quote:
Niet, ik luister vato gonzalez en heb mijn koptelefoon vrij hard staanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Komt door je slaaptekort, dus 22uur naar bed vanavond!
Nouja ik leef nogquote:
Nou laat ruikenquote:
Das jammer, geen fipoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:23 schreef Vamps het volgende:
Bitchezzz.
Das jammer, geen fipoquote:
Hendrik janquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:23 schreef Juicyhil het volgende:
Ik schrok toen ik ging posten, ik dacht aan een ban
Moet je dat niet doenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:24 schreef Lauriette91 het volgende:
Ik post steeds na jou
Even kijken.
Die is liefquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:25 schreef Krentenbol. het volgende:
‽
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Foto`s van intieme lichaamsdelen kunnen in m`n pm box gedropt worden, na beoordeling van de foto`s krijg je een onzichtbaar tagje waardoor je mag posten hier.quote:
Wat wil je nou precies dat ik kijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:24 schreef Juicyhil het volgende:
http://www.jimmyalter.nl/(...)DS_Melkweg_Amsterdam
Forever The Sickest Kids daar jwtzquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:26 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Wat wil je nou precies dat ik kijk.
....quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Foto`s van intieme lichaamsdelen kunnen in m`n pm box gedropt worden, na beoordeling van de foto`s krijg je een onzichtbaar tagje waardoor je mag posten hier.
Dat zag maar aan SHE, ze haakte af en haar postrechten werden ontnomen.quote:
Ziet er wel awesome uit.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Forever The Sickest Kids daar jwtz
oeh sorryquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:28 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ziet er wel awesome uit.
Spijt
Naam, leeftijd en alles wat je kwijt wilt is welkom.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:28 schreef DownPoison het volgende:
[..]
oeh sorry![]()
uh ja daar ben ik nooit zo goed in ¬¬
Wat wil je weten dan?
Nou...quote:
Dat bedoel ik maarquote:
Als dat écht Blink-182 is, dan maken ze nu echt kutmuziek. Jammerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:24 schreef Juicyhil het volgende:
http://www.jimmyalter.nl/(...)DS_Melkweg_Amsterdam
Tips over hoe met meiden om te gaan ook?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:29 schreef Vamps het volgende:
[..]
Naam, leeftijd en alles wat je kwijt wilt is welkom.
Naam, Leeftijd, Woonplaats, Foto?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:28 schreef DownPoison het volgende:
[..]
oeh sorry![]()
uh ja daar ben ik nooit zo goed in ¬¬
Wat wil je weten dan?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:31 schreef Juicyhil het volgende:
Ok jongens en meiden, ik ga erover nadenken wat ik vandaag nog ga doen. Ik weet nl niets
Ciao
Het is blink niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:30 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Als dat écht Blink-182 is, dan maken ze nu echt kutmuziek. Jammer
okeyy,quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:29 schreef Vamps het volgende:
[..]
Naam, leeftijd en alles wat je kwijt wilt is welkom.
Die is nog beter jaquote:
Welke muziek?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:32 schreef DownPoison het volgende:
[..]
okeyy,
naam: Sharon (wel sjerun dus:p niet nederlandse versie dat`s lelijk)
leeftijd: 16, maar over 1 maandje 17![]()
verder uhm.. ben beetje muziek/fotografie en koekjes(maar dat hadden er net al wat gemerkt) verslaafd.![]()
uh tja....
Dude... ik kon er niets aan doen dat ze niet van chocolade hield....quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
Tips over hoe met meiden om te gaan ook?
Volgens de video zijn ze opnieuw begonnen en weer samen muziek gaan maken onder die naam? Ohnee, kijk nu net weer, gelukkig niet dusquote:
Dat is inderdaad het enige puntquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:33 schreef Vamps het volgende:
[..]
Dude... ik kon er niets aan doen dat ze niet van chocolade hield....
Blink is kut jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:33 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Volgens de video zijn ze opnieuw begonnen en weer samen muziek gaan maken onder die naam? Ohnee, kijk nu net weer, gelukkig niet dusBen net wakker
Ja, welke muziek?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:32 schreef DownPoison het volgende:
[..]
okeyy,
naam: Sharon (wel sjerun dus:p niet nederlandse versie dat`s lelijk)
leeftijd: 16, maar over 1 maandje 17![]()
verder uhm.. ben beetje muziek/fotografie en koekjes(maar dat hadden er net al wat gemerkt) verslaafd.![]()
uh tja....
oh ok deze post zag ik pas laterquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:31 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Naam, Leeftijd, Woonplaats, Foto?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:33 schreef DownPoison het volgende:
[..]
oh ok deze post zag ik pas later![]()
foto.. uh moet ik ff zoeken
ik zou zeggen zie me icon , maar das flauw , dus ik zoek nog ff verder:P meestal verstop ik me gezicht dusquote:
Dus ook New York Hardcore?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:35 schreef DownPoison het volgende:
[..]
wel veel eigenlijk,, liefst beetje punkrock achtig
Ben eigenlijk wel benieuwd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:35 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ik zou zeggen zie me icon , maar das flauw , dus ik zoek nog ff verder:P meestal verstop ik me gezicht dus
Dat vroeg ik dusquote:
Dan gaan wij niet trouwenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:34 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Nee, juist Blink-182 is geweldig
All the small things als nummer op een bruiloft![]()
quote:
Dat is stom !!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:35 schreef Krentenbol. het volgende:
De username 'Krentenbol' is al in gebruik op last.fm.Door iemand die 1 keer is ingelogd.
Hardcore punk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:37 schreef DownPoison het volgende:
[..]
als ik zou weten wat dat was miss
Hé dat lijkt 'n vervanger van stage6.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:37 schreef ImTheBase het volgende:
Trouwens, ik heb een geweldige site ontdekt! Wuapi.comAfleveringen van enorm veel series in HD-kwaliteit (720p) te bekijken
XD nou ik weet niet.. straks knapt je compbeeldschermquote:
Ik vind er echt niets aanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:38 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik heb het een keer op een bruiloft gezien, was toppie
Lijkt me nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:39 schreef DownPoison het volgende:
[..]
XD nou ik weet niet.. straks knapt je compbeeldscherm
Kappen nou, negatief ga je maar ergens anders doenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:39 schreef DownPoison het volgende:
[..]
XD nou ik weet niet.. straks knapt je compbeeldscherm
ooh uh ja dat gaat welquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:38 schreef Vamps het volgende:
[..]
Hardcore punk.![]()
Maar met punkrock bedoel je meer in de richting van Greenday zeker?
Bandje? Tofquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:40 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ooh uh ja dat gaat wel![]()
en ja Green Day rocks( moet volgende week Basket Case spelen met me band
)
Of voor jouquote:
Krentenbolletjequote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja nu moet ik iets anders bedenken.
Dat heb je altijd achteraf hè. Balenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:43 schreef ImTheBase het volgende:
Ik vind het jammer dat ik niet naar Staind ben gegaan afgelopen zondag
quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kappen nou, negatief ga je maar ergens anders doen
Klopt, maar ik wist al van tevoren dat dat zo zou zijn. Normaal ga ik gewoon overal naartoe wat voor mijn voeten komt te liggen, maar hierbij was het zo last-minute dat ik geen toffe mensen kon vinden die ook nog ff snel meewouden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:43 schreef prodygee het volgende:
[..]
Dat heb je altijd achteraf hè. Balen
quote:
Magentaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:44 schreef DownPoison het volgende:
[..]
[..]
ja ja ik zoek al![]()
heb er eentje gevonden die nog niet al te oud isalleen wel zwart-wit...
http://i294.photobucket.c(...)wp/haargeknipt-1.jpg
moet je maar bij denken dat uh me ogen blauw zijn en stuk van me lok magenta..
Dat mens(?) in je avatar, is dat nou een jongen of een meisje?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:44 schreef Desunoto het volgende:
Cadeautje voor pa morgen is vandaag alsnog binnen
Gelukkig maar.
waarom ben je niet gegaan ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:43 schreef ImTheBase het volgende:
Ik vind het jammer dat ik niet naar Staind ben gegaan afgelopen zondag
Jongen verkleed als vrouw. Visual kei desu.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:45 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dat mens(?) in je avatar, is dat nou een jongen of een meisje?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:44 schreef DownPoison het volgende:
[..]
[..]
ja ja ik zoek al![]()
heb er eentje gevonden die nog niet al te oud isalleen wel zwart-wit...
http://i294.photobucket.c(...)wp/haargeknipt-1.jpg
moet je maar bij denken dat uh me ogen blauw zijn en stuk van me lok magenta..
please zeg dat je weet wat magenta is,, ik heb al maanden discussie met me fysiotherapuet omdat bijna niemand het kent. en Hij staat voor met 3-0 omdat hij al 3 andere mensen had gevonden die het niet kendenquote:
quote:
Hihiquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:45 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dat mens(?) in je avatar, is dat nou een jongen of een meisje?
Wat de fackquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:47 schreef DownPoison het volgende:
[..]
please zeg dat je weet wat magenta is,, ik heb al maanden discussie met me fysiotherapuet omdat bijna niemand het kent. en Hij staat voor met 3-0 omdat hij al 3 andere mensen had gevonden die het niet kenden
Is dat niet blauwig? Anders rozig. Ik kan ook googlen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:47 schreef DownPoison het volgende:
[..]
please zeg dat je weet wat magenta is,, ik heb al maanden discussie met me fysiotherapuet omdat bijna niemand het kent. en Hij staat voor met 3-0 omdat hij al 3 andere mensen had gevonden die het niet kenden
Rozig tochquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:47 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Was nogal last-minute en er waren geen toffe mensen die ook ff last-minute meegaan.quote:
Klopt niet helemaal maar oké...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:46 schreef prodygee het volgende:
[..]
Jongen verkleed als vrouw. Visual kei desu.
Hieruit is 'emo' ontstaan. is me verteld
uh ja nou zo`n tof bandje is het nog niet echt, vorige week maandag moesten we optreden en zangeres sloeg gewoon de helft van Pretty Fly over! O.oquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:41 schreef prodygee het volgende:
[..]
Bandje? TofHoe lang speel je al? Wat bespeel je?
Heel goed nijnquote:
Gewoon een kleur, wat valt daar aan te weten dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:47 schreef DownPoison het volgende:
[..]
WELKE kleurquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gewoon een kleur, wat valt daar aan te weten dan?
Okequote:
Dat zei ik alquote:
Oeh tof. Heb 5 jaar gitaar gespeeld. En dat is dan 2 jaar geleden, kijk er niet zoveel meer naar omquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:49 schreef DownPoison het volgende:
[..]
uh ja nou zo`n tof bandje is het nog niet echt, vorige week maandag moesten we optreden en zangeres sloeg gewoon de helft van Pretty Fly over! O.o
maargoed ik speel nu iets minder dan een jaar gitaar
Neequote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:49 schreef DownPoison het volgende:
[..]
uh ja nou zo`n tof bandje is het nog niet echt, vorige week maandag moesten we optreden en zangeres sloeg gewoon de helft van Pretty Fly over! O.o
maargoed ik speel nu iets minder dan een jaar gitaar
vond ik ook,, maar echt bijna niemand kent hetquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:48 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Wat de fack
Haha, iedereen hoort te weten wat magenta is, net zoals cyaan en antraciet.
Nee.quote:
ja hoop ik ^^ we hebben nu inieder geval wel andere zangeresquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]![]()
Maar bij elk optreden gaan jullie weer beter spelen dus tof wordt het wel als je lang genoeg doorgaat.. en genoeg inzet en zo
http://www.atak.nl/agenda/maart/2162quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:47 schreef DownPoison het volgende:
[..]
whahah nouja je had inieder geval een ideequote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:52 schreef prodygee het volgende:
[..]
Zat te twijfelen tussen lichtblauw en dat fuchsiaroze![]()
Ging 't stiekem opspieken.
Die benamingen maken me echt geen zak uit, dat fuksia, rozig is rozig... klaarquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:52 schreef prodygee het volgende:
[..]
Zat te twijfelen tussen lichtblauw en dat fuchsiaroze![]()
Ging 't stiekem opspieken.
Maarja, IK wist het gwoonquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:53 schreef DownPoison het volgende:
[..]
whahah nouja je had inieder geval een idee
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:53 schreef DownPoison het volgende:
[..]
whahah nouja je had inieder geval een idee
oh waarom niet ? en elektrisch of akoestisch?... akoestisch is saai >.>quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:50 schreef prodygee het volgende:
[..]
Oeh tof. Heb 5 jaar gitaar gespeeld. En dat is dan 2 jaar geleden, kijk er niet zoveel meer naar om. Soms als ik wat tofs hoor denk ik "yeaaa, dat wil ik eens spelen..", maar komt er nooit van.
Kijk die link hierboven even eh.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:54 schreef DownPoison het volgende:
[..]
oh waarom niet ? en elektrisch of akoestisch?... akoestisch is saai >.>
3 jaar akoestisch, 2 jaar electrischquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:54 schreef DownPoison het volgende:
[..]
whaha ik heb een zwarte ibanezquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:55 schreef prodygee het volgende:
[..]
3 jaar akoestisch, 2 jaar electrisch. Hou nogsteeds van m'n blauwe inbanezje. Hoewel die in 't zwart echt geil zou zijn.
Hey ga jij toevallig ook naar http://www.atak.nl/agenda/februari/2136 ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:51 schreef MASD het volgende:
[..]
http://www.atak.nl/agenda/maart/2162
Baby, kijk dit eens sexy zijn.
Wrong againquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:54 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Welles!The Editors dan, die zijn geweldig
Akoestisch is mooi bij een kampvuurtje in de zomerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:54 schreef DownPoison het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Waarom..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:54 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Hendrikquote:
Akoestisch is best leuk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:54 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Acoustisch is niet saai, daar kan je prima effecten nog mee maken hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:56 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Akoestisch is mooi bij een kampvuurtje in de zomer
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hendrik
Muse, Epica, Evanescence, Avenged Sevenfold, dat moet je zeggen
Musequote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hendrik
Muse, Epica, Evanescence, Avenged Sevenfold, dat moet je zeggen
nou mijn akoestische les was inieder geval saai.. beetje bach en beethoven... yeaaaah...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Akoestisch is best leuk.
Maar elektrisch boven alles
Omdat meer toffe nummers hebben elektrische gitaar dan akoestische, en elektrisch speelt ook nog makkelijker (vind ik)
Dat ben ik met je eens, maar ik heb nu een semi acoustishe gitaar gehaald, en die heeft een smallere hals dan mn electrischequote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Akoestisch is best leuk.
Omdat meer toffe nummers hebben elektrische gitaar dan akoestische, en elektrisch speelt ook nog makkelijker (vind ik)
Elektrisch kan gewoon zo lekker klinken, beetje distortion, beeetje drive. Kan soms zo'n lekker droog en vol geluid uitkomen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Akoestisch is best leuk.
En de rest ken je nietquote:
Van muse kan ik een ehleboel nummers op gitaar, epica ook live gezien (muse ook trouwens)quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:57 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
MuseEpica
Evanescence
![]()
Epica heb ik afgelopen semester nog met mijn projectgroep loeihard aangezet in een lokaal op school, op de beamer een concert en huppa
Ik heb een brede muzieksmaak
Misschien, ik wilde met TheSorrow van hierzo gaan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:56 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Hey ga jij toevallig ook naar http://www.atak.nl/agenda/februari/2136 ?
Weet het zelf nog niet zeker.
Op akoestisch kan je ook rage against the machine spelenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:58 schreef DownPoison het volgende:
[..]
nou mijn akoestische les was inieder geval saai.. beetje bach en beethoven... yeaaaah...
elektrisch is zeker stuk leuker ^^
hahahaa ok,, nouja ik houd het toch maar bij elektrischquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:00 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Op akoestisch kan je ook rage against the machine spelen
Er was een nog betere versie te vinden op youtube, maar die zag ik zo snel nietDeze is een beetje traag / gaat soms mis
![]()
Speel je elektrisch?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:02 schreef DownPoison het volgende:
[..]
hahahaa ok,, nouja ik houd het toch maar bij elektrisch
ooewh vertelquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:02 schreef Juicyhil het volgende:
Ok, ik heb erover nagedacht wat ik vandaag ga doen.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:59 schreef Desunoto het volgende:
Last.fm user 'Krentenbolletje' would like to add you to their friends list.
Ik heb nog niks geluisterd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:00 schreef Desunoto het volgende:
Your musical compatibility with Krentenbolletje is Very Low
Music you have in common includes Muse.
Vertel!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:02 schreef Juicyhil het volgende:
Ok, ik heb erover nagedacht wat ik vandaag ga doen.
Het klinkt misschien erg verrassend, maar ik ga de rest van de dag doorbrengen op FOK!quote:
Me too, ik speel ook bass erbijquote:
Ik zie het jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog niks geluisterd.
XALOOOOOOquote:
halfgodquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:03 schreef -SG- het volgende:
Elke keer als ik hier weer kom zie ik allemaal nieuwe mensen.
ooh coolquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Me too, ik speel ook bass erbij
Wat voor gitaren heb je?
Wie spät?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:04 schreef prodygee het volgende:
[..]
Muuuuuu~
Ik wacht op 't moment dat ik naar m'n werk moet..
?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:05 schreef MASD het volgende:
[..]
Mijn "meisjes met elektrische gitaar" fetisj, wat doe je.
Nice, ik heb een stratocaster-achtig model van Johnsson, een artcore van Ibanezquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:05 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ooh cool![]()
ik heb uh een klassieke spaanse akoestische, een western akoestisch geval maar op die twee speel ik eigenlijk nooiten voor het elektrische heb ik een zwarte ibanez.
En jij? ^^
toe maar weerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:06 schreef ImTheBase het volgende:
Wie heeft er al valentijnsonzin gekregen? Volgens mij ligt mijn hele brievenbus vol in Arnhem, had hem expres al vergroot.
Dat is zóo gemeen om te zeggen hè.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:05 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker rechter stond eens een keer naast me![]()
Niets, noppes, nada. Maar vanavond wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:06 schreef ImTheBase het volgende:
Wie heeft er al valentijnsonzin gekregen? Volgens mij ligt mijn hele brievenbus vol in Arnhem, had hem expres al vergroot.
whoo doe maar weer luxequote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nice, ik heb een stratocaster-achtig model van Johnsson, een artcore van Ibanez
En voor bass hem ik een fretloze bass van Vox en een 40 jaar oude bass van Luxor
Moet je maar opzoeken danquote:
Ik heb geen zin, ben ik nu niet normaal?quote:
Yeah, vind ik ook wel weer tof te verzamelenquote:
ok gezellig,, dat was ik oook al van planquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het klinkt misschien erg verrassend, maar ik ga de rest van de dag doorbrengen op FOK!
Hoooiquote:
Verkapt-kijk-mij-populair-zijn-postquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:06 schreef ImTheBase het volgende:
Je hebt m'n goede stemming al verpest.quote:
quote:
Like duhquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-populair-zijn-post
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-populair-zijn-post-hihi-ik-kan-ook-sarcastisch-zijn-want-eigelijk-krijg-ik-niets-voor-valentijn-post
hahaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Yeah, vind ik ook wel weer tof te verzamelen![]()
Medelijdenquote:
Mijn ex heeft een Gibson bass.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nice, ik heb een stratocaster-achtig model van Johnsson, een artcore van Ibanez
En voor bass hem ik een fretloze bass van Vox en een 40 jaar oude bass van Luxor
Gewoon, ik geil echt hard op meisjes die gitaar spelen.quote:
Sorriequote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:09 schreef xalo het volgende:
[..]
Je hebt m'n goede stemming al verpest.
Ik ken je wel.quote:
Die bassist hiervan is mooiquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:10 schreef MASD het volgende:
Gewoon, ik geil echt hard op meisjes die gitaar spelen.
Ik had die foto al een tijd terug gemaakt hoorquote:
ja dat vatte ik nog ongeveer,, maar dat wat doe je snapte ik niet XD ach ja ik ben soms niet helemaal wakker ofzoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:10 schreef MASD het volgende:
[..]
Mijn ex heeft een Gibson bass.echt, daarna nooit wat fijners kunnen bespelen.
[..]
Ik speel wel eens guitar hero.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:10 schreef MASD het volgende:
Doel je nou op je ex of op de Gibsonquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:10 schreef MASD het volgende:
[..]
Mijn ex heeft een Gibson bass.echt, daarna nooit wat fijners kunnen bespelen.
fap fap fapquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik speel wel eens guitar hero.
Oew sowwyquote:
fatihquote:
quote:
quote:
Nou nou nouquote:
Door m'n tijdsslot te komen kraken.quote:
quote:
quote:Fatih (English: Conqueror) is one of the largest and central districts of Istanbul, Turkey, in the heart of the city. Since it constitutes the old quarter of the city conquered by Mehmed II the Conqueror, even today it is also called as the "real Istanbul" or the "first Istanbul". (Previously, Eminönü, the tip of the peninsula, was also a part of Fatih district. Today Fatih and Eminönü together constitute the old Istanbul peninsula up to the medieval city walls, that area which was formerly the Byzantine capital Constantinople.) Fatih sits within the Roman walls, is home to Fatih Mosque, the first prominent Ottoman mosque in Istanbul. Since it is the primary historical area of the city, it contains some of the most important historical monuments in the city.
Ja als jij is verteld welk merk het is...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:14 schreef xalo het volgende:
[..]
Door m'n tijdsslot te komen kraken.
Beide.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Doel je nou op je ex of op de Gibson?
Hihi, ik ga misschien naar hun concert in Doornroosjequote:
dan ga je ook vast 6 maart naar Atak? sonic syndicate heeft toch ook vrouwelijke bassiste? XDquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Nou nou noude gitariste van Krezip daarentegen
Was ook de enige factor dat ik bij dat kankeroptreden bleef staan.
Ik ga hun zien op Rock Am Ringquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:14 schreef xalo het volgende:
[..]
Hihi, ik ga misschien naar hun concert in Doornroosje
6 maart ben ik bij spinvisquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:15 schreef DownPoison het volgende:
[..]
dan ga je ook vast 6 maart naar Atak? sonic syndicate heeft toch ook vrouwelijke bassiste? XD
Ik zou alleen al voor die bassiste gaanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:14 schreef xalo het volgende:
[..]
Eenschquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Nou nou noude gitariste van Krezip daarentegen
Was ook de enige factor dat ik bij dat kankeroptreden bleef staan.
Doornroosje, waars dat eigenlijkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:14 schreef xalo het volgende:
[..]
Zet het in de Feeback neer. En vraag gelijk waarom er geenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:15 schreef ImTheBase het volgende:
House of Pain - Jump Around![]()
Waarom is er geen PI--icon?
Nijmegen jwt!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Doornroosje, waars dat eigenlijk
Ik weet het morgen. * Xalo hoopt dat ImTheBase 'm kan hacken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja als jij is verteld welk merk het is...
Nijmegen dacht ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Doornroosje, waars dat eigenlijk
Puik plan, jij mag em uitvoeren, ik ben te luiquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zet het in de Feeback neer. En vraag gelijk waarom er geenPI -icon is
.
In 1 keer genoeg redenen bedacht om niet te gaanquote:
Hij doet het ten minstequote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:16 schreef Daniane het volgende:
Ipod voor de 3de x deze week vol
!#(!@$($#(%!$^)
weer liedjes eraf gooien..
oh okeey XDquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:15 schreef MASD het volgende:
[..]
6 maart ben ik bij spinvis![]()
![]()
![]()
(no homo)
Reise reisequote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
In 1 keer genoeg redenen bedacht om niet te gaan
Meine heeft 120gb, dus daar hoef ik me geen zorgen over te makenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:16 schreef Daniane het volgende:
!#(!@$($#(%!$^)
Ik denk dat mensen mij zullen tegenhoudenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:17 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik weet het morgen. * Xalo hoopt dat ImTheBase 'm kan hacken.
Mijn tekst!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:17 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Puik plan, jij mag em uitvoeren, ik ben te lui
Ich hab keine lust!quote:
Want?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:18 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen mij zullen tegenhouden
Dat zaaltje is gewoon echt geweldig.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
oh dat had ik ook altijd >.>quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:16 schreef Daniane het volgende:
!#(!@$($#(%!$^)
Aber...quote:
Ach, we schoppen mam & pap gewoon het huis uit, dan blijft alleen de visite over.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:18 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen mij zullen tegenhouden
Appelquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:18 schreef DownPoison het volgende:
[..]
oh dat had ik ook altijd >.>
dus nu heb ik en nieuwe ipod en een iphone =D
Heb het probleem nog niet weer gehad ^^
Overmorgen melkweg oude zaal, mijn 2de thuisquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:18 schreef xalo het volgende:
[..]
Dat zaaltje is gewoon echt geweldig.
dat krijg je toch nooit vol O.oquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Meine heeft 120gb, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken
ga je naar 36 crazyfists dan? ik ga met Red_cat (quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:17 schreef DownPoison het volgende:
[..]
oh okeey XD
Me broertje gaat wel naar Sonic Syndicate (en Deathstars en nog zo`n bandgeval)
ik mag niet omdat ik twee weken terug al naar No Use for a Name was
Wauwww.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Meine heeft 120gb, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken
Je hoort zijn UI al te kennen als je rammsteinquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:19 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
ICH WILL!!!!!!!!!!!!!
Rammstein
Kerel, die graffitidingen geven een geweldige sfeerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Eitjequote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:19 schreef DownPoison het volgende:
[..]
dat krijg je toch nooit vol O.o
En daar ga ik dus 28 februari heen. En de 22ste ga ik naar Doornroosje.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Overmorgen melkweg oude zaal, mijn 2de thuis
uhm op 2de of 3de pagina ofzo heb ik me wel voorgesteldquote:
Misschien heeft hij het over nijmegenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:19 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Kerel, die graffitidingen geven een geweldige sfeer
Beter!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:18 schreef DownPoison het volgende:
[..]
oh dat had ik ook altijd >.>
dus nu heb ik en nieuwe ipod en een iphone =D
Heb het probleem nog niet weer gehad ^^
Had je er maar moeten zijnquote:
Ohja?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je hoort zijn UI al te kennen als je rammsteindoet
Iets met Reise reisequote:
Vast wel hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:19 schreef DownPoison het volgende:
[..]
dat krijg je toch nooit vol O.o
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |