Misschien dat het toch beste is om dit gewoon tegen hem te zeggen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:32 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Dankje. dat is het probleem inderdaad. Natuurlijk mag hij best 5 avonden achter elkaar met vrienden afspreken. Maar als hij me normaal altijd minstens om de dag wil zien, vraag ik me gewoon af waarom dat plotseling niet meer belangrijk voor hem is. Nu is dit toevallig één keer, deze week, voorgekomen. Dat kan ik wel aan. Valentijn vergeten kan ik ook wel aan. En als hij me een dagje vergeet te bellen/op te zoeken overleef ik dat ook wel. Maar allemaal in één keer vind ik toch wat veel
Je moet wel opletten dat je hem niets gaat verwijten. Hij is zoals ie is. Dus gewoon zeggen dat je er mee zit zonder hem te willen 'veranderen'.. want dat lukt je toch nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:44 schreef Astoreth het volgende:
Thanks. Ik ga ook zeker met hem praten natuurlijk. maar ik wilde even een avondje wachten zodat de eerste veropntwaardiging/onzekerheid/twijfel/schok/woede/whatever bij mij eerst ook even kan zakken. Dat ik er even rustig over na kan denken en uitzoeken wat het probleem bij mij is. Zo kan ik ook met een duidelijk probleem bij hem komen in plaats van met een schreeuw om aandacht.
En misschien wil ik hem stiekem ook de kans geven om zelf een keer te laten merken dat hij wel aan me denkt...
Precies. Daarom laat ik het even zakken en bel ik hem morgen wel. Dat lijkt me beter.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je moet wel opletten dat je hem niets gaat verwijten. Hij is zoals ie is. Dus gewoon zeggen dat je er mee zit zonder hem te willen 'veranderen'.. want dat lukt je toch niet.
Onzin...quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:48 schreef Maanvis het volgende:
Het is wel grappig hoe de vrouwen in dit topic grotendeels de TS goed begrijpen, en hoe de mannen in dit topic d'r vriendje goed begrijpen.
Frappant ook!
Dat komt doordat mannen geen intuitie hebben, niet doordat mannen in dit opzicht gevoeliger zouden zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Onzin...
kijk al die paniekerige mannen die in R&P topics openen.
Wat moet ik doen? Help ze ziet me als broer ! Wat wil ze nu?
enz enz
Haha, inderdaad ja. Maar ook weer logisch. Daarom wil ik wel eens van de mannen weten wat ze ervan denken. Niet dat ik me niet aan moet stellen, want ik ben nu eenmaal een vrouw, maar meer, als ze zelf hunv vriendin een paar keer veregten, wat betekent dat dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:48 schreef Maanvis het volgende:
Het is wel grappig hoe de vrouwen in dit topic grotendeels de TS goed begrijpen, en hoe de mannen in dit topic d'r vriendje goed begrijpen.
Frappant ook!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je moet wel opletten dat je hem niets gaat verwijten. Hij is zoals ie is. Dus gewoon zeggen dat je er mee zit zonder hem te willen 'veranderen'.. want dat lukt je toch niet.
dat zei ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En zodra je je man wil gaan veranderen kom je er uiteindelijk toch achter dat je hem eerst leuker vond.
Niet dat ik geen moorden meer mag plegen, want ik ben nou eenmaal een psychopaat.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:51 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Haha, inderdaad ja. Maar ook weer logisch. Daarom wil ik wel eens van de mannen weten wat ze ervan denken. Niet dat ik me niet aan moet stellen, want ik ben nu eenmaal een vrouw, maar meer, als ze zelf hunv vriendin een paar keer veregten, wat betekent dat dan?
Boehoe wat een drama!quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:17 schreef Astoreth het volgende:
Nu is voor mij even de vraag. Wat nu te doen?
ik zal hem sowieso morgen eens bellen. Maar stuur ik hem vanavond nog een smsje met die mededeling of niet. Ik ben een beetje geneigd dat niet te doen en hem nu aan zet te laten. Het is natuurlijk een beetje kinderachtig om hetzelfde bij hem tyerug te gaan zitten doen (hem vergeten), maar aan de andere kant moet ik hem ook eens de kans geven te laten zien dat hij aan me denkt, wat lastig wordt als ik hem steeds voor ben...
Echt zo'n wijf ben jij zegquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:17 schreef Astoreth het volgende:
ik zal hem sowieso morgen eens bellen. Maar stuur ik hem vanavond nog een smsje met die mededeling of niet. Ik ben een beetje geneigd dat niet te doen en hem nu aan zet te laten. Het is natuurlijk een beetje kinderachtig om hetzelfde bij hem tyerug te gaan zitten doen (hem vergeten), maar aan de andere kant moet ik hem ook eens de kans geven te laten zien dat hij aan me denkt, wat lastig wordt als ik hem steeds voor ben...
Ik hou van m'n vriendin en woon al een geruime tijd samen. Maar guess what, ik ben dr in de tijd voor het samenwonen ook wel eens vergeten (in m'n hoofd, niet in m'n hart). Serieus, dat betekent niet automatisch dat hij minder van je houdt. En ik heb ook niet altijd behoefte gehad om te bellen. M'n vriendin reageerde in het begin ook precies zoals jou, maar ze snapt nu wel dat ik zo ben. En met mij 90% van de mannen denk ik. Sinds ze het geaccepteerd heeft, is het trouwens een stuk gezelliger en was haar probleem dus ook grotendeels opgelost.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:51 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Haha, inderdaad ja. Maar ook weer logisch. Daarom wil ik wel eens van de mannen weten wat ze ervan denken. Niet dat ik me niet aan moet stellen, want ik ben nu eenmaal een vrouw, maar meer, als ze zelf hunv vriendin een paar keer veregten, wat betekent dat dan?
Ja ja, dat ga ik ook heus wel doen (zoals al enkele malen vermeld), maar wou mijn verontwaardiging eerst even laten zakken zodat ik er nuchter naar kon kijken. Blijkbaar hoopte ik ook dat fok daarbij kon helpen maar dat valt altijd weer een beetje tegen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:04 schreef Friek_ het volgende:
Misschien moet je eens met hem praten hierover in plaats van advies te vragen van Fok!kers die niet weten wat er in zijn hoofd omgaat en met wie je je stiekeme plannetjes loopt te delen waarin je zijn (voor hem mogelijk onbewuste) gedrag probeert terug kaatsen omdat je je zogenaamd gebruikt voelt.
Moet je mijn post lezen dan snap je precies hoe het zit.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:45 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Ja ja, dat ga ik ook heus wel doen (zoals al enkele malen vermeld), maar wou mijn verontwaardiging eerst even laten zakken zodat ik er nuchter naar kon kijken. Blijkbaar hoopte ik ook dat fok daarbij kon helpen maar dat valt altijd weer een beetje tegen.
Iedereen op Fok! zou de eerste steen gooien.quote:Blijkbaar hoopte ik ook dat fok daarbij kon helpen maar dat valt altijd weer een beetje tegen.
En dit speelt nu een week? Wat was daarvoor de reden om niet samen te gaan wonen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:37 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Nee, daar geloof ik niet in. Je moet gaan samenwonen omdat je bij elkaar wilt zijn, niet om dit soort dingen op te lossen.
Misschien zeg ik nu in jouw ogen iets heel geks, maar ehm, wat dacht je van het er met hem over hebben?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:17 schreef Astoreth het volgende:
Wauw! wat een lumineus idee!! Geweldig. Heb ik toevallig al gedaan vandaag. Ik heb gewoon uitgelegd hoe het voor mij is. Geen verwijten naar hem gemaakt, maar gewoon dat ik het niet zo leuk vind en dan ga twijfelen wat onze relatie dan waard is. Hij begreep het. Hij zei dat hij gewoon wat mensen weer wilde zien, en het niet de bedoeling was dat hij daar de dupe van werd. Toen ik zei dat ik dan ook niet meer zo veel zin had om veel moeite te gaan doen om hem tussendoor te kunnen zien, schrok hij wel even. Ik heb vandaag toch die moeite gedaan, wilde het ook graag goedmnaken en niet meer 'boos' op hem zijn. Hij was ook eigenlijk best lief.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:56 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Misschien zeg ik nu in jouw ogen iets heel geks, maar ehm, wat dacht je van het er met hem over hebben?
Of heb je dat nu al gedaan?
En wat zei jij toen?!quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:05 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Maar toen zei hij aan het einde van ons gesprek: "Nou, tot morgen dan hè", terwijl we hadden afgesproken dat hij vanavond bij mij zou komen...
hulde!quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:05 schreef Astoreth het volgende:
Maar toen zei hij aan het einde van ons gesprek: "Nou, tot morgen dan hè", terwijl we hadden afgesproken dat hij vanavond bij mij zou komen...
Maak het dan weer gelijk door zelf ook andere afspraken te maken en tijd voor jezelf te nemen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:31 schreef Astoreth het volgende:
En dat betekent dus dat je in een ongelijke relatie terecht ben gekomen. Ik wil geen relatie waarin ik achter de ander aan moet lopen.
Neequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |