abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 februari 2009 @ 18:27:18 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_66246549
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:05 schreef Astoreth het volgende:

[..]

Maar toen zei hij aan het einde van ons gesprek: "Nou, tot morgen dan hè", terwijl we hadden afgesproken dat hij vanavond bij mij zou komen...
En wat zei jij toen?!
The love you take is equal to the love you make.
pi_66246565
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:05 schreef Astoreth het volgende:
Maar toen zei hij aan het einde van ons gesprek: "Nou, tot morgen dan hè", terwijl we hadden afgesproken dat hij vanavond bij mij zou komen...
hulde!
pi_66246884
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 19:31 schreef Astoreth het volgende:
En dat betekent dus dat je in een ongelijke relatie terecht ben gekomen. Ik wil geen relatie waarin ik achter de ander aan moet lopen.
Maak het dan weer gelijk door zelf ook andere afspraken te maken en tijd voor jezelf te nemen.

Als hij dat niet leuk vindt, zal het een stuk beter helpen dan dat je het steeds gaan aankaarten (want dan benadruk je alleen maar je afhankelijke positie).
pi_66246897
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:27 schreef Cmonv het volgende:

[..]

hulde!
Rare reactie?
Waiting for This is it!
pi_66246964
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:36 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Rare reactie?
Nee

Ik denk te snappen hoe die vriend zich voelt, zoals ik in een eerdere post al heb aangegeven. En als dat ook echt zo is dan vind ik het wel een prachtige reactie van die vriend.
pi_66247012
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:38 schreef Cmonv het volgende:

[..]

Nee

Ik denk te snappen hoe die vriend zich voelt, zoals ik in een eerdere post al heb aangegeven. En als dat ook echt zo is dan vind ik het wel een prachtige reactie van die vriend.
Tja, ik ben toch al wat ouder, en nog steeds snap ik mannen niet
Waiting for This is it!
pi_66247120
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:36 schreef ondeugend het volgende:
Niemand vind het leuk om vergeten te worden.... hoe stoer sommigen hier ook reageren.
Als je eerst gekoesterd wordt en iemand laat weten dat ie vaak, veel, redelijk veel ( haal door wat niet van toepassing is ) aan je denkt en een tijdje later wordt je vergeten dan kan ik me best vinden in de onzekerheid van TS.

Hem vragen waarom en zeggen dat je het niet leuk vindt opent natuurlijk een dialoog.
de insteek van ts is wel echt een typisch vrouwelijke hoor... of begrijp ik je verkeerd?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_66247163
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:39 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Tja, ik ben toch al wat ouder, en nog steeds snap ik mannen niet
Dat tweede is geheel wederzijds
pi_66247358
Ik heb het hele topic doorgelezen, en het is toch wel duidelijk dat je vriend niet zo met zijn gedachten bij jou is...TS.
Waiting for This is it!
  donderdag 19 februari 2009 @ 18:49:25 #85
161685 Astoreth
Too much heaven on their minds
pi_66247401
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En wat zei jij toen?!
Ik zei dat hij er zo makkelijk niet van af kwam en dat hij vanavonhd gewoon bij mij komt. hij moest wat lachen en ik vroeg hem of dit nu een soort leuke grap was of dat hij het echt weer vergeten was. Toen zei hij dat hij niet meer wist of we zo'n harde afspraak hadden gemaakt. Hij wist het niet meer... Toen zei dat ik het anders ook prima vond als hij niet wilde komen, 'dan ga ik vanavond naar de kroeg en zie ik je morgen wel ofzo'. Nee, hij wilde toch wel graag komen zei hij snel. Nou ja, oke. Ben benieuwd vanavond. Of hij me al begrijpt...
Tell me what you think about your friends at the top
Now who d'you think besides yourself's the pick of the crop?
Buddha was he where it's at - is he where you are?
Could Mohammed move a mountain or was that just PR?
  donderdag 19 februari 2009 @ 18:50:23 #86
161685 Astoreth
pi_66247442
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:48 schreef Robijn1961 het volgende:
Ik heb het hele topic doorgelezen, en het is toch wel duidelijk dat je vriend niet zo met zijn gedachten bij jou is...TS.
Nee, klopt. maar wat betekent dat?
Ik heb snel de neiging om dan te zeggen 'graag of niet'. (niet dus).
Maar dat is ook een beetje radicaal misschien
pi_66247494
TS, ben je gelukkig? Geeft ie je genoeg van zichzelf?
(Un)masking for the greater good.
pi_66247537
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:50 schreef Astoreth het volgende:

[..]

Nee, klopt. maar wat betekent dat?
Ik heb snel de neiging om dan te zeggen 'graag of niet'. (niet dus).
Maar dat is ook een beetje radicaal misschien
Aandacht voor elkaar en communicatie zijn toch wel belangrijke pijlers in een relatie. Het is niet fijn vergeten of niet gehoord te worden. Als dit zo blijft, heb je de keuze: kies ik hiervoor of?
Waiting for This is it!
  donderdag 19 februari 2009 @ 18:53:00 #89
161685 Astoreth
pi_66247549
Ja, normaal gesproken wel. Absoluut.
Alleen deze week dus niet bepaald...
pi_66247563
Eerst vragen om de mening van mannen en vervolgens alleen ingaan op de posts die je eigen vrouwelijke visie confirmeren.

Kortzichtig?

Een beetje maar
  donderdag 19 februari 2009 @ 18:54:31 #91
161685 Astoreth
pi_66247617
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:52 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Aandacht voor elkaar en communicatie zijn toch wel belangrijke pijlers in een relatie. Het is niet fijn vergeten of niet gehoord te worden. Als dit zo blijft, heb je de keuze: kies ik hiervoor of?
Precies. Dan weet ik wel wat ik kies. Ik wil geen ongelijke relatie waarin hij belangrijker voor mij is dan ik voor hem. Dan liever niet.

Maar goed, als hij me een weekje vergeet, ga ik het niet meteen uitmaken, dat is zonde van die prachtige relatie van anderhalf jaar. de vraag is alleen wat er ineens veranderd is, en waarom
  donderdag 19 februari 2009 @ 18:56:39 #92
161685 Astoreth
pi_66247720
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:53 schreef Cmonv het volgende:
Eerst vragen om de mening van mannen en vervolgens alleen ingaan op de posts die je eigen vrouwelijke visie confirmeren.

Kortzichtig?

Een beetje maar
Tja, kan blijkbaar toch beter met vrouwen praten. Nee hoor, ik lees jullie posts wel en ben daar ook blij mee. Als ik jullie mag geloven is er juist niets aan de hand.

met mij is er nu alleen wel iets aan de hand. Ik heb het gevoel dat ik in een ongelijke relatie zit, en of dat nu waar is of niet, daar zal ik toch iets mee moeten.
pi_66247723
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:54 schreef Astoreth het volgende:

[..]

Precies. Dan weet ik wel wat ik kies. Ik wil geen ongelijke relatie waarin hij belangrijker voor mij is dan ik voor hem. Dan liever niet.

Maar goed, als hij me een weekje vergeet, ga ik het niet meteen uitmaken, dat is zonde van die prachtige relatie van anderhalf jaar. de vraag is alleen wat er ineens veranderd is, en waarom
Je kan het proberen van je af te zetten, als het nog maar zo kort veranderd is. Wie weet is dit niet van lange duur.
Waiting for This is it!
pi_66247880
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:56 schreef Astoreth het volgende:

[..]

Tja, kan blijkbaar toch beter met vrouwen praten. Nee hoor, ik lees jullie posts wel en ben daar ook blij mee. Als ik jullie mag geloven is er juist niets aan de hand.

met mij is er nu alleen wel iets aan de hand. Ik heb het gevoel dat ik in een ongelijke relatie zit, en of dat nu waar is of niet, daar zal ik toch iets mee moeten.
Ok dan is het goed. Heb ik niets gezegd!
  donderdag 19 februari 2009 @ 19:48:59 #95
161685 Astoreth
pi_66249778
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:56 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Je kan het proberen van je af te zetten, als het nog maar zo kort veranderd is. Wie weet is dit niet van lange duur.
Ja, dat kan inderdaad. Dat zal ik ook zeker proberen voordat ik radicale stappen onderneem, Alleen wil ik hem er toch bij betrekken. Ik kan hem moeilijk iets kwalijk nemen als hij niet weet dat ik het vervelend vind
pi_66250340
ik zie het probleem eigenlijk niet zo... je zegt dat jullie relatie altijd erg goed is, jullie vaak bij elkaar zijn (5 avonden in de week!!), dat jullie relatie best gelijkwaardig is eigenlijk (jullie zijn veel bij hem omdat dit logistiek beter uitkomt, hij komt daarentegen veel naar jou toe op het werk, denkt veel aan je omdat hij veel vraagt hoe het met je is, hoe je dag was etc.) en dan nu deze ene week is het efkes niet zoals altijd en direct schiet je in paniek: ik heb een ongelijke relatie!!!

Laat je toch niet zo meeslepen joh... het is maar deze ene week en je zit em direct op de hielen! Volgens mij werkt dat alleen maar averechts.... zit deze week gewoon uit en kijk hoe het daarna gaat...

en PS: Valentijnsdag is zooooo overrated... flink gelul IMHO. Ik vergeet dat ook altijd...(en dat heeft niets met hoeveel ik van mijn vriend hou te maken hoor)
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  donderdag 19 februari 2009 @ 20:06:10 #97
161685 Astoreth
pi_66250465
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:01 schreef m-niki het volgende:
ik zie het probleem eigenlijk niet zo... je zegt dat jullie relatie altijd erg goed is, jullie vaak bij elkaar zijn (5 avonden in de week!!), dat jullie relatie best gelijkwaardig is eigenlijk (jullie zijn veel bij hem omdat dit logistiek beter uitkomt, hij komt daarentegen veel naar jou toe op het werk, denkt veel aan je omdat hij veel vraagt hoe het met je is, hoe je dag was etc.) en dan nu deze ene week is het efkes niet zoals altijd en direct schiet je in paniek: ik heb een ongelijke relatie!!!

Laat je toch niet zo meeslepen joh... het is maar deze ene week en je zit em direct op de hielen! Volgens mij werkt dat alleen maar averechts.... zit deze week gewoon uit en kijk hoe het daarna gaat...

en PS: Valentijnsdag is zooooo overrated... flink gelul IMHO. Ik vergeet dat ook altijd...(en dat heeft niets met hoeveel ik van mijn vriend hou te maken hoor)
Klopt, Valentyijn is overrated. Ik hoef ook niet per se een velantijnskaartje. Maar als hij me eerst een hele week vergeet, vervolgens vergeet hij ons weekendje samen, dan vergeet hij me een hele dag terwijl hij beloofd had langs te komen, en ten slotte zegt hij dat hij het allemaal wel snapt maar vergeet vervolgens dat we vanavond hadden afgesproken... Het gaat me echt niet om die kleine dingetjes op zich, maar bij elkaar voel ik me toch wat vergeten
pi_66250516
beesje dan maar gewoon bij de naam te noemen, je vriend banged die nieuwe stagiare bij hem op de afdeling, en jij maar denken dat ie gewoon wat meer vrijheid wil
pi_66252291
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:49 schreef Astoreth het volgende:

Toen zei dat ik het anders ook prima vond als hij niet wilde komen, 'dan ga ik vanavond naar de kroeg en zie ik je morgen wel ofzo'. Nee, hij wilde toch wel graag komen zei hij snel. Nou ja, oke. Ben benieuwd vanavond. Of hij me al begrijpt...
Heb je 't nou door? Wanneer jij wat anders gaat doen wil hij wel komen. Dus ga gewoon wat anders doen. Hij komt dan vanzelf wel weer naar je toe.
pi_66253028
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:06 schreef Astoreth het volgende:

[..]

Klopt, Valentyijn is overrated. Ik hoef ook niet per se een velantijnskaartje. Maar als hij me eerst een hele week vergeet, vervolgens vergeet hij ons weekendje samen, dan vergeet hij me een hele dag terwijl hij beloofd had langs te komen, en ten slotte zegt hij dat hij het allemaal wel snapt maar vergeet vervolgens dat we vanavond hadden afgesproken... Het gaat me echt niet om die kleine dingetjes op zich, maar bij elkaar voel ik me toch wat vergeten
Heb je hem al gevraagd wat er aan de hand is? Als hij het echt druk heeft, tja, dan vergeet je weleens wat. Mijn vriend heeft het voor elkaar gekregen om 5 minuten voor een telefoongesprek te zeggen: "Ja, schat, ik blijf bij je eten" en vervolgens door de telefoon te zeggen: "Ik ben terug thuis voor de avondspits". Dan valt je mond wel open. Ik keek zo verrast dat hij zei: "oh, wacht even, volgens mij had ik dat nog niet overlegd met m'n vriendin".
Hij kon het zich met geen mogelijkheid herinneren waarom hij nu ja had gezegd, want hij moest dus 's avonds nog wat fixen.

Het lijkt erop dat jij graag hebt dat hij het nu even goedmaakt, extra aandacht aan je besteedt, en je laat weten dat hij je wel belangrijk vindt. Ookal heeft hij wat onhandige afspraken gemaakt. Ik zou dat gewoon zeggen en samen iets fijns plannen. Als hij stelselmatig geen tijd voor je maakt/geen overleg pleegt is het wat anders... je klinkt gewoon een beetje pissed en daarom hoort hij nu gewoon even een beetje moeite te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')