Zeg dat dan eerderquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:13 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat zal ik nu eens gaan kijken?
5x is scheepsrechtquote:De wedstrijd vanavond tegen AGOVV gaat eindelijk gespeeld worden
We spelen op het kunstgras in het stadion.
Aanvang wedstrijd 20.00 uur
Jo IQM.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:19 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (Eh... me and my friends?)
/
Al dat konststof.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga zo even lekker douchen. Lekker dat shampoo dat in mijn billen loopt. mm
quote:
Ik heb ze van jou op 1 naquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:19 schreef reetveter het volgende:
Die piccas in de OP![]()
![]()
![]()
Jazz pak een bezem en veeg me op![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:23 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (IQM is awesome. But not nearly as awesome as I am.)
/
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:19 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
/
Kastequote:Op woensdag 18 februari 2009 15:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Crew worden? The story doesn't end yet.
WE ARE UNDER ATTACK!!!1!1!1
Jij speelt een wedstrijdquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:31 schreef reetveter het volgende:
HELP, ik moet straks naar buiten.
Funny, reetveger.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik was al moe toen ik net mijn reet afveegde
Hey Barneyquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:19 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
/
quote:
Ik moet mijn boeken maar eens bestellenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:38 schreef IQM het volgende:
Ik moet maar eens iets voor school gaan doen.
't Is Het_hupt die het zegt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:38 schreef Silentalarm het volgende:
we worden kankerhard gedist in dat topic. ze zeggen dat we triangeljosti's zijn.
Zijn we ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:38 schreef Silentalarm het volgende:
we worden kankerhard gedist in dat topic. ze zeggen dat we triangeljosti's zijn.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:39 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is Het_hupt die het zegt.Dat is net zoiets als de paus die seksuele voorlichting geeft.
Actually, Marshall is my best friendquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:36 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (Why does your signature says Marshall is your best friend? I'm your best friend, Ted!)
/
Actually, Marshall is still my best friendquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:37 schreef BarneyStinson het volgende:
[ afbeelding ](And as your best friend, I suggest we play a little game I like to call, 'Have you met Ted?')
/
Ik heb er ook één, van vuurwerkquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:43 schreef NoelGallagher het volgende:
machtig last van m'n beenBrandwond
lijkt me logisch dat je nu het verhaal verteld.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb er ook één, van vuurwerk
En als ik dat verhaal vertel lachen jullie me alelmaal uit
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:43 schreef TedMosby het volgende:
[..]
Actually, Marshall is my best friend
Vertelquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb er ook één, van vuurwerk
En als ik dat verhaal vertel lachen jullie me alelmaal uit
Voor 50 euro.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
lijkt me logisch dat je nu het verhaal verteld.
Een modje die dat zegtquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
doe jij eens weer naar je invalidensoosje optyfen?
ik krijg een beetje het idee dat jullie geen leven hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vertel
Skaff-a en ik gingen brandende peuken uitdrukken op elkaars been.
No, no you're notquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:46 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ](But I'm the most important person in your life.)
/
Drugsquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vertel
quote:
Oud & Nieuw 2006 dacht ik, ik had een onschuldige wondertol aangstoken en gooide het de lucht inquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vertel
hahaha. Dan ben je wel serieus een nerdquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oud & Nieuw 2006 dacht ik, ik had een onschuldige wondertol aangstoken en gooide het de lucht in. So far so good, hij gaat dus aan in de lucht en gaat tollen. Door dat getol draait die en komt die op me af
. In een reflex bescherm ik mijn gezicht en til mijn been half op( je weet wel hoe). Gaat mijn broekzak net zo precies open dat die wondertol erin valt
. 2 cm naast mijn pielemuis, en als die in de andere zak viel was ik de sjaak want daar had ik patronen
.
True story, ik maak alleen geen pics.
Wat voor patronen? Maar het klopt je verhaal isquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oud & Nieuw 2006 dacht ik, ik had een onschuldige wondertol aangstoken en gooide het de lucht in. So far so good, hij gaat dus aan in de lucht en gaat tollen. Door dat getol draait die en komt die op me af
. In een reflex bescherm ik mijn gezicht en til mijn been half op( je weet wel hoe). Gaat mijn broekzak net zo precies open dat die wondertol erin valt
. 2 cm naast mijn pielemuis, en als die in de andere zak viel was ik de sjaak want daar had ik patronen
.
True story, ik maak alleen geen pics.
Geen idee, zo lang geleden. En ja, elke keer als ik er aan terug denk moet ik lachenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:53 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wat voor patronen? Maar het klopt je verhaal is
Nee je zelf brandwonden dat is baasquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een kneus om zo aan je brandwonden te komen, pauper
Zullen IQM en WD wel zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:58 schreef BobbyB het volgende:
Wie zijn BarneyStinson en TedMosby nu weer?
Toevallig wel, ja.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:57 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee je zelf brandwonden dat is baas
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Chill toch. Ik kan d'r hele lichaam neuken.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:46 schreef IQM het volgende:
Florian, je hebt EnDanDit niet als bron gebruikt, maarDe Telegraaf
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:
Ok.....goeie comeback.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Chill toch. Ik kan d'r hele lichaam neuken.
Omdat ik daar meer aan had jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:59 schreef IQM het volgende:
Wat doet ze nou onhandig door d'r toeten vast te houden? Zelfs ik weet dat daar Bh's voor zijn.quote:
I don't want to, I just broke up with Stella and I don't feel like dating alreadyquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:51 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ](Well, anyway. You should start a 'fotoboek'. Then we'll play a game I like to call 'Have you met Ted?')
/
Nee, is van Flabber. En Flabber is tof.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Omdat ik daar meer aan had jaIs die andere site van jou dan ofzo?
Je staat er wel als submit bij.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat doet ze nou onhandig door d'r toeten vast te houden? Zelfs ik weet dat daar Bh's voor zijn.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:00 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (The only reason for me to become gay is when WD is actually TedMosby. What up!)
/
Zegt hij met de username van z'n idool.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:03 schreef NoelGallagher het volgende:
kanker gvd toch lekker op met die hoerenklonen van jullie mangodver, ga elkaar lekker toevoegen op msn en ga lekker klaarkomen op elkaars fetish voor die lame kankerserie
Het verval van de SC is in volle gangquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:03 schreef NoelGallagher het volgende:
kanker gvd toch lekker op met die hoerenklonen van jullie mangodver, ga elkaar lekker toevoegen op msn en ga lekker klaarkomen op elkaars fetish voor die lame kankerserie
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Kanker ik krijg mn fles cola niet open
Mwhehehe, met je bandnaamquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:03 schreef NoelGallagher het volgende:
eenschquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:03 schreef NoelGallagher het volgende:
jamaar hij doet niet de hele tijd alsof hij NG is zeg maarquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Zegt hij met de username van z'n idool.
The Oppositesquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:04 schreef IQM het volgende:
Ok, klompen aan. Kruiwagens aan de kant. Høøøøøøøøøøken!
Nee, deed hij dat maar.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jamaar hij doet niet de hele tijd alsof hij NG is zeg maar
Waarom noemt iedereen hem dan de hele tijd NG, hè nou hè?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jamaar hij doet niet de hele tijd alsof hij NG is zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHHA, ja, Noel Gallagher is een band, hihi, fopje meng
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Fuck you, I'm the best!!!!!11
Ja, en dan de NG die last van z'n stem heeft en daarom het concert in Dusseldorf afzegt. DAN IS HET LEKKER STIL !!1!quote:
Krijg een ziektequote:Op woensdag 18 februari 2009 16:13 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ](Fuck me... like the rest!)
/
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, en dan de NG die last van z'n stem heeft en daarom het concert in Dusseldorf afzegt. DAN IS HET LEKKER STIL !!1!![]()
![]()
BarneyStinson is al immuun tegen allesquote:
Kogels?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
BarneyStinson is al immuun tegen alles
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarom noemt iedereen hem dan de hele tijd NG, hè nou hè?gelukkig iemand die het inkoppertje maaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Okee okeequote:
Lief dagboek..quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
Thuis!Met 4 boterhammen pindakaas en suiker.
Ik heb laatst gelezen dat mensen met het 'dubbele nek sydroom' altijd een kleine penis hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:29 schreef behangplakker het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat ik heel gespierd ben, ik heb een dubbele nek
Vandaag begon ik om vijf over negen met school en heb vanaf die tijd vrij weinig gedaan. Mijn eerste les was Engels waar ik mijn boeken niet eens meer voor hoef mee te nemen omdat ik al klaar ben met alle hoofdstukken, in tegenstelling tot mijn klasgenoten die nog maar bij hoofdstuk twee zijn. Het tweede lesuur was wiskunde, mijn favoriete vak. Ook daar ben ik al mee klaar, dus ging ik lezen. Na wiskunde heb ik een kaascroissantje gekocht en mijn Wicky aardbei tot de laatste druppel leeggedronken. Toen de pauze afgelopen was heb ik weer een uur gelezen, wederom omdat ik al klaar was. Het vijfde uur had ik Nederlands, ik had alleen geen boeken bij me, maar ach die man diggt me zwaar jewaitz.quote:
Steekmuggen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:36 schreef reetveter het volgende:
Hoe vind je je allereerste post terug?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:55 schreef reetveter het volgende:
ook als je van een mug een olifant maakt?
dat wil ik ook wel wetenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:36 schreef reetveter het volgende:
Hoe vind je je allereerste post terug?
Elke jongeman op school kijkt mij na. En als ik dan wegga en op de fiets zit, zijn er ook jongemannen, die niet bij mij op school zitten, die naar me kijken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:46 schreef NoelGallagher het volgende:
hihi, toen net he, gingen een paar meisjes naar me fluiten omdat ik supersexy ben!
Omdat je pindakaas op je wang hebt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Elke jongeman op school kijkt mij na. En als ik dan wegga en op de fiets zit, zijn er ook jongemannen, die niet bij mij op school zitten, die naar me kijken.
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:57 schreef Silentalarm het volgende:
Oehlala dit is een lastige...
Dat gerucht heb ik dus net ontkrachtquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb laatst gelezen dat mensen met het 'dubbele nek sydroom' altijd een kleine penis hebben
Ik zou je niet alleen nakijken, ik zou je aanranden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Elke jongeman op school kijkt mij na. En als ik dan wegga en op de fiets zit, zijn er ook jongemannen, die niet bij mij op school zitten, die naar me kijken.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou je niet alleen nakijken, ik zou je aanranden.
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Jong PSV strandt in halve finales op toernooi in Hongkong
27 mei 2007 12:00
Jong PSV is er zondag niet in geslaagd om de finale te bereiken van het Soccer 7’s-toernooi in Hongkong. Het Engelse Aston Villa was in de halve eindstrijd met 3-0 te sterk voor het team van Anton Janssen en Luc Nilis. In de kwartfinales had PSV gewonnen van Celtic (2-0), dankzij goals van Schijvenaars en Marcellis.
De dag begon met 33 graden en droog weer, maar sloeg later om naar 25 graden en veel regen. Op het toernooi - wedstrijden van twee keer tien minuten, met zeven tegen zeven spelers, met snel spel en heel veel positiespel - won PSV in de kwartfinales van het Schotse Celtic. De doelpunten waren van Jelle Schijvenaars en Dirk Marcellis, maar het publiek in het stadion van de Hongkong Football Club ging het meest op de banken voor Bilal El Yacoubi. Die liet enkele oogstrelende dingen zien op het veld. In de halve finales was Aston Villa terecht met 3-0 te sterk voor Jong PSV. De Engelsen waren frisser en agressiever en wonnen dus verdiend. Jong PSV vliegt morgen terug naar Nederland toe.
Steunkousen voor oma en voor mama een luchtjes pakket.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:51 schreef Silentalarm het volgende:
Morgen is mn oma jarig en overmorgen mn moeder? wat zal ik voor ze kopen?
Don't you even try.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou je niet alleen nakijken, ik zou je aanranden.
Cadeaubon voor prenatale abortus.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:51 schreef Silentalarm het volgende:
Morgen is mn oma jarig en overmorgen mn moeder? wat zal ik voor ze kopen?
*weddenschap aangaat*quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:49 schreef IQM het volgende:
En omdat je jailbait bent. Over vijf jaar kijkt niemand meer naar je om.
steunkousenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Steunkousen voor oma en voor mama een luchtjes pakket.
The one and only, legendary B.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat was jou eerste account dan?
Steunkousen kosten 3 euro ofzo. Heb je genoeg geld voor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
steunkousen
en een luchtjes pakket is duur. het moet rond de 10-20 euro zijn. ik heb geen geld
72347quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:54 schreef IQM het volgende:
[..]
The one and only, legendary B.
Oktober 2003.
Dan moet je wel vijf jaar wachten hè, en zoals je al zei dan ben ik geen jailbait meer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Als jij gelijk krijgt, mag je me doen.
Als ik gelijk krijg, mag ik jou doen.
Deal? Mooi.
Heb jij ook geile lingeriesetjes?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Steunkousen kosten 3 euro ofzo. Heb je genoeg geld voor.
En dan koop je een geil lingerie setje voor je moeder met mijn kortingspas.
Alsof ík tegen die tijd nog jailbait wil.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan moet je wel vijf jaar wachten hè, en zoals je al zei dan ben ik geen jailbait meer.
oke. Kom je de pas even brengenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Steunkousen kosten 3 euro ofzo. Heb je genoeg geld voor.
En dan koop je een geil lingerie setje voor je moeder met mijn kortingspas.
Jaaaaaaawel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof ík tegen die tijd nog jailbait wil.
Dus die 70000+ plus deze 20000 = bijna 100000quote:
Dan ben jij Kevin Spacey en ik Mena Suvari.quote:
Bijna 100k ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus die 70000+ plus deze 20000 = bijna 100000
72347 was mijn userid.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus die 70000+ plus deze 20000 = bijna 100000
Teken ik voor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan ben jij Kevin Spacey en ik Mena Suvari.
Gewoon. Te veel. 't Is dan wel in zes jaar FOK! + met modschap opgebouwd, maar toch.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
vertel?
en wat is de reden waarom het verborgen is in je profiel?
mij welquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Teken ik voor.
[..]
Gewoon. Te veel. 't Is dan wel in zes jaar FOK! + met modschap opgebouwd, maar toch.
En verborgen, omdat die cijfertjes me gewoon niet boeien.
Anderen boeien jou cijferts welquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Teken ik voor.
[..]
Gewoon. Te veel. 't Is dan wel in zes jaar FOK! + met modschap opgebouwd, maar toch.
Euh... Iets met modderfokking grote moderatorstaking?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:01 schreef Florian_ het volgende:
Waarom ben je gestopt met modereren dan IQM
Top 500quote:#27 Bupatih 81351
Wie wat waar wanneerquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Euh... Iets met modderfokking grote moderatorstaking?
Eerst jailbait.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Teken ik voor.
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Top 500![]()
Dus wel bijna 100000
Maar ons welquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:00 schreef IQM het volgende:
okeeeeequote:Op woensdag 18 februari 2009 17:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Teken ik voor.
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Kittengatequote:
Meer dan 20kquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Je weet toch niet hoeveel ik er nu heb.
Ik keek even, en inderdaad. Maar ik meende te denken dat jij er 18000 ofzo had, geen idee hoe ik eraan kwamquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Je weet toch niet hoeveel ik er nu heb.
aantal posts: 17165 (gemiddeld 20 per dag)quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik keek even, en inderdaad. Maar ik meende te denken dat jij er 18000 ofzo had, geen idee hoe ik eraan kwam![]()
Hoeveel heb je er?
Dat meende ik echt ergens gelezen te hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:06 schreef IQM het volgende:
[..]
aantal posts: 17165 (gemiddeld 20 per dag)
SNAPPEN JULLIE NOU WAAROM IK HET NIET WIL WETEN?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:07 schreef IQM het volgende:
Totaal dus 98516 posts.Hmm, volgens mij moet ik de 100.000 wel hebben gehaald, aangezien ik ook met wat andere accounts heb gepost.
Het komt wel goed, schatje.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:08 schreef IQM het volgende:
[..]
SNAPPEN JULLIE NOU WAAROM IK HET NIET WIL WETEN?![]()
![]()
Congratulations, you have absolutely no life !quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:07 schreef IQM het volgende:
Totaal dus 98516 posts.Hmm, volgens mij moet ik de 100.000 wel hebben gehaald, aangezien ik ook met wat andere accounts heb gepost.
Moderne Robin Hood, die Bupatih.quote:Ondergetekenden zijn het niet eens met de huidige gang van zaken, geleid door de FA's en A's.
FOK! draait op vrijwilligers en de manier waarop de twee F&F-mods als het ware zijn weggebonjourd zonder ook maar énige tijd te nemen voor een rustmoment of iets dergelijks, is duidelijk niet de manier waarop je omgaat met vrijwilligers die zich dag in dag uit uit hun naad werken om het voor de users zo aangenaam mogelijk proberen te maken.
Wij willen dan ook op deze manier duidelijk maken hóéveel FOK! afhankelijk is van de vrijwilligers.
Voor het o zo mooie kleurtje, de gratis auto of een vergoeding per maand hoeven wij het duidelijk niet te doen. Waarvoor we dan wél mod zijn? Simpel, voor jullie. De users.
En dat was ook het geval bij de F&F-modjes MrWes en Uhmmmie. Zij waren bezig met het voor de daar regelmatig postende users zo aangenaam mogelijk proberen te maken. Dat houdt dus in: geen grappig bedoelde topics waar de betreffende mods en de F&F-users duidelijk níét op zaten te wachten.
En dit gebeuren is niet de directe reden tot dit besluit. Maar wel één van de overbekende druppels in de emmer.
Als we op zwart gezet worden, het zij zo. Nogmaals, voor het kleurtje doen we het niet, wel voor de users. Wíj zetten ons vrijwillig in om de users het naar de zin te maken dus het zou ook fijn zijn als er achter en voor de schermen wat meer naar ons geluisterd wordt door de FA's en A's. Dat is (en was) nu niet het geval.
Met vriendelijke groeten en misschien tot nooit meer ziens (Whehe),
de modjes die er tot nu toe alles aan hebben gedaan om het zo aangenaam mogelijk te maken voor de users op dit forum.
Nee dat is gewoon een topic waar het laatst in egpost is op die datum, dat wil niet zeggen dat dat mijn eerste post is.quote:
Het is maar een internetforum. Staken op een internetforum, daar ging mijn gezicht wel even vanquote:
ohohohohohohohohohohohoohooooooooooooooooooooooooooooooh!@#$%%&*)(%$#@)!@)!@(%*^^&%(#*!&$@(!!)!123456789098765w23456yuik,gfdiowetk.f@!#$%^&*(&^%$&654rtyuYy5@$%#^%#&rbom/quote:
Ik heb dit met plezier gelezenquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:04 schreef IQM het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Kittengate
http://www.geenstijl.nl/m(...)staking_bij_fok.html
Etc... Veel leesplezier.
Kan jijquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is maar een internetforum. Staken op een internetforum, daar ging mijn gezicht wel even vanen
Het was ludiek bedoeld. Het verliep alleen wat minder ludiek.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is maar een internetforum. Staken op een internetforum, daar ging mijn gezicht wel even vanen
Dat kan ik beamen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan jijwel nadoen? Ik kan namelijk alleen
maar.
+1quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik wel, alleen de traantjes niet altijdquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan jijwel nadoen? Ik kan namelijk alleen
maar.
FPquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:19 schreef Florian_ het volgende:
Hitler had slechte tafelmanieren
Dat nieuwsbericht veranderd langzamerhand in een half ONZ topic
Ik vind het eerlijk gezegd best een mooie foto. Dat oude effect.quote:
http://www.fuckthemeat.com/foto2/naziincolor/1.jpgquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd best een mooie foto. Dat oude effect.![]()
Jammer van kopf 88.
Zulks een soort foto's heb ik ook van mij in Berlijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd best een mooie foto. Dat oude effect.![]()
Jammer van kopf 88.
Tot hoever gaat ie?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:26 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.fuckthemeat.com/foto2/naziincolor/1.jpg
Nummertje veranderen en gaan met die banaan.
Origineelquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:32 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:32 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is wel stoer zegquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:34 schreef reetveter het volgende:
Vandaag weer iets beleeft met de politie
Wat een kankermongool
Bestaat er niet iets dat automatisch al die foto's laat zien?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:26 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.fuckthemeat.com/foto2/naziincolor/1.jpg
Nummertje veranderen en gaan met die banaan.
Als je het laatste nummer weet...quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bestaat er niet iets dat automatisch al die foto's laat zien?
100.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je het laatste nummer weet...
www.nciv.nl
http://www.nciv.nl/index.php?nciv_id=3699951quote:
Neeeeeeeee, die zijn er nog nooit geweestquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:22 schreef de_boswachter het volgende:
Voorzet:
Is er nog geen mooi KLB topic over Gewoon Rutger of andere NL artiesten als deze held ?
En dan heb ik het niet over ONZ topics met polls. Met klacht enzo
hij is echt kkdomquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:22 schreef de_boswachter het volgende:
Voorzet:
Is er nog geen mooi KLB topic over Gewoon Rutger of andere NL artiesten als deze held ?
Die eerste gerelateerde videoquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:22 schreef de_boswachter het volgende:
Voorzet:
Zijn ouders verdienen de galgquote:
Voor jou altijd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op m'n eikel. Bij voorbaat dank.
En meneer heeft voorspellende gaven hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:12 schreef IQM het volgende:
Ik verwacht Bt hier zometeen. En met Kb. erbij, wordt het weer druk.
Dus ik ga maar voor school werken.
Laden en lossen tegelijk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:01 schreef Silentalarm het volgende:
daarom ga ik nu schijten en eten.
goeie combi enzeau.
Uh..... The fuck ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet dat nu? Heb net m'n eten op, wou het nog ff binnenhouden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, als ik dronken was, zou ik ze wel doen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhh.....?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel erg dronken dan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, als ik dronken was, zou ik ze wel doen.
Of een coma.quote:
HEUJ. Waarom heb ik het nooit geschopt tot je sigquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:09 schreef BobbyB het volgende:
hmm okee weet niet wat er met de SC gebeurt is, maar iets goeds was het niet.
BT's jailbait.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe topic dit onderwerp PLSquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Even aan het rondkijken op de kamper hyves!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |