quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:05 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker rechter stond eens een keer naast me![]()
Niets, noppes, nada. Maar vanavond wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:06 schreef ImTheBase het volgende:
Wie heeft er al valentijnsonzin gekregen? Volgens mij ligt mijn hele brievenbus vol in Arnhem, had hem expres al vergroot.
whoo doe maar weer luxequote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nice, ik heb een stratocaster-achtig model van Johnsson, een artcore van Ibanez
En voor bass hem ik een fretloze bass van Vox en een 40 jaar oude bass van Luxor
Moet je maar opzoeken danquote:
Ik heb geen zin, ben ik nu niet normaal?quote:
Yeah, vind ik ook wel weer tof te verzamelenquote:
ok gezellig,, dat was ik oook al van planquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het klinkt misschien erg verrassend, maar ik ga de rest van de dag doorbrengen op FOK!
Hoooiquote:
Verkapt-kijk-mij-populair-zijn-postquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:06 schreef ImTheBase het volgende:
Wie heeft er al valentijnsonzin gekregen? Volgens mij ligt mijn hele brievenbus vol in Arnhem, had hem expres al vergroot.
Je hebt m'n goede stemming al verpest.quote:
quote:
Like duhquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-populair-zijn-post
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-populair-zijn-post-hihi-ik-kan-ook-sarcastisch-zijn-want-eigelijk-krijg-ik-niets-voor-valentijn-post
hahaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Yeah, vind ik ook wel weer tof te verzamelen![]()
Medelijdenquote:
Mijn ex heeft een Gibson bass.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nice, ik heb een stratocaster-achtig model van Johnsson, een artcore van Ibanez
En voor bass hem ik een fretloze bass van Vox en een 40 jaar oude bass van Luxor
Gewoon, ik geil echt hard op meisjes die gitaar spelen.quote:
Sorriequote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:09 schreef xalo het volgende:
[..]
Je hebt m'n goede stemming al verpest.
Ik ken je wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |