Oh, sorry, ik wist niet dat jij deze SC had geclaimd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:23 schreef sezten het volgende:
[..]
Oké![]()
[..]
Ga jij is terug naar je eigen SC![]()
En ja, ik breng gewoon verslag uit van mijn ervaringen.
Wat zal SCH trots op hem zijn hequote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik wist niet dat jij deze SC had geclaimd.
Gaan ze wel redden en al redden ze het niet, redden ze het nog.quote:
Parma vandaag met 1-2 gewonnen uit bij Middemotor Frosinone.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:29 schreef sezten het volgende:
[..]
Hoeveelste staat Parma?
Hun vond ik altijd prachtig in de Serie A, maar mijn interesses voor Italië zijn tot op de bodem gezonken de laatste jaren (m.d. omkopingen en het voetbal is nou niet echt om van te smullen).
Ga hem halen dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:25 schreef Adothehague het volgende:
jaap jaap kom terug.
Geen ideequote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:12 schreef Adothehague het volgende:
[..]
tong, bedoel jij die middenvelder van arsenal?
[..]
[..]
Nee dat is Aaronquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:12 schreef Adothehague het volgende:
[..]
richting mooie mannenquote:
Teveel Lost gekeken zekerquote:
Dat vonden wij ook, maar nu komt alles bij elkaarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:53 schreef Grulez het volgende:
Teveel Lost gekeken zeker
Per seizoen wordt het kutter zeg. Een dikke maand geleden begonnen en net seizoen 4 afgekeken...
okquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat vonden wij ook, maar nu komt alles bij elkaarLet maar op, je mot ff door een paar rottige afleveringen heen.
Sawyer
olie sjeik, jij nog een polonaise gelopen in Limburg?quote:
maar wel blijven kijkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Teveel Lost gekeken zeker
Per seizoen wordt het kutter zeg. Een dikke maand geleden begonnen en net seizoen 4 afgekeken...
Je nieuwe werk word toch veel beterquote:Op woensdag 18 februari 2009 02:12 schreef Da_Sandman het volgende:
.
Naar alle waarschijnlijkheid laatste avond gedraaid bij mn huidige werk. Na vier jaar is dat best een raar idee... 24 USA kijken en dan genieten van de laatste normale nachtrust voor Florence.
Knap hoor!quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:13 schreef rubbereend het volgende:
oi
vanavond de halve finale van de beker bereikt
nee bij ons in de regio met ons teamquote:Op woensdag 18 februari 2009 02:15 schreef sezten het volgende:
[..]
Je nieuwe werk word toch veel beter![]()
[..]
Knap hoor!![]()
Is dat halve finale van heel Nederland in jou leeftijdsklasse?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
olie sjeik, jij nog een polonaise gelopen in Limburg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |