olie sjeik, jij nog een polonaise gelopen in Limburg?quote:
maar wel blijven kijkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Teveel Lost gekeken zeker
Per seizoen wordt het kutter zeg. Een dikke maand geleden begonnen en net seizoen 4 afgekeken...
Je nieuwe werk word toch veel beterquote:Op woensdag 18 februari 2009 02:12 schreef Da_Sandman het volgende:
.
Naar alle waarschijnlijkheid laatste avond gedraaid bij mn huidige werk. Na vier jaar is dat best een raar idee... 24 USA kijken en dan genieten van de laatste normale nachtrust voor Florence.
Knap hoor!quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:13 schreef rubbereend het volgende:
oi
vanavond de halve finale van de beker bereikt
nee bij ons in de regio met ons teamquote:Op woensdag 18 februari 2009 02:15 schreef sezten het volgende:
[..]
Je nieuwe werk word toch veel beter![]()
[..]
Knap hoor!![]()
Is dat halve finale van heel Nederland in jou leeftijdsklasse?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
olie sjeik, jij nog een polonaise gelopen in Limburg?
Klinkt meer als macaroni economiequote:Op woensdag 18 februari 2009 11:57 schreef borisz het volgende:
Zo bijna opdracht macoreconomie af.
Voor de geintresseerden sommetjes doen met het IS-LM model.
Ik weet nietquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee geen polonaise gelopen, wel bier gedronken
Daarom stuurde ik jou ook het sms-je... ik dacht waar ben ik nu toch belandquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
ik moest wel lachen om je smsje, maar ik kan me voorstellen dat het een beetje vreemd uitziet.
Daarom kom ik nooit onder de rivieren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daarom stuurde ik jou ook het sms-je... ik dacht waar ben ik nu toch beland
quote:
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oe, het debat over Wilders en niet toegelaten worden in de UK.
Alsof jij dat kan volgen.quote:
onder de rivierenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daarom stuurde ik jou ook het sms-je... ik dacht waar ben ik nu toch beland
Dat lijkt me heel erg sterk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:09 schreef sezten het volgende:
Dankje BS![]()
Cat, ik ben waarschijnlijk nog slimmer dan JPB
Hoi Ado. Ik zie dat je interpunctie erop vooruit is gegaan. Ga zo door!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:11 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel erg sterk.
Jij en slim in 1 zin is sowieso al belachelijk.
Belachelijk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:11 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat lijkt me een behoorlijk dubieuze bewering...quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:09 schreef sezten het volgende:
Dankje BS![]()
Cat, ik ben waarschijnlijk nog slimmer dan JPB
Ik vind je een pot.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:11 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ze waren je in UVT ook alweer beu?quote:
Waar slaat deze reactie op?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze waren je in UVT ook alweer beu?
quote:
Welkom bij de kroeg 'de plenaire zaal'quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:05 schreef sezten het volgende:
Bij dat debat gaan ze discusseren over of het nou een appel en een ei is of een appel nogiets ofzo
Femke Halsemaquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:05 schreef sezten het volgende:
Bij dat debat gaan ze discusseren over of het nou een appel en een ei is of een appel nogiets ofzo
Heeft ze je over het hoofd gezien toen je naar haar zwaaide?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die is zo niet aardig in het echt
Nee dat moest er ook nog eens bijkomenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Heeft ze je over het hoofd gezien toen je naar haar zwaaide?
Vertel, vertel, verteeeel, wat heeft ze je misdaam?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee dat moest er ook nog eens bijkomen
vertel me over je traumatische ontmoetingquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die is zo niet aardig in het echt
Waarom ontmoet jij politici? Ben je stiekem net zo links als SCH?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:27 schreef sjimz het volgende:
Gewoon de paar keren dat ik haar ontmoet had was ze altijd zo chagrijnig.
Beetje op een snauwerige manier praten en gewoon geen leuk voorkomen.
Op TV leek ze me altijd zo aardig.
Ik ben rechtshandig hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom ontmoet jij politici? Ben je stiekem net zo links als SCH?
Borsten, bahquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:29 schreef rubbereend het volgende:
je zat zeker alleen naar haar borsten te kijken
wat stem jij eigenlijk Breach?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:31 schreef Breach het volgende:
Ik zou haar kaken ontwrichten. Ik word altijd doodmoe van dat gepraat. Als je niet beter weet, denk je dat Ed van Tijn een betoog voert.
Nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat stem jij eigenlijk Breach?
Nu je ADO op weg hebt geholpen, kan je wellicht rubbereend ook een cursus geven!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoi Ado. Ik zie dat je interpunctie erop vooruit is gegaan. Ga zo door!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nu je ADO op weg hebt geholpen, kan je wellicht rubbereend ook een cursus geven!
.
Lekker gewerkt?quote:
Het zweet staat nog op m'n rugquote:
Rosbief uitsmijterquote:
Wat ben je toch een koekepanquote:
Net op tijdquote:
Net te laat.quote:
ZDF Zenit - Stuttgartquote:
Zo lang ik er genoeg van deze heb mogen ze van mij best saai zijn:quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:40 schreef tong80 het volgende:
Wat hadden we vroeger toch mooie bankbiljetten.
Wat een verschil met die sombere biljetten van tegenwoordig.
ZDF is de enige zender die ik niet ingeprogrammeerd krijgquote:
Het is nu toch al over een minuut afgelopen en nogsteeds 2-1.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
ZDF is de enige zender die ik niet ingeprogrammeerd krijg
in Bommel proberen ze gewoon de Duitsers nog buiten de stadsmuren te houdenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
ZDF is de enige zender die ik niet ingeprogrammeerd krijg
Wat zei je?quote:
Het is mooi als 1 van de 3 ploegen door komt. Meer mag je echt niet verwachten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:45 schreef sezten het volgende:
Rampendag in de Uefa Cup![]()
Morgen vast niet beter..
Ajax en Twente zijn mijn ziens toch wel in staat om met een goed resultaat terug naar Nederland te komen, als ze helemaal op en top zouden zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is mooi als 1 van de 3 ploegen door komt. Meer mag je echt niet verwachten.
Precies wat je zegt, er kunnen alleen resultaten worden behaald als ze in topvorm zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:15 schreef sezten het volgende:
[..]
Ajax en Twente zijn mijn ziens toch wel in staat om met een goed resultaat terug naar Nederland te komen, als ze helemaal op en top zouden zijn.
Alleen bij Ajax is de vorm er nog niet echt (Na Feyenoord wel een stuk beter denk ik, maar nog steeds wankel) en Twente draait al een aantal wedstrijden slecht met als eyecatcher de nipte 2-1 laatst tegen 10 man.
dat zou al heel wat zijn maar ik ben bang dat het voor de Nederlandse ploegen klaar isquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is mooi als 1 van de 3 ploegen door komt. Meer mag je echt niet verwachten.
Wij zijn Ajaxquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zou al heel wat zijn maar ik ben bang dat het voor de Nederlandse ploegen klaar is
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax
In Italië schijten ze in hun broek
Nee hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]Sorry tong, maar dat is écht verleden tijd.
Ik las het op de manier dat Ajax in Italië in hun broek schijtquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax
In Italië schijten ze in hun broek
prima en uitstekend. En hoe maakt u het? Mis je SCH al?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:37 schreef Adothehague het volgende:
eendje alles goed, en met fluffy?
Als we zo blijven denken wordt het nooit meer wat.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:55 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik las het op de manier dat Ajax in Italië in hun broek schijten dat is meer werkelijkheid denk ik.
Oh ado, je inbox zit völ
maar ze poepen in Italië echt niet in hun broek van Europacups van meer dan 10 of 30 jaar geledenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor
Ajax hoort nog steeds bij de grootste clubs ooit.
7quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:55 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik las het op de manier dat Ajax in Italië in hun broek schijten dat is meer werkelijkheid denk ik.
Oh ado, je inbox zit völ
Deden ze in 95 ook niet en in 92 al helemaal niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar ze poepen in Italië echt niet in hun broek van Europacups van meer dan 10 of 30 jaar geleden
Net spandoeken gemaakt.quote:
Oké........... misschien is dit dan de misplaatste arrogantie waar altijd over gesproken wordtquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deden ze in 95 ook niet en in 92 al helemaal niet.
Nogmaals wij zijn Ajax en in het buitenland zijn ze altijd bang dat er weer een Cruijff van Basten of Bergkamp opsaat
Nee terechte arrogantie.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Oké........... misschien is dit dan de misplaatste arrogantie waar altijd over gesproken wordt
Die is gisteren op vakantie gegaan naar Chili Concarne.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:09 schreef Adothehague het volgende:
tong, waar is sch en belangrijker wanneer komt hij weer in hools posten?
ik heb de nieuwe al klaar staanquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is gisteren op vakantie gegaan naar Chili Concarne.
Open jij zo de nieuwe Hools ?
als jullie dit jaar de finale halen kom ik je een doos Bossche bollen en pakkie sjek brengenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee terechte arrogantie.
Jaren 60 70 80 90 een EC finale gespeeld.
Wordt tijd voor de jaren 2000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |