Ik ben rechtshandig hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom ontmoet jij politici? Ben je stiekem net zo links als SCH?
Borsten, bahquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:29 schreef rubbereend het volgende:
je zat zeker alleen naar haar borsten te kijken
wat stem jij eigenlijk Breach?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:31 schreef Breach het volgende:
Ik zou haar kaken ontwrichten. Ik word altijd doodmoe van dat gepraat. Als je niet beter weet, denk je dat Ed van Tijn een betoog voert.
Nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat stem jij eigenlijk Breach?
Nu je ADO op weg hebt geholpen, kan je wellicht rubbereend ook een cursus geven!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoi Ado. Ik zie dat je interpunctie erop vooruit is gegaan. Ga zo door!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nu je ADO op weg hebt geholpen, kan je wellicht rubbereend ook een cursus geven!
.
Lekker gewerkt?quote:
Het zweet staat nog op m'n rugquote:
Rosbief uitsmijterquote:
Wat ben je toch een koekepanquote:
Net op tijdquote:
Net te laat.quote:
ZDF Zenit - Stuttgartquote:
Zo lang ik er genoeg van deze heb mogen ze van mij best saai zijn:quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:40 schreef tong80 het volgende:
Wat hadden we vroeger toch mooie bankbiljetten.
Wat een verschil met die sombere biljetten van tegenwoordig.
ZDF is de enige zender die ik niet ingeprogrammeerd krijgquote:
Het is nu toch al over een minuut afgelopen en nogsteeds 2-1.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
ZDF is de enige zender die ik niet ingeprogrammeerd krijg
in Bommel proberen ze gewoon de Duitsers nog buiten de stadsmuren te houdenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
ZDF is de enige zender die ik niet ingeprogrammeerd krijg
Wat zei je?quote:
Het is mooi als 1 van de 3 ploegen door komt. Meer mag je echt niet verwachten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:45 schreef sezten het volgende:
Rampendag in de Uefa Cup![]()
Morgen vast niet beter..
Ajax en Twente zijn mijn ziens toch wel in staat om met een goed resultaat terug naar Nederland te komen, als ze helemaal op en top zouden zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is mooi als 1 van de 3 ploegen door komt. Meer mag je echt niet verwachten.
Precies wat je zegt, er kunnen alleen resultaten worden behaald als ze in topvorm zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:15 schreef sezten het volgende:
[..]
Ajax en Twente zijn mijn ziens toch wel in staat om met een goed resultaat terug naar Nederland te komen, als ze helemaal op en top zouden zijn.
Alleen bij Ajax is de vorm er nog niet echt (Na Feyenoord wel een stuk beter denk ik, maar nog steeds wankel) en Twente draait al een aantal wedstrijden slecht met als eyecatcher de nipte 2-1 laatst tegen 10 man.
dat zou al heel wat zijn maar ik ben bang dat het voor de Nederlandse ploegen klaar isquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is mooi als 1 van de 3 ploegen door komt. Meer mag je echt niet verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |