Voorspelbaarheid kan ik niet mee zitten, maar vrouwen die moeilijk doen om niks, dat vind ik inderdaad vermoeiend.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:48 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Vermoeiend hè, voorspelbare mensen
Dat maakt ons juist vrouw, dat wij zo heerlijk moeilijk kunnen doen om nietsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voorspelbaarheid kan ik niet mee zitten, maar vrouwen die moeilijk doen om niks, dat vind ik inderdaad vermoeiend.
Tja, je hebt 2 soorten vrouwen: vrouwen die moeilijk doen en vrouwen die heel erg moeilijk doen. Van die laatste categorie word ik dus ook heel erg moe.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat maakt ons juist vrouw, dat wij zo heerlijk moeilijk kunnen doen om niets
Wat ik al zei: Aandacht, Aandacht en Aandacht....toucheequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat maakt ons juist vrouw, dat wij zo heerlijk moeilijk kunnen doen om niets
"Waarom geeft ie nou nooit eens tegengas?!?!?!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:11 schreef bendk het volgende:
[..]
Wat ik al zei: Aandacht, Aandacht en Aandacht....touchee
aha, leg eens uit, iets van niet mee eens zijn of zoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Waarom geeft ie nou nooit eens tegengas?!?!?!"
Nou ja, vanuit jouw perspectief gezien reageert ze misschien verwend.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 21:04 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[...]
Ik kan hier nog wel even over doorgaan, maar waar het op neerkomt: je reageert verwend, 5 dagen per week samen is al vreselijk veel (vind ik), je moet je eigen leven leiden en je partner daarvan als een verrijking beschouwen, niet als een voorwaarde...
En geef hem eens vrijheid, ik krijg het al benauwd bij het typen van deze post
Dat dus, ik was gewoon even verbaasd. maar ik begrijp niet waarom iedereen dan ook meteen een oordeel heeft over mijn relatie en mijn levensgeluk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nou ja, vanuit jouw perspectief gezien reageert ze misschien verwend.
Maar je moet het ook even van haar kant bekijken: ze is gewend om de avonden met haar vriend te zijn. En als dat hun normale ritme is en hij regelt ineens 5 avonden achter elkaar iets anders, zonder dat te overleggen of iig aan te geven en zegt ook nog eens haar glad vergeten te zijn.
Ja, dan kan ik me wel voorstellen dat zij iets heeft van: nou, fraai is dat.
Verder komt ze me nu niet gelukkig over. Zoals ik ook al eerder zei: ze wil hem veel vaker bij zich hebben dan hij haar. Hij wil zijn vrijheid, doen wat hij wil. Veel mensen hebben dat echt nodig om niet 'kort' gehouden te worden. De eerste verliefdheid zal nu ook wel voorbij zijn, en hij ziet ineens de vrienden die hij heeft verwaarloosd en wil 't weer oppakken enzo. Daar moet je als vriendin toch ook open voor staan en hem laten. Je bent een setje, maar je bent ook een individu.
Als ze hem voor zichzelf gaat claimen, dan raakt ze hem kwijt. Hoop dat de TS dat onthoudt
Amen. Dan kan je nu vragen om een slotje en je vriend bellen om erover te praten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:29 schreef Astoreth het volgende:
Dus, ik was er zelf misschien even wat onzeker over maar jullie overdrijven toch ook wel behoorlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Tja, als je hier met zo'n zeurpost komt dan wek je nou eenmaal een bepaalde indruk.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:29 schreef Astoreth het volgende:
Het valt me op dat de strekking van de meeste posts is: 'hij wil je niet meer' of 'je bent een zeikwijf, als je nog langer blijft claimen wil hij je niet meer.' Beetje zwart-wit misschien. Misschien kwam het anders over maar het was gewoon simpelweg zo dat ik me een beetje vergeten voelde, ik wilde daarover, nadat ik het wel gezegd had, niet tegen hem over blijven zeuren maar wilde het wel even kwijt. Jullie doen meteen alsof ik via Fok ga beslissen wat ik met mijn relatie doe. Misschien mijn inschattingsfout, maar op fok staan zo vaak zulke loze topics dat ik dacht dat dit niet meteen zo extreem opgevat zou worden.
Dus in het kort: Ik ben zeker wel nog steeds heel gelukkig. Ik zeur niet tegen hem (alleen tegen jullie), ben wel zo open om het tegen hem te zeggen als ik iets niet leuk vind. Ik claim hem niet, hij mag doen wat hij wil, als hij mij maar niet vergeet. Ik heb zelf ook nog een leven, vrienden en genoeg dingen te doen en ben, zoals al twintig keer gezegd, blij dat hij dat ook heeft.
Ik heb toch ook sterk de indruk dat hij nog gelukkig met mij is en zich niet geclaimed voelt, hij wil nu juist steeds bij me zijn, ik vind het oke, maar hoeft niet per se. Hij vind het misschien vervelend als ik chagrijnig wordt (logisch) maar begrijpt wel waarom ik het niet leuk vond.
Dus, ik was er zelf misschien even wat onzeker over maar jullie overdrijven toch ook wel behoorlijk.
O zo, jullie gaan er van uit dit iedereen hier in werkelijkheid precies zo is als hij/zij op dit forum is... Dat het verder dus niet echt een functie heeft behalve een soort virtueel sociaal leven te zijn.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, als je hier met zo'n zeurpost komt dan wek je nou eenmaal een bepaalde indruk.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Amen. Dan kan je nu vragen om een slotje en je vriend bellen om erover te praten.
Waar moet ik met hem over praten? Nog een keer over dit hele gedoe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik maar denken dat ik niet mag zeuren van jullie...Tell me what you think about your friends at the top
Now who d'you think besides yourself's the pick of the crop?
Buddha was he where it's at - is he where you are?
Could Mohammed move a mountain or was that just PR?
Het is fokquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:29 schreef Astoreth het volgende:
Of achteraf met verwijten komen waar je nooit erg in hebt gehad.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:50 schreef Isabeau het volgende:
InderdaadMannen zijn niet paranormaal begaafd
Ik krijg jeuk van mensen die maar verwachten dat hun partner iets 'aanvoelt' en dan ineens een bom laten barsten en woest worden op de partner die helemaal van niets weet.
Nee, maar postgedrag vertelt natuurlijk wel het één en ander.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:42 schreef Astoreth het volgende:
[..]
O zo, jullie gaan er van uit dit iedereen hier in werkelijkheid precies zo is als hij/zij op dit forum is... Dat het verder dus niet echt een functie heeft behalve een soort virtueel sociaal leven te zijn.
Grappig.
Ik vind ze heel grappig zolang het maar geen partner van mij of een mijn betere vrienden isquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:50 schreef Isabeau het volgende:
InderdaadMannen zijn niet paranormaal begaafd
Ik krijg jeuk van mensen die maar verwachten dat hun partner iets 'aanvoelt' en dan ineens een bom laten barsten en woest worden op de partner die helemaal van niets weet.
Tomquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:17 schreef cesareborgia het volgende:
Dus omdat jij niks anders te doen hebt mag hij ook niks anders doen?
En jawel, wederom een user die het harde toontje van R&P niet aankan om zo vervolgens neer te gaan kijken op de userbase.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:42 schreef Astoreth het volgende:
[..]
O zo, jullie gaan er van uit dit iedereen hier in werkelijkheid precies zo is als hij/zij op dit forum is... Dat het verder dus niet echt een functie heeft behalve een soort virtueel sociaal leven te zijn.
Grappig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |