Eens!quote:Op zondag 15 februari 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
Kijk dit nou, jullie zijn als een stel randdebielen topics aan het maken die nergens op slaan..
Moet dat nou tot vermaak dienen voor andere mensen?
Kom op zeg, doe eens een beetje moeite in plaats van simpel kinderachtig gedrag te vertonen.
Klacht: TS kan niet meer om jullie lachen
Eerste keer 48 uur en daarna gewoon minimaal een week.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:00 schreef Jordy-B het volgende:
Nee een overschot aan lemmings.
Gewoon 48h-bans uitdelen voor slechte lemmings. Kijken of dat het gelemming wat binnen de perken houdt.
Gebeurd ook!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:00 schreef Jordy-B het volgende:
Nee een overschot aan lemmings.
Gewoon 48h-bans uitdelen voor slechte lemmings. Kijken of dat het gelemming wat binnen de perken houdt.
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:55 schreef remlof het volgende:
Kappen, ban voor TS.
Rest die doorgaat volgt.
mwoah... 48 uur is lang zat. Die week krijgen ze dan vanzelf wel als ze een kloon van stal halen.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:01 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Eerste keer 48 uur en daarna gewoon minimaal een week.
Welk subforum nietquote:Op zondag 15 februari 2009 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit hele subforum is al een poosje ten dode opgeschreven
Nou poe hee! hè hè. Het werd ook wel tijd, hè.quote:
je hebt geen humor, kutemoquote:Op zondag 15 februari 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent boos omdat je nu pas inziet dat je al die tijd niet grappig was?
Oude mannen.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Welk subforum niet? Volgens jullie was alles vroegah beter dus tsja
ik zou het niet weten, ik was hier vroegah niet.
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo'n beetje alles buiten ONZ, KLB, PUB.quote:
definieer 'jullie'quote:Volgens jullie was alles vroegah beter dus tsja
Nou vertel eens... wat vind je VANDAAG van KLB?quote:ik zou het niet weten, ik was hier vroegah niet.
Al een aantal jaar inderdaadquote:Op zondag 15 februari 2009 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Jullie, ehm, mensen die hier al een aardige tijd zitten en graag klagen over het niveauquote:Op zondag 15 februari 2009 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles buiten ONZ, KLB, PUB.
[..]
definieer 'jullie'
[..]
Nou vertel eens... wat vind je VANDAAG van KLB?
Open dan zelf een topic, dan zullen we misschien anders praten.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
Kijk dit nou, jullie zijn als een stel randdebielen topics aan het maken die nergens op slaan..
Kom op zeg, doe eens een beetje moeite in plaats van simpel kinderachtig gedrag te vertonen.
De SC is al een tijdje het enige vermakelijke.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jullie, ehm, mensen die hier al een aardige tijd zitten en graag klagen over het niveau?
En vandaag vind ik KLB best gezellig, maar dat is voornamelijk door de SC, goede topics ben ik nog niet tegen gekomen.
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus je vond KLB niet gezellig, KLB vond je kut. Je vond de SC gezellig.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
En vandaag vind ik KLB best gezellig, maar dat is voornamelijk door de SC, goede topics ben ik nog niet tegen gekomen.
Ik heb genoeg geweldige topicsquote:Op zondag 15 februari 2009 22:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Open dan zelf een topic, dan zullen we misschien anders praten.
Waar?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geweldige topics
Misschien wel ja. Maar wat wil je nu eigenlijk zeggen met 'ten dode opgeschreven?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus je vond KLB niet gezellig, KLB vond je kut. Je vond de SC gezellig.
ergo... KLB is ten dode opgeschreven.
Ik vind FOK! veel mooier sinds jij er bent.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Welk subforum niet? Volgens jullie was alles vroegah beter dus tsja
ik zou het niet weten, ik was hier vroegah niet.
Dat het voor slecht een klein deel users leuk is om te posten in KLB.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Maar wat wil je nu eigenlijk zeggen met 'ten dode opgeschreven?
Dat er op een dag niemand meer zal komen? Dat het hele subforum de deur uit gaat?
Of alleen dat het niveau nooit meer omhoog zal gaan?
Are you serious?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind KLB toch wel het forum met de meeste humor. Van die verborgen grappen in klachten en subtiele humor.
* Juicyhil blijft het bantopic f5-enquote:Op zondag 15 februari 2009 22:10 schreef Adelante het volgende:
Ja, we zijn er. Eens kijken hoe of wat nu, ik heb wel zin in een rustige week
Aan de topics met slotjes te zien (of de screenshot in het FB topic) borduren we hier niet voort op grappen die anderen verzinnen inderdaadquote:Op zondag 15 februari 2009 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind KLB toch wel het forum met de meeste humor. Van die verborgen grappen in klachten en subtiele humor. Onz is maar voortborduren op hetzelfde of jatten van 4chan.
Dit forum is voor een heel beperkt groepje mensen 'leuk' het overgrote deel van de regelmatige bezoekers van FOK heeft het allang uit zijn Active Topic list gesloopt. Dit heeft tot gevolg dat het niveau alleen maar verder naar beneden zal gaan, het selecte groepje nog selecter zal worden en je je af moet gaan vragen wat het bestaansrecht is van een subforum als dit. Want naar verloop van tijd ontdekken sommige dat er ook andere fora zijn op fok en gaan ze daar hun 'grappige' opmerkingen spuien. En daar zit niemand op te wachten.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Maar wat wil je nu eigenlijk zeggen met 'ten dode opgeschreven?
Dat er op een dag niemand meer zal komen? Dat het hele subforum de deur uit gaat?
Of alleen dat het niveau nooit meer omhoog zal gaan?
Vind ik ook wel hoorquote:
Hoop je op 1?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
* Juicyhil blijft het bantopic f5-en
Ja ongeveer 10 minuten. In Onz lopen sommige dingen al jaren.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:13 schreef WurM het volgende:
[..]
Aan de topics met slotjes te zien (of de screenshot in het FB topic) borduren we hier niet voort op grappen die anderen verzinnen inderdaad
Jemig wat een meeloopkneuzen.
Ik heb dat gevoel bij OUD, maar werd weggehoond toen ik het in FC voorstelde.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit forum is voor een heel beperkt groepje mensen 'leuk' het overgrote deel van de regelmatige bezoekers van FOK heeft het allang uit zijn Active Topic list gesloopt. Dit heeft tot gevolg dat het niveau alleen maar verder naar beneden zal gaan, het selecte groepje nog selecter zal worden en je je af moet gaan vragen wat het bestaansrecht is van een subforum als dit. Want naar verloop van tijd ontdekken sommige dat er ook andere fora zijn op fok en gaan ze daar hun 'grappige' opmerkingen spuien. En daar zit niemand op te wachten.
preventief ruimen dus.
Ik hou me netjesquote:
Maar de users die de topics geopend hebben, hebben wel hun 1 minute of fame weer gehad. Vroeger werd daar een topic in ONZ over geopend en werden die "grappen" daar gemaakt.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:13 schreef WurM het volgende:
[..]
Aan de topics met slotjes te zien (of de screenshot in het FB topic) borduren we hier niet voort op grappen die anderen verzinnen inderdaad
Jemig wat een meeloopkneuzen.
In ONZ werd vroeger zo gedacht, ja. Maar dan werd er ook in die mate aandacht aan het topic besteed, dat het ook gewoon grappig was/werd. Nu heb je in ONZ vaak van die droeftoeters die inderdaad een "laten we grappig gaan doen"-mentaliteit hebben. Maar hey, dat heb je ook in KLB.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vind ik ook wel hoorin KLB is de humor een bijzaak en daarom subtieler, en vaak zelfs grappiger.
In onzin is het meer van 'Goh laten we nou eens met zn allen heel grappig gaan doen![]()
![]()
!!!1!!!'
Als die twintig meelopers ook daadwerkelijk grappig zijn maakt het mij niet uit hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 22:18 schreef IQM het volgende:
[..]
In ONZ werd vroeger zo gedacht, ja. Maar dan werd er ook in die mate aandacht aan het topic besteed, dat het ook gewoon grappig was/werd. Nu heb je in ONZ vaak van die droeftoeters die inderdaad een "laten we grappig gaan doen"-mentaliteit hebben. Maar hey, dat heb je ook in KLB.Eén iemand die sterke verhalen verzint, is leuk, maar als dan twintig meelopers het óók nog eens gaan doen.
Tsja, en dat is dus precies wat er net ook is gebeurd. Alleen vind jij het deze keer niet grappig.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als die twintig meelopers ook daadwerkelijk grappig zijn maakt het mij niet uit hoor!
De zondagavondhooligans zal ik zeggen.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:05 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic. Bekijk hier je banduur.
Dan vind de rest dat dus blijkbaar nietquote:Op zondag 15 februari 2009 22:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel bij OUD, maar werd weggehoond toen ik het in FC voorstelde.
Ja maar dat is met zoveel forums. Bijna ieder subfora heeft z'n eigen kliekje. Pub, Onz, Fotografie, xfactor, PTA, Oud en die haal ik ook standaard uit de AT.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit forum is voor een heel beperkt groepje mensen 'leuk' het overgrote deel van de regelmatige bezoekers van FOK heeft het allang uit zijn Active Topic list gesloopt.
Nou ik kom in elk subforum behalve de eerder genoemde 3 omdat het niveau daar van een zulk dieptriest niveau is en de users te dom om te schijten zonder zichzelf te bevuilen.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar dat is met zoveel forums. Bijna ieder subfora heeft z'n eigen kliekje. Pub, Onz, Fotografie, xfactor, PTA, Oud en die haal ik ook standaard uit de AT.
Laten we dan gewoon elk forum dicht doen en 1 groot general chat forum maken en verder niks.
Mee eensquote:Op zondag 15 februari 2009 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind KLB toch wel het forum met de meeste humor. Van die verborgen grappen in klachten en subtiele humor. Onz is maar voortborduren op hetzelfde of jatten van 4chan.
Vandaar dat het veruit het populairste forum is van FOK!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit forum is voor een heel beperkt groepje mensen 'leuk' het overgrote deel van de regelmatige bezoekers van FOK heeft het allang uit zijn Active Topic list gesloopt.
Ga dan weer weg.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ik kom in elk subforum behalve de eerder genoemde 3 omdat het niveau daar van een zulk dieptriest niveau is en de users te dom om te schijten zonder zichzelf te bevuilen.
Eensch !quote:Op zondag 15 februari 2009 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vandaar dat het veruit het populairste forum is van FOK!!!!!!
Dat ga ik ook, mijn oog viel op de titel en ik heb even uitgelegd waarom dat zo is.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ga dan weer weg.
Alhoewel je wel hier past met je geklaag
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
postcount != kwaliteit/populariteit
3 apen kunnen ook heel wat posts vullen.
[..]
Dat ga ik ook, mijn oog viel op de titel en ik heb even uitgelegd waarom dat zo is.
Nee want als je veruittttttttttttttttttttttttt bovenaan staat zegt dat inderdaad niks over de populiariteitquote:Op zondag 15 februari 2009 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:
postcount != kwaliteit/populariteit
3 apen kunnen ook heel wat posts vullen.
Je begint het te begrijpen.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee want als je veruittttttttttttttttttttttttt bovenaan staat zegt dat inderdaad niks over de populiariteit
En niet alleen posts maar ook topics.
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
...
Zoiets komt 1x per 3 maanden voor hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je begint het te begrijpen.
Vanavond zijn er weer een stuk of 30 van die populaire kwaliteitstopics getrashed.
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie toch slim* Breathtaking geeft een schouderklopje.
Ignorance is blissquote:Op zondag 15 februari 2009 23:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zoiets komt 1x per 3 maanden voor hoor.
ONZ, het afvoerputje van FOK!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:15 schreef Adelante het volgende:
Ik begin het zelfs grappig te vinden nu na twee maanden, natuurlijk zit er nog de nodige bagger tussen, maar dat wordt snel genoeg gesloten of verplaatst naar ONZ.
Zei ik het zo?quote:
Je nam het woord afvoerputje nog net niet in de mond.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:22 schreef Jajong het volgende:
Vroeger... En dan praat ik over 2006 en misschien 2007 2003 en 2004.. Was FOK! grappig. Shit man ONZ was toen nog grappig. Helaas zijn alle goeie posters of dood of banned of simpelweg inactief. Ik kan tegenwoordig niet eens normaal meer rellen. Shit man ik heb al meer dan een jaar geen ban meer gehad dat zegt al genoeg.
Jammer. Only pubers op FOK! tegenwoordig.
Dat is dus iets wat ik echt NIET mis he. Ik haat die twee oh-kijk-mij-apart-en-quasi-eloquent-zijn mannetjes. Stelletje latente fags, dat waren 't.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:28 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ik mis zulke bupatih en croupouque topics.
Dat is overdreven man.quote:
Humor in KLB!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je nam het woord afvoerputje nog net niet in de mond.
Het is last.fm, niet .am.quote:
Vrouwen zijn niet grappig.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Dat is ook humor. [ afbeelding ]
die foto van jou en je vriendinnen in je sig... fapfapfapquote:Op maandag 16 februari 2009 00:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zegt iemand die Joling & Gordon grappig vind.
Maar even serieus. .fm vervangen met .am... Ik snap de grap niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zegt iemand die Joling & Gordon grappig vind.
Maakt niet uit.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maar even serieus. .fm vervangen met .am... Ik snap de grap niet.
Dus omdat jij het niet snapt, moet het maar veranderen?quote:Op maandag 16 februari 2009 01:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maar even serieus. .fm vervangen met .am... Ik snap de grap niet.
Als er iedere twee weken zo'n topic geopend word door elke keer een andere usert zegt dat ook wel weer wat he?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:15 schreef Henk_v het volgende:
Moet elke KLB/ONZ user minimaal 1 keer in zijn of haar leven een topic als dit gemaakt hebben of zoiets? Net zoals moslims worden geacht minimaal 1 keer in hun leven op bedevaart naar Mekka te gaan?
Elke zoveel weken komt er weer een nieuwe user klagen over het gebrek aan humor/kwaliteit/name it in ONZ/KLB, waarna de oldbies standaard zeggen dat dat al tijden zo is en dat het vroeger oh zoveel beter was, de huilies komen huilen dat er niks meer aan te doen is en de diehard KLB/ONZ 'kwaliteitsusers' zeggen dat het echt nog wel heel grappig is allemaal
Kunnen we hier geen centraal Vroeger-was-alles-zoveel-beter huiltopic van maken? Met een lekker hoog krasgehalte en veel semi-grappige paints om het niveau lekker laag te houden?
Zomaar een idee...
am bestaat toch nog gewoon?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus omdat jij het niet snapt, moet het maar veranderen?Of je bent zo jajong dat je niet weet wat am precies is
![]()
Oja, overigens is KLB best wel kut op de SC en wekelijkse PC/Mac discussies, Wegmisbruikers topics, terugkerende hyves klachten en verkeer topics.
Ja want die 26 users op de 30.000 (?) users die KLB bezoeken zegt veel jaquote:Op maandag 16 februari 2009 13:19 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Als er iedere twee weken zo'n topic geopend word door elke keer een andere usert zegt dat ook wel weer wat he?
Ja, dat er te weinig mensen met humor zijn jaquote:Op maandag 16 februari 2009 13:19 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Als er iedere twee weken zo'n topic geopend word door elke keer een andere usert zegt dat ook wel weer wat he?
Ja. Maar Jajong weet dat blijkbaar niet, die is alleen opgegroeid met http radio ontvangst.quote:
Hopelijk maak je in dat boek wel gebruik van leestekens en hoofdletters.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:29 schreef RoBro het volgende:
ik ben op dit moment een boek aan het schrijven over de verpaupering van de klaagbaak van fok en het aantal stijgende topics van kutusers die schrijven dat anderen geen humor hebben terwijl ze zelf al blij mogen zijn dat iemand ooit heeft bepaald dat ze mogen ademen en dan ook nog zichzelf de bazenstatus van oldbie aannemen terwijl ze beter gewoon niets kunnen maar anyway ik vind het een zeer goed boek en ik zit nu al op ruim 4067 bladzijdes met kutusers maar ik zal zeggen wanneer ik bij de epiloog ben aangekomen omdat ik dan iedereen een woord van dank laat schrijven groetjes robin
Dat topic over dat kraakpand en die vaas was best grappig, maar dat was meer leedvermaak eigenlijkquote:Op maandag 16 februari 2009 13:38 schreef zovty het volgende:
TS moet een hap meel nemen.
Tevens: nee, jouw topics zijn garpig?!?!![]()
![]()
.
Kan ik me niets van herinneren.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat topic over dat kraakpand en die vaas was best grappig, maar dat was meer leedvermaak eigenlijk![]()
Je begrijpt de strekking niet. KLB is immers niet van oorsprong de juiste plek om die jolige topics te plaatsen. Echter, als je het wel doet, ga dan niet doen wat 20 mensen voor je hebben gedaan, dat getuigt van een gebrek aan humor.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:38 schreef zovty het volgende:
TS moet een hap meel nemen.
Tevens: nee, jouw topics zijn garpig?!?!![]()
![]()
.
Of dat allereerste topic van dr; Gluurders met uitgaanquote:Op maandag 16 februari 2009 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat topic over dat kraakpand en die vaas was best grappig, maar dat was meer leedvermaak eigenlijk![]()
Kleine meisjes worden groot.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Of dat allereerste topic van dr; Gluurders met uitgaan
Mijn lemming was beter. Gluurders op het herentoiletquote:
Dingen veranderen. Ook de juiste plek om jolige topics te plaatsen verandert.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Je begrijpt de strekking niet. KLB is immers niet van oorsprong de juiste plek om die jolige topics te plaatsen.
En dan plaats je ze hier, naast de normale topics. En de rest van mijn reactie (die je even lekker negeert) blijft staan.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:53 schreef zovty het volgende:
[..]
Dingen veranderen. Ook de juiste plek om jolige topics te plaatsen verandert.
Ach van Yggie moet je je sowieso niks aantrekken.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jouw topic was hilarisch!![]()
![]()
![]()
Telleurstellende FOK! [KLB]-ers
Nou, dan weet je wat je moet doenquote:Op maandag 16 februari 2009 17:19 schreef afcajos het volgende:
Dit topic is vast gemaakt omdat ik niet meer zo actief ben
Nee, rot op met die humor.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Van die verslaafde nerds die nu gaan zeuren dat 'vroeger' alles beter wasStel je niet aan en máák het dan weer grappig.
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:53 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, rot op met die humor.
Humor kan in Onzin. Klaagbaak is een forum voor azijnzeikerds!
Blijkbaar niet, nee. Dat komt omdat er hier teveel onzin-tuig rondhangt. Vroeger (als we het dan toch hebben over "vroeger was alles beter"), was KLB gewoon een serieus subforum waarin geklaagd werd.quote:
Ben je in het echte leven ook zo'n chagrijnige vent? Humor moet in elk subforum aanwezig zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, nee. Dat komt omdat er hier teveel onzin-tuig rondhangt. Vroeger (als we het dan toch hebben over "vroeger was alles beter"), was KLB gewoon een serieus subforum waarin geklaagd werd.
Tegenwoordig is het een soort van ONZ-slowchat subforum en wordt het overstelpt met kloons die weinig grappige topics openen die verzanden in slowchat. Onzin-users die uitsluitend in KLB posten, maar eigenlijk nog nooit echt iets te klagen gehad hebben, idiote hoeveelheden lemmings, dat hele bazen-gedoe... Flikker toch gewoon terug naar onzin, in plaats van te zitten zeiken dat ONZ niets meer aan is en dat de humor in KLB ontbreekt.
De humor hoort te ontbreken in KLB en kan mooi in ONZ. Probleem opgelost.
Nee, wanneer krijgen we weer eens een mooi topicje van jouquote:Op maandag 16 februari 2009 17:19 schreef afcajos het volgende:
Dit topic is vast gemaakt omdat ik niet meer zo actief ben
Ja, maar KLB is in principe een serieus subforum. Dus een topic als deze geeft in KLB gewoon geen pas. Humor mag in Onzin. Daar is dat subforum voor bedoeld. KLB is in eerste instantie om te klagen en niet zozeer een SC-uitbreiding van Onzin.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:08 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ben je in het echte leven ook zo'n chagrijnige vent? Humor moet in elk subforum aanwezig zijn.
Dat je lekker bent wil niet zeggen dat je nu opeens een eigen mening mag hebben hoor!quote:Op zondag 15 februari 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
Iedere zondag hetzelfde voorspelbare kansloze topic over stappen, chicks, kotsen, misgelopen neukbeurten?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, wanneer krijgen we weer eens een mooi topicje van jou?
Daar kan ik altijd wél om lachen!
Jaquote:Op maandag 16 februari 2009 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iedere zondag hetzelfde voorspelbare kansloze topic over stappen, chicks, kotsen, misgelopen neukbeurten?
Iedereen heeft recht op een mening jongemanquote:Op maandag 16 februari 2009 18:47 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dat je lekker bent wil niet zeggen dat je nu opeens een eigen mening mag hebben hoor!
Humor kun je niet in 1 subforum plaatsen. Daar is het te universeel voor.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar KLB is in principe een serieus subforum. Dus een topic als deze geeft in KLB gewoon geen pas. Humor mag in Onzin. Daar is dat subforum voor bedoeld. KLB is in eerste instantie om te klagen en niet zozeer een SC-uitbreiding van Onzin.
Ja, laten we alleen maar depressief gaan klagen.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar KLB is in principe een serieus subforum. Dus een topic als deze geeft in KLB gewoon geen pas. Humor mag in Onzin. Daar is dat subforum voor bedoeld. KLB is in eerste instantie om te klagen en niet zozeer een SC-uitbreiding van Onzin.
Dus de rest van de subfora kan opgeheven worden omdat daar geen leuke topics en topics met humor in mogen?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:12 schreef Dagonet het volgende:
Voor leuke topics en topics met humor hadden we ONZ toch?
Ik moet er voor zorgen dat Afcajos een neukbeurt mislooptquote:Op maandag 16 februari 2009 19:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan verdien jij het gewoon in het volgende topic het LIJDENDE voorwerp te zijn
Hadden interdaad.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:12 schreef Dagonet het volgende:
Voor leuke topics en topics met humor hadden we ONZ toch?
Want als het serieus is dan moet het opgeheven worden?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:16 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Dus de rest van de subfora kan opgeheven worden omdat daar geen leuke topics en topics met humor in mogen?
Nee, maar alle humor hoeft niet gecentreerd te worden in onzin.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Want als het serieus is dan moet het opgeheven worden?.
Wat is daar mis meequote:Op maandag 16 februari 2009 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iedere zondag hetzelfde voorspelbare kansloze topic over stappen, chicks, kotsen, misgelopen neukbeurten?
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 16 februari 2009 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moet er voor zorgen dat Afcajos een neukbeurt misloopt?
Jij hebt het over alle leuke topics moeten in ONZ.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Want als het serieus is dan moet het opgeheven worden?.
hè, godver. Lezen valt ook niet mee, tegenwoordig.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:09 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Humor kun je niet in 1 subforum plaatsen. Daar is het te universeel voor.
Nee, KLB is door jullie verpest . Dat is het idd al jaren, maar het ontgaat mij een beetje waarom jullie nou ineens gaan zitten janken dat KLB niet leuk meer is. Alsof het vier jaar geleden wèl lachen-gieren-brullen was.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, laten we alleen maar depressief gaan klagen.KLB past precies bij je, wat een zuurpruim
In ieder geval is het de laatste 4 jaar nooit anders geweest dan dat er humor in KLB zit... Okee, soms gaat het allemaal wel erg ver met veel onzin, maar daar lees je vanzelf wel overheen.
Sorry? Is FOK! toevallig het moppentapforum van Nederland? Waarom zouden de subfora opgeheven moeten worden als er geen topics met humor in mogen?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:16 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Dus de rest van de subfora kan opgeheven worden omdat daar geen leuke topics en topics met humor in mogen?
Humor is meer dan alleen flauwe poep-en-pies grappen die in ONZ (horen te) staan.
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
hè, godver. Lezen valt ook niet mee, tegenwoordig.
Humor is prima, maar achterlijke pogingen tot humor, zoals tigtig lemmingtopics of bazentopics of ander slap geouweteringhoer zijn dat niet. Ze zijn eigenlijk niet eens ONZ-waardig, maar om KLB dan maar de grote FOK!-kliko te maken, is wel wat zonde, hè.
En wat maakt het nou uit dat de humor weer in één subforum geplaatst wordt? Momenteel wordt de humor (of wat daar dan voor door moet gaan) over twee subfora verdeeld: ONZ en KLB... Nou, da's wel een enorme omschakeling als we het gewoon weer eens centraal in ONZ zouden doen.
Het is alleen een probleem dat jullie je humor zo heel "tegendraads" in KLB willen.
[..]
Nee, KLB is door jullie verpest . Dat is het idd al jaren, maar het ontgaat mij een beetje waarom jullie nou ineens gaan zitten janken dat KLB niet leuk meer is. Alsof het vier jaar geleden wèl lachen-gieren-brullen was.
Klaagbaak is een forum om te klagen. Dus laten we nou eens niet een poging ondernemen om terug te gaan naar het KLB van drie jaar geleden, maar gewoon weer lekker naar het KLB van zes/zeven jaar geleden.
[..]
Sorry? Is FOK! toevallig het moppentapforum van Nederland? Waarom zouden de subfora opgeheven moeten worden als er geen topics met humor in mogen?
Jullie? Wat heb ik nu weer gedaan.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:31 schreef Jordy-B het volgende:
Nee, KLB is door jullie verpest . Dat is het idd al jaren, maar het ontgaat mij een beetje waarom jullie nou ineens gaan zitten janken dat KLB niet leuk meer is. Alsof het vier jaar geleden wèl lachen-gieren-brullen was.
Je doet je best maar. Er zijn al meerdere pogingen geweest KLB te redden van de bagger tot op heden nog steeds een mislukte missie. Een mens op de maan zetten is een makkelijkere klus. Maar goed, zolang jij blijft janken doe je het forum eer aan, dat is in ieder geval al een start.quote:Klaagbaak is een forum om te klagen. Dus laten we nou eens niet een poging ondernemen om terug te gaan naar het KLB van drie jaar geleden, maar gewoon weer lekker naar het KLB van zes/zeven jaar geleden.
Jordy-B gaat vast een eigen politieke partij oprichten voor klaagbaar KLB zonder humor! Zal gezellig worden hierquote:
Je hebt t wel over je tweelingbroer jaquote:Op maandag 16 februari 2009 21:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jordy-B gaat vast een eigen politieke partij oprichten voor klaagbaar KLB zonder humor! Zal gezellig worden hier
Nou nou poe poe, het zelfde kneuzenclubje met ieder weekend weer 5 van dezelfde voorspelbare stap-topics. Het heeft niks meer met realiteit of klagen te maken, is het gewoon een lollig verhaal, met ergens een klachtje erin. Zoals Jordy al zei, eigenlijk gewoon ONZ, maar daar worden jullie keihard geweerd, dus dan maar KLB tot je eigen ONZ ombouwen met die bazen onzin en 17-jarige kneusjes met ieder weekend weer hetzelfde topic, alleen dan weer net beetje andere detailsquote:Op maandag 16 februari 2009 21:57 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben trots op KLB
Pas geleden weer met die kakkerhyve!
Ach, feit is wel dat tegenwoordig alle leuke hypes uit KLB komen.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nou poe poe, het zelfde kneuzenclubje met ieder weekend weer 5 van dezelfde voorspelbare stap-topics. Het heeft niks meer met realiteit of klagen te maken, is het gewoon een lollig verhaal, met ergens een klachtje erin. Zoals Jordy al zei, eigenlijk gewoon ONZ, maar daar worden jullie keihard geweerd, dus dan maar KLB tot je eigen ONZ ombouwen met die bazen onzin en 17-jarige kneusjes met ieder weekend weer hetzelfde topic, alleen dan weer net beetje andere details
who gives a fuckquote:Op maandag 16 februari 2009 22:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ach, feit is wel dat tegenwoordig alle leuke hypes uit KLB komen.
Ja, het is dat of iedere week klachten over hyves, kut verkopers, Windows/Mac gejank, Wegmisbruikers (het programma), Wegmisbruikers (in het eggie), inhalende vrachtwagens, telefoons die kapot gaan, ipods die kapot gaan, radio 538, Zangeres X, Zanger Y, Band zus, Emo zo, negers, Marokkanen, OV, negers en Marokkanen in het OV, pratende mensen in de bioscoop, negers en Marokkanen in de bioscoop.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nou poe poe, het zelfde kneuzenclubje met ieder weekend weer 5 van dezelfde voorspelbare stap-topics. Het heeft niks meer met realiteit of klagen te maken, is het gewoon een lollig verhaal, met ergens een klachtje erin. Zoals Jordy al zei, eigenlijk gewoon ONZ, maar daar worden jullie keihard geweerd, dus dan maar KLB tot je eigen ONZ ombouwen met die bazen onzin en 17-jarige kneusjes met ieder weekend weer hetzelfde topic, alleen dan weer net beetje andere details
En in KLB blijven.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ach, feit is wel dat tegenwoordig alle leuke hypes uit KLB komen.
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:05 schreef Godshand het volgende:
Lekker kankeren op KLB!
Ultiem KLB en Hollandscher kan het niet
Das ook waar ja, maar er zou een gulden middenweg ofzo moeten komen, vooral in het weekend is het hier soms net de josti-band met verlofquote:Op maandag 16 februari 2009 22:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, het is dat of iedere week klachten over hyves, kut verkopers, Windows/Mac gejank, Wegmisbruikers (het programma), Wegmisbruikers (in het eggie), inhalende vrachtwagens, telefoons die kapot gaan, ipods die kapot gaan, radio 538, Zangeres X, Zanger Y, Band zus, Emo zo, negers, Marokkanen, OV, negers en Marokkanen in het OV, pratende mensen in de bioscoop, negers en Marokkanen in de bioscoop.Volgens mij ben je dat ook snel zat en is het hier dadelijk ontzettend dood.. zeg maar zoals in ONZ.
Zaterdagen zijn vrij rustig, meeste rellen zijn op zondagavond.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das ook waar ja, maar er zou een gulden middenweg ofzo moeten komen, vooral in het weekend is het hier soms net de josti-band met verlof
Doe niet zo blij, je bent 3 hele jaren ouder dan ik ben. Daarnaast weet ik prima ze ermee bedoelt, ik snap alleen niet wat er grappig aan is.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. Maar Jajong weet dat blijkbaar niet, die is alleen opgegroeid met http radio ontvangst.
Hosseltopics over chatpointquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat een gejank om niets zeg.
Nou als diegenen die zich zo speciaal vinden, tyf dan op naar een eigen forum onder de naam Oud Klaagbak. Ga daar lekker maar chickies hosselen uit 1997.
Daarom kom ik ook nooit in het weekendquote:Op maandag 16 februari 2009 22:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das ook waar ja, maar er zou een gulden middenweg ofzo moeten komen, vooral in het weekend is het hier soms net de josti-band met verlof
Dat dusquote:Op maandag 16 februari 2009 23:00 schreef Fortitudo het volgende:
de enige mensen die hier triest zijn, zijn al die stakkertjes met hun ''hossel-topics'' terwijl ze irl butt-ugly zijn.
Het contrast met de werkelijkheid is juist de grap van die hossel topics.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:00 schreef Fortitudo het volgende:
jankerd
de enige mensen die hier triest zijn, zijn al die stakkertjes met hun ''hossel-topics'' terwijl ze irl butt-ugly zijn. En waar zitten deze mensen verder nog te posten? Juist ja, in de SC. Trek je conclusies zou ik zeggen.
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:52 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Sowieso, breathtaking for president
Whehe, thanks!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:52 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Sowieso, breathtaking for president
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:06 schreef postmortum het volgende:
heeft iemand nog die foto's van ts met haar 5 euro
Nee, dan heb je een eigen mening.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar als je Breathtaking niet adoreert heb je toch een kleine piemel op dit internetforum?
Ah, sluikreclame voor ONZ hier.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:34 schreef SuperwormJim het volgende:
KLB hoort helemaal niet humoristisch te zijn, maar juist chagrijnig en hoogstens cynisch.
Wat erg!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, wanneer krijgen we weer eens een mooi topicje van jou?
Daar kan ik altijd wél om lachen!
Nu zijn ze sneu en puberaal.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:34 schreef SuperwormJim het volgende:
KLB hoort helemaal niet humoristisch te zijn, maar juist chagrijnig en hoogstens cynisch.
Anders bepaal jij even hoe KLB eruit zou moeten zien. ONZ go home.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:34 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op zondag 29 maart 2009 15:03 schreef Emimich het volgende:
[..]
Anders bepaal jij even hoe KLB eruit zou moeten zien. ONZ go home.
Dat dusquote:
De pot verwijt de ketel, volgens mij kan jij op intellectueel niveau nauwelijks het ene beentje na het andere zetten. Hoe ironisch is het dan ook dat een groep van mannen van middelbare leeftijd die de voorspelbare laten-we-grappig-zijn-humor van ONZ propageren, denken dat zij de elite van FOK in KLB uit kunnen leggen hoe de crème de la crème geregeld dient te worden.quote:
Niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:34 schreef SuperwormJim het volgende:
Its true.quote:
Ok.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:34 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb daar eerlijk gezegd geen zin in. Er zijn genoeg andere topics.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:33 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Topic volspammen, hebben we dit gezeur ook weer gehad.
Het was maar een suggestie. Als je een beter idee hebt wat we met dit topic moeten doen dan hoor ik het graag.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb daar eerlijk gezegd geen zin in. Er zijn genoeg andere topics.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |