Klinkt meer als macaroni economiequote:Op woensdag 18 februari 2009 11:57 schreef borisz het volgende:
Zo bijna opdracht macoreconomie af.
Voor de geintresseerden sommetjes doen met het IS-LM model.
Ik weet nietquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee geen polonaise gelopen, wel bier gedronken
Daarom stuurde ik jou ook het sms-je... ik dacht waar ben ik nu toch belandquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
ik moest wel lachen om je smsje, maar ik kan me voorstellen dat het een beetje vreemd uitziet.
Daarom kom ik nooit onder de rivieren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daarom stuurde ik jou ook het sms-je... ik dacht waar ben ik nu toch beland
quote:
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oe, het debat over Wilders en niet toegelaten worden in de UK.
Alsof jij dat kan volgen.quote:
onder de rivierenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daarom stuurde ik jou ook het sms-je... ik dacht waar ben ik nu toch beland
Dat lijkt me heel erg sterk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:09 schreef sezten het volgende:
Dankje BS![]()
Cat, ik ben waarschijnlijk nog slimmer dan JPB
Hoi Ado. Ik zie dat je interpunctie erop vooruit is gegaan. Ga zo door!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:11 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel erg sterk.
Jij en slim in 1 zin is sowieso al belachelijk.
Belachelijk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:11 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat lijkt me een behoorlijk dubieuze bewering...quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:09 schreef sezten het volgende:
Dankje BS![]()
Cat, ik ben waarschijnlijk nog slimmer dan JPB
Ik vind je een pot.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:11 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ze waren je in UVT ook alweer beu?quote:
Waar slaat deze reactie op?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze waren je in UVT ook alweer beu?
quote:
Welkom bij de kroeg 'de plenaire zaal'quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:05 schreef sezten het volgende:
Bij dat debat gaan ze discusseren over of het nou een appel en een ei is of een appel nogiets ofzo
Femke Halsemaquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:05 schreef sezten het volgende:
Bij dat debat gaan ze discusseren over of het nou een appel en een ei is of een appel nogiets ofzo
Heeft ze je over het hoofd gezien toen je naar haar zwaaide?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die is zo niet aardig in het echt
Nee dat moest er ook nog eens bijkomenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Heeft ze je over het hoofd gezien toen je naar haar zwaaide?
Vertel, vertel, verteeeel, wat heeft ze je misdaam?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee dat moest er ook nog eens bijkomen
vertel me over je traumatische ontmoetingquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die is zo niet aardig in het echt
Waarom ontmoet jij politici? Ben je stiekem net zo links als SCH?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:27 schreef sjimz het volgende:
Gewoon de paar keren dat ik haar ontmoet had was ze altijd zo chagrijnig.
Beetje op een snauwerige manier praten en gewoon geen leuk voorkomen.
Op TV leek ze me altijd zo aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |