Ik niet. Marc Marie wel.quote:
Waarvoor dan? Heeft ie zijn zwemdiploma?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat sjimz wel taart komt trakteren hier 9
We pesten hem gewoon weer binnenkort weg als jij terug bent van je vakantie.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:21 schreef SCH het volgende:
Hij komt terug als mod, nou hoera![]()
Wat een labiel gedrag.
Veel hotels gescoord ?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:36 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga ff een weekend weg en zie dat Sjimz weer terug is
Jouw hele repertoire bestaat toch uit het ontgroenen van mods?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:25 schreef tong80 het volgende:
Leuk zo'n solo ontgroening.
Ik heb mijn best gedaan
Ik bezoek ze altijd in het GGZquote:Op maandag 16 februari 2009 19:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jouw hele repertoire bestaat toch uit het ontgroenen van mods?
Man ik keek Holland sportquote:Op maandag 16 februari 2009 21:32 schreef borisz het volgende:
Wat is vermogensrecht toch een vervelend vak
Ik ookquote:
Ligt buiten mijn vermogen maar is je goed recht.,quote:Op maandag 16 februari 2009 21:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik deed er nog wat opdrachtjes naast van vermogensrecht
.
dank jequote:
Ik heb het allemaal gemist. Bij Koss keek ik altijd alleen maar naar die indrukwekkende bolling in zijn schaatspak daar ergens tussen zijn benenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dank jeik vind dat één van de meest indrukwekkende sportmomenten uit de geschiedenis. De 10 kilometer waar vrijdag een stuk over komt was helemaal indrukwekkend
Dat ga ik ook nog eens een keer doenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef golfer het volgende:
Als je je eigen top 10 van meest indrukwekkende (studio)sportmomenten wilt samenstellen kan dat via http://studiosport50jaar.nos.nl/top10.
Best wel grappig om daar even te grasduinen in de divesre mooie momenten.
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef golfer het volgende:
Als je je eigen top 10 van meest indrukwekkende (studio)sportmomenten wilt samenstellen kan dat via http://studiosport50jaar.nos.nl/top10/index/
Best wel grappig om daar even te grasduinen in de diverse mooie momenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |