quote:have you lived the experience?
have you witnessed the plague?
people making babies sometimes just to escape
in this land of competition my compassion is gone
yet we ignore the needy and we keep pushing on
keep pushing on
Dan is het vast niet iets wat ik snel op al zetten...quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Damn! Net opgezocht uit gemakzucht. Heb de cd gisteren nog gedraaid en meegezongen...
quote:this is just a![]()
written for the people who can see something's wrong
like ants in a colony we do our share
but there's so many other fuckin' insects out there
and this is just a![]()
quote:Op woensdag 24 september 2008 03:06 schreef schaap001 het volgende:
Da's in ieder geval Bad Religion. Die teksten zeggen me verder niks...
die bedoel ik.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:25 schreef schaap001 het volgende:
Julio Iglesias ?
Tenzij je iemand anders bedoeld: heb vannacht nog de herhaling van DWDD geziendaarin kwam dat voorbij
quote:Op woensdag 24 september 2008 09:36 schreef ranja het volgende:
overigens zit ik ech tte wachten tot de strippenkaart er uit gaat en de ov-chip landelijk in productie gaat.
nadeel van m'n verhuizing van rotterdam naar utrecht is dat ik nu weer aan die strippen vast zit.
maar dat terzijde.
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:24 schreef bigshadow het volgende:
The shins - Winching the night away
quote:With his knack for frail melodies and not-quite-folk leanings, Wolverhampton singer/songwriterhas been favorably compared to Jeff Buckley, Thom Yorke, Mark Hollis, and Art Garfunkel.
signed on with V2 in the U.K., who released his 1999 album
, which was produced by Faultline's David Kosten. At the time of its release, the only live experience
had under his belt involved one-man shows beneath a local pizza restaurant.
Dan heb je het van me overgenomen, ik had dat gister de hele dag.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:20 schreef knars het volgende:
jaja, nu heb ik al een tijdje Punk Rock Song in m'n hoofd. Irritant blij deuntje
quote:Op woensdag 24 september 2008 12:51 schreef schaap001 het volgende:
zowel de foto als de discografie zeggen mij niksik wacht af...
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dat Juan Luis Guerra?
* jaja, da's de afkorting van de titel van dit albumquote:(born January 30, 1959, Walnut Creek, California) is a musician, best known as a songwriter and lead singer of the San Francisco band American Music Club.
American Music Club disbanded in 1994, andfocused on his solo career, releasing 60 Watt Silver Lining in 1996. It was surprisingly smooth, jazz-pop departure. Following this, he released West in 1997 co-writing all of the songs with R.E.M. guitarist Peter Buck, with whom he also toured. In 1998 he released C I A T A I C B O C I L Y T M B *, assisted by Steve Shelley of Sonic Youth and Yo La Tengo bassist James McNew.
Doe maar dan: da's toch het leukste van de vraag. Moet er zo vandoor ook: dan blijft de vaart er een beetje in, he?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:38 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb een 'logisch' vermoeden v.w.b. de titel van het album, maar ik heb geen idee wie hoedemans is...
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:57 schreef MadMaster het volgende:
Komt 'ie (met dank aan de LYTMB-afkorting):
Caught In A Trap And I Can't Back Out 'Cause I Love You Too Much Baby
Er zijn nog kaarten...quote:Op woensdag 24 september 2008 16:14 schreef Silentalarm het volgende:
Haha die weet ik. zusjes zijn handig:$ kinderen voor kinderen!
paar weekjes geduld nogquote:Op woensdag 24 september 2008 17:31 schreef bukgeit het volgende:
Mark Eitzel, die stond in m'n Top 100.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |