Nee je zelf brandwonden dat is baasquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een kneus om zo aan je brandwonden te komen, pauper
Zullen IQM en WD wel zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:58 schreef BobbyB het volgende:
Wie zijn BarneyStinson en TedMosby nu weer?
Toevallig wel, ja.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:57 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee je zelf brandwonden dat is baas
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Chill toch. Ik kan d'r hele lichaam neuken.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:46 schreef IQM het volgende:
Florian, je hebt EnDanDit niet als bron gebruikt, maarDe Telegraaf
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:
Ok.....goeie comeback.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Chill toch. Ik kan d'r hele lichaam neuken.
Omdat ik daar meer aan had jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:59 schreef IQM het volgende:
Wat doet ze nou onhandig door d'r toeten vast te houden? Zelfs ik weet dat daar Bh's voor zijn.quote:
I don't want to, I just broke up with Stella and I don't feel like dating alreadyquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:51 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ](Well, anyway. You should start a 'fotoboek'. Then we'll play a game I like to call 'Have you met Ted?')
/
Nee, is van Flabber. En Flabber is tof.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Omdat ik daar meer aan had jaIs die andere site van jou dan ofzo?
Je staat er wel als submit bij.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat doet ze nou onhandig door d'r toeten vast te houden? Zelfs ik weet dat daar Bh's voor zijn.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:00 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (The only reason for me to become gay is when WD is actually TedMosby. What up!)
/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |