Zal wel iets met trekken zijn als je niet geneukt hebt.quote:
klikkerdeklikquote:
een kleine pedo uit het oosten des landschquote:Op maandag 16 februari 2009 11:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie is pfap?
Dan krijg je toch meer bewondering voor zo'n Raymond van Barneveld.quote:
Nou mss is het puur compensatiegedrag van Barney.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan krijg je toch meer bewondering voor zo'n Raymond van Barneveld.
Misschien moet SCH zijn dartcarričre dan ook maar weer oppakken...quote:Op maandag 16 februari 2009 11:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nou mss is het puur compensatiegedrag van Barney.
Ik ben de triples kwijtquote:Op maandag 16 februari 2009 11:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Misschien moet SCH zijn dartcarričre dan ook maar weer oppakken...
Wat is er BS-jequote:Op maandag 16 februari 2009 12:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Seriously. Stop the visuals.
Dat lijkt me uitgesloten.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:59 schreef sezten het volgende:
Hij zit ermee in zijn maag dat hij mijn post heeft verwijderd uit een niet nader te noemen topic
Hoerenloperquote:Op maandag 16 februari 2009 14:14 schreef golfer het volgende:
Goedemiddag. De TT spreekt mij niet zo aan.
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:49 schreef Da_Sandman het volgende:
, topdag gehad gisteren
.
Alleen is van 08.20 tot 02.00 zuipen niet goed voor je.
en in het stadion dus zitten ontnuchteren aangezien er neem ik aan geen bier wasquote:Op maandag 16 februari 2009 14:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Nah, carnaval is hier niet zo boeiend gelukkig. Maar de auto reed gisteren om 08.15 weg naar Amsterdam, dan vind ik 08.20 toch wel een mooie tijd om een eerste biertje open te trekken...
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Nah, carnaval is hier niet zo boeiend gelukkig. Maar de auto reed gisteren om 08.15 weg naar Amsterdam, dan vind ik 08.20 toch wel een mooie tijd om een eerste biertje open te trekken...
Als je de avond ervoor gezopen hebt is het echt lekker!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:28 schreef SCH het volgende:
[..]Vind je dat echt lekker of is dat de groepscode?
Dat hoort zo, dat snap je toch wel???quote:Op maandag 16 februari 2009 15:28 schreef SCH het volgende:
[..]Vind je dat echt lekker of is dat de groepscode?
Is je koffer weer een kilo zwaarder.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:33 schreef SCH het volgende:
Vriendin in Chili wil graag dat ik Old Amsterdam meeneem, is het deze week in de aanbieding bij de Allbert Heijn. Dan moet God toch gewoon wel bestaanVan die geluksmomentjes
Geen poesjes?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:32 schreef SCH het volgende:
Ik ben sowieso niet zo dol op bier, wel op katers, er lopen hier 2 rond
Laatste keer dat ik in Utrecht bij de hoeren was, nam die hoer mij mee naar 1 of ander eng park.quote:
Taart word je dik van.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat sjimz wel taart komt trakteren hier 9
Stick it up ya assquote:Op maandag 16 februari 2009 17:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Taart word je dik van.
Worteltjes en peultjes trakteer ik
Toen kreeg je haar er gratis bij?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:02 schreef tong80 het volgende:
Laatst tikte ik op het raam van een hoer en vroeg 'Hoe duur ?'
'50 euro all in' zei ze.
'Nee dat dubbel glas.'
Ik niet. Marc Marie wel.quote:
Waarvoor dan? Heeft ie zijn zwemdiploma?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat sjimz wel taart komt trakteren hier 9
We pesten hem gewoon weer binnenkort weg als jij terug bent van je vakantie.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:21 schreef SCH het volgende:
Hij komt terug als mod, nou hoera![]()
Wat een labiel gedrag.
Veel hotels gescoord ?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:36 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga ff een weekend weg en zie dat Sjimz weer terug is
Jouw hele repertoire bestaat toch uit het ontgroenen van mods?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:25 schreef tong80 het volgende:
Leuk zo'n solo ontgroening.
Ik heb mijn best gedaan
Ik bezoek ze altijd in het GGZquote:Op maandag 16 februari 2009 19:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jouw hele repertoire bestaat toch uit het ontgroenen van mods?
Man ik keek Holland sportquote:Op maandag 16 februari 2009 21:32 schreef borisz het volgende:
Wat is vermogensrecht toch een vervelend vak
Ik ookquote:
Ligt buiten mijn vermogen maar is je goed recht.,quote:Op maandag 16 februari 2009 21:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik deed er nog wat opdrachtjes naast van vermogensrecht
.
dank jequote:
Ik heb het allemaal gemist. Bij Koss keek ik altijd alleen maar naar die indrukwekkende bolling in zijn schaatspak daar ergens tussen zijn benenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dank jeik vind dat één van de meest indrukwekkende sportmomenten uit de geschiedenis. De 10 kilometer waar vrijdag een stuk over komt was helemaal indrukwekkend
Dat ga ik ook nog eens een keer doenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef golfer het volgende:
Als je je eigen top 10 van meest indrukwekkende (studio)sportmomenten wilt samenstellen kan dat via http://studiosport50jaar.nos.nl/top10.
Best wel grappig om daar even te grasduinen in de divesre mooie momenten.
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef golfer het volgende:
Als je je eigen top 10 van meest indrukwekkende (studio)sportmomenten wilt samenstellen kan dat via http://studiosport50jaar.nos.nl/top10/index/
Best wel grappig om daar even te grasduinen in de diverse mooie momenten.
Richard Kraai staat er niet tussenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef golfer het volgende:
Als je je eigen top 10 van meest indrukwekkende (studio)sportmomenten wilt samenstellen kan dat via http://studiosport50jaar.nos.nl/top10/index/
Best wel grappig om daar even te grasduinen in de diverse mooie momenten.
Moeten wel NOS momenten zijn, denk ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Richard Kraai staat er niet tussen
Belachelijk inderdaad. En Bram Tankink die de start van een etappe net mist welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Richard Kraai staat er niet tussen
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:52 schreef Breach het volgende:
Nooooooooou, wat is dit voor belachelijke bedoeling. Willem II in de CL staat er wel in, maar Ajax in 95 niet
Was dat toen al RTL5?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Moeten wel NOS momenten zijn, denk ik.
Pagina 7 van 'Alle sporten'.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:52 schreef Breach het volgende:
Nooooooooou, wat is dit voor belachelijke bedoeling. Willem II in de CL staat er wel in, maar Ajax in 95 niet
Jij hebt je vriendjes van de Publieke Omroep weer ingeschakeld natuurlijkquote:
Als er ergens Ajaxpubliek zitquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij hebt je vriendjes van de Publieke Omroep weer ingeschakeld natuurlijk
Dan moet ik er weer 1 schrappenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Pagina 7 van 'Alle sporten'.Niet bij het voetbal gedeelte.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lopen die ook altijd 5 minuten voor tijd weg dan?
Opgelucht?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:59 schreef SCH het volgende:
en ik heb gisteren de redactie laten weten dat ik niet terugkom, blijf wel bij het bedrijf maar in een andere nog nader te bepalen functie - is toch wel een beslissing na 10 jaar r1
Dit is de NOS in een notendop.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad. En Bram Tankink die de start van een etappe net mist wel
quote:
Verkerk er uit, one day fly - snelwandelen eruitquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:01 schreef Breach het volgende:
Help mij kiezen, ik heb alleen maar fragmenten die ik zelf live heb meegemaakt of gezien. Behalve Kneet omdat ik dat zo'n aardige/lieve man vind/vond.
Verkerk op Roland Garros
Boogerd La Plagne
Diskwalificatie van snelwandelster terwijl ze bijna in het stadion was
Ontknoping 2007
NL Argenintie 1998
Kneet wordt Wereldkampioen
Japanse Skispringers en hun vreugde
100 meter van Bolt
Volleybalgoud
Cees Priem in 1998
Ajax CL 1995
Verkerk wordt het denk ik ja. Dat snelwandelen staat juist heel hoog. Dat is sport in zijn puurste emotie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Verkerk er uit, one day fly - snelwandelen eruit
Komt vast wel iets en er is geen enkele wrevel of conflict hoor. Ik ga in vredequote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Krijg je nog een mooi afscheid of is de wrevel te groot?
Slechts emotie. Snelwandelen is geen sport.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Verkerk wordt het denk ik ja. Dat snelwandelen staat juist heel hoog. Dat is sport in zijn puurste emotie.
Ok.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Komt vast wel iets en er is geen enkele wrevel of conflict hoor. Ik ga in vrede
Snelwandelen lijkt me enkel een handicap.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Slechts emotie. Snelwandelen is geen sport.
En toch gaat het om de sportmens en de emotie. Het doet gewoon pijn als je dat ziet. 4 en soms 8 jaar lang werk je ergens naartoe en je wordt dan in het zicht van de haven uit de race gehaald.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Slechts emotie. Snelwandelen is geen sport.
Dat begrijp ik wel, maar snelwandelen is geen sport.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:14 schreef Breach het volgende:
[..]
En toch gaat het om de sportmens en de emotie. Het doet gewoon pijn als je dat ziet. 4 en soms 8 jaar lang werk je ergens naartoe en je wordt dan in het zicht van de haven uit de race gehaald.
Ik vind emotie in de sport juist het mooist. Vandaar ook de Kneet en de Japanse skispringers. Is ooit een prachtige documentaire over gemaakt.
Schaatsen ook nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, maar snelwandelen is geen sport.
Er is veel mis met schaatsen, maar zolang ze nog niet verplicht worden om achterstevoren, op de knieën, of constant met beide schaatsen op het ijs te schaatsen schaar ik het nog onder sport.quote:
Ik weet het al.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:23 schreef SCH het volgende:
Nu kan ik lekker opzoeken hoe je echt heet Breach
Ga je gang, Jaap.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:23 schreef SCH het volgende:
Nu kan ik lekker opzoeken hoe je echt heet Breach
Je lacht wel, maar weet je het nou al?quote:
Ik heb altijd gedacht dat je een jongetje bentquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar weet je het nou al?
Je was toch niet stiekem verliefd he?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat je een jongetje bent
Niet stiekem nee.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Je was toch niet stiekem verliefd he?
heftige beslissing maar het belangrijkste is dat het goed voor je voelt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:59 schreef SCH het volgende:
Ik ga vanavond vliegen
en ik heb gisteren de redactie laten weten dat ik niet terugkom, blijf wel bij het bedrijf maar in een andere nog nader te bepalen functie - is toch wel een beslissing na 10 jaar r1
Zo heftige beslissing, maar wel een goede denk ik... vooral als jij jezelf niet er niet meer prettig voelde.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:59 schreef SCH het volgende:
Ik ga vanavond vliegen
Je had rubber ook gewoon kunnen quoten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo heftige beslissing, maar wel een goede denk ik... vooral als jij jezelf niet er niet meer prettig voelde.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je had rubber ook gewoon kunnen quoten.
gewoon kenners onder elkaar hierquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]had niet eens door dat we hetzelfde typte....
Nog maar een bakje koffie doen..
Great Minds Think Alikequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon kenners onder elkaar hier
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Have fun Japie, en een dappere beslissing lijkt me.
Ik krijg morgen een aanbieding opgestuurd, ik heb de baan dus.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:
Goezo, feliquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga iedere dag ergens op een bankje zitten afwachten wie er een goed voorstel doetquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:58 schreef Bluezz het volgende:
En voor SCH is er ook altijd wel een melkertbaantje te vinden als ie terug komt. Of blijf je in Chili in een homosekte?
wachten op een homo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga iedere dag ergens op een bankje zitten afwachten wie er een goed voorstel doet
Die hebben ze niet in zuid amerikaquote:
Top! Wat ga je ongeveer doen in die functie?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Have fun Japie, en een dappere beslissing lijkt me.
1100 posts, dan zit je toch continu op die knop te rammen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:18 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat ik veel postte
Top 100 van maandag 16 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 1080 PiRANiA
02. 0441 Lauriette91
03. 0319 Hyman
04. 0292 IQM
05. 0264 Smart_ass
Lijkt me welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:20 schreef Breach het volgende:
[..]
1100 posts, dan zit je toch continu op die knop te rammen?
best ziekquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:18 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat ik veel postte
Top 100 van maandag 16 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 1080 PiRANiA
02. 0441 Lauriette91
03. 0319 Hyman
04. 0292 IQM
05. 0264 Smart_ass
600+ volgens mij had jij ooit. Vraag het Arceequote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:21 schreef tong80 het volgende:
Mijn hoogste aantal ooit is iets in de 500
Zou ook kunnenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:23 schreef borisz het volgende:
[..]
600+ volgens mij had jij ooit. Vraag het Arcee.
Heel de dag MEN kan ik ook hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:21 schreef rubbereend het volgende:
* rubbereend zet eens een leuke carnavalsschlager aan!
[..]
best ziek
Wij hebben de laatste USA aflevering net bekeken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Drie afleveringen 24 vanavond!
Liep natuurlijk weer goed af ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hebben de laatste USA aflevering net bekeken.
Hoe ga je dit jaar?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:21 schreef rubbereend het volgende:
* rubbereend zet eens een leuke carnavalsschlager aan!
[..]
best ziek
Bedankt voor de reminderquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Drie afleveringen 24 vanavond!
Okéquote:
Ga jij is terug naar je eigen SCquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:17 schreef Adothehague het volgende:
setzen, ben je nou tegen jezelf aan het praten?
Waarom is Jaap er niet dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:23 schreef sezten het volgende:
[..]
Oké![]()
[..]
Ga jij is terug naar je eigen SC![]()
En ja, ik breng gewoon verslag uit van mijn ervaringen.
Lekker.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:23 schreef pfaf het volgende:
Avond!
De hele week gratis drinken op mijn kosten hier!
De top 4 verspeelt punten en Parma wint in de 92e minuut door een eigen doelpunt!quote:
quote:
Hoeveelste staat Parma?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
De top 4 verspeelt punten en Parma wint in de 92e minuut door een eigen doelpunt!Voor het eerst in maanden weer een het geluk aan geel-blauwe zijde.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:29 schreef sezten het volgende:
[..]
Hoeveelste staat Parma?
Hun vond ik altijd prachtig in de Serie A, maar mijn interesses voor Italië zijn tot op de bodem gezonken de laatste jaren (m.d. omkopingen en het voetbal is nou niet echt om van te smullen :) ).
1 2 3 | Bari 26 46 Parma 26 44 |
Oh, sorry, ik wist niet dat jij deze SC had geclaimd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:23 schreef sezten het volgende:
[..]
Oké![]()
[..]
Ga jij is terug naar je eigen SC![]()
En ja, ik breng gewoon verslag uit van mijn ervaringen.
Wat zal SCH trots op hem zijn hequote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik wist niet dat jij deze SC had geclaimd.
Gaan ze wel redden en al redden ze het niet, redden ze het nog.quote:
Parma vandaag met 1-2 gewonnen uit bij Middemotor Frosinone.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:29 schreef sezten het volgende:
[..]
Hoeveelste staat Parma?
Hun vond ik altijd prachtig in de Serie A, maar mijn interesses voor Italië zijn tot op de bodem gezonken de laatste jaren (m.d. omkopingen en het voetbal is nou niet echt om van te smullen).
Ga hem halen dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:25 schreef Adothehague het volgende:
jaap jaap kom terug.
Geen ideequote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:12 schreef Adothehague het volgende:
[..]
tong, bedoel jij die middenvelder van arsenal?
[..]
[..]
Nee dat is Aaronquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:12 schreef Adothehague het volgende:
[..]
richting mooie mannenquote:
Teveel Lost gekeken zekerquote:
Dat vonden wij ook, maar nu komt alles bij elkaarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:53 schreef Grulez het volgende:
Teveel Lost gekeken zeker
Per seizoen wordt het kutter zeg. Een dikke maand geleden begonnen en net seizoen 4 afgekeken...
okquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat vonden wij ook, maar nu komt alles bij elkaarLet maar op, je mot ff door een paar rottige afleveringen heen.
Sawyer
olie sjeik, jij nog een polonaise gelopen in Limburg?quote:
maar wel blijven kijkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Teveel Lost gekeken zeker
Per seizoen wordt het kutter zeg. Een dikke maand geleden begonnen en net seizoen 4 afgekeken...
Je nieuwe werk word toch veel beterquote:Op woensdag 18 februari 2009 02:12 schreef Da_Sandman het volgende:
.
Naar alle waarschijnlijkheid laatste avond gedraaid bij mn huidige werk. Na vier jaar is dat best een raar idee... 24 USA kijken en dan genieten van de laatste normale nachtrust voor Florence.
Knap hoor!quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:13 schreef rubbereend het volgende:
oi
vanavond de halve finale van de beker bereikt
nee bij ons in de regio met ons teamquote:Op woensdag 18 februari 2009 02:15 schreef sezten het volgende:
[..]
Je nieuwe werk word toch veel beter![]()
[..]
Knap hoor!![]()
Is dat halve finale van heel Nederland in jou leeftijdsklasse?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
olie sjeik, jij nog een polonaise gelopen in Limburg?
Klinkt meer als macaroni economiequote:Op woensdag 18 februari 2009 11:57 schreef borisz het volgende:
Zo bijna opdracht macoreconomie af.
Voor de geintresseerden sommetjes doen met het IS-LM model.
Ik weet nietquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee geen polonaise gelopen, wel bier gedronken
Daarom stuurde ik jou ook het sms-je... ik dacht waar ben ik nu toch belandquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
ik moest wel lachen om je smsje, maar ik kan me voorstellen dat het een beetje vreemd uitziet.
Daarom kom ik nooit onder de rivieren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daarom stuurde ik jou ook het sms-je... ik dacht waar ben ik nu toch beland
quote:
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oe, het debat over Wilders en niet toegelaten worden in de UK.
Alsof jij dat kan volgen.quote:
onder de rivierenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daarom stuurde ik jou ook het sms-je... ik dacht waar ben ik nu toch beland
Dat lijkt me heel erg sterk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:09 schreef sezten het volgende:
Dankje BS![]()
Cat, ik ben waarschijnlijk nog slimmer dan JPB
Hoi Ado. Ik zie dat je interpunctie erop vooruit is gegaan. Ga zo door!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:11 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel erg sterk.
Jij en slim in 1 zin is sowieso al belachelijk.
Belachelijk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:11 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat lijkt me een behoorlijk dubieuze bewering...quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:09 schreef sezten het volgende:
Dankje BS![]()
Cat, ik ben waarschijnlijk nog slimmer dan JPB
Ik vind je een pot.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:11 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ze waren je in UVT ook alweer beu?quote:
Waar slaat deze reactie op?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze waren je in UVT ook alweer beu?
quote:
Welkom bij de kroeg 'de plenaire zaal'quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:05 schreef sezten het volgende:
Bij dat debat gaan ze discusseren over of het nou een appel en een ei is of een appel nogiets ofzo
Femke Halsemaquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:05 schreef sezten het volgende:
Bij dat debat gaan ze discusseren over of het nou een appel en een ei is of een appel nogiets ofzo
Heeft ze je over het hoofd gezien toen je naar haar zwaaide?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die is zo niet aardig in het echt
Nee dat moest er ook nog eens bijkomenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Heeft ze je over het hoofd gezien toen je naar haar zwaaide?
Vertel, vertel, verteeeel, wat heeft ze je misdaam?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee dat moest er ook nog eens bijkomen
vertel me over je traumatische ontmoetingquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die is zo niet aardig in het echt
Waarom ontmoet jij politici? Ben je stiekem net zo links als SCH?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:27 schreef sjimz het volgende:
Gewoon de paar keren dat ik haar ontmoet had was ze altijd zo chagrijnig.
Beetje op een snauwerige manier praten en gewoon geen leuk voorkomen.
Op TV leek ze me altijd zo aardig.
Ik ben rechtshandig hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom ontmoet jij politici? Ben je stiekem net zo links als SCH?
Borsten, bahquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:29 schreef rubbereend het volgende:
je zat zeker alleen naar haar borsten te kijken
wat stem jij eigenlijk Breach?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:31 schreef Breach het volgende:
Ik zou haar kaken ontwrichten. Ik word altijd doodmoe van dat gepraat. Als je niet beter weet, denk je dat Ed van Tijn een betoog voert.
Nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat stem jij eigenlijk Breach?
Nu je ADO op weg hebt geholpen, kan je wellicht rubbereend ook een cursus geven!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoi Ado. Ik zie dat je interpunctie erop vooruit is gegaan. Ga zo door!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nu je ADO op weg hebt geholpen, kan je wellicht rubbereend ook een cursus geven!
.
Lekker gewerkt?quote:
Het zweet staat nog op m'n rugquote:
Rosbief uitsmijterquote:
Wat ben je toch een koekepanquote:
Net op tijdquote:
Net te laat.quote:
ZDF Zenit - Stuttgartquote:
Zo lang ik er genoeg van deze heb mogen ze van mij best saai zijn:quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:40 schreef tong80 het volgende:
Wat hadden we vroeger toch mooie bankbiljetten.
Wat een verschil met die sombere biljetten van tegenwoordig.
ZDF is de enige zender die ik niet ingeprogrammeerd krijgquote:
Het is nu toch al over een minuut afgelopen en nogsteeds 2-1.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
ZDF is de enige zender die ik niet ingeprogrammeerd krijg
in Bommel proberen ze gewoon de Duitsers nog buiten de stadsmuren te houdenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
ZDF is de enige zender die ik niet ingeprogrammeerd krijg
Wat zei je?quote:
Het is mooi als 1 van de 3 ploegen door komt. Meer mag je echt niet verwachten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:45 schreef sezten het volgende:
Rampendag in de Uefa Cup![]()
Morgen vast niet beter..
Ajax en Twente zijn mijn ziens toch wel in staat om met een goed resultaat terug naar Nederland te komen, als ze helemaal op en top zouden zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is mooi als 1 van de 3 ploegen door komt. Meer mag je echt niet verwachten.
Precies wat je zegt, er kunnen alleen resultaten worden behaald als ze in topvorm zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:15 schreef sezten het volgende:
[..]
Ajax en Twente zijn mijn ziens toch wel in staat om met een goed resultaat terug naar Nederland te komen, als ze helemaal op en top zouden zijn.
Alleen bij Ajax is de vorm er nog niet echt (Na Feyenoord wel een stuk beter denk ik, maar nog steeds wankel) en Twente draait al een aantal wedstrijden slecht met als eyecatcher de nipte 2-1 laatst tegen 10 man.
dat zou al heel wat zijn maar ik ben bang dat het voor de Nederlandse ploegen klaar isquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is mooi als 1 van de 3 ploegen door komt. Meer mag je echt niet verwachten.
Wij zijn Ajaxquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zou al heel wat zijn maar ik ben bang dat het voor de Nederlandse ploegen klaar is
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax
In Italië schijten ze in hun broek
Nee hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]Sorry tong, maar dat is écht verleden tijd.
Ik las het op de manier dat Ajax in Italië in hun broek schijtquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax
In Italië schijten ze in hun broek
prima en uitstekend. En hoe maakt u het? Mis je SCH al?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:37 schreef Adothehague het volgende:
eendje alles goed, en met fluffy?
Als we zo blijven denken wordt het nooit meer wat.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:55 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik las het op de manier dat Ajax in Italië in hun broek schijten dat is meer werkelijkheid denk ik.
Oh ado, je inbox zit völ
maar ze poepen in Italië echt niet in hun broek van Europacups van meer dan 10 of 30 jaar geledenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor
Ajax hoort nog steeds bij de grootste clubs ooit.
7quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:55 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik las het op de manier dat Ajax in Italië in hun broek schijten dat is meer werkelijkheid denk ik.
Oh ado, je inbox zit völ
Deden ze in 95 ook niet en in 92 al helemaal niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar ze poepen in Italië echt niet in hun broek van Europacups van meer dan 10 of 30 jaar geleden
Net spandoeken gemaakt.quote:
Oké........... misschien is dit dan de misplaatste arrogantie waar altijd over gesproken wordtquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deden ze in 95 ook niet en in 92 al helemaal niet.
Nogmaals wij zijn Ajax en in het buitenland zijn ze altijd bang dat er weer een Cruijff van Basten of Bergkamp opsaat
Nee terechte arrogantie.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Oké........... misschien is dit dan de misplaatste arrogantie waar altijd over gesproken wordt
Die is gisteren op vakantie gegaan naar Chili Concarne.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:09 schreef Adothehague het volgende:
tong, waar is sch en belangrijker wanneer komt hij weer in hools posten?
ik heb de nieuwe al klaar staanquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is gisteren op vakantie gegaan naar Chili Concarne.
Open jij zo de nieuwe Hools ?
als jullie dit jaar de finale halen kom ik je een doos Bossche bollen en pakkie sjek brengenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee terechte arrogantie.
Jaren 60 70 80 90 een EC finale gespeeld.
Wordt tijd voor de jaren 2000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |