Omdat ik daar meer aan had jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:59 schreef IQM het volgende:
Wat doet ze nou onhandig door d'r toeten vast te houden? Zelfs ik weet dat daar Bh's voor zijn.quote:
I don't want to, I just broke up with Stella and I don't feel like dating alreadyquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:51 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ](Well, anyway. You should start a 'fotoboek'. Then we'll play a game I like to call 'Have you met Ted?')
/
Nee, is van Flabber. En Flabber is tof.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Omdat ik daar meer aan had jaIs die andere site van jou dan ofzo?
Je staat er wel als submit bij.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat doet ze nou onhandig door d'r toeten vast te houden? Zelfs ik weet dat daar Bh's voor zijn.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:00 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (The only reason for me to become gay is when WD is actually TedMosby. What up!)
/
Zegt hij met de username van z'n idool.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:03 schreef NoelGallagher het volgende:
kanker gvd toch lekker op met die hoerenklonen van jullie mangodver, ga elkaar lekker toevoegen op msn en ga lekker klaarkomen op elkaars fetish voor die lame kankerserie
Het verval van de SC is in volle gangquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:03 schreef NoelGallagher het volgende:
kanker gvd toch lekker op met die hoerenklonen van jullie mangodver, ga elkaar lekker toevoegen op msn en ga lekker klaarkomen op elkaars fetish voor die lame kankerserie
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Kanker ik krijg mn fles cola niet open
Mwhehehe, met je bandnaamquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:03 schreef NoelGallagher het volgende:
eenschquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:03 schreef NoelGallagher het volgende:
jamaar hij doet niet de hele tijd alsof hij NG is zeg maarquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Zegt hij met de username van z'n idool.
The Oppositesquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:04 schreef IQM het volgende:
Ok, klompen aan. Kruiwagens aan de kant. Høøøøøøøøøøken!
Nee, deed hij dat maar.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jamaar hij doet niet de hele tijd alsof hij NG is zeg maar
Waarom noemt iedereen hem dan de hele tijd NG, hè nou hè?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jamaar hij doet niet de hele tijd alsof hij NG is zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHHA, ja, Noel Gallagher is een band, hihi, fopje meng
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Fuck you, I'm the best!!!!!11
Ja, en dan de NG die last van z'n stem heeft en daarom het concert in Dusseldorf afzegt. DAN IS HET LEKKER STIL !!1!quote:
Krijg een ziektequote:Op woensdag 18 februari 2009 16:13 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ](Fuck me... like the rest!)
/
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, en dan de NG die last van z'n stem heeft en daarom het concert in Dusseldorf afzegt. DAN IS HET LEKKER STIL !!1!![]()
![]()
BarneyStinson is al immuun tegen allesquote:
Kogels?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
BarneyStinson is al immuun tegen alles
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarom noemt iedereen hem dan de hele tijd NG, hè nou hè?gelukkig iemand die het inkoppertje maaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |