Doei!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:41 schreef Viking84 het volgende:
Und jetzt gehe ich boodschappen tun.
Yep! De anatomische ontwikkeling van een foetus is vanaf zestien weken voldoende ver gevorderd om pijnperceptie mogelijk te maken en vanaf 26 weken is de volledige zenuwbedrading voor de pijngeleiding aanwezig. een foetus vertoont vanaf achttien tot 24 weken een stressreactie op ingrepen zoals een punctie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat ja? In reactie op mijn laatste post?.
Nee, lief hequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:43 schreef conleche het volgende:
Is het heel raar als ik mensjes in die egeltjes zie??
Mijn ouders laten de eitjes eerst afkoelen, maar dat is vast net zo zielig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:27 schreef Vivi het volgende:
Maar worden die kuikjes dan levend gekookt?
Ja, nu je het zegt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ken je Eggplant Caviar niet? Nou ja, het is gewoon een fancy benaming voor geroosterde-paprikapuree. Ik vond het bij de Delhaize in het koelschap.
ben opgegroeid op de boederiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Maar ben ik hier de enige van het platteland dat dit me niet zo shokeert?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:56 schreef conleche het volgende:
Dat is mijn nachtmerrie, een (half) kuikentje in mijn ei te vinden. Ik eet iedere dag een ei zo'n beetje en ik ben iedere keer weer opgelucht, dat ik alleen de dooier heb onthoofd en niet m'n mes door een snaveltje heb gekliefd.
Hehe, wij zaten in de Great Karoo op een farm op vakantie, beetje te lezen buiten, heel relaxed... Horen we ineens een gekreun en gehijgquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh, parende egels maken trouwens verschrikkelijk veel herrie!
Extreem suf trouwens dat in alle boeken van Gordon bijna een kwart van de pagina's bestaat uit foto's van the man himselfquote:
Maar dat betekent toch niet dat je geen foto gaat plaatsen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan het werkelijk níet hebben dat m'n taart gister niet is geworden zoals ik wilde. Het is dat het zo enorm veel tijd kost, anders had ik vandaag nog een nieuwe gemaakt...
Oh hou op, dat is zo lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:59 schreef neen het volgende:
Ik heb net echt heel veel brood gegeten, het kwam van de bakker en het was superzacht en nog een beetje warm.
Ik ben bang van wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dat betekent toch niet dat je geen foto gaat plaatsen?
Chocola is gevaarlijk voor een hond, weet je dat?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:10 schreef loveli het volgende:
1-0 voor m'n leenhond. Het bakje met mozartkogels is leeg en er liggen allemaal stukjes wikkel in de gang. Dagplanning: hond uitlaten, zooi opruimen, stofzuigen, chocola uit gangkleed halen, lunchen, bijlezen. Doei.
Loveli!! Chocola is extreem giftig voor honden!! Hoeveel heeft hij op??quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:10 schreef loveli het volgende:
1-0 voor m'n leenhond. Het bakje met mozartkogels is leeg en er liggen allemaal stukjes wikkel in de gang. Dagplanning: hond uitlaten, zooi opruimen, stofzuigen, chocola uit gangkleed halen, lunchen, bijlezen. Doei.
Hoe had je het in je hoofd, dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel..
Echt, ik kon wel janken gister toen het niet werd zoals ik 't in m'n hoofd had.. En nu twijfel ik tussen of de hele boel maar opgeven (ik word nooit zo goed als die taartenbaksters van deleukstetaarten) of enorm keihard gaan oefenen. Wat bij mij dan weer betekent dat alles ervoor moet wijken, maar helaas, ik heb het een kans gegeven, maar m'n scriptie schrijft zichzelf niet!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:17 schreef Anosmie het volgende:
En mijn legging is net midden in het dorp afgezakt!!Hoera voor het Slank Club Effect!
Ik weet dat he niet goed voor ze is, maar ook in kleine hoeveelheden? Ze heeft zo'n 20 gram chocola op, 5 kogels. Ik dacht dat het doosje veilig op tafel stond toen ik wegging vanmorgen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Loveli!! Chocola is extreem giftig voor honden!! Hoeveel heeft hij op??
Rome is ook niet in één dag gebouwd en niemand verwacht van jou dat jij binnen een bepaalde tijd een keigoeie taartenbakster bent. Het gaat bij iedereen wel een keer fout (CF, vertel jij nu eens een mislukte taartverhaal om haar op te beuren!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel..
Echt, ik kon wel janken gister toen het niet werd zoals ik 't in m'n hoofd had.. En nu twijfel ik tussen of de hele boel maar opgeven (ik word nooit zo goed als die taartenbaksters van deleukstetaarten) of enorm keihard gaan oefenen. Wat bij mij dan weer betekent dat alles ervoor moet wijken, maar helaas, ik heb het een kans gegeven, maar m'n scriptie schrijft zichzelf niet!
Schattigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:22 schreef neen het volgende:
M'n vader heeft m'n moeder een laptop gegeven en nu zit te constant dingen te vragen: "Kan die USB stick er al in zonder dat hij aanstaat?" "Kan de stroom er wel in of moet ik dan eerst opstarten?" "Wil je koffie?" "Hij is klein he, is dat goed?" "Hoe komen we aan deze laptop tas?" "Ik zit toch al op deze computer?" "Map openen en bestanden kopieren? Wat moet ik doen" "moet ik op Ok klikken?" "Ja?" "1x klikken?" "Met links klikken?" "Op het icoontje staan met de muis als ik klik?"
en nu ineens:
He@?!?!?@?@?@ Signaalsterkte laag?
Bronquote:Voor een hond is het daarbij gemakkelijker om de letale dosis binnen te krijgen: een ‘gemiddelde’ hond weegt 20 tot 25 kilo. Om aan de dodelijke dosis moet hij 1,5 kg melkchocolade, 400 gram pure chocolade of 140 gram ongezoete (bakers) chocolade eten.
Chocoladevergiftiging bij hond en katquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik weet dat he niet goed voor ze is, maar ook in kleine hoeveelheden? Ze heeft zo'n 20 gram chocola op, 5 kogels. Ik dacht dat het doosje veilig op tafel stond toen ik wegging vanmorgen.
Wat zonde van die goddelijke mozart kugeln!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:10 schreef loveli het volgende:
Awwwwquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:22 schreef neen het volgende:
M'n vader heeft m'n moeder een laptop gegeven en nu zit te constant dingen te vragen: "Kan die USB stick er al in zonder dat hij aanstaat?" "Kan de stroom er wel in of moet ik dan eerst opstarten?" "Wil je koffie?" "Hij is klein he, is dat goed?" "Hoe komen we aan deze laptop tas?" "Ik zit toch al op deze computer?" "Map openen en bestanden kopieren? Wat moet ik doen" "moet ik op Ok klikken?" "Ja?" "1x klikken?" "Met links klikken?" "Op het icoontje staan met de muis als ik klik?"
en nu ineens:
He@?!?!?@?@?@ Signaalsterkte laag?
mijn hond weegt nog geen 3 kilo!! Ik denk dat de gemiddelde hond niet bestaat.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:26 schreef Chicolate het volgende:
Even mezelf quoten:
[..]
Bron
Dus nee, hij gaat er niet dood aan.
Deze weegt een kilo of 6. Ik pas even m'n dagplanning aan en bel de dierenarts voor avies.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:28 schreef conleche het volgende:
[..]
mijn hond weegt nog geen 3 kilo!! Ik denk dat de gemiddelde hond niet bestaat.
Ja, in m'n hoofd was 'ie... mooi, zeg maar. Op zich weet ik ook wel wat ik fout heb gedaan hoor, dus ik heb er wel van geleerd. Maar vertel dat aan het perfectionistje in me.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe had je het in je hoofd, dan?
Ik heb het decoreren een beetje opgegeven, ik vond de taarten zelf zo saai en zoet smakenIk vind bijvoorbeeld zo'n cheesecake zoveel lekkerder! Dus ik ga het slechts bij gelegenheid proberen. Maar niet meer voor de leuk op zondagmiddag
Nah, ik was niet zo'n getalenteerd decoreerster als DaD. Maar ik wil best even een foto plaatsen van de groen-wit gestreepte taart?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Rome is ook niet in één dag gebouwd en niemand verwacht van jou dat jij binnen een bepaalde tijd een keigoeie taartenbakster bent. Het gaat bij iedereen wel een keer fout (CF, vertel jij nu eens een mislukte taartverhaal om haar op te beuren!) en de volgende keer bak je vast een prachtexemplaar.
Samenvatting: gewoon weer opnieuw proberen, op een moment dat je tijd en zin hebt.
Lijkt me een goed plan!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Deze weegt een kilo of 6. Ik pas even m'n dagplanning aan en bel de dierenarts voor avies.
Jouw hond weegt minder dan mijn kat?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:28 schreef conleche het volgende:
[..]
mijn hond weegt nog geen 3 kilo!! Ik denk dat de gemiddelde hond niet bestaat.
Bellen kan nooit kwaad, goed van je!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Deze weegt een kilo of 6. Ik pas even m'n dagplanning aan en bel de dierenarts voor avies.
Heb ik iets gemist? Paar dagen terug was ze er nog gewoon.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:32 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi! Is DML al gesignaleerd? Ik maak me zorgen!
Er zijn ook honden van 60kg. Onze oude Newfoundlander woog ongeveer 50 kg.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jouw hond weegt minder dan mijn kat?Staat in dat artikel de 'gemiddelde' familiehond weegt zo'n 20 kg.
Taco weegt volgens mij 3,5 kg (of was het nou 6? Lijkt me ook wel weer veel).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Bellen kan nooit kwaad, goed van je!
En 6 kilo is heul niet groot, dus dan is het helemaal goed!
Ze had gister een dagopname, misschien voelt ze zich vandaag nog te suffig om te Fok!-en?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:32 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi! Is DML al gesignaleerd? Ik maak me zorgen!
Nee hoor, sommige zijn er dol op.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:33 schreef neen het volgende:
Is het ook zo dat voor katten aardappelschillen slecht zijn?
Ik hoop dat dat het is. Stond zelf na vergelijkbare ingreep na een paar uur weer buiten, maar voelde me inderdaad wel brakjes.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze had gister een dagopname, misschien voelt ze zich vandaag nog te suffig om te Fok!-en?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:54 schreef Sugar het volgende:
Poeh, gelukkig, Tinkepink.
Ik ben net de topics van Depressief door de hormonen aan het teruglezen door een linkje en kwam je daar ook weer tegen met toen zulke goede tips en ervaringen voor mij toen.Heb er helemaal van zitten biggelen.
Ik weet het nog steeds niet, eigenlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wist niet eens wat mozartkogels zijn..
Vroeg me al af waar dat vandaan kwam tot ik op haar post history kliktequote:
Onze hond had dus vorig jaar een schaal met een halve kilo paaseitjes opgegeten... gelukkig is het goed afgelopen!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:18 schreef Greys het volgende:
Oh, ik geloof dat het al duidelijk wasIk was spuit 11.
Ik dacht dat het in gróte hoeveelheden pas giftig was, maar na dat verhaal van dat bakje paaseitjes van niet zo lang geleden in de Telegraaf weten we beter
Dat is best een lastige!! Want door het sporten val je waarschijnlijk nu weer af, omdat het maar 2 kilo betreft.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:53 schreef Eska het volgende:
Hallo en hoi, ik ben een lurker-met-een-vraag.![]()
Weet iemand misschien of je lichaamsvetjes ook een klein beetje kunt ehm sturen zeg maar? Dat je enige invloed hebt op waar 't zo ongeveer gaat (en blijft) zitten? Of ligt dat gewoon bij iedereen echt wel vast? Of is dat vooral een kwestie van sporten/trainen? (oei)
Ik doe ook dappere pogingen om slank te worden, alleen kom ik van de andere kantEr moeten wat vetjes bij namelijk.
Op zich hoor ik hier dan helemaal niet natuurlijk, maar misschien dat iemand toch iets (zinnigs) kan met mijn vraag?
Zelf ben ik erg gelukkig met de 2 kilo die ik nu verworven heb. Alleen zo jammer dat die volledig op m'n buik zijn gaan zitten. Ik wil dat de rest van m'n lichaam er bij past, dat het in proportie is dus.
Ik wil zo graagvormen
Nou wat een opluchtingquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:07 schreef Greys het volgende:
Toch fijn. Eerst bij Telfort in de wacht staan tegen betaling uiteraard om klant te mogen worden.
En daarna horen dat ze alsnog kosten in rekening brengen voor de KPN lijn, terwijl er op de site staat dat het niet zo is. Ik kan daar zo graftakkerig boos om worden he?![]()
![]()
Zo. Dat lucht op.
De zoektocht naar internet begint opnieuw!![]()
Bepaalde medicatie tegen HIV zorgt dat je vetverdeling anders wordt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:53 schreef Eska het volgende:
Hallo en hoi, ik ben een lurker-met-een-vraag.![]()
Weet iemand misschien of je lichaamsvetjes ook een klein beetje kunt ehm sturen zeg maar? Dat je enige invloed hebt op waar 't zo ongeveer gaat (en blijft) zitten? Of ligt dat gewoon bij iedereen echt wel vast? Of is dat vooral een kwestie van sporten/trainen? (oei)
Ik doe ook dappere pogingen om slank te worden, alleen kom ik van de andere kantEr moeten wat vetjes bij namelijk.
Op zich hoor ik hier dan helemaal niet natuurlijk, maar misschien dat iemand toch iets (zinnigs) kan met mijn vraag?
Zelf ben ik erg gelukkig met de 2 kilo die ik nu verworven heb. Alleen zo jammer dat die volledig op m'n buik zijn gaan zitten. Ik wil dat de rest van m'n lichaam er bij past, dat het in proportie is dus.
Ik wil zo graagvormen
De opluchting was dan ook meer dat ik het even van me af tetterde hierquote:
Kom maar door! Ik wil het hol van de Muis weleens van dichtbij bekijken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:09 schreef Muis006 het volgende:
Trouwens, er was hier toch iemand die mijn kamer wilde zien? Hij is net opgeruimd en gepoetst dus ik ga zo eens een heel gunstige foto maken
Dat laatste ga ik zeker doen, maar of het meevalt is dus nog helemaal niet duidelijk hè? Voordat ik ingeschaald word als paniekzaaier.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
Tink, pfff, gelukkig dat het allemaal mee lijkt te vallen, joh! Fijn hoorLekker uit eten vanavond, dat kun je wel gebruiken, na al die stress.
Ik ga hem meteen maken!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat laatste ga ik zeker doen, maar of het meevalt is dus nog helemaal niet duidelijk hè? Voordat ik ingeschaald word als paniekzaaier.
@Muis: schiet eens op met die fotoIk heb last van WOG en zoek afleiding.
Volgens mij is sporten wel echt de enige manier om het ontstaan van 'vormen' te sturen, ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is best een lastige!! Want door het sporten val je waarschijnlijk nu weer af, omdat het maar 2 kilo betreft.
Toch is dat waarschijnlijk de enige manier: veel sporten en veel eten, zodat je strak wordt en tegelijk iets aankomt. Succes!!
Tink moet zich normaal gedragen en normaal werkt ze ook. Dusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:11 schreef Muis006 het volgende:
Tink, wat ontzettend fijn dat het mee bleek te vallen! Wat zul jij opgelucht zijn![]()
Ik zou lekker niet gaan werken hoor, neem deze dag lekker voor jezelf en geniet ervan!
quote:
Hoe lang ben jij zoet vrijdag? Mag je 's middags weer naar huis?quote:
Nah, ik denk dat ik beter af ben zonder dat spul iddquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:10 schreef Vivi het volgende:
Bepaalde medicatie tegen HIV zorgt dat je vetverdeling anders wordt.
Maar daar zit je wrs niet op te wachten.
Dusseh; krachttraining?
juistem. En daarnaast is er niemand anders die het doet, dus het blijft mooi liggen als ik het niet oppak.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tink moet zich normaal gedragen en normaal werkt ze ook. Dus.
Je moeder insinueert toch niet dat mensen met hoorapparaten kneusjes zijn hè?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:15 schreef Chicolate het volgende:
Foto van de kamer van Muis, jaaa.
En ik moet/krijg steunzolen. Dan heb ik een bril, een beugel, steunzolen en pukkels. Mijn moeder: "Nu nog een gehoorapparaat en dan ben je compleet".
Dan heb ik een hulpmiddel voor zo'n beetje al mijn basisfuncties. Dus nu ben ik nét niet compleetquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moeder insinueert toch niet dat mensen met hoorapparaten kneusjes zijn hè?.
Fijn dat het meevaltquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:44 schreef Tinkepink het volgende:Loveli en leenhond! Snel bellen ja.
Ik heb weer een ochtendje dokter achter de rug:
En veel goed nieuws!Puntbloedingen in het oog kunnen bijvoorbeeld ook ontstaan als je hard heb moeten persen (denk: baby²). Ik kan weer zien met mijn linkeroog
Mijn belastingsECG was goed!
![]()
Op het moment draag ik een soort van uit de kluiten gewassen walkman die mijn hartritme over de dag volgt. En aangezien ik me normaal moet gedragen, gaan we vanavond dus gewoon eten in plaats van te sporten![]()
Vrijdag wordt mijn bloed gestest en wanneer mijn oogjes worden doorgelicht hoor ik ook nog snel.
Eh, ik moet donderdagquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij zoet vrijdag? Mag je 's middags weer naar huis?
Voor welke basisfunctie zijn pukkels een hulpmiddel?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dan heb ik een hulpmiddel voor zo'n beetje al mijn basisfuncties. Dus nu ben ik nét niet compleet.
Of Pilates!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:15 schreef Eska het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat ik beter af ben zonder dat spul idd
Krachttraining, ja daar moet ik 't zoeken?? Oi
Basisfunctie: ik ben puberquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor welke basisfunctie zijn pukkels een hulpmiddel?.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Basisfunctie: ik ben puber. Niet zo moeilijk doen jij
![]()
Pilates is sowieso *echt*helemaal*fab*quote:
Ik ben een meisjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:23 schreef Adelante het volgende:
Je bent toch niet homo met al dat rose, muis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even tussen spoilers, want ik word er zelf onpasselijk van![]()
!
Niet meer actief op Fok!
Heb ff snelle Google gedaan....klinkt wel als iets dat beter bij mij pastquote:
Ieeeehww hahahaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit even in de smileydatabase te loeren en kijk eens wat ik nu tegenkom: [ afbeelding ].
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit even in de smileydatabase te loeren en kijk eens wat ik nu tegenkom:Die kende ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even tussen spoilers, want ik word er zelf onpasselijk van![]()
!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Ah kijk....dit helpt wel, ja!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:21 schreef ColdFeet het volgende:
Pilates is sowieso *echt*helemaal*fab*
*met hysterische handgebaren
OK, dat is wel overdreven. Maar ik denk dat je met Pilates het snelst en effectiefst een taille creert, bijvoorbeeld.
Vanavond weer!
Er zijn voor Pilates veel (goede!) instructieboeken en DVD's te koop. Toen ik op stage was, deed ik het 3-4x per week uit een boek (ik kon toch niet de deur uit, 's avondsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:24 schreef Eska het volgende:
[..]
Heb ff snelle Google gedaan....klinkt wel als iets dat beter bij mij past
Dat ga ik eens verder bestuderen.
Dank!
Mwoaaap, lijkt wel op mijn kamer! Alleen dan zonder de Cambuur behang enzo natuurlijk!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:21 schreef Muis006 het volgende:
Zie hier, mijn kamer van 15m^2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is echt leuk hoor! En je krijgt er prachtige lange spieren vanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:24 schreef Eska het volgende:
[..]
Heb ff snelle Google gedaan....klinkt wel als iets dat beter bij mij past
Dat ga ik eens verder bestuderen.
Dank!
Klein verschil ook maarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:29 schreef neen het volgende:
[..]
Mwoaaap, lijkt wel op mijn kamer! Alleen dan zonder de Cambuur behang enzo natuurlijk!
Wel even tussen spoilers, sil vous plaitquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het is echt leuk hoor! En je krijgt er prachtige lange spieren van.
@ Vik, die komt in OUD regelmatig voorbij heur...ik ken nog een ergere, wacht ff.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
Vond ik zelf ook al zo gek, toen ik zonet m'n postgeschiedenis bekeek....heb in het verleden idd ernstig fanatieke slowchat bedreven.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:28 schreef Greys het volgende:
Eska, dat klinkt als een bekende naam uit het verre verleden!
Of ben ik nou in de war? Ik bedoel, Eska heeft maar een korte postgeschiedenis, maar gaat toch al veel langer mee? Of was dat een ander?
Heb je een paar voorbeeldtitels van de boeken/DVD's die goed zijn? Ik zie door de bomen het bos niet meer. En weet eigenlijk nog steeds niet wat het is, het klinkt als yogaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Er zijn voor Pilates veel (goede!) instructieboeken en DVD's te koop. Toen ik op stage was, deed ik het 3-4x per week uit een boek (ik kon toch niet de deur uit, 's avonds), en dat maakte echt veel verschil, na een paar maanden!
Maar ik merk dat het nog effectiever wordt als je naar lessen gaat; krijg je toch net wat meer feedback. En kun je daarmee thuis verderwerken.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:32 schreef Vivi het volgende:DusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
Tnx voor de spoilertags.
Niet meer actief op Fok!
Ik vind pilates duidelijk sportiever/zwaarder dan yogaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Heb je een paar voorbeeldtitels van de boeken/DVD's die goed zijn? Ik zie door de bomen het bos niet meer. En weet eigenlijk nog steeds niet wat het is, het klinkt als yoga.
Wáárom ga je die topics dan terug zitten lezen als je je er huilerig door gaat voelen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:54 schreef Sugar het volgende:
Poeh, gelukkig, Tinkepink.
Ik ben net de topics van Depressief door de hormonen aan het teruglezen door een linkje en kwam je daar ook weer tegen met toen zulke goede tips en ervaringen voor mij toen.Heb er helemaal van zitten biggelen.
Jaaaaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:32 schreef Eska het volgende:
[..]
Vond ik zelf ook al zo gek, toen ik zonet m'n postgeschiedenis bekeek....heb in het verleden idd ernstig fanatieke slowchat bedreven.
In van die 30+-topics en zo. En toen SC als subforum nog bestond.
Maar hebben wij ook in dezelfde topics gepost dan??
Dankuval!quote:
Ik wil jouw klerenkast, hij is stoer!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:21 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind ik ook, maar mijn vriend is het niet met je eensquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:39 schreef Anosmie het volgende:
Woooooooooooh.. da's roze! Maar wel stylish roze. Je hebt wel weinig kleren. Voor een meisje dan he.
Mooi, dan kan je die juist goedkoop uit de uitverkoop halenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind pilates duidelijk sportiever/zwaarder dan yoga
Ik heb het boek van Brooke Siler, en dan is best goed, vind ik. Je moet wel echt alles heel goed lezen voordat je een oefening kunt doenVolgens mij is het boek van Karl Noten ook best goed. Maar niet zo populair
Ik heb minder dan datquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:39 schreef Anosmie het volgende:
Woooooooooooh.. da's roze! Maar wel stylish roze. Je hebt wel weinig kleren. Voor een meisje dan he.
Die komt gewoon bij IKEA vandaan!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wil jouw klerenkast, hij is stoer!
Correctquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie ook een foto van het vriendje van Muis neem ik tenminste aan. Hij heeft kort bruin haar
.
Oh dankje, ga ik daar kijken *gaat naar www.ikea.nlquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die komt gewoon bij IKEA vandaan!![]()
en dankje Greysie
Ik snap dat eerlijk gezegd ook niet helemaal, aangezien je er over op wilde houden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wáárom ga je die topics dan terug zitten lezen als je je er huilerig door gaat voelen?
Want 'door een linkje' ga je niet al die topics weer uitgebreid zitten lezen.
En daarbij vraag ik me af of dat nou echt handige onderwerpen zijn om hier te gaan zitten bespreken, misschien kan je dat soort dingen beter PM-en voortaan i.p.v. het hier melden. Of heb je nu nog steeds last van die hormonen van toen?
Leuk, roze en girlyquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:21 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh, lange spieren?? Kan ik me zo gauw geen voorstelling van maken (en ik heb 't echt geprobeerdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:29 schreef Vivi het volgende:
Het is echt leuk hoor! En je krijgt er prachtige lange spieren van.
Denk het wel.... vaak willen ze voor dat soort dingen een paspoort zien...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:45 schreef conleche het volgende:
Om een bankrekening op te zeggen, zou dat per inet kunnen? Ik had voor sentimental reasons nog een postbank rekening (1e rekening ende zo), maar nu dat ING is geworden en ik een oranje (huu) pas krijg toegezonden mot ik er van af.
Ik zal er wel weer heen moeten, niet?
Net als een balletdanseres, zeg maarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:45 schreef Eska het volgende:
[..]
Huh, lange spieren?? Kan ik me zo gauw geen voorstelling van maken (en ik heb 't echt geprobeerd).
Ben echt een newbie op sport-gebied. Maar heb besloten dat het nooit te laat is om wijzer te worden
Ik kan je kast niet vinden op de sitequote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:45 schreef Muis006 het volgende:
Nu moet PF niet 3 topics wachten met weer posten want die is geloof ik degene die foto's van mijn kamer vroeg
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankuval!
als je nou nog meer WOG wil beoefenen moet je maar eens gaan schatten hoeveel schoenen er in de dozen onder mijn kleerkast zitten
Het zou goed kunnen dat ze hem niet meer hebben, want ik heb hem al een jaar of 4 geloof ik. Maar ze hebben in Eindhoven altijd een heel systeem dat er ongeveer hetzelfde uitziet, ook met draadmandjes enzo. Het zijn allemaal basiselementen en dan kan je zelf een kast samenstellen. Misschien een keertje gaan kijken bij Ikea?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik kan je kast niet vinden op de site. En PF zou vanmiddag weg gaan, heb ik uit betrouwbare bron
. Dus laat ze nog maar even staan.
Oh ja, dat moet ik ook nog doen, binnenkort! En ik wil niet langsgaan, natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:45 schreef conleche het volgende:
Om een bankrekening op te zeggen, zou dat per inet kunnen? Ik had voor sentimental reasons nog een postbank rekening (1e rekening ende zo), maar nu dat ING is geworden en ik een oranje (huu) pas krijg toegezonden mot ik er van af.
Het valt nog wel mee. Toch? De kroket is gezonder dan een plak kaas, je hebt tomatensoep gegeten, volkorenbrood, achterham (mager). De enige echte uitschieter is het roombroodje....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink
Mijn dramatische lijst:
2x volkorenbrood met achterham
3 x witte bolletjes met roomboter... dan nog met kroket en achterham
room broodje (!)
kom tomatensoep
appel, sinaasappel
D: geroerbakte kipfilet met courgette, sperzieboontjes, broccoli, rode ui, minimais, paksoi.
Beweging: niks, nada en noppes.
Word soms zo verdrietig van mijzelf!
quote:
Suug, ik neem er helemaal geen aanstoot aan, maar dat is niet het punt wat ik wilde maken, namelijk dat je er een hekel aan hebt dat er hier wordt doorgegaan over jouw "problematiek" maar je er dus zélf steeds de aandacht op vestigt. Zo'n berichtje aan Tink kan toch per PM, denk ik dan? Het maakt mij absoluut niet uit hoor, verder, maar ik vind dat zo contradictioneel dan, that's allquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:50 schreef Sugar het volgende:
Greys en Vivi, het één heeft voor mij niks met het ander te maken. En het was puur als reactie op Tinkepink, die ik 'net' voorbij had zien komen in die topics die ik teruglas. Neem er nou geen aanstoot aan, ik wilde er niets niets niets anders mee zeggen of bereiken dan dat wat ik even tegen Tink wilde zeggen.
Dan prop je maar een groot stuk choco in d'r waffelquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:54 schreef Greys het volgende:
Ik heb zojuist internet besteld voor zusje.
Mooi he, er staat dan op de site Géén bijkomende kosten! maar dan moet je wel even eenmalig nog 44,95 voor de KPN lijn betalen en nog even 14,95 verzendkosten. Ja, dat zijn toch bijkomende kosten?
Maar goed. Het is besteld! En ik heb mijn rekeningnummer opgegeven!
Hopen dat ze niet gaat mekkeren zaterdag zoals afgelopen zaterdag, want dan krijg ik daar vast spijt van
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:45 schreef conleche het volgende:
Nogmaals, het maakt mij niet persoonlijk echt uit verder hoor, maar ik denk dat daardoor een verkeerd idee ontstaat, soms.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:55 schreef Sugar het volgende:
Ja, daar heb ik niet aan gedacht, dat was slimmer geweest, ja! Heb je gelijk in.
Gewoon luxaflex die speciaal voor het raam zijn gemaakt. Het is een niet-standaard maat Veluxraam dat speciaal is gemaakt voor de huizen hier in de straat toen ze gebouwd werden.. dus de standaard Veluxrolluiken passen er niet in. We hebben ooit gevraagd hoe duur het zou zijn om het op maat te maken, maar dat is echt honderden euro's.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nogmaals foto's gaat tjekken
![]()
Het is precies mijn smaak kamer trouwensWat heb jij voor je raam? Ik heb ook zo'n raam, alleen groter en daar heb ik nu zelf iets voorgefröbeld maar dat is niet zo'n succes.
Oja ik ging werken maar kreeg meteen een collega met erg stomme vragen voor mijn neus en meteen ertussendoor nog een lener met een boete van 3 euro die niet kon betalen maar wel wilde verlengen en da kan niet als je boete hebt. DUS. Tijd voor pauze
Ah oké, dat klinkt wel logisch idd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:40 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat het bij Pilates heel nauw luistert hoe je de oefeningen doet, dus ik zou zeker in het begin lessen volgen.
Er is echt een heel dunne scheidslijn tussen een oefening niet goed doen: -> geen resultaat en een oefening correct uitvoeren: -> heel veel resultaat.
Helemaal niet, bij mij op de sportschool niet iigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:58 schreef Eska het volgende:
[..]
Ah oké, dat klinkt wel logisch idd.
Al klinkt "zelf wat aanklooien" stiekem aantrekkelijker. Maar vast niet zo effectief dan.
Het is toch verder niet (erg) zweverig hè? Daar ben ik wat allergisch voor geworden eigenlijk.
Nouhou... dit topic zit wel vól met zweefteven natuurlijk!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:58 schreef Eska het volgende:
[..]
Al klinkt "zelf wat aanklooien" stiekem aantrekkelijker. Maar vast niet zo effectief dan.
Het is toch verder niet (erg) zweverig hè? Daar ben ik wat allergisch voor geworden eigenlijk.
Ik vind trouwens wel dat je niet haar boksbal hoeft te worden Greysie, hele lieve schuimpjes zoals jij lenen zich daar goed voor, dat snap ik wel, maar je mag best (met mededogenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:57 schreef Greys het volgende:
Dat wat Viev zegt, dat was dus ook precies wat ik bedoelde Sugar
Je moet er dan zelf ook niet de aandacht op vestigen idd. Dat was wat ik bedoelde, maar Viev zegt dat beter.
En Viev, je hebt gelijk (god dammit, alweer) over zusje. Hoewel het echt lastig is om me dan in te houden
Maar ik zal het doen!
Ik heb volgens mij ook geen standaardraam. En ik HAAT wakker worden van daglichtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gewoon luxaflex die speciaal voor het raam zijn gemaakt. Het is een niet-standaard maat Veluxraam dat speciaal is gemaakt voor de huizen hier in de straat toen ze gebouwd werden.. dus de standaard Veluxrolluiken passen er niet in. We hebben ooit gevraagd hoe duur het zou zijn om het op maat te maken, maar dat is echt honderden euro's.
Er komt wel licht naar binnen als ik ze omlaag heb, maar ik vind het juist prettig om wakker te worden van het daglicht
Ja, laten we het daar nog eens over hebbenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:59 schreef loveli het volgende:
Even teruggelezen, ik vind dat suug best hard is aangepakt in het vorige topic.
Mooi zo.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:58 schreef Vivi het volgende:
Helemaal niet, bij mij op de sportschool niet iig.
Nou, ik had vroegah aan de bovenkant en onderkant een ronde lat, en daar had mijn moeder gordijnen voor gemaakt met een lus in de boven en onderkant zeg maar, zodat het strak over het raam heen zat! En het waren er dan 2 zodat ieder gordijn de helft van het raam bedekte, en je ze naar weerskanten op kon schuiven. Misschien is dat iets?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook geen standaardraam. En ik HAAT wakker worden van daglichtdus achter mijn luxaflex heb ik een hele constructie gestopt. Van die matten die je op je autoruit doet tegen zonlicht en bevriezen (twee stuks) en die beplakt met vuilniszakken tegen het doorschijnen.
Ik heb dus nooit daglicht op de slaapkamer, behalve als ik het raam openzet. En dat komt me nu een beetje de keel uit, steeds op de tast alles moeten zoeken (veel zwarte kleren hiephoi).
Maar een rolgordijn op maat is idd veel te duur.
Nah, nauwelijks.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:58 schreef Eska het volgende:
[..]
Maar hier ga ik dan ook niet mijn pilates oefenen natuurlijk....dat scheeltquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:59 schreef Viking84 het volgende:
Nouhou... dit topic zit wel vól met zweefteven natuurlijk!.
Toevallig vorige week stof en latten gekochtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou, ik had vroegah aan de bovenkant en onderkant een ronde lat, en daar had mijn moeder gordijnen voor gemaakt met een lus in de boven en onderkant zeg maar, zodat het strak over het raam heen zat! En het waren er dan 2 zodat ieder gordijn de helft van het raam bedekte, en je ze naar weerskanten op kon schuiven. Misschien is dat iets?
Wat ik trouwens ook echt gewéldig vind, is Body Balance, een combi tussen yoga, Thai Chi en Pilates, maar dat moeten ze maar net geven op je sportschool natuurlijk. En er zijn genoeg mensen die kunnen bevestigen dat ik nu niet direct het prototype een zweefteef benquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, nauwelijks.
Dat vind ik trouwens altijd zo jammer aan yogaIk wil graag yogalessen volgen, omdat het goed is voor je houding en ontspanning enzo. Maar je komt dan echt meteen in mantra- en meditatiesessies vaak
Eska, je kunt overwegen om het bijvoorbeeld eens per week op een sportschool te doen en twee keer per week thuis?
Hap!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat ik trouwens ook echt gewéldig vind, is Body Balance, een combi tussen yoga, Thai Chi en Pilates, maar dat moeten ze maar net geven op je sportschool natuurlijk. En er zijn genoeg mensen die kunnen bevestigen dat ik nu niet direct het prototype een zweefteef ben.
En dat is nou net wat momenteel dus niet gaat bij haar. Als ik op mijn allerzachtst zeg dat ze zich wat in moet houden tegen pap en mam bijvoorbeeld, dan zegt zij 'dat ze hier geen zin in heeft' en dat ik dan maar op moet hoepelen. Maar ik weet dat ze het niet meent. Die paal en perk moeten maar even wachten tot ze wat redelijker is geworden ben ik bang...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vind trouwens wel dat je niet haar boksbal hoeft te worden Greysie, hele lieve schuimpjes zoals jij lenen zich daar goed voor, dat snap ik wel, maar je mag best (met mededogen) paal en perk stellen he!
Okeequote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
Toevallig vorige week stof en latten gekochtMaar ik denk dat ik in het midden nog een lat moet, want het raam is echt erg lang. En het moet nog open kunnen.
Oja, en ik moet de maten nog aan mijn moeders doorgeven.
Ja, dat heb ik ook een tijdje gedaan, bodybalance. Lekker! Eerst een uurtje cardio, dan BB, dan naar de sauna. Iedere woensdagavondquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat ik trouwens ook echt gewéldig vind, is Body Balance, een combi tussen yoga, Thai Chi en Pilates, maar dat moeten ze maar net geven op je sportschool natuurlijk. En er zijn genoeg mensen die kunnen bevestigen dat ik nu niet direct het prototype een zweefteef ben.
Nope!! Niet echt iig. Er zijn juffen die op het einde wat ontspanningsoefeningen doen en dat zou je in de verte kunnen bestempelen als zweverig, maar ik geloof dat er in dit topic geen rationeler type bestaat dan ik (ClaudiaX misschien) en ik vind het te pruimen. Dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:58 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja maar dat moet niet tot Sint Juttemis duren he. Je kan heus wel zeggen dat je snapt dat het allemaal kut is voor haar maar dat ze dat dan maar lekker moet gaan af reageren op degene die haar dat kutgevoel heeft bezorgt, en niet op degenen die er alles aan doen omdat kutgevoel weg te nemen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat is nou net wat momenteel dus niet gaat bij haar. Als ik op mijn allerzachtst zeg dat ze zich wat in moet houden tegen pap en mam bijvoorbeeld, dan zegt zij 'dat ze hier geen zin in heeft' en dat ik dan maar op moet hoepelen. Maar ik weet dat ze het niet meent. Die paal en perk moeten maar even wachten tot ze wat redelijker is geworden ben ik bang...
Ja, dat zou idd wel te overzien zijn, die combi.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
Nah, nauwelijks.
Dat vind ik trouwens altijd zo jammer aan yogaIk wil graag yogalessen volgen, omdat het goed is voor je houding en ontspanning enzo. Maar je komt dan echt meteen in mantra- en meditatiesessies vaak
Eska, je kunt overwegen om het bijvoorbeeld eens per week op een sportschool te doen en twee keer per week thuis?
Rolgordijnen voor dakramen zijn volgens mij ook in standaardmaten te koop, zeker voor Velux! Die hebben volgens mij altijd standaardmaten en dus geen afwijkende shizzlequote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
Toevallig vorige week stof en latten gekochtMaar ik denk dat ik in het midden nog een lat moet, want het raam is echt erg lang. En het moet nog open kunnen.
Oja, en ik moet de maten nog aan mijn moeders doorgeven.
Ik denk niet dat lieve woorden helpen, evenals onaardige woorden. Suug is degene die het zelf moet doen. Als het plaatje in je hoofd niet goed zit, maakt het niet uit wat anderen zien. Het kwam op mij over als dat mensen zich al heel lang ergeren en nu boos worden om iets relatief kleins, omdat dat de spreekwoordelijke druppel was.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, laten we het daar nog eens over hebben.
En het is niet dat al onze lieve woorden en support nu zoveel vruchten af hebben geworpen he.
Chicochica!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wil jouw klerenkast, hij is stoer!
Me?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook een tijdje gedaan, bodybalance. Lekker! Eerst een uurtje cardio, dan BB, dan naar de sauna. Iedere woensdagavond
Tai chi krijg je ook niet zonder gezweefteef, trouwens. Jammer.
Maarre: ik dacht eigenlijk dat jij wel een lichtelijke zweverd was
Ik denk dat je gelijk hebt, en natuurlijk mag jij ook je mening geven!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik denk niet dat lieve woorden helpen, evenals onaardige woorden. Suug is degene die het zelf moet doen. Als het plaatje in je hoofd niet goed zit, maakt het niet uit wat anderen zien. Het kwam op mij over als dat mensen zich al heel lang ergeren en nu boos worden om iets relatief kleins, omdat dat de spreekwoordelijke druppel was.
Sorry dat ik me er niet mee bemoeid heb terwijl de discussie nog in volle gang was, toen zat ik even niet op internet.
Ik denk dat je de spijker op zijn kop slaat!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik denk niet dat lieve woorden helpen, evenals onaardige woorden. Suug is degene die het zelf moet doen. Als het plaatje in je hoofd niet goed zit, maakt het niet uit wat anderen zien. Het kwam op mij over als dat mensen zich al heel lang ergeren en nu boos worden om iets relatief kleins, omdat dat de spreekwoordelijke druppel was.
Sorry dat ik me er niet mee bemoeid heb terwijl de discussie nog in volle gang was, toen zat ik even niet op internet.
als je nooit die grens stelt dan voelt ze natuurlijk ook noot dat ze onredelijk is...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat is nou net wat momenteel dus niet gaat bij haar. Als ik op mijn allerzachtst zeg dat ze zich wat in moet houden tegen pap en mam bijvoorbeeld, dan zegt zij 'dat ze hier geen zin in heeft' en dat ik dan maar op moet hoepelen. Maar ik weet dat ze het niet meent. Die paal en perk moeten maar even wachten tot ze wat redelijker is geworden ben ik bang...
Terwijl yoga an sich echt tof isquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:08 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, dat zou idd wel te overzien zijn, die combi.
En dat vind ik dus ook zo jammer van yoga. Tijdens m'n eerste zwangerschap heb ik zw.yoga gedaan. Maar ik kon echt niets met dat hele zweefstuk daarbij. Kreeg er echt jeuk van. Jammer.
k vidnd het alleen flauw dat daar in dit topic nu ineens over gediscussieerd wordt terwijl het toch allang duidelijk is dat Sugar dat zelf ook weet én er hulp voor krijgtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat je de spijker op zijn kop slaat!
Zal ik voor je bellen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:13 schreef loveli het volgende:
En nu betrap ik mezelf op een pesthumeur, ten eerste omdat ik nog steeds moet lunchen en ten tweede omdat ik de tandarts moet afbellen en z'n vrouw/assistente is een bitch eerste klas.
quote:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29859109quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
![]()
Maar ik zie nu alleen maar lage, en muis heeft een hoge?![]()
En meteen mijn klerenkast even opgeruimd. Alles dat lang niet meer gedragen is, zonder pardon de zak in. Ook een paar leuke shirts, die nét iets te kort zijn, met pijn in mijn hart ... maargoed, weer 3 plasticzakken met kleren minder. En nu weer genoeg ruimte in de kast. Was in 5 min klaar
.
Negatieve aandacht is ook aandacht Kwak. En ik neem alles maar met een grote korrel zout. Hoeveel mensen die echt in de knoop zitten over hun lijf posten hun eigen lijf op internet? Nakend?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
k vidnd het alleen flauw dat daar in dit topic nu ineens over gediscussieerd wordt terwijl het toch allang duidelijk is dat Sugar dat zelf ook weet én er hulp voor krijgtt is niet alsof ze zelf denkt dat alles helemaal goed is.
ik denk dan: als je geen zin hebt om positieve feedback te geven dan laat je t gaan... ik doe t persoonlijk graag, hoe hopeloos vaak ik ook dezelfde vraag voorbij zie komen... uit eigen ervaring weet i dat je soms ite sgewoon 10.000 keer moet horen...
maar goed...
Ja Kwak, maar ik vind het persoonlijk van jou een stuk beter te pruimen, omdat jij nog wel eens lekker om jezelf kan lachen en relativeren.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
k vidnd het alleen flauw dat daar in dit topic nu ineens over gediscussieerd wordt terwijl het toch allang duidelijk is dat Sugar dat zelf ook weet én er hulp voor krijgtt is niet alsof ze zelf denkt dat alles helemaal goed is.
ik denk dan: als je geen zin hebt om positieve feedback te geven dan laat je t gaan... ik doe t persoonlijk graag, hoe hopeloos vaak ik ook dezelfde vraag voorbij zie komen... uit eigen ervaring weet i dat je soms ite sgewoon 10.000 keer moet horen...
maar goed...
Nou, ik ergerde me er groen en geel aan. Dus dan zeg ik er wat van. Ik vind dat de positieve feedback die er wordt gegeven in het geval van Sugar een averechts effect heeft. Ze zal uiteindelijk beter af zijn, als iemand een keer de waarheid zegt, ipv te kusjekroelen. God weet dat dát niet werkt in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
maar goed...
Oooooohquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:16 schreef neen het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29859109
Maar het is gewoon lego dus je zult het naar je eigen eisen en wensen moeten gaan samenstellen.
Dat dus!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja Kwak, maar ik vind het persoonlijk van jou een stuk beter te pruimen, omdat jij nog wel eens lekker om jezelf kan lachen en relativeren.
Nou, dat dus. Aan de ene kant wordt er gepost hoe dik en lelijk en blegh ze zichzelf vindt..aan de andere kant worden er continue foto's gespammed en als er niet genoeg reacties volgen worden ze in het volgende topic ook nog even gequote etc.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:16 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht Kwak. En ik neem alles maar met een grote korrel zout. Hoeveel mensen die echt in de knoop zitten over hun lijf posten hun eigen lijf op internet? Nakend?
Dan moet ze niet aan de ene kant roepen 'Ja, bij MIJ maken jullie er een issue van!' en zeggen dat alles koek en ei is en we vooral niet op haar moeten letten, om vervolgens steeds zelf de aandacht er te vestigen door bv nu weer die post over de Depressief door Hormonen topics.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
maar goed...
Net zelf gedaan. Ze heeft een suikerzoet stemmetje en daarme heb ik haar al ontzettend vaak mensen horen afkatten. En de tandarts is op zich best aardig, maar hij is zowat overspannen dankzij haar. En als hij een automonteur was ging ik met mijn barrel naar een andere garage.quote:
Jij moet gewoon jezelf blijven. En een lekkere amerikaan scoren. En popcorn met extra butter in de bios eten en mij dan vertellen hoe dat smaakt. Want dat 'extra butter' fenomeen intrigeert me al jaren.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:21 schreef kwakveense het volgende:
ok. ik staak de discussie
als ik zelf maar niet hoef te stoppen met positieve feedback, dankje... ik denk dat iedreen hier reageert gebaseerd op eigen achtergrond, en dan kan iemand anders' reactie weleens minder begrijpelijk zijn...
Alsof wij jou OOIT gaan vertellen wat je wel of niet mag doenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:21 schreef kwakveense het volgende:
ok. ik staak de discussie
als ik zelf maar niet hoef te stoppen met positieve feedback, dankje... ik denk dat iedreen hier reageert gebaseerd op eigen achtergrond, en dan kan iemand anders' reactie weleens minder begrijpelijk zijn...
In '95 heb ik dat in de bios gekregen. Weet niet meer hoe het smaakt, wel dat je er nasty vlekken van in je krijgt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:23 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Jij moet gewoon jezelf blijven. En een lekkere amerikaan scoren. En popcorn met extra butter in de bios eten en mij dan vertellen hoe dat smaakt. Want dat 'extra butter' fenomeen intrigeert me al jaren.
In je....? In je....?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:25 schreef loveli het volgende:
[..]
In '95 heb ik dat in de bios gekregen. Weet niet meer hoe het smaakt, wel dat je er nasty vlekken van in je krijgt.
greys: dei post over hormonen was een bedankje aan tink en ze heeft zelf al gezegd dat dat beter per pm had gekund idd....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet ze niet aan de ene kant roepen 'Ja, bij MIJ maken jullie er een issue van!' en zeggen dat alles koek en ei is en we vooral niet op haar moeten letten, om vervolgens steeds zelf de aandacht er te vestigen door bv nu weer die post over de Depressief door Hormonen topics.
Sugar is niet dom, integendeel, en dan irriteert het me soms mateloos dat ze dan voor de 12e keer een eetlijstje post dat veel te weinig calorieën bevat terwijl we daar al honderd keer tips over hebben gegeven dat het te weinig is. En jij zegt dan 'laat gaan', maar dan vraagt ze ZELF wat we er van vinden? Ja, dan kan je eerlijk antwoord krijgen ook. Right? Fair? Of moeten we fluwelen handschoentjes aan blijven houden?
Als iemand zich aan bepaalde dingen van mij stoort heb ik ook graag dat ze het zeggen. Anders kan ik er ook niets aan veranderen.
Greys, hoe kun je nu bij de maandstoppers staan?quote:
Net als met zwanger zijn, dan krijg je wat tijd cadeauquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik heb geen mening.![]()
Dus even geheel off topic:
[..]
Greys, hoe kun je nu bij de maandstoppers staan?
Het is vandaag pas de 17e.![]()
Dunno!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik heb geen mening.![]()
Dus even geheel off topic:
[..]
Greys, hoe kun je nu bij de maandstoppers staan?
Het is vandaag pas de 17e.![]()
Kwakz0r, wat een verstandige en herkenbare postquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:28 schreef kwakveense het volgende:
[..]
greys: dei post over hormonen was een bedankje aan tink en ze heeft zelf al gezegd dat dat beter per pm had gekund idd....
en ik geef ook eerlijk antwoord op vragen wat ik van een lijstje vind: te weinig of te veel, en dan ben ik heus niet poeslief![]()
maar goed, ik snap best dat sommige mensen geirriteerd raken of moedeloos van het aantal posts met zo'n vraag erin. maar ik vind óók dat sugar verder heel attent post, en ik snap misschien iets beter vanuit mezelf wat voor gedachten er achter zitten en hoe hardnekkig dat kan zijn (mijn echte beerput is hier nog niet geopend in dit topic namelijk).
maar die feedback wil ik ook best per pm geven als t andere mensen irriteert.
Oepsiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:31 schreef kwakveense het volgende:
even over l-tyrosine: ik heb t een vriendinnetje aangesmeerd die er daarna achtr kwam dat het niet handig is voor mensen met migraine -- ze ging er op googelen nádat ze een drie dagen durende aanval had gekregen na het nemen van een pilletje..
ze nam mij niks kwalijk, maar ik mezelf uiteraard wel...
ze werd er wel relaxt van trouwens, tot de migraine toesloeg
Oh! Die heb ik gegeten! En die zijn lekker! En vet!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:23 schreef Anosmie het volgende:
En popcorn met extra butter in de bios eten en mij dan vertellen hoe dat smaakt. Want dat 'extra butter' fenomeen intrigeert me al jaren.
Jaja.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:34 schreef Greys het volgende:
Dunno!
Mylene formerly known as Schatje houdt die lijst bij, dat heeft ze dan nét aangepast denk ik want vanmorgen stond ik nog bij de Nieuwste Stoppers! Ik ben vier weken gestopt en een beetje, misschien dat dat al als maand telt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahhhh Schatje=Mylene! Ik dacht al, wie is dat nu weer, weer een nieuwe. Verwarrend hoor, al die verschuivingen in nicks.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Dunno!
Mylene formerly known as Schatje houdt die lijst bij, dat heeft ze dan nét aangepast denk ik want vanmorgen stond ik nog bij de Nieuwste Stoppers! Ik ben vier weken gestopt en een beetje, misschien dat dat al als maand telt?
Wat heb je in huis?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef Vivi het volgende:
Iemand nog een lekker en vooral goedkoop recept in de aanbieding voor vanaaf?
Ik vind dat nogal bot. De zus voelt zich nu bijzonder kut, en familie en beste vrienden zijn er juist om je door dat soort periodes heen te slepen, ookal hebben ze daar zelf onder te lijden en krijgen ze daar op dat moment niet de waardering voor die ze verdienen. Nou ja, dat is in ieder geval het soort vriend/familielid dat ik wil zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:11 schreef kwakveense het volgende:
[..]
als je nooit die grens stelt dan voelt ze natuurlijk ook noot dat ze onredelijk is...
ik denk dat t dan misshcien alleen maar zou helpen om haar eventjes (heel hard)in haar eigen sop gaar te laten koken. gewoon zeggen "weet je, als je er allemaal geen zin in hebt en alleen maar zo kunt doen tegen de mensen die t beste met je voor hebben, dan zoek je t toch lekker zelf uit?"
als ze t echt niet meent allemaal, dan zal ze snel genoeg inzien dat ze t niet alleen kan en dat jullie eigenlijk alleen maar lief zijn. en omdat jij neit t slechtste met haar voor hebt ben je natuurlijk nooit echt weg, en sta je er weer als ze inziet hoe ze jullie behandelt.
maar goed. dat zou ik zelf ook alleen maar bedenken en niet kunnen
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Jaja.
Ik wilde het linkje naar het metertje er bij zetten gister maar dat kon idd al niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze heeft net gepost dat ze de lijst weer aangepast heeft, dus ik heb van haar vast een dagje kado gekregen. Maar morgen ben ik ook nog gestopt hoorIk heb mezelf in elk geval NIET bij de maandstoppers gezet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Naar welke winkel ga je?quote:
Ik ben zelfs heel af en toe een pietsie bang dat als ik haar hard zou aanpakken, dat ze dan gekke dingen zou kunnen doen die ik nu niet kan overzien. Omdat ze zich dan helemaal ultiem in de steek gelaten zal voelen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal bot. De zus voelt zich nu bijzonder kut, en familie en beste vrienden zijn er juist om je door dat soort periodes heen te slepen, ookal hebben ze daar zelf onder te lijden en krijgen ze daar op dat moment niet de waardering voor die ze verdienen. Nou ja, dat is in ieder geval het soort vriend/familielid dat ik wil zijn.
Er breken wel weer betere tijden aan. En als dat niet zo is, dan moet je natuurlijk alsnog zelf bepalen waar je grens ligt. Ik vind het iig niet gek dat je het nu allemaal pikt.
Dan heb je twee dagen feest.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:42 schreef Greys het volgende:
Maar morgen ben ik ook nog gestopt hoor![]()
Zoiets, maar dan krieltjes, vis en komkommersalade denk ikquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Naar welke winkel ga je?
Tartaar, broccoli en gekookte aardappels?
Telefoon-foto-poging gedaan, maar het is een zwart pak en veel meer dan dat is niet echt te zien.quote:
Ze had 7 jaar een relatie, en is nu net single!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dan heb je twee dagen feest.![]()
Je zus was toch al zeven jaar geleden single geworden?
Waar heeft ze al die tijd gewoond dan?
Waarom is ze nu juist niet blij dat ze een eigen stekje heeft?
Of heb ik het verkeerd gelezen en was het zeven maanden ipv jaar?
ik bén ook niet zo.... maar soms denk ik weleens dat zo'n houding beter zou helpen om iemand niet helemaal op te laten gaan in de eigen zieligheid (hoe érg het ook is, je kunt jezelf ook helemaal vastpraten erin) en om te voorkomen dat het teveel wordt voor iemand die zich dingen zo aantrkt als ik dat doe, of greys nu.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal bot. De zus voelt zich nu bijzonder kut, en familie en beste vrienden zijn er juist om je door dat soort periodes heen te slepen, ookal hebben ze daar zelf onder te lijden en krijgen ze daar op dat moment niet de waardering voor die ze verdienen. Nou ja, dat is in ieder geval het soort vriend/familielid dat ik wil zijn.
Er breken wel weer betere tijden aan. En als dat niet zo is, dan moet je natuurlijk alsnog zelf bepalen waar je grens ligt. Ik vind het iig niet gek dat je het nu allemaal pikt.
Nee, ze bedoelde What about Brianquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Terug gelezen maar het antwoord nog niet zien staan...
Anynke je bedoelt "7th heaven" ?
Oh, dat verandert de zaak.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:48 schreef Vivi het volgende:
Ze had 7 jaar een relatie, en is nu net single!
Maar in de post waarin Greys dat meldde stond wel "7 jaar geleden". Ik raakte ook al in verwarring toen, maar ging er al vanuit dat het een typo was en dat ze bedoelde "na 7 jaar"quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze had 7 jaar een relatie, en is nu net single!
Ow... hahaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ze bedoelde What about Brian(de oudste zoon uit 7th heaven speelt Brian).
Zussie heeft een paar lange relaties gehad en heeft nog nóóit alleen gewoond! Vanuit huis gaan samenwonen, getrouwd, gescheiden, daarna gaan samenwonen voor 7 jaar met een ander en die heeft haar zonder enige waarschuwing of gesprek of wat dan ook gedumpt. En aangezien het zijn huis was heeft zij niets en heeft ze een paar maanden bij een collega in een soort vakantiewoninkje gezeten dat ze normaal verhuren aan toeristen en nu even een tijdje aan haar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dan heb je twee dagen feest.![]()
Je zus was toch al zeven jaar geleden single geworden?
Waar heeft ze al die tijd gewoond dan?
Waarom is ze nu juist niet blij dat ze een eigen stekje heeft?
Of heb ik het verkeerd gelezen en was het zeven maanden ipv jaar?
Het is al gezegd, maar je bent echt een toffe zus.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zelfs heel af en toe een pietsie bang dat als ik haar hard zou aanpakken, dat ze dan gekke dingen zou kunnen doen die ik nu niet kan overzien. Omdat ze zich dan helemaal ultiem in de steek gelaten zal voelen.
Dus ik pik het inderdaad gewoon maar, er breken vanzelf weer betere tijden aan.
Ze zei net ook 'Dank je' door de telefoon toen ik vertelde dat ik haar adreswijzigingen heb doorgebeld voor haar naar allerlei instanties en dat ik internet heb geregeld. Dat is al heel wat, dat ze dat zegt, hoe gek het ook klinkt. Ik heb nog niet gezegd dat ik haar internet betaal, da's een verrassing waar ze vanzelf achter komt. En dan hopen dat het goed valt
Hoe gaat het bij jou met de huizenstress?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:54 schreef Greys het volgende:
Lief dat jullie dat allemaal zeggen maar ik vind het echt niet meer dan normaal hoor.
Jullie zouden het ook doen![]()
Greysie laat haar ook niet in de steek. Maar soms moet je gewoon wat harder zijn tegen de mensen waar je van houdt. Anders verzanden ze in een oeverloze zieligheid. Juist je familie is de aangewezen persoon om je een flinke schop onder je hol te geven en te zeggen: Nu is het klaar. We gaan NU dit en dit regelen. We gaan NU dit doen. Je komt NU van je jankreet af en we gaan even een frisse neus halen. (trust me, het klinkt hard, maar het hielp wel.) En iemand af en toe even laten uitrazen eer je contact opneemt of even met rust laat omdat ze gewoon even wat ruimte nodig hebben is toch helemaal niet barbaars ofzo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat ze in dat tussenoplossing huurhokje zit bedoel je?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:53 schreef conleche het volgende:
Al wel weer een paar maanden toch? needle eleven.
Vivi, de zalm is in de bonus!!
Ik heb die angst zelf ook wel, al is die waarschijnlijk onterecht. Je zus gaat door een donkere periode en dus is het niet zo raar om haar nu haar slechte manieren te vergeven. Jij kunt op dit moment de sterkere zijn, moet je maar denken, hoe vervelend dat ook is. Als ze hier maanden of jaren in blijft hangen dan verandert de situatie natuurlijk. Moet je je eens voorstellen hoe het is voor mensen die een familielid hebben dat lijdt aan een drugsverslaving of een eetstoornis. Zó moeilijk! Je wilt er altijd voor zo iemand zijn maar je hebt ook je eigen grenzen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zelfs heel af en toe een pietsie bang dat als ik haar hard zou aanpakken, dat ze dan gekke dingen zou kunnen doen die ik nu niet kan overzien. Omdat ze zich dan helemaal ultiem in de steek gelaten zal voelen.
Ik ben al blij als mijn broertje zijn telefoon opneemt! Of als we op bezoek mogen komen. Of als we samen kunnen lachen om een film. Er zijn momenten dat hij echt even weer normaal lijkt. Dat biedt inderdaad hoop.quote:Ze zei net ook 'Dank je' door de telefoon toen ik vertelde dat ik haar adreswijzigingen heb doorgebeld voor haar naar allerlei instanties en dat ik internet heb geregeld. Dat is al heel wat, dat ze dat zegt, hoe gek het ook klinkt. Ik heb nog niet gezegd dat ik haar internet betaal, da's een verrassing waar ze vanzelf achter komt. En dan hopen dat het goed valt
Komt wel goed. Er is een grote last van mijn schouders gevallen nu het huis in principe verkocht is. Nu ben ik in afwachting van de makelaar die bezichtigingen moet regelen voor woningen voor mijn broertje. En hij is bezig met het koopcontract. Oh, mijn schoonouders hebben aangeboden om het verhuisbedrijf te betalen voor onze eigen verhuizing. Dat is toch wel zo ongelooflijk lief!quote:Hoe gaat het bij jou met de huizenstress?
Dat is ook allemaal niet niks.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:51 schreef Greys het volgende:
Zussie heeft een paar lange relaties gehad en heeft nog nóóit alleen gewoond! Vanuit huis gaan samenwonen, getrouwd, gescheiden, daarna gaan samenwonen voor 7 jaar met een ander en die heeft haar zonder enige waarschuwing of gesprek of wat dan ook gedumpt. En aangezien het zijn huis was heeft zij niets en heeft ze een paar maanden bij een collega in een soort vakantiewoninkje gezeten dat ze normaal verhuren aan toeristen en nu even een tijdje aan haar.
En nu heeft ze haar huurhuis toegewezen gekregen (best snel, maar in die regio gaat dat sneller) en heeft ze er eigenlijk dus helemaal geen zin in, omdat ze nog heel verdrietig is over het dumpgebeuren.
EDIT: ze is 34 en dus nog nooit alleen gewoond en dat vindt ze nu heel eng omdat ze dan helemaal alleen is. Voor een ander zal dat normaal zijn, maar voor haar met al haar verdriet dus nog even niet
Haha, ja, en ik als harde tante kan echt ongelooflijk veel hebben van familie en vrienden. In wezen ben ik de softie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:58 schreef kwakveense het volgende:
gek dat een softie als ik bij het ene probleem veel meer pikt dan een ander, en bij t andere probleem dus blijkbaar eerder de harde lijn neemt dan de rest hier![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:00 schreef Greys het volgende:
Alleen nog even dit en dan hou ik er over op, want ik weet niet hoe ik het uit moet leggen verder:
Ze is er écht slecht aan toe en ik herken aanstellers en jankerds van een afstand. Ik weet dus niet wat ze gaat doen (kat in het nauw enzo) als ik haar 'hard(er)' zou aanpakken. Niet uit te leggen, gewoon een gevoel. Ze heeft afgelopen weekend ook heel de boel in elkaar getrapt en is de deur uitgerend. Ze kwam gelukkig wel weer terug maar ik weet niet wat zij in haar wanhoop en woede doet.
Een ander zou zeggen 'Stel je niet aan, dramaqueen' maar wie weet waarmee ze nog meer zit. Er is een voorgeschiedenis dat ouders en ik zijn gebeld dat we naar het ziekenhuis moesten komen. Toen was ze opgenomen omdat ze pillen had gebruikt tegen depressie en dat had in combinatie met de pil en roken tot een longembolie geleid. Terwijl wij niet eens wisten dat ze zich rot voelde.
Kortom: handle with care. Maar dat had ik misschien allemaal eerder moeten zeggen.
Trust me, ik word er ook heel agressief van. Ik ben niet te genieten momenteel. Heer G laat het ook maar een beetje over zich heen komen allemaal want ik ben echt niet op mijn best en kan niets hebben. Dus ik weet niet of het nou allemaal zo slim is wat ik doe, maar ik kan niet andersquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:02 schreef kwakveense het volgende:
ik snap t wel greysie
k zou t alleen zélf niet trekken... ik word daar gewoon zélf aggressief van. dus ze boft met een zus als jij.
Doe je nog mee met het dip-bestrijdplan, Greys? Heb je wel nodig hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust me, ik word er ook heel agressief van. Ik ben niet te genieten momenteel. Heer G laat het ook maar een beetje over zich heen komen allemaal want ik ben echt niet op mijn best en kan niets hebben. Dus ik weet niet of het nou allemaal zo slim is wat ik doe, maar ik kan niet anders
Ik heb amper vrije dagen en een wishlist van een meterquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:09 schreef Greys het volgende:
Zullen we het gewoon over iets vrolijks gaan hebben?
Ik ga eens even uitwaaien met het hondje. Heer G is in Noorwegen dus daarna ga ik lekker koude gehaktballen (van gister) op brood etenEn dan vanavond misschien in bad met een Happy Pil van Lush. Hoewel ik nu al weet dat ik het laatste toch niet doe.
Hebben jullie al vakantieplannen? Zullen we het daar gewoon eens over hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |