quote:
Hihiquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:45 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dat mens(?) in je avatar, is dat nou een jongen of een meisje?
Wat de fackquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:47 schreef DownPoison het volgende:
[..]
please zeg dat je weet wat magenta is,, ik heb al maanden discussie met me fysiotherapuet omdat bijna niemand het kent. en Hij staat voor met 3-0 omdat hij al 3 andere mensen had gevonden die het niet kenden
Is dat niet blauwig? Anders rozig. Ik kan ook googlen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:47 schreef DownPoison het volgende:
[..]
please zeg dat je weet wat magenta is,, ik heb al maanden discussie met me fysiotherapuet omdat bijna niemand het kent. en Hij staat voor met 3-0 omdat hij al 3 andere mensen had gevonden die het niet kenden
Rozig tochquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:47 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Was nogal last-minute en er waren geen toffe mensen die ook ff last-minute meegaan.quote:
Klopt niet helemaal maar oké...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:46 schreef prodygee het volgende:
[..]
Jongen verkleed als vrouw. Visual kei desu.
Hieruit is 'emo' ontstaan. is me verteld
uh ja nou zo`n tof bandje is het nog niet echt, vorige week maandag moesten we optreden en zangeres sloeg gewoon de helft van Pretty Fly over! O.oquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:41 schreef prodygee het volgende:
[..]
Bandje? TofHoe lang speel je al? Wat bespeel je?
Heel goed nijnquote:
Gewoon een kleur, wat valt daar aan te weten dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:47 schreef DownPoison het volgende:
[..]
WELKE kleurquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gewoon een kleur, wat valt daar aan te weten dan?
Okequote:
Dat zei ik alquote:
Oeh tof. Heb 5 jaar gitaar gespeeld. En dat is dan 2 jaar geleden, kijk er niet zoveel meer naar omquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:49 schreef DownPoison het volgende:
[..]
uh ja nou zo`n tof bandje is het nog niet echt, vorige week maandag moesten we optreden en zangeres sloeg gewoon de helft van Pretty Fly over! O.o
maargoed ik speel nu iets minder dan een jaar gitaar
Neequote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:49 schreef DownPoison het volgende:
[..]
uh ja nou zo`n tof bandje is het nog niet echt, vorige week maandag moesten we optreden en zangeres sloeg gewoon de helft van Pretty Fly over! O.o
maargoed ik speel nu iets minder dan een jaar gitaar
vond ik ook,, maar echt bijna niemand kent hetquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:48 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Wat de fack
Haha, iedereen hoort te weten wat magenta is, net zoals cyaan en antraciet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |