voor jou i.i.g.
Nee, daar geloof ik niet in. Je moet gaan samenwonen omdat je bij elkaar wilt zijn, niet om dit soort dingen op te lossen.quote:
Omdat je niet meer heftig verliefd bent, meer aan elkaar gewend bent? Een gevolg daarvan kan zijn dat je in plaats van hele avonden samen doorbrengen het ook fijn kan vinden om iets voor jezelf te gaan doen en 's avonds laat pas lekker samen in bed te kruipen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:33 schreef Astoreth het volgende:
ik moet wel zeggen dat hij altijd degene is die belt om te vragen hoe mijn fag was, als we elkaar een avond niet zien, of die vraagt of ik tijd heb voor koffie op het werk. Dus misschien zit ik ook in een bepaald verwachtingspatroon jegens hem. Maar de vraag is wel waarom dat patroon dan plotseling verandert.
Jij wilt 5 avonden in de week echt samen zijn... hij wil dat duidelijk niet.... en aangezien jullie allebei nog apart wonen is dat voor een man als ik, of een man als hij heel vervelend. Als je ergens te gast bent of een gast hebt doe je niet je eigen dingen, zoals gamen en horrorfilms kijken die je leuk vindt, nee dan pas je je aan aan je vriendinnetje. En altijd aan moeten passen is echt vreselijk. Als je dan ook nog eens op het werk aan elkaar vast zit is het helemaal klote want dan heb je ook nog van die verplichte kopjes koffie terwijl je eigenlijk gewoon met je collega's samen wilt zitten (die zie je immers geen 5 dagen in de week in een informele sfeer). En sowieso.. 't is WERK, dan heb je ook wel eens geen TIJD voor een bakkie koffie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:31 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Dat kan best inderdaad. vind ik af en toe ook wel fijn. Alleen als je zegt 'tot morgen' ga ik er (misschien gek) vanuit dat ik je morgen ook zie). Elkaar even niet zien vind ik geen probleem, en je hoeft je hele leven ook niet aan mij aan te passen, liever niet zelfs. Maar ik krijg een beetje het gevoel alsof hij dat 'ik mijn leven, jij jouw leven' op dit moment een stuk sterker heeft dan ik. Hij vetrgeet me gewoon. En dat betekent dus dat je in een ongelijke relatie terecht ben gekomen. Ik wil geen relatie waarin ik achter de ander aan moet lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |