Zal wel iets met trekken zijn als je niet geneukt hebt.quote:
klikkerdeklikquote:
een kleine pedo uit het oosten des landschquote:Op maandag 16 februari 2009 11:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie is pfap?
Dan krijg je toch meer bewondering voor zo'n Raymond van Barneveld.quote:
Nou mss is het puur compensatiegedrag van Barney.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan krijg je toch meer bewondering voor zo'n Raymond van Barneveld.
Misschien moet SCH zijn dartcarrière dan ook maar weer oppakken...quote:Op maandag 16 februari 2009 11:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nou mss is het puur compensatiegedrag van Barney.
Ik ben de triples kwijtquote:Op maandag 16 februari 2009 11:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Misschien moet SCH zijn dartcarrière dan ook maar weer oppakken...
Wat is er BS-jequote:Op maandag 16 februari 2009 12:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Seriously. Stop the visuals.
Dat lijkt me uitgesloten.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:59 schreef sezten het volgende:
Hij zit ermee in zijn maag dat hij mijn post heeft verwijderd uit een niet nader te noemen topic
Hoerenloperquote:Op maandag 16 februari 2009 14:14 schreef golfer het volgende:
Goedemiddag. De TT spreekt mij niet zo aan.
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:49 schreef Da_Sandman het volgende:
, topdag gehad gisteren
.
Alleen is van 08.20 tot 02.00 zuipen niet goed voor je.
en in het stadion dus zitten ontnuchteren aangezien er neem ik aan geen bier wasquote:Op maandag 16 februari 2009 14:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Nah, carnaval is hier niet zo boeiend gelukkig. Maar de auto reed gisteren om 08.15 weg naar Amsterdam, dan vind ik 08.20 toch wel een mooie tijd om een eerste biertje open te trekken...
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Nah, carnaval is hier niet zo boeiend gelukkig. Maar de auto reed gisteren om 08.15 weg naar Amsterdam, dan vind ik 08.20 toch wel een mooie tijd om een eerste biertje open te trekken...
Als je de avond ervoor gezopen hebt is het echt lekker!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:28 schreef SCH het volgende:
[..]Vind je dat echt lekker of is dat de groepscode?
Dat hoort zo, dat snap je toch wel???quote:Op maandag 16 februari 2009 15:28 schreef SCH het volgende:
[..]Vind je dat echt lekker of is dat de groepscode?
Is je koffer weer een kilo zwaarder.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:33 schreef SCH het volgende:
Vriendin in Chili wil graag dat ik Old Amsterdam meeneem, is het deze week in de aanbieding bij de Allbert Heijn. Dan moet God toch gewoon wel bestaanVan die geluksmomentjes
Geen poesjes?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:32 schreef SCH het volgende:
Ik ben sowieso niet zo dol op bier, wel op katers, er lopen hier 2 rond
Laatste keer dat ik in Utrecht bij de hoeren was, nam die hoer mij mee naar 1 of ander eng park.quote:
Taart word je dik van.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat sjimz wel taart komt trakteren hier 9
Stick it up ya assquote:Op maandag 16 februari 2009 17:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Taart word je dik van.
Worteltjes en peultjes trakteer ik
Toen kreeg je haar er gratis bij?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:02 schreef tong80 het volgende:
Laatst tikte ik op het raam van een hoer en vroeg 'Hoe duur ?'
'50 euro all in' zei ze.
'Nee dat dubbel glas.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |