Eens!quote:Op zondag 15 februari 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
Kijk dit nou, jullie zijn als een stel randdebielen topics aan het maken die nergens op slaan..
Moet dat nou tot vermaak dienen voor andere mensen?
Kom op zeg, doe eens een beetje moeite in plaats van simpel kinderachtig gedrag te vertonen.
Klacht: TS kan niet meer om jullie lachen
Eerste keer 48 uur en daarna gewoon minimaal een week.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:00 schreef Jordy-B het volgende:
Nee een overschot aan lemmings.
Gewoon 48h-bans uitdelen voor slechte lemmings. Kijken of dat het gelemming wat binnen de perken houdt.
Gebeurd ook!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:00 schreef Jordy-B het volgende:
Nee een overschot aan lemmings.
Gewoon 48h-bans uitdelen voor slechte lemmings. Kijken of dat het gelemming wat binnen de perken houdt.
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:55 schreef remlof het volgende:
Kappen, ban voor TS.
Rest die doorgaat volgt.
mwoah... 48 uur is lang zat. Die week krijgen ze dan vanzelf wel als ze een kloon van stal halen.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:01 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Eerste keer 48 uur en daarna gewoon minimaal een week.
Welk subforum nietquote:Op zondag 15 februari 2009 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit hele subforum is al een poosje ten dode opgeschreven
Nou poe hee! hè hè. Het werd ook wel tijd, hè.quote:
je hebt geen humor, kutemoquote:Op zondag 15 februari 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent boos omdat je nu pas inziet dat je al die tijd niet grappig was?
Oude mannen.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Welk subforum niet? Volgens jullie was alles vroegah beter dus tsja
ik zou het niet weten, ik was hier vroegah niet.
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo'n beetje alles buiten ONZ, KLB, PUB.quote:
definieer 'jullie'quote:Volgens jullie was alles vroegah beter dus tsja
Nou vertel eens... wat vind je VANDAAG van KLB?quote:ik zou het niet weten, ik was hier vroegah niet.
Al een aantal jaar inderdaadquote:Op zondag 15 februari 2009 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Jullie, ehm, mensen die hier al een aardige tijd zitten en graag klagen over het niveauquote:Op zondag 15 februari 2009 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles buiten ONZ, KLB, PUB.
[..]
definieer 'jullie'
[..]
Nou vertel eens... wat vind je VANDAAG van KLB?
Open dan zelf een topic, dan zullen we misschien anders praten.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
Kijk dit nou, jullie zijn als een stel randdebielen topics aan het maken die nergens op slaan..
Moet dat nou tot vermaak dienen voor andere mensen?
Kom op zeg, doe eens een beetje moeite in plaats van simpel kinderachtig gedrag te vertonen.
Klacht: TS kan niet meer om jullie lachen
De SC is al een tijdje het enige vermakelijke.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jullie, ehm, mensen die hier al een aardige tijd zitten en graag klagen over het niveau?
En vandaag vind ik KLB best gezellig, maar dat is voornamelijk door de SC, goede topics ben ik nog niet tegen gekomen.
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus je vond KLB niet gezellig, KLB vond je kut. Je vond de SC gezellig.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
En vandaag vind ik KLB best gezellig, maar dat is voornamelijk door de SC, goede topics ben ik nog niet tegen gekomen.
Ik heb genoeg geweldige topicsquote:Op zondag 15 februari 2009 22:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Open dan zelf een topic, dan zullen we misschien anders praten.
Waar?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geweldige topics
Misschien wel ja. Maar wat wil je nu eigenlijk zeggen met 'ten dode opgeschreven?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus je vond KLB niet gezellig, KLB vond je kut. Je vond de SC gezellig.
ergo... KLB is ten dode opgeschreven.
Ik vind FOK! veel mooier sinds jij er bent.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Welk subforum niet? Volgens jullie was alles vroegah beter dus tsja
ik zou het niet weten, ik was hier vroegah niet.
Dat het voor slecht een klein deel users leuk is om te posten in KLB.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Maar wat wil je nu eigenlijk zeggen met 'ten dode opgeschreven?
Dat er op een dag niemand meer zal komen? Dat het hele subforum de deur uit gaat?
Of alleen dat het niveau nooit meer omhoog zal gaan?
Are you serious?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind KLB toch wel het forum met de meeste humor. Van die verborgen grappen in klachten en subtiele humor.
* Juicyhil blijft het bantopic f5-enquote:Op zondag 15 februari 2009 22:10 schreef Adelante het volgende:
Ja, we zijn er. Eens kijken hoe of wat nu, ik heb wel zin in een rustige week
Aan de topics met slotjes te zien (of de screenshot in het FB topic) borduren we hier niet voort op grappen die anderen verzinnen inderdaadquote:Op zondag 15 februari 2009 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind KLB toch wel het forum met de meeste humor. Van die verborgen grappen in klachten en subtiele humor. Onz is maar voortborduren op hetzelfde of jatten van 4chan.
Dit forum is voor een heel beperkt groepje mensen 'leuk' het overgrote deel van de regelmatige bezoekers van FOK heeft het allang uit zijn Active Topic list gesloopt. Dit heeft tot gevolg dat het niveau alleen maar verder naar beneden zal gaan, het selecte groepje nog selecter zal worden en je je af moet gaan vragen wat het bestaansrecht is van een subforum als dit. Want naar verloop van tijd ontdekken sommige dat er ook andere fora zijn op fok en gaan ze daar hun 'grappige' opmerkingen spuien. En daar zit niemand op te wachten.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Maar wat wil je nu eigenlijk zeggen met 'ten dode opgeschreven?
Dat er op een dag niemand meer zal komen? Dat het hele subforum de deur uit gaat?
Of alleen dat het niveau nooit meer omhoog zal gaan?
Vind ik ook wel hoorquote:
Hoop je op 1?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
* Juicyhil blijft het bantopic f5-en
Ja ongeveer 10 minuten. In Onz lopen sommige dingen al jaren.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:13 schreef WurM het volgende:
[..]
Aan de topics met slotjes te zien (of de screenshot in het FB topic) borduren we hier niet voort op grappen die anderen verzinnen inderdaad
Jemig wat een meeloopkneuzen.
Ik heb dat gevoel bij OUD, maar werd weggehoond toen ik het in FC voorstelde.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit forum is voor een heel beperkt groepje mensen 'leuk' het overgrote deel van de regelmatige bezoekers van FOK heeft het allang uit zijn Active Topic list gesloopt. Dit heeft tot gevolg dat het niveau alleen maar verder naar beneden zal gaan, het selecte groepje nog selecter zal worden en je je af moet gaan vragen wat het bestaansrecht is van een subforum als dit. Want naar verloop van tijd ontdekken sommige dat er ook andere fora zijn op fok en gaan ze daar hun 'grappige' opmerkingen spuien. En daar zit niemand op te wachten.
preventief ruimen dus.
Ik hou me netjesquote:
Maar de users die de topics geopend hebben, hebben wel hun 1 minute of fame weer gehad. Vroeger werd daar een topic in ONZ over geopend en werden die "grappen" daar gemaakt.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:13 schreef WurM het volgende:
[..]
Aan de topics met slotjes te zien (of de screenshot in het FB topic) borduren we hier niet voort op grappen die anderen verzinnen inderdaad
Jemig wat een meeloopkneuzen.
In ONZ werd vroeger zo gedacht, ja. Maar dan werd er ook in die mate aandacht aan het topic besteed, dat het ook gewoon grappig was/werd. Nu heb je in ONZ vaak van die droeftoeters die inderdaad een "laten we grappig gaan doen"-mentaliteit hebben. Maar hey, dat heb je ook in KLB.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vind ik ook wel hoorin KLB is de humor een bijzaak en daarom subtieler, en vaak zelfs grappiger.
In onzin is het meer van 'Goh laten we nou eens met zn allen heel grappig gaan doen![]()
![]()
!!!1!!!'
Als die twintig meelopers ook daadwerkelijk grappig zijn maakt het mij niet uit hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 22:18 schreef IQM het volgende:
[..]
In ONZ werd vroeger zo gedacht, ja. Maar dan werd er ook in die mate aandacht aan het topic besteed, dat het ook gewoon grappig was/werd. Nu heb je in ONZ vaak van die droeftoeters die inderdaad een "laten we grappig gaan doen"-mentaliteit hebben. Maar hey, dat heb je ook in KLB.Eén iemand die sterke verhalen verzint, is leuk, maar als dan twintig meelopers het óók nog eens gaan doen.
Tsja, en dat is dus precies wat er net ook is gebeurd. Alleen vind jij het deze keer niet grappig.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als die twintig meelopers ook daadwerkelijk grappig zijn maakt het mij niet uit hoor!
De zondagavondhooligans zal ik zeggen.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:05 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic. Bekijk hier je banduur.
Dan vind de rest dat dus blijkbaar nietquote:Op zondag 15 februari 2009 22:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel bij OUD, maar werd weggehoond toen ik het in FC voorstelde.
Ja maar dat is met zoveel forums. Bijna ieder subfora heeft z'n eigen kliekje. Pub, Onz, Fotografie, xfactor, PTA, Oud en die haal ik ook standaard uit de AT.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit forum is voor een heel beperkt groepje mensen 'leuk' het overgrote deel van de regelmatige bezoekers van FOK heeft het allang uit zijn Active Topic list gesloopt.
Nou ik kom in elk subforum behalve de eerder genoemde 3 omdat het niveau daar van een zulk dieptriest niveau is en de users te dom om te schijten zonder zichzelf te bevuilen.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar dat is met zoveel forums. Bijna ieder subfora heeft z'n eigen kliekje. Pub, Onz, Fotografie, xfactor, PTA, Oud en die haal ik ook standaard uit de AT.
Laten we dan gewoon elk forum dicht doen en 1 groot general chat forum maken en verder niks.
Mee eensquote:Op zondag 15 februari 2009 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind KLB toch wel het forum met de meeste humor. Van die verborgen grappen in klachten en subtiele humor. Onz is maar voortborduren op hetzelfde of jatten van 4chan.
Vandaar dat het veruit het populairste forum is van FOK!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit forum is voor een heel beperkt groepje mensen 'leuk' het overgrote deel van de regelmatige bezoekers van FOK heeft het allang uit zijn Active Topic list gesloopt.
Ga dan weer weg.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ik kom in elk subforum behalve de eerder genoemde 3 omdat het niveau daar van een zulk dieptriest niveau is en de users te dom om te schijten zonder zichzelf te bevuilen.
Eensch !quote:Op zondag 15 februari 2009 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vandaar dat het veruit het populairste forum is van FOK!!!!!!
Dat ga ik ook, mijn oog viel op de titel en ik heb even uitgelegd waarom dat zo is.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ga dan weer weg.
Alhoewel je wel hier past met je geklaag
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
postcount != kwaliteit/populariteit
3 apen kunnen ook heel wat posts vullen.
[..]
Dat ga ik ook, mijn oog viel op de titel en ik heb even uitgelegd waarom dat zo is.
Nee want als je veruittttttttttttttttttttttttt bovenaan staat zegt dat inderdaad niks over de populiariteitquote:Op zondag 15 februari 2009 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:
postcount != kwaliteit/populariteit
3 apen kunnen ook heel wat posts vullen.
Je begint het te begrijpen.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee want als je veruittttttttttttttttttttttttt bovenaan staat zegt dat inderdaad niks over de populiariteit
En niet alleen posts maar ook topics.
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
...
Zoiets komt 1x per 3 maanden voor hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je begint het te begrijpen.
Vanavond zijn er weer een stuk of 30 van die populaire kwaliteitstopics getrashed.
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie toch slim* Breathtaking geeft een schouderklopje.
Ignorance is blissquote:Op zondag 15 februari 2009 23:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zoiets komt 1x per 3 maanden voor hoor.
ONZ, het afvoerputje van FOK!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:15 schreef Adelante het volgende:
Ik begin het zelfs grappig te vinden nu na twee maanden, natuurlijk zit er nog de nodige bagger tussen, maar dat wordt snel genoeg gesloten of verplaatst naar ONZ.
Zei ik het zo?quote:
Je nam het woord afvoerputje nog net niet in de mond.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:22 schreef Jajong het volgende:
Vroeger... En dan praat ik over 2006 en misschien 2007 2003 en 2004.. Was FOK! grappig. Shit man ONZ was toen nog grappig. Helaas zijn alle goeie posters of dood of banned of simpelweg inactief. Ik kan tegenwoordig niet eens normaal meer rellen. Shit man ik heb al meer dan een jaar geen ban meer gehad dat zegt al genoeg.
Jammer. Only pubers op FOK! tegenwoordig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |