Eens!quote:Op zondag 15 februari 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
Kijk dit nou, jullie zijn als een stel randdebielen topics aan het maken die nergens op slaan..
Moet dat nou tot vermaak dienen voor andere mensen?
Kom op zeg, doe eens een beetje moeite in plaats van simpel kinderachtig gedrag te vertonen.
Klacht: TS kan niet meer om jullie lachen
Eerste keer 48 uur en daarna gewoon minimaal een week.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:00 schreef Jordy-B het volgende:
Nee een overschot aan lemmings.
Gewoon 48h-bans uitdelen voor slechte lemmings. Kijken of dat het gelemming wat binnen de perken houdt.
Gebeurd ook!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:00 schreef Jordy-B het volgende:
Nee een overschot aan lemmings.
Gewoon 48h-bans uitdelen voor slechte lemmings. Kijken of dat het gelemming wat binnen de perken houdt.
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:55 schreef remlof het volgende:
Kappen, ban voor TS.
Rest die doorgaat volgt.
mwoah... 48 uur is lang zat. Die week krijgen ze dan vanzelf wel als ze een kloon van stal halen.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:01 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Eerste keer 48 uur en daarna gewoon minimaal een week.
Welk subforum nietquote:Op zondag 15 februari 2009 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit hele subforum is al een poosje ten dode opgeschreven
Nou poe hee! hè hè. Het werd ook wel tijd, hè.quote:
je hebt geen humor, kutemoquote:Op zondag 15 februari 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent boos omdat je nu pas inziet dat je al die tijd niet grappig was?
Oude mannen.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Welk subforum niet? Volgens jullie was alles vroegah beter dus tsja
ik zou het niet weten, ik was hier vroegah niet.
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo'n beetje alles buiten ONZ, KLB, PUB.quote:
definieer 'jullie'quote:Volgens jullie was alles vroegah beter dus tsja
Nou vertel eens... wat vind je VANDAAG van KLB?quote:ik zou het niet weten, ik was hier vroegah niet.
Al een aantal jaar inderdaadquote:Op zondag 15 februari 2009 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Jullie, ehm, mensen die hier al een aardige tijd zitten en graag klagen over het niveauquote:Op zondag 15 februari 2009 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles buiten ONZ, KLB, PUB.
[..]
definieer 'jullie'
[..]
Nou vertel eens... wat vind je VANDAAG van KLB?
Open dan zelf een topic, dan zullen we misschien anders praten.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
Kijk dit nou, jullie zijn als een stel randdebielen topics aan het maken die nergens op slaan..
Moet dat nou tot vermaak dienen voor andere mensen?
Kom op zeg, doe eens een beetje moeite in plaats van simpel kinderachtig gedrag te vertonen.
Klacht: TS kan niet meer om jullie lachen
De SC is al een tijdje het enige vermakelijke.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jullie, ehm, mensen die hier al een aardige tijd zitten en graag klagen over het niveau?
En vandaag vind ik KLB best gezellig, maar dat is voornamelijk door de SC, goede topics ben ik nog niet tegen gekomen.
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus je vond KLB niet gezellig, KLB vond je kut. Je vond de SC gezellig.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
En vandaag vind ik KLB best gezellig, maar dat is voornamelijk door de SC, goede topics ben ik nog niet tegen gekomen.
Ik heb genoeg geweldige topicsquote:Op zondag 15 februari 2009 22:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Open dan zelf een topic, dan zullen we misschien anders praten.
Waar?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geweldige topics
Misschien wel ja. Maar wat wil je nu eigenlijk zeggen met 'ten dode opgeschreven?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus je vond KLB niet gezellig, KLB vond je kut. Je vond de SC gezellig.
ergo... KLB is ten dode opgeschreven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |