Actually, Marshall is still my best friendquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:37 schreef BarneyStinson het volgende:
[ afbeelding ](And as your best friend, I suggest we play a little game I like to call, 'Have you met Ted?')
/
Ik heb er ook één, van vuurwerkquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:43 schreef NoelGallagher het volgende:
machtig last van m'n beenBrandwond
lijkt me logisch dat je nu het verhaal verteld.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb er ook één, van vuurwerk
En als ik dat verhaal vertel lachen jullie me alelmaal uit
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:43 schreef TedMosby het volgende:
[..]
Actually, Marshall is my best friend
Vertelquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb er ook één, van vuurwerk
En als ik dat verhaal vertel lachen jullie me alelmaal uit
Voor 50 euro.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
lijkt me logisch dat je nu het verhaal verteld.
Een modje die dat zegtquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
doe jij eens weer naar je invalidensoosje optyfen?
ik krijg een beetje het idee dat jullie geen leven hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vertel
Skaff-a en ik gingen brandende peuken uitdrukken op elkaars been.
No, no you're notquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:46 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ](But I'm the most important person in your life.)
/
Drugsquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vertel
quote:
Oud & Nieuw 2006 dacht ik, ik had een onschuldige wondertol aangstoken en gooide het de lucht inquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vertel
hahaha. Dan ben je wel serieus een nerdquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oud & Nieuw 2006 dacht ik, ik had een onschuldige wondertol aangstoken en gooide het de lucht in. So far so good, hij gaat dus aan in de lucht en gaat tollen. Door dat getol draait die en komt die op me af
. In een reflex bescherm ik mijn gezicht en til mijn been half op( je weet wel hoe). Gaat mijn broekzak net zo precies open dat die wondertol erin valt
. 2 cm naast mijn pielemuis, en als die in de andere zak viel was ik de sjaak want daar had ik patronen
.
True story, ik maak alleen geen pics.
Wat voor patronen? Maar het klopt je verhaal isquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oud & Nieuw 2006 dacht ik, ik had een onschuldige wondertol aangstoken en gooide het de lucht in. So far so good, hij gaat dus aan in de lucht en gaat tollen. Door dat getol draait die en komt die op me af
. In een reflex bescherm ik mijn gezicht en til mijn been half op( je weet wel hoe). Gaat mijn broekzak net zo precies open dat die wondertol erin valt
. 2 cm naast mijn pielemuis, en als die in de andere zak viel was ik de sjaak want daar had ik patronen
.
True story, ik maak alleen geen pics.
Geen idee, zo lang geleden. En ja, elke keer als ik er aan terug denk moet ik lachenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:53 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wat voor patronen? Maar het klopt je verhaal is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |