Om toch maar te helpen, een onopvallende trein:quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:43 schreef goeiemoggel het volgende:
Wat is dat voor een diarree aan filmhuiswerkvragen de laatste dagen?![]()
treinen, telefoons, platenspelers.....
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:43 schreef goeiemoggel het volgende:
Wat is dat voor een diarree aan filmhuiswerkvragen de laatste dagen?![]()
treinen, telefoons, platenspelers.....
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:44 schreef ruud.nl het volgende:
Eerst een foto van je tieten posten.
Volgens mij wel, waarom zou je anders speciaal een account openen en je huiswerk door anderen willen laten maken?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:47 schreef Tja..1986 het volgende:
Spelen jullie dat allemaal aan elkaar door ofzo, op school. 'Heej, je moet het op FOK! posten, daar helpen ze je!'. Doe je huiswerk eens zelf..
Of het wordt door die betreffende docent zelf voorgesteld, er komen ieder jaar een paar van die types met dezelfde soort vragen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij wel, waarom zou je anders speciaal een account openen en je huiswerk door anderen willen laten maken?
Die docent zou toch inmiddels ook wel door moeten hebben dat we dit soort kankergezwellen dat zich student noemt, niet helpen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:05 schreef ruud.nl het volgende:
Of het wordt door die betreffende docent zelf voorgesteld, er komen ieder jaar een paar van die types met dezelfde soort vragen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:26 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een nutteloze opdrachten, mensen die onopvallend fruit eten, onopvallende treinen.
Ik zoek nog een film waarin iemand in een regenbroek loopt, terwijl het niet regent.
Maar 'kleding' mag niet het hoofdonderwerp van de film zijn, want anders krijg ik een slecht punt.
Vriend, je hebt geen idee wat de opdracht inhoudquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:47 schreef Tja..1986 het volgende:
Spelen jullie dat allemaal aan elkaar door ofzo, op school. 'Heej, je moet het op FOK! posten, daar helpen ze je!'. Doe je huiswerk eens zelf..
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]Dus als jullie allemaal ook nog even in mijn topic kunnen kijken voor mogelijk wat nieuwe tips![]()
Cinefielen opgelet! Film en/of tv vraag
quote:Ik ben op zoek naar scenes uit films of tvseries of gewone programma's waarin met geluidsdragers wordt gegooid.
Hee, gelukkig halen wij in ieder geval een WOdiploma, zodat we een betere en leukere baan krijgen zoals jullie kankergezwellen die het beroep bouwvakker uitoefenen en hier lopen te kankeren op studentenquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die docent zou toch inmiddels ook wel door moeten hebben dat we dit soort kankergezwellen dat zich student noemt, niet helpen.
Weet je er toevallig nog één? :quote:
Doe jij nu dezelfde studie als topicstarter?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:20 schreef Hoogstaande het volgende:
Vriend, je hebt geen idee wat de opdracht inhoud![]()
Ik heb zelf de LOI-cursus "Omgaan met mensen" gedaan, en daarin heb ik geleerd dat als je iets van mensen wilt, je jezelf het beste beleefd en enigszins onderdanig kan opstellen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hee, gelukkig halen wij in ieder geval een WOdiploma, zodat we een betere en leukere baan krijgen zoals jullie kankergezwellen die het beroep bouwvakker uitoefenen en hier lopen te kankeren op studenten
Deze opdrachten horen serieus bij een WO-studie?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hee, gelukkig halen wij in ieder geval een WOdiploma, zodat we een betere en leukere baan krijgen zoals jullie kankergezwellen die het beroep bouwvakker uitoefenen en hier lopen te kankeren op studenten
Ik heb trouwens nog een carpoort die gefixt moet worden, kan je niet even langskomen om dat voor 20 euro voor me op te knappen
PM me
Wat dacht je nu zelf?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:26 schreef ruud.nl het volgende:
Deze opdrachten horen serieus bij een WO-studie?![]()
![]()
![]()
![]()
Het verschil is dat jij al een tijdje meedraait op Fok. Je weet hoe het er hier aan toegaat, je kent wat mensen, sommigen kennen jou, je kletst hier en daar wat, je helpt eens iemand en drukt zo in de loop der tijd op je eigen manier een stempel op de community. Als je dan na een paar duizend posts zelf eens een hulpvraag hebt, is het best mogelijk dat mensen met je mee willen denken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vriend, je hebt geen idee wat de opdracht inhoud
Het gaat wel om helpen, het is namelijk zo goed als onmogelijk om het in je eentje te den.
Dan kan je beter het vragen op een forum, waar mensen wellicht andere dingen hebben gezien dan jij zelf en ze je op die manier dus kunnen helpen
Dat is het idee van de opdracht.
En waar vind je ontzettend veel mensen en kan je die om een film of tvvraag vragen
Juist, het FOK! film,tv&radio subforum
Dus als jullie allemaal ook nog even in mijn topic kunnen kijken voor mogelijk wat nieuwe tips![]()
Het wordt ook beleefd gevraagd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb zelf de LOI-cursus "Omgaan met mensen" gedaan, en daarin heb ik geleerd dat als je iets van mensen wilt, je jezelf het beste beleefd en enigszins onderdanig kan opstellen.
Als ze er in jouw topic achterkomen dat je zo onbeleefd bent hier, zullen de mensen je dus niet meer helpen in je zoektocht naar "films of series waarin mensen met geluidsdragers gooien".
True true, hoeven die mensen nog niet gelijk met kanker de grond in geboord te wordenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:33 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het verschil is dat jij al een tijdje meedraait op Fok. Je weet hoe het er hier aan toegaat, je kent wat mensen, sommigen kennen jou, je kletst hier en daar wat, je helpt eens iemand en drukt zo in de loop der tijd op je eigen manier een stempel op de community. Als je dan na een paar duizend posts zelf eens een hulpvraag hebt, is het best mogelijk dat mensen met je mee willen denken.
Dat is heel iets anders dan iemand die zich speciaal aanmeldt met geen enkel ander doel dan hulp te vragen met zijn of haar projectje.
Je snapt het klaarblijkelijk nog steeds nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Media en Cultuur op de UvA
Misschien moeten we de UvA ff mailen dat hun scholieren lui zijn en al hun huiswerk door anderen (willen) laten doen.
Jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:26 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Deze opdrachten horen serieus bij een WO-studie?![]()
![]()
![]()
![]()
Heej vriend,quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vriend, je hebt geen idee wat de opdracht inhoud
Het gaat wel om helpen, het is namelijk zo goed als onmogelijk om het in je eentje te den.
Dan kan je beter het vragen op een forum, waar mensen wellicht andere dingen hebben gezien dan jij zelf en ze je op die manier dus kunnen helpen
Dat is het idee van de opdracht.
En waar vind je ontzettend veel mensen en kan je die om een film of tvvraag vragen
Juist, het FOK! film,tv&radio subforum
Dus als jullie allemaal ook nog even in mijn topic kunnen kijken voor mogelijk wat nieuwe tips![]()
kusjes, yours truly
Het wordt terecht gesloten omdat kutusers zoals jij niet gewoon even netjes kunnen antwoorden maar gelijk de internetheld moeten uithangen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:52 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Heej vriend,
Het kan mij echt niet boeien wat de opdracht inhoud.Als van iedere opleiding de studenten zoveel HW topics zouden gaan open als jullie doen wordt het hier echt een puinbak, daarom worden dit soort topics terecht gesloten zoals je bij een paar topics van de studiegenootjes kan zien ..
The Big Deal is dat je je eigen huiswerk moet maken. Daar is het huiswerk voor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat zonde is, want je kan een medemens helpen met een klein opdrachtje voor school.
Wat is nou the big deal?
Lees nou eens mallootquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
The Big Deal is dat je je eigen huiswerk moet maken. Daar is het huiswerk voor.
Als je anderen je huiswerk laat doen, dan leer je er ook niks van.
Heb je er misschien aan gedacht dat je er ook door leert zoeken? En je leert gericht naar iets te kijken?
Nee, het is veel gemakkelijker om het op een algemeen forum te dumpen en dan te hopen dat anderen voorzeggen. Sjonge, je doet toch WO. Dan behoor je zelf ook iets te kunnen.
Denk je nou werkelijk dat als je ooit een baan hebt en je baas geeft je een opdracht, dat je dat anderen kunt laten opknappen? Die reageren dan ook met een middelvinger.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Lees nou eens malloot
De opdracht is juist om hulp te vragen omdat het niet in je eentje te doen is
Hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen
Denk je dat degene die dit soort topics openen alleen afhankelijk zijn van FOK!?
Natuurlijk zoeken die ook zelf, alleen als er mensen kunnen helpen is het mooi meegenomen.
De opdracht is expres te groot zodat mensen moeten zoeken en anderen om hulp vragen
Nu eindelijk duidelijk misschien?
Wat is het nou, klein of groot?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat zonde is, want je kan een medemens helpen met een klein opdrachtje voor school.
Deze opdracht is groot, had het over opdrachten in het algemeen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nou, klein of groot?
Hoe triest zijn de studenten tegenwoordig dat ze om hulp moeten vragen bij opdrachten?
Misschien moeten ze eens wat minder in de kroeg hangen en wat meer onderzoek doen. Maar ja, nu kom ik aan een fundamenteel grondrecht (of zo zien de studenten dat veelal).
En malloot tegen mensen zeggen, ja, dan gaan mensen je helpen
Succes ermee, sukkel
Afgestudeerd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:58 schreef Hoogstaande het volgende:
No wonder dat je zo reageert, duidelijk nooit gestudeerd
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Afgestudeerd.
Zonder dit soort baggertopics te hebben hoeven openen.
Succes in je latere werk. Kom je dan ook bij elke opdracht die je baas je geeft op Fok om te vragen of anderen het willen doen?
Of Godwin's law testen, daar komen we ook al aardig in de buurt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:11 schreef Hephaistos. het volgende:
Het eigenlijke onderwerp van de opdracht is om te zien na hoeveel van dit soort topics forum-leden terug beginnen te slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |