Meer dan 20kquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Je weet toch niet hoeveel ik er nu heb.
Ik keek even, en inderdaad. Maar ik meende te denken dat jij er 18000 ofzo had, geen idee hoe ik eraan kwamquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Je weet toch niet hoeveel ik er nu heb.
aantal posts: 17165 (gemiddeld 20 per dag)quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik keek even, en inderdaad. Maar ik meende te denken dat jij er 18000 ofzo had, geen idee hoe ik eraan kwam![]()
Hoeveel heb je er?
Dat meende ik echt ergens gelezen te hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:06 schreef IQM het volgende:
[..]
aantal posts: 17165 (gemiddeld 20 per dag)
SNAPPEN JULLIE NOU WAAROM IK HET NIET WIL WETEN?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:07 schreef IQM het volgende:
Totaal dus 98516 posts.Hmm, volgens mij moet ik de 100.000 wel hebben gehaald, aangezien ik ook met wat andere accounts heb gepost.
Het komt wel goed, schatje.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:08 schreef IQM het volgende:
[..]
SNAPPEN JULLIE NOU WAAROM IK HET NIET WIL WETEN?![]()
![]()
Congratulations, you have absolutely no life !quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:07 schreef IQM het volgende:
Totaal dus 98516 posts.Hmm, volgens mij moet ik de 100.000 wel hebben gehaald, aangezien ik ook met wat andere accounts heb gepost.
Moderne Robin Hood, die Bupatih.quote:Ondergetekenden zijn het niet eens met de huidige gang van zaken, geleid door de FA's en A's.
FOK! draait op vrijwilligers en de manier waarop de twee F&F-mods als het ware zijn weggebonjourd zonder ook maar énige tijd te nemen voor een rustmoment of iets dergelijks, is duidelijk niet de manier waarop je omgaat met vrijwilligers die zich dag in dag uit uit hun naad werken om het voor de users zo aangenaam mogelijk proberen te maken.
Wij willen dan ook op deze manier duidelijk maken hóéveel FOK! afhankelijk is van de vrijwilligers.
Voor het o zo mooie kleurtje, de gratis auto of een vergoeding per maand hoeven wij het duidelijk niet te doen. Waarvoor we dan wél mod zijn? Simpel, voor jullie. De users.
En dat was ook het geval bij de F&F-modjes MrWes en Uhmmmie. Zij waren bezig met het voor de daar regelmatig postende users zo aangenaam mogelijk proberen te maken. Dat houdt dus in: geen grappig bedoelde topics waar de betreffende mods en de F&F-users duidelijk níét op zaten te wachten.
En dit gebeuren is niet de directe reden tot dit besluit. Maar wel één van de overbekende druppels in de emmer.
Als we op zwart gezet worden, het zij zo. Nogmaals, voor het kleurtje doen we het niet, wel voor de users. Wíj zetten ons vrijwillig in om de users het naar de zin te maken dus het zou ook fijn zijn als er achter en voor de schermen wat meer naar ons geluisterd wordt door de FA's en A's. Dat is (en was) nu niet het geval.
Met vriendelijke groeten en misschien tot nooit meer ziens (Whehe),
de modjes die er tot nu toe alles aan hebben gedaan om het zo aangenaam mogelijk te maken voor de users op dit forum.
Nee dat is gewoon een topic waar het laatst in egpost is op die datum, dat wil niet zeggen dat dat mijn eerste post is.quote:
Het is maar een internetforum. Staken op een internetforum, daar ging mijn gezicht wel even vanquote:
ohohohohohohohohohohohoohooooooooooooooooooooooooooooooh!@#$%%&*)(%$#@)!@)!@(%*^^&%(#*!&$@(!!)!123456789098765w23456yuik,gfdiowetk.f@!#$%^&*(&^%$&654rtyuYy5@$%#^%#&rbom/quote:
Ik heb dit met plezier gelezenquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:04 schreef IQM het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Kittengate
http://www.geenstijl.nl/m(...)staking_bij_fok.html
Etc... Veel leesplezier.
Kan jijquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is maar een internetforum. Staken op een internetforum, daar ging mijn gezicht wel even vanen
Het was ludiek bedoeld. Het verliep alleen wat minder ludiek.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is maar een internetforum. Staken op een internetforum, daar ging mijn gezicht wel even vanen
Dat kan ik beamen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan jijwel nadoen? Ik kan namelijk alleen
maar.
+1quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik wel, alleen de traantjes niet altijdquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan jijwel nadoen? Ik kan namelijk alleen
maar.
FPquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:19 schreef Florian_ het volgende:
Hitler had slechte tafelmanieren
Dat nieuwsbericht veranderd langzamerhand in een half ONZ topic
Ik vind het eerlijk gezegd best een mooie foto. Dat oude effect.quote:
http://www.fuckthemeat.com/foto2/naziincolor/1.jpgquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd best een mooie foto. Dat oude effect.![]()
Jammer van kopf 88.
Zulks een soort foto's heb ik ook van mij in Berlijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd best een mooie foto. Dat oude effect.![]()
Jammer van kopf 88.
Tot hoever gaat ie?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:26 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.fuckthemeat.com/foto2/naziincolor/1.jpg
Nummertje veranderen en gaan met die banaan.
Origineelquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:32 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:32 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is wel stoer zegquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:34 schreef reetveter het volgende:
Vandaag weer iets beleeft met de politie
Wat een kankermongool
Bestaat er niet iets dat automatisch al die foto's laat zien?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:26 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.fuckthemeat.com/foto2/naziincolor/1.jpg
Nummertje veranderen en gaan met die banaan.
Als je het laatste nummer weet...quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bestaat er niet iets dat automatisch al die foto's laat zien?
100.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je het laatste nummer weet...
www.nciv.nl
http://www.nciv.nl/index.php?nciv_id=3699951quote:
Neeeeeeeee, die zijn er nog nooit geweestquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:22 schreef de_boswachter het volgende:
Voorzet:
Is er nog geen mooi KLB topic over Gewoon Rutger of andere NL artiesten als deze held ?
En dan heb ik het niet over ONZ topics met polls. Met klacht enzo
hij is echt kkdomquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:22 schreef de_boswachter het volgende:
Voorzet:
Is er nog geen mooi KLB topic over Gewoon Rutger of andere NL artiesten als deze held ?
Die eerste gerelateerde videoquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:22 schreef de_boswachter het volgende:
Voorzet:
Zijn ouders verdienen de galgquote:
Voor jou altijd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op m'n eikel. Bij voorbaat dank.
En meneer heeft voorspellende gaven hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:12 schreef IQM het volgende:
Ik verwacht Bt hier zometeen. En met Kb. erbij, wordt het weer druk.
Dus ik ga maar voor school werken.
Laden en lossen tegelijk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:01 schreef Silentalarm het volgende:
daarom ga ik nu schijten en eten.
goeie combi enzeau.
Uh..... The fuck ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet dat nu? Heb net m'n eten op, wou het nog ff binnenhouden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, als ik dronken was, zou ik ze wel doen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhh.....?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel erg dronken dan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, als ik dronken was, zou ik ze wel doen.
Of een coma.quote:
HEUJ. Waarom heb ik het nooit geschopt tot je sigquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:09 schreef BobbyB het volgende:
hmm okee weet niet wat er met de SC gebeurt is, maar iets goeds was het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |