Om toch maar te helpen, een onopvallende trein:quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:43 schreef goeiemoggel het volgende:
Wat is dat voor een diarree aan filmhuiswerkvragen de laatste dagen?![]()
treinen, telefoons, platenspelers.....
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:43 schreef goeiemoggel het volgende:
Wat is dat voor een diarree aan filmhuiswerkvragen de laatste dagen?![]()
treinen, telefoons, platenspelers.....
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:44 schreef ruud.nl het volgende:
Eerst een foto van je tieten posten.
Volgens mij wel, waarom zou je anders speciaal een account openen en je huiswerk door anderen willen laten maken?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:47 schreef Tja..1986 het volgende:
Spelen jullie dat allemaal aan elkaar door ofzo, op school. 'Heej, je moet het op FOK! posten, daar helpen ze je!'. Doe je huiswerk eens zelf..
Of het wordt door die betreffende docent zelf voorgesteld, er komen ieder jaar een paar van die types met dezelfde soort vragen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij wel, waarom zou je anders speciaal een account openen en je huiswerk door anderen willen laten maken?
Die docent zou toch inmiddels ook wel door moeten hebben dat we dit soort kankergezwellen dat zich student noemt, niet helpen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:05 schreef ruud.nl het volgende:
Of het wordt door die betreffende docent zelf voorgesteld, er komen ieder jaar een paar van die types met dezelfde soort vragen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:26 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een nutteloze opdrachten, mensen die onopvallend fruit eten, onopvallende treinen.
Ik zoek nog een film waarin iemand in een regenbroek loopt, terwijl het niet regent.
Maar 'kleding' mag niet het hoofdonderwerp van de film zijn, want anders krijg ik een slecht punt.
Vriend, je hebt geen idee wat de opdracht inhoudquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:47 schreef Tja..1986 het volgende:
Spelen jullie dat allemaal aan elkaar door ofzo, op school. 'Heej, je moet het op FOK! posten, daar helpen ze je!'. Doe je huiswerk eens zelf..
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]Dus als jullie allemaal ook nog even in mijn topic kunnen kijken voor mogelijk wat nieuwe tips![]()
Cinefielen opgelet! Film en/of tv vraag
quote:Ik ben op zoek naar scenes uit films of tvseries of gewone programma's waarin met geluidsdragers wordt gegooid.
Hee, gelukkig halen wij in ieder geval een WOdiploma, zodat we een betere en leukere baan krijgen zoals jullie kankergezwellen die het beroep bouwvakker uitoefenen en hier lopen te kankeren op studentenquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die docent zou toch inmiddels ook wel door moeten hebben dat we dit soort kankergezwellen dat zich student noemt, niet helpen.
Weet je er toevallig nog één? :quote:
Doe jij nu dezelfde studie als topicstarter?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:20 schreef Hoogstaande het volgende:
Vriend, je hebt geen idee wat de opdracht inhoud![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |