Doei!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:41 schreef Viking84 het volgende:
Und jetzt gehe ich boodschappen tun.
Yep! De anatomische ontwikkeling van een foetus is vanaf zestien weken voldoende ver gevorderd om pijnperceptie mogelijk te maken en vanaf 26 weken is de volledige zenuwbedrading voor de pijngeleiding aanwezig. een foetus vertoont vanaf achttien tot 24 weken een stressreactie op ingrepen zoals een punctie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat ja? In reactie op mijn laatste post?.
Nee, lief hequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:43 schreef conleche het volgende:
Is het heel raar als ik mensjes in die egeltjes zie??
Mijn ouders laten de eitjes eerst afkoelen, maar dat is vast net zo zielig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:27 schreef Vivi het volgende:
Maar worden die kuikjes dan levend gekookt?
Ja, nu je het zegt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ken je Eggplant Caviar niet? Nou ja, het is gewoon een fancy benaming voor geroosterde-paprikapuree. Ik vond het bij de Delhaize in het koelschap.
ben opgegroeid op de boederiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Maar ben ik hier de enige van het platteland dat dit me niet zo shokeert?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:56 schreef conleche het volgende:
Dat is mijn nachtmerrie, een (half) kuikentje in mijn ei te vinden. Ik eet iedere dag een ei zo'n beetje en ik ben iedere keer weer opgelucht, dat ik alleen de dooier heb onthoofd en niet m'n mes door een snaveltje heb gekliefd.
Hehe, wij zaten in de Great Karoo op een farm op vakantie, beetje te lezen buiten, heel relaxed... Horen we ineens een gekreun en gehijgquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh, parende egels maken trouwens verschrikkelijk veel herrie!
Extreem suf trouwens dat in alle boeken van Gordon bijna een kwart van de pagina's bestaat uit foto's van the man himselfquote:
Maar dat betekent toch niet dat je geen foto gaat plaatsen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan het werkelijk níet hebben dat m'n taart gister niet is geworden zoals ik wilde. Het is dat het zo enorm veel tijd kost, anders had ik vandaag nog een nieuwe gemaakt...
Oh hou op, dat is zo lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:59 schreef neen het volgende:
Ik heb net echt heel veel brood gegeten, het kwam van de bakker en het was superzacht en nog een beetje warm.
Ik ben bang van wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dat betekent toch niet dat je geen foto gaat plaatsen?
Chocola is gevaarlijk voor een hond, weet je dat?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:10 schreef loveli het volgende:
1-0 voor m'n leenhond. Het bakje met mozartkogels is leeg en er liggen allemaal stukjes wikkel in de gang. Dagplanning: hond uitlaten, zooi opruimen, stofzuigen, chocola uit gangkleed halen, lunchen, bijlezen. Doei.
Loveli!! Chocola is extreem giftig voor honden!! Hoeveel heeft hij op??quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:10 schreef loveli het volgende:
1-0 voor m'n leenhond. Het bakje met mozartkogels is leeg en er liggen allemaal stukjes wikkel in de gang. Dagplanning: hond uitlaten, zooi opruimen, stofzuigen, chocola uit gangkleed halen, lunchen, bijlezen. Doei.
Hoe had je het in je hoofd, dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel..
Echt, ik kon wel janken gister toen het niet werd zoals ik 't in m'n hoofd had.. En nu twijfel ik tussen of de hele boel maar opgeven (ik word nooit zo goed als die taartenbaksters van deleukstetaarten) of enorm keihard gaan oefenen. Wat bij mij dan weer betekent dat alles ervoor moet wijken, maar helaas, ik heb het een kans gegeven, maar m'n scriptie schrijft zichzelf niet!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:17 schreef Anosmie het volgende:
En mijn legging is net midden in het dorp afgezakt!!Hoera voor het Slank Club Effect!
Ik weet dat he niet goed voor ze is, maar ook in kleine hoeveelheden? Ze heeft zo'n 20 gram chocola op, 5 kogels. Ik dacht dat het doosje veilig op tafel stond toen ik wegging vanmorgen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Loveli!! Chocola is extreem giftig voor honden!! Hoeveel heeft hij op??
Rome is ook niet in één dag gebouwd en niemand verwacht van jou dat jij binnen een bepaalde tijd een keigoeie taartenbakster bent. Het gaat bij iedereen wel een keer fout (CF, vertel jij nu eens een mislukte taartverhaal om haar op te beuren!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel..
Echt, ik kon wel janken gister toen het niet werd zoals ik 't in m'n hoofd had.. En nu twijfel ik tussen of de hele boel maar opgeven (ik word nooit zo goed als die taartenbaksters van deleukstetaarten) of enorm keihard gaan oefenen. Wat bij mij dan weer betekent dat alles ervoor moet wijken, maar helaas, ik heb het een kans gegeven, maar m'n scriptie schrijft zichzelf niet!
Schattigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:22 schreef neen het volgende:
M'n vader heeft m'n moeder een laptop gegeven en nu zit te constant dingen te vragen: "Kan die USB stick er al in zonder dat hij aanstaat?" "Kan de stroom er wel in of moet ik dan eerst opstarten?" "Wil je koffie?" "Hij is klein he, is dat goed?" "Hoe komen we aan deze laptop tas?" "Ik zit toch al op deze computer?" "Map openen en bestanden kopieren? Wat moet ik doen" "moet ik op Ok klikken?" "Ja?" "1x klikken?" "Met links klikken?" "Op het icoontje staan met de muis als ik klik?"
en nu ineens:
He@?!?!?@?@?@ Signaalsterkte laag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |