abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 19 februari 2009 @ 21:16:39 #101
161685 Astoreth
Too much heaven on their minds
pi_66253249
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:10 schreef kahlie het volgende:

[..]

Heb je hem al gevraagd wat er aan de hand is? Als hij het echt druk heeft, tja, dan vergeet je weleens wat. Mijn vriend heeft het voor elkaar gekregen om 5 minuten voor een telefoongesprek te zeggen: "Ja, schat, ik blijf bij je eten" en vervolgens door de telefoon te zeggen: "Ik ben terug thuis voor de avondspits". Dan valt je mond wel open. Ik keek zo verrast dat hij zei: "oh, wacht even, volgens mij had ik dat nog niet overlegd met m'n vriendin".
Hij kon het zich met geen mogelijkheid herinneren waarom hij nu ja had gezegd, want hij moest dus 's avonds nog wat fixen.

Het lijkt erop dat jij graag hebt dat hij het nu even goedmaakt, extra aandacht aan je besteedt, en je laat weten dat hij je wel belangrijk vindt. Ookal heeft hij wat onhandige afspraken gemaakt. Ik zou dat gewoon zeggen en samen iets fijns plannen. Als hij stelselmatig geen tijd voor je maakt/geen overleg pleegt is het wat anders... je klinkt gewoon een beetje pissed en daarom hoort hij nu gewoon even een beetje moeite te doen.
Ja, heb het hem gevraagd. Geen speciale reden, zei hij. Hij wilde gewoon wat oude vrienden opzoeken en ik ben er daarbij een beetje bij in geschoten.

En ja, misschien wil ik hij dat hij het een beetje goedmaakt. Maar in plaats daarvan vergeet hij dus prompt weer een afspraak. Tja...
Tell me what you think about your friends at the top
Now who d'you think besides yourself's the pick of the crop?
Buddha was he where it's at - is he where you are?
Could Mohammed move a mountain or was that just PR?
  donderdag 19 februari 2009 @ 21:22:55 #102
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_66253496
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:16 schreef Astoreth het volgende:
Maar in plaats daarvan vergeet hij dus prompt weer een afspraak. Tja...
Weet je wel zeker dat ie het vergeten is en dat ie niet gewoon druk was op z'n werk????
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_66253606
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:16 schreef Astoreth het volgende:
Hij wilde gewoon wat oude vrienden opzoeken en ik ben er daarbij een beetje bij in geschoten.
Jullie hebben wel een erg beklemmende relatie, ik zou het niet zo uithouden. Als je het al over "er bij ingeschoten" hebt als hij 4 dagen wat anders heeft denk ik: wat overdrijf je.

Misschien past het wel bij jullie dat jullie zoveel samen willen doen en samen willen zijn, maar voor mij zou het niet werken. Ik wil ook mijn eigen dingetjes behouden.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  donderdag 19 februari 2009 @ 21:26:03 #104
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_66253645
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:24 schreef Natalie het volgende:
Je vraag je af of hij wel naar je geluisterd heeft, TS....
Het zou in elk geval goed voorstelbaar zijn als hij niet zou luisteren.
pi_66254076
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:25 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Jullie hebben wel een erg beklemmende relatie, ik zou het niet zo uithouden. Als je het al over "er bij ingeschoten" hebt als hij 4 dagen wat anders heeft denk ik: wat overdrijf je.

Misschien past het wel bij jullie dat jullie zoveel samen willen doen en samen willen zijn, maar voor mij zou het niet werken. Ik wil ook mijn eigen dingetjes behouden.
Nou, ik ben dus wel van het veel samen zijn, dus dat begrijp ik nog wel. Maar vriend van TS heeft toch ook gezegd dat ze gewoon nog die 4 avonden na de afspraken langs mag komen, dus het gaat toch helemaal niet om 4 dagen elkaar niet zien, maar 4 dagen geen hele avond?
Het is toch heerlijk om een avond apart iets te doen en dan 's avonds nog lekker tegen even tegen elkaar aan te kruipen en samen te slapen. Dat is voor mij juist echt wat ik zo heerlijk vind aan een langere relatie waarin je je gewoon op je gemak voelt. Hier zei vriendlief daarstraks ook op het allerlaatste moment dat hij nog een feestje bleek te hebben waar hij heen moest, hij was het vergeten, nou ja, jammer dat ons star wars avondje dan niet doorgaat, maar welkom bagger net5 film, chocoladetaart, gezichtsmaskertje en cocktailset. Ik vermaak me wel, en om een uurtje of halftwaalf kruipt ie wel weer bij me in bed. Dat moet toch gewoon kunnen zonder dat het meteen ongelijkwaardig voelt?
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_66254279
Ik wil er eigenlijk twee opmerkingen over maken. De eerste is dat verliefdheid bij een vrouw 3 jaar duurt en bij een man 9 maanden en als tweede vind ik dat vrouwen bijna doorlopend denken in termen van het hebben van een relatie en niet of nauwelijks energie steken in de vraag: wie is die man eigenlijk, wat maakt het dat hij denkt zoals hij denkt, wat is het dat hij doet zoals hij doet.
nothing will change without a rebel
  vrijdag 20 februari 2009 @ 07:55:59 #107
161685 Astoreth
Too much heaven on their minds
pi_66264909
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:35 schreef As_33 het volgende:

[..]

Nou, ik ben dus wel van het veel samen zijn, dus dat begrijp ik nog wel. Maar vriend van TS heeft toch ook gezegd dat ze gewoon nog die 4 avonden na de afspraken langs mag komen, dus het gaat toch helemaal niet om 4 dagen elkaar niet zien, maar 4 dagen geen hele avond?
Het is toch heerlijk om een avond apart iets te doen en dan 's avonds nog lekker tegen even tegen elkaar aan te kruipen en samen te slapen. Dat is voor mij juist echt wat ik zo heerlijk vind aan een langere relatie waarin je je gewoon op je gemak voelt. Hier zei vriendlief daarstraks ook op het allerlaatste moment dat hij nog een feestje bleek te hebben waar hij heen moest, hij was het vergeten, nou ja, jammer dat ons star wars avondje dan niet doorgaat, maar welkom bagger net5 film, chocoladetaart, gezichtsmaskertje en cocktailset. Ik vermaak me wel, en om een uurtje of halftwaalf kruipt ie wel weer bij me in bed. Dat moet toch gewoon kunnen zonder dat het meteen ongelijkwaardig voelt?
Mee eens.Vind ik ook heerlijk af en toe. Maar ineens vier avonden achter elkaar terwijl het er bijna nooit twee zijn... En dat ik daarna wel mocht langskomen als ik wilde klinkt misschien lief, maar dat maakt misschien juist dat het wat ongelijkwaardig aanvoelde. We wonen niet zo heel dicht bij elkaar. Dus het kwam er op neer dat als ik het nou zo belangrijk vond, dan mocht ik tegen twaalf uur maar komen, en me tot die tijd maar wat vermaken op mijn werk of in de stad. Dat was het punt waarop ik dacht. 'nee, ik wil me niet meer steeds aan jouw plannen aanpassen en achter je aan lopen. Graag of niet.'
Tell me what you think about your friends at the top
Now who d'you think besides yourself's the pick of the crop?
Buddha was he where it's at - is he where you are?
Could Mohammed move a mountain or was that just PR?
  vrijdag 20 februari 2009 @ 07:57:08 #108
161685 Astoreth
Too much heaven on their minds
pi_66264922
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:25 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Jullie hebben wel een erg beklemmende relatie, ik zou het niet zo uithouden. Als je het al over "er bij ingeschoten" hebt als hij 4 dagen wat anders heeft denk ik: wat overdrijf je.

Misschien past het wel bij jullie dat jullie zoveel samen willen doen en samen willen zijn, maar voor mij zou het niet werken. Ik wil ook mijn eigen dingetjes behouden.
Dat er 'bij ingeschotren' is eigenlijk de term die hij zelf gebruikte om te verklaren dat er heus niets anders aan de hand was en dat verder alles nog goed zat tussen ons. Ik vond het ook niet zo overtuigend...
Tell me what you think about your friends at the top
Now who d'you think besides yourself's the pick of the crop?
Buddha was he where it's at - is he where you are?
Could Mohammed move a mountain or was that just PR?
pi_66265757
He is just not that into you

Misschien moet jij je een poos niet beschikbaar stellen en niet steeds contact zoeken (cq zeuren)?
  vrijdag 20 februari 2009 @ 09:12:19 #110
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_66266131
ts ik zou gek van je worden.... als vrouw zou je dit toch moeten kunnen oplossen door je aandacht zelf subtiel te verleggen.

Jezelf opdringen is het meest onaantrekkelijke wat er is. Je positioneert jezelf in de onderliggende positie met dit gehannes, en het zou me niets verbazen als je er meer schade mee doet dan goed.

.02
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_66266661
Heeft nog niemand zich afgevraagd of hij ook op zijn werk ineens vergeetachtiger is? Wie weet kan hij er niets aan doen, en zit er iets in zijn hoofd te drukken ofzo? Ik zou wel even uitzoeken bij collega's hoe hij is, en er eventueel daarna op aansturen bij mijn vriend dat hij zich even laat doorlichten.
And the druids turn to stone...
pi_66266822
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 08:56 schreef computergirl het volgende:
He is just not that into you

Misschien moet jij je een poos niet beschikbaar stellen en niet steeds contact zoeken (cq zeuren)?
In dit geval meer De ideale vrouw is een bitch. Kan ik je echt aanraden TS. Aangezien je gewoon een gigantisch bord voor je kop hebt.

ZIE DE REACTIES VAN DE MANNEN IN DIT TOPIC
pi_66267370
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 09:31 schreef Panthera1984 het volgende:
Heeft nog niemand zich afgevraagd of hij ook op zijn werk ineens vergeetachtiger is? Wie weet kan hij er niets aan doen, en zit er iets in zijn hoofd te drukken ofzo? Ik zou wel even uitzoeken bij collega's hoe hij is, en er eventueel daarna op aansturen bij mijn vriend dat hij zich even laat doorlichten.
Of die arme jongen heeft het gewoon erg druk op zijn werk, kan daardoor overdag geen contact zoeken, is 's avonds goed moe en daardoor even wat vergeetachtiger. Verder vind ik het een vrij typisch mannelijke reactie om bij lichte stress/drukte/moeheid, behoefte te voelen even wat met vrienden te gaan doen ipv alleen maar het vriendinnetje.
Ik zou het verder een zwaar overdreven reactie vinden om bij collega's te gaan navragen, echt heel erg beklemmend lijkt me dat, als je een weekje even niet optiemaal bent, en je vriendin gaat meteen bij collega's vragen of alles wel goed met je is.
Arseen (As), atoomnummer 33
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:02:54 #114
161685 Astoreth
Too much heaven on their minds
pi_66269480
Nee, ik ga inderdaad niets navragen bij collega's/ Als zijn 'vergeetachtigheid' aanhoudt zal ik hem misschien vragen of dat puur met betrekking op mij is, en of dat niet iets betekent, of dat het een algemener probleem is. Na een week ga ik daarin nog geen paniek zaaien.

En pappie_culie, ik ben me er zeker van bewust dat me opdringen echt een superslecht plan is. Dat probeer ik dan ook echt te vermijden. Toen hij me een week vergat zei ik: oke, ik ga niet tussen jouw en je vrienden zitten (wat hij zelf voorstelde), maadga ben ik toevallig in de burt dus dan vind ik het wel leuk om 's avonds langs te komen, en verder gun ik jou die avonden met je vrienden en ga ik zelf lekker thuis films kijken of spreek met anderen af. Over een Valentijnskaart ga ik sowieso niet moeilijk doen, en toen hij me een hele dag vergat terwijl hij beloofd had langs te komen heb ik hem niet gebeld ofzo, ben alleen aan het eind van de dag even langs zijn kantoor gelopen. Hoi gezegd, en daarna naar huis gegaan om hem verder aan de borrel met zijn afdeling te laten. Volgens mij dring ik me niet echt op, maar als ik het helemaal verkeerd zie moeten jullie het maar zeggen. Ik heb gistermiddag zelfs voorgesteld om niet samen te gaan winkelen omdat het niet echt nodig was en ik niet echt de indruk had dat hij het graag wilde, maar dat komt misschien doordat ik zelf even helemaal geen zin meer had om tijd in hem te investeren. Ook dat heb ik hem uitgelegd trouwens. We zijn toch gegaan.

Alleen gisteren dus, toen we het erover gehad hadden, heb ik hem wel aan onze afspraak gehouden. Dat is het meest 'opdringerige' dat ik gedaan heb volgens mij. Maar sorry, er zijn ook grenzen. Ik mag hem toch wel aan een afspraak houden, zeker als het één van de weinige die week is, en hij er al één vergeten is? Of vinden jullie dat ook te opdringerig?
Tell me what you think about your friends at the top
Now who d'you think besides yourself's the pick of the crop?
Buddha was he where it's at - is he where you are?
Could Mohammed move a mountain or was that just PR?
pi_66269839
sorry, maar ik krijg toch erg een zinkend schip gevoel.
pi_66269953
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 09:37 schreef Ofresca het volgende:

[..]

In dit geval meer De ideale vrouw is een bitch. Kan ik je echt aanraden TS. Aangezien je gewoon een gigantisch bord voor je kop hebt.

ZIE DE REACTIES VAN DE MANNEN IN DIT TOPIC
Niets zo slap als een vrouw die denkt zich als een 'bitch' voor te moeten doen 'omdat de mannen dat zo graag zouden willen' ...

Mannen vallen idd gewoon op vrouwen die niet 24/7 bezig zijn met 'hun relatie en hun partner' en gewoon ook nog een beetje een eigen leven erop nahouden dat niet enkel om hun 'gezinnetje' draait ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:19:55 #117
161685 Astoreth
Too much heaven on their minds
pi_66270131
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:15 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Niets zo slap als een vrouw die denkt zich als een 'bitch' voor te moeten doen 'omdat de mannen dat zo graag zouden willen' ...

Mannen vallen idd gewoon op vrouwen die niet 24/7 bezig zijn met 'hun relatie en hun partner' en gewoon ook nog een beetje een eigen leven erop nahouden dat niet enkel om hun 'gezinnetje' draait ...
Ja, op dat soort mannen vallen vrouwen ook. Ik wel in ieder geval. Ik ben ook blij dat hij allemaal sociale dingen erbij doet, maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet ook af en toe iets met hem wil doen, of dat hij op zijn minst af en toe bedenkt dat ik er ook nog ben. Dat kan toch prima naast elkaar. Het is toch niet óf vrienden, óf een relatie. Alsjeblieft niet zeg. Maar dus wel allebei op een relaxte manier. En nu is het niet bepaald allbei
Tell me what you think about your friends at the top
Now who d'you think besides yourself's the pick of the crop?
Buddha was he where it's at - is he where you are?
Could Mohammed move a mountain or was that just PR?
pi_66270254
TS, volgens mij moet jij gewoon eens leuke dingen met je vriendinnen gaan doen. (Als je die nog hebt dan, nadat je tijden lang elke avond bij vriendlief hebt gezeten...)
pi_66270287
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:15 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Niets zo slap als een vrouw die denkt zich als een 'bitch' voor te moeten doen 'omdat de mannen dat zo graag zouden willen' ...

Mannen vallen idd gewoon op vrouwen die niet 24/7 bezig zijn met 'hun relatie en hun partner' en gewoon ook nog een beetje een eigen leven erop nahouden dat niet enkel om hun 'gezinnetje' draait ...
Daar gaat het boek ook over, alleen verstopt onder het woord "bitch".
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:25:28 #120
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_66270321
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:19 schreef Astoreth het volgende:

[..]

Ja, op dat soort mannen vallen vrouwen ook. Ik wel in ieder geval. Ik ben ook blij dat hij allemaal sociale dingen erbij doet, maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet ook af en toe iets met hem wil doen, of dat hij op zijn minst af en toe bedenkt dat ik er ook nog ben. Dat kan toch prima naast elkaar. Het is toch niet óf vrienden, óf een relatie. Alsjeblieft niet zeg. Maar dus wel allebei op een relaxte manier. En nu is het niet bepaald allbei
Je praat over een incident alsof het iets structureels is. Immers gebeurde het alleen die 4 dagen etc, en daarna 1x op je werk in de koffiepauze. Nu vind ik sowieso dat je op 't werk niets van hem hebt te verwachten (maar daar lees je telkens overheen..) maargoed, laat ik je dan iig nog ff zeggen dat jouw huidige instelling ervoor zal zorgen dat jullie relatie kapot gaat. Ik hoop dat je daar iig iets aan kunt veranderen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_66270857
Ik word gewoon al moe door je posts te lezen, en dat is niet bedoeld als aanvallend; jij maakt je relatie volgens mij zo ingewikkeld en vermoeiend. Waar is de lucht? De humor? Mijn vriend heeft af en toe ook dat hij, zoals jij dat dan noemt, 'mij even vergeet'. Wij zien elkaar in principe bijna iedere avond, maar dan nodigt hij ineens iemand uit om een midweek te komen logeren bij hem, wat dus betekend dat wij die midweek geen avonden samen zullen zijn.
Op zo'n moment ben ik wel degelijk eventjes teleurgesteld, maar reageer uiteraard dat het leuk voor hem is. Vervolgens gaat mijn vriend meestal keihard lachen, omdat hij aan mijn gezicht ziet dat ik me groot aan het houden ben en semi-nonchalant doe. Nou ja, ik kan het niet helemaal goed uit leggen, waar wij weten van elkaar hoe we zijn, en kunnen dus helemaal in een deuk lachen om de trekjes van de ander, hij om mijn 'ik wil eigenlijk iedere avond samen zijn' en ik om zijn 'mij 'vergeten'. Wij accepteren dat ook van elkaar en ik verbind er verder geen conclusies aan, hij is gewoon anders dan ik, punt. Ik mis die lucht en die humor bij jullie, of in ieder geval bij jou, die ruimte om anders in elkaar te steken dan de ander. Je kunt iets best jammer vinden zonder de schuld daarvan bij je vriend te leggen.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_66271134
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:19 schreef Astoreth het volgende:

[..]

Ja, op dat soort mannen vallen vrouwen ook. Ik wel in ieder geval. Ik ben ook blij dat hij allemaal sociale dingen erbij doet, maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet ook af en toe iets met hem wil doen, of dat hij op zijn minst af en toe bedenkt dat ik er ook nog ben. Dat kan toch prima naast elkaar. Het is toch niet óf vrienden, óf een relatie. Alsjeblieft niet zeg. Maar dus wel allebei op een relaxte manier. En nu is het niet bepaald allbei
Jij maakt het ervan 'dat hij nooit aan jou zou denken'....

vooral op basis van bepaalde, door jou beschreven incidenten waarop hij andere plannen maakte, en daarbij kennelijk niet gelijk rekening gehouden had 'dat jij daarna wel bij hem wilde blijven slapen' (wat imho heel begrijpelijk is als jullie verder kennelijk eigen appartements hebben, en geen specifieke vaste afspraak iedere nacht bij elkaar te slapen)

of de valentijnsdag-viering die jullie vooraf wel hadden besproken (om dat te verplaatsen) maar jij hem wel een kaartje stuurde en hij dat kennelijk niet nodig vond (wat ook een beetje vreemd is als je verder dat wel van te voren bespreekt).

Zodra je gaat 'zoeken' zal het best zo zijn dat je allemaal dingen kunt vinden die je hem kunt 'aanrekenen'... vraag is echter vooral of dat daadwerkelijk zulk een grote 'fout' is... of dat het vooral een kwestie is van jouw wens opeens 'fouten' aan zijn kant aan te gaan wijzen.

terwijl het niet veel anders is dan een prille relatie, die langzaamaan steeds vaster wordt, waarmee er nog veel onontgonnen terein is en onduidelijkheid in hoeverre bepaalde afspraken of gewoontes 'vast' zijn
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:24 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Daar gaat het boek ook over, alleen verstopt onder het woord "bitch".
het ging mij er vooral om dat je als belangrijkste argument gebruikte 'dat mannen dat zouden willen' ... wat dus vooral nogal typisch is voor een ontzettend afhankelijke houding waarin je jezelf dan stelt...


vrouwen die ook nog eens boeken gaan kopen om te ontdekken hoe ze voor mannen aantrekkelijker kunnen worden zijn natuurlijk het allerlaagste en treurigste uitschot, reageer dan maar per direkt op deze advertentie:



[ Bericht 22% gewijzigd door RM-rf op 20-02-2009 11:52:11 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_66271725
Wat een zak hooi is die vent van je.
Als hij echt van je houdt kom je op de eerste plek, maar blijkbaar heeft hij niet zo'n zin meer in verkering.
Hij verzint allerlei slappe smoesjes om je vaker niet te zien en hoopt dat jij het op een gegeven moment uitmaakt omdat hij daar zelf geen ruggengraat voor heeft.
Negeer hem eens een week en kijk maar eens hoe vaak hij contact met jou opneemt. Dat zal waarschijnlijk vies tegenvallen.
Sterkte en hopelijk vind je snel een vent die wel tijd, moeite en geld in je wil investeren.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:51:53 #124
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_66275612
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:01 schreef mighty_myte het volgende:
Wat een zak hooi is die vent van je.
Als hij echt van je houdt kom je op de eerste plek, maar blijkbaar heeft hij niet zo'n zin meer in verkering.
Hij verzint allerlei slappe smoesjes om je vaker niet te zien en hoopt dat jij het op een gegeven moment uitmaakt omdat hij daar zelf geen ruggengraat voor heeft.
Negeer hem eens een week en kijk maar eens hoe vaak hij contact met jou opneemt. Dat zal waarschijnlijk vies tegenvallen.
Sterkte en hopelijk vind je snel een vent die wel tijd, moeite en geld in je wil investeren.
Hoor het eens van een man!
Waiting for This is it!
pi_66278943
Je zegt dat je er met hem over gepraat hebt, maar er is zo te lezen niet veel uitgekomen. Dus je gaat wachten om te zien of het een 'algemener probleem' is? Hmm.. oké, jullie gaan, wat, 1,5 jaar met elkaar en je weet het antwoord daarop nog steeds niet?

Jij wil vaker bij hem zijn, dan hij bij jou.
Dat lijkt me behoorlijk duidelijk nav je verhaal.
En als jij niet kunt accepteren dat hij veel waarde hecht aan dingen buiten jou, dan moet je eens goed bij jezelf te rade gaan of je daar wel mee kan leven.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 20 februari 2009 @ 15:22:22 #126
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_66279649
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 15:06 schreef Natalie het volgende:
Je zegt dat je er met hem over gepraat hebt, maar er is zo te lezen niet veel uitgekomen. Dus je gaat wachten om te zien of het een 'algemener probleem' is? Hmm.. oké, jullie gaan, wat, 1,5 jaar met elkaar en je weet het antwoord daarop nog steeds niet?

Jij wil vaker bij hem zijn, dan hij bij jou.
Dat lijkt me behoorlijk duidelijk nav je verhaal.
En als jij niet kunt accepteren dat hij veel waarde hecht aan dingen buiten jou, dan moet je eens goed bij jezelf te rade gaan of je daar wel mee kan leven.
Goeie post
Waiting for This is it!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 15:28:37 #127
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_66279899
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:15 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Niets zo slap als een vrouw die denkt zich als een 'bitch' voor te moeten doen 'omdat de mannen dat zo graag zouden willen' ...

Mannen vallen idd gewoon op vrouwen die niet 24/7 bezig zijn met 'hun relatie en hun partner' en gewoon ook nog een beetje een eigen leven erop nahouden dat niet enkel om hun 'gezinnetje' draait ...
Idd. De kunst is om hetzelfde te doen als de bitch maar dan met enig gevoel voor subtiliteit en humor.

Kan geen man nee tegen zeggen, tenzij je eruitziet of je net frontaal een trein hebt gespot dan, maar hij heeft al eerder ja gezegd, dus ik ga er vanuit dat het probleem hier niet zit.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_66280238
"ik wil dus niet het vrouwtje zijn dat klaarligt als hij uitgespeeld is met zijn vriendjes."

"Hij zei dat hij gewoon wat mensen weer wilde zien, en het niet de bedoeling was dat hij daar de dupe van werd. Toen ik zei dat ik dan ook niet meer zo veel zin had om veel moeite te gaan doen om hem tussendoor te kunnen zien, schrok hij wel even."

"Dus het kwam er op neer dat als ik het nou zo belangrijk vond, dan mocht ik tegen twaalf uur maar komen, en me tot die tijd maar wat vermaken op mijn werk of in de stad. Dat was het punt waarop ik dacht. 'nee, ik wil me niet meer steeds aan jouw plannen aanpassen en achter je aan lopen. Graag of niet.'"

Wat ben je verontwaardigd over het feit dat je vriend met vrienden afspreekt en niet met jou TS.
Daar snap ik echt niets van.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 15:46:40 #129
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_66280662
Het probleem van TS kan m.i. twee kanten uitgaan. Wie weet is de liefde voor TS wel over, en gedraagt hij zich daarom zo. Wie weet is het iets onschuldigs. Hoe dan ook, ik vind dit een moeilijk topic, omdat er voor beide kanten iets te zeggen valt.
Waiting for This is it!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 15:53:18 #130
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_66280877
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 15:46 schreef Robijn1961 het volgende:
Het probleem van TS kan m.i. twee kanten uitgaan. Wie weet is de liefde voor TS wel over, en gedraagt hij zich daarom zo. Wie weet is het iets onschuldigs. Hoe dan ook, ik vind dit een moeilijk topic, omdat er voor beide kanten iets te zeggen valt.
Bij mannen werkt het niet zo, dus die optie valt al af .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_66280953
Als reactie op de TT: Dan ben je dus blijkbaar niet interessant genoeg. Dus kappen met zeiken en doe er wat aan. Of gooi hem eruit of doe eens wat leuker!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 16:01:46 #132
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_66281251
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 15:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Bij mannen werkt het niet zo, dus die optie valt al af .
Onzin maanvis. Je kunt niet stellen: "bij mannen" en "bij vrouwen"
Waiting for This is it!
pi_66282243
Godsamme zeg, wat is dit een enorm vrouwenproblementopic geworden.

"Luistert-ie wel naar me?"
"Ik voel alsof ik z'n neukslaafje ben die hij weggooid wanneer hij daar zin in heeft!"
"Volgens mij zit ik in een ongelijke relatie."

En dan de vriend van de TS die wat luchtig met haar problemen omgaat, waardoor alle vrouwelijke alarmbellen gaan rinkelen omdat ze zich niet serieus genomen voelt. Echt hoor.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 16:33:42 #134
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_66282508
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:01 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Onzin maanvis. Je kunt niet stellen: "bij mannen" en "bij vrouwen"
Maar je kunt wel stellen "bij 90% van de mannen" . Dus je 'wie weetjes' zijn onnozel.
Kortom; 10% kans dat ie vreemdgaat.. is dat genoeg voor een veroordeling of..?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 16:34:58 #135
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_66282558
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:33 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Maar je kunt wel stellen "bij 90% van de mannen" . Dus je 'wie weetjes' zijn onnozel.
Kortom; 10% kans dat ie vreemdgaat.. is dat genoeg voor een veroordeling of..?
Lees mijn laatste post, Maanvis.
Waiting for This is it!
pi_66282842
Als iemand ruimte en vrijheid nodig heeft om te kunnen leven, prive alswel zakelijk, en je krijgt die niet, dan gaat die persoon zijn ruimte en vrijheid halen. Zo werkt dat namelijk bij ruimte en vrijheid.

Dit tot schrik van een aantal ex-vriendinnen van me !
nothing will change without a rebel
pi_66282949
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 @ 16:42 schreef bendk het volgende:
Als iemand ruimte en vrijheid nodig heeft om te kunnen leven, prive alswel zakelijk, en je krijgt die niet, dan gaat die persoon zijn ruimte en vrijheid halen. Zo werkt dat namelijk bij ruimte en vrijheid.

Dit tot schrik van een aantal ex-vriendinnen van me !
Conclusie: TS, geef hem de vrijheid of zoek een ander. Dat is eigenlijk waar het hele topic op neerkomt.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_66284119
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:51 schreef Astoreth het volgende:

[..]

Haha, inderdaad ja. Maar ook weer logisch. Daarom wil ik wel eens van de mannen weten wat ze ervan denken. Niet dat ik me niet aan moet stellen, want ik ben nu eenmaal een vrouw, maar meer, als ze zelf hunv vriendin een paar keer veregten, wat betekent dat dan?
dat betekent dat hun roze bril weer verdwijnt, en weer denken aan bier en vrienden
en dan nemen ze hun schatje weer "for granted"

ik wilde nu net hier oplossingen aanreiken als man zijnde, maar vrouwen willen alleen "gehoord" worden, dus ik hou mij in en wens je suc6
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 17:22:13 #139
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_66284194
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:34 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Lees mijn laatste post, Maanvis.
Je bent een vrouw, ik begrijp mannen dus beter.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_66284827
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:20 schreef Godshand het volgende:

ik wilde nu net hier oplossingen aanreiken als man zijnde, maar vrouwen willen alleen "gehoord" worden, dus ik hou mij in en wens je suc6
Daarom is het omgaan met een vrouw per definitie heel simpel, de 3 A methode namelijk
nothing will change without a rebel
pi_66284870
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:41 schreef bendk het volgende:

[..]

Daarom is het omgaan met een vrouw per definitie heel simpel, de 3 A methode namelijk
En de 3 A methode houdt in...?
pi_66285094
Aandacht, Aandacht en Aandacht....
nothing will change without a rebel
pi_66285132
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:51 schreef bendk het volgende:
Aandacht, Aandacht en Aandacht....
Niet teveel anders wordt het saai en voorspelbaar.
pi_66285524
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:52 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Niet teveel anders wordt het saai en voorspelbaar.
En niet te weinig want anders lijkt het alsof hij z'n vriendinnetje vergeet!

Maar goed, liever te weinig aandacht dan teveel. Bij dat laatste vinden ze je namelijk sowieso wat interessanter.
pi_66285700
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:45 schreef Natalie het volgende:

[..]

Conclusie: TS, geef hem de vrijheid of zoek een ander. Dat is eigenlijk waar het hele topic op neerkomt.
Precies. Voor mijn gevoel 'zeur' je er teveel over en heb je erg vaak bevestiging nodig. Verander je eigen gedrag of verbreek de relatie
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_66285866
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:19 schreef Astoreth het volgende:

[..]

Ja, op dat soort mannen vallen vrouwen ook. Ik wel in ieder geval. Ik ben ook blij dat hij allemaal sociale dingen erbij doet, maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet ook af en toe iets met hem wil doen, of dat hij op zijn minst af en toe bedenkt dat ik er ook nog ben. Dat kan toch prima naast elkaar. Het is toch niet óf vrienden, óf een relatie. Alsjeblieft niet zeg. Maar dus wel allebei op een relaxte manier. En nu is het niet bepaald allbei
Noem je 5 dagen in de week 'af en toe' ?
pi_66286060
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 18:06 schreef Friek_ het volgende:

[..]

En niet te weinig want anders lijkt het alsof hij z'n vriendinnetje vergeet!

Maar goed, liever te weinig aandacht dan teveel. Bij dat laatste vinden ze je namelijk sowieso wat interessanter.
Zo interessant zelfs dat er hele topics over geopend worden. Dus ja, het werkt idd.
pi_66286475
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:52 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Niet teveel anders wordt het saai en voorspelbaar.
En dan start de TS weer zo'n "Weet niet wat ik met mijn relatie moet"-topic waarin ze zeurt dat ze nog wel van hem houdt maar dat ze zich zo aangetrokken voelt tot die gast op haar werk/studie
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 20 februari 2009 @ 18:46:09 #149
219565 TruIvy
Shine, baby, shine!
pi_66286699
Hmja, ik heb niet alles gelezen dus.. Ik geef het maar eerlijk toe. Maar het beste advies dat ik je kan geven is dat jezelf gelukkig bent! Is hij een avond weg? Ga lekker met je vriendinnen op stap; nestel je op de bank met een goeie film en een bak popcorn; ga tutten; goed boek lezen en maak van de nood een deugd. Jij wordt er iig blij van (en misschien raakt hij wel geinteresseerder als hij merkt dat je prima zonder hem kan). Veel zeuren helpt iig niet en misschien is de liefde van zijn kant idd wel een beetje over.. Maar dan kan je er maar het beste zo goed mogelijk van genieten!
pi_66286757
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 18:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En dan start de TS weer zo'n "Weet niet wat ik met mijn relatie moet"-topic waarin ze zeurt dat ze nog wel van hem houdt maar dat ze zich zo aangetrokken voelt tot die gast op haar werk/studie
Vermoeiend hè, voorspelbare mensen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')