Volgens de video zijn ze opnieuw begonnen en weer samen muziek gaan maken onder die naam? Ohnee, kijk nu net weer, gelukkig niet dusquote:
Dat is inderdaad het enige puntquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:33 schreef Vamps het volgende:
[..]
Dude... ik kon er niets aan doen dat ze niet van chocolade hield....
Blink is kut jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:33 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Volgens de video zijn ze opnieuw begonnen en weer samen muziek gaan maken onder die naam? Ohnee, kijk nu net weer, gelukkig niet dusBen net wakker
Ja, welke muziek?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:32 schreef DownPoison het volgende:
[..]
okeyy,
naam: Sharon (wel sjerun dus:p niet nederlandse versie dat`s lelijk)
leeftijd: 16, maar over 1 maandje 17![]()
verder uhm.. ben beetje muziek/fotografie en koekjes(maar dat hadden er net al wat gemerkt) verslaafd.![]()
uh tja....
oh ok deze post zag ik pas laterquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:31 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Naam, Leeftijd, Woonplaats, Foto?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:33 schreef DownPoison het volgende:
[..]
oh ok deze post zag ik pas later![]()
foto.. uh moet ik ff zoeken
ik zou zeggen zie me icon , maar das flauw , dus ik zoek nog ff verder:P meestal verstop ik me gezicht dusquote:
Dus ook New York Hardcore?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:35 schreef DownPoison het volgende:
[..]
wel veel eigenlijk,, liefst beetje punkrock achtig
Ben eigenlijk wel benieuwd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:35 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ik zou zeggen zie me icon , maar das flauw , dus ik zoek nog ff verder:P meestal verstop ik me gezicht dus
Dat vroeg ik dusquote:
Dan gaan wij niet trouwenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:34 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Nee, juist Blink-182 is geweldig
All the small things als nummer op een bruiloft![]()
quote:
Dat is stom !!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:35 schreef Krentenbol. het volgende:
De username 'Krentenbol' is al in gebruik op last.fm.Door iemand die 1 keer is ingelogd.
Hardcore punk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:37 schreef DownPoison het volgende:
[..]
als ik zou weten wat dat was miss
Hé dat lijkt 'n vervanger van stage6.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:37 schreef ImTheBase het volgende:
Trouwens, ik heb een geweldige site ontdekt! Wuapi.comAfleveringen van enorm veel series in HD-kwaliteit (720p) te bekijken
XD nou ik weet niet.. straks knapt je compbeeldschermquote:
Ik vind er echt niets aanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:38 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik heb het een keer op een bruiloft gezien, was toppie
Lijkt me nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:39 schreef DownPoison het volgende:
[..]
XD nou ik weet niet.. straks knapt je compbeeldscherm
Kappen nou, negatief ga je maar ergens anders doenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:39 schreef DownPoison het volgende:
[..]
XD nou ik weet niet.. straks knapt je compbeeldscherm
ooh uh ja dat gaat welquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:38 schreef Vamps het volgende:
[..]
Hardcore punk.![]()
Maar met punkrock bedoel je meer in de richting van Greenday zeker?
Bandje? Tofquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:40 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ooh uh ja dat gaat wel![]()
en ja Green Day rocks( moet volgende week Basket Case spelen met me band
)
Of voor jouquote:
Krentenbolletjequote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja nu moet ik iets anders bedenken.
Dat heb je altijd achteraf hč. Balenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:43 schreef ImTheBase het volgende:
Ik vind het jammer dat ik niet naar Staind ben gegaan afgelopen zondag
quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kappen nou, negatief ga je maar ergens anders doen
Klopt, maar ik wist al van tevoren dat dat zo zou zijn. Normaal ga ik gewoon overal naartoe wat voor mijn voeten komt te liggen, maar hierbij was het zo last-minute dat ik geen toffe mensen kon vinden die ook nog ff snel meewouden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:43 schreef prodygee het volgende:
[..]
Dat heb je altijd achteraf hč. Balen
quote:
Magentaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:44 schreef DownPoison het volgende:
[..]
[..]
ja ja ik zoek al![]()
heb er eentje gevonden die nog niet al te oud isalleen wel zwart-wit...
http://i294.photobucket.c(...)wp/haargeknipt-1.jpg
moet je maar bij denken dat uh me ogen blauw zijn en stuk van me lok magenta..
Dat mens(?) in je avatar, is dat nou een jongen of een meisje?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:44 schreef Desunoto het volgende:
Cadeautje voor pa morgen is vandaag alsnog binnen
Gelukkig maar.
waarom ben je niet gegaan ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:43 schreef ImTheBase het volgende:
Ik vind het jammer dat ik niet naar Staind ben gegaan afgelopen zondag
Jongen verkleed als vrouw. Visual kei desu.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:45 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dat mens(?) in je avatar, is dat nou een jongen of een meisje?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:44 schreef DownPoison het volgende:
[..]
[..]
ja ja ik zoek al![]()
heb er eentje gevonden die nog niet al te oud isalleen wel zwart-wit...
http://i294.photobucket.c(...)wp/haargeknipt-1.jpg
moet je maar bij denken dat uh me ogen blauw zijn en stuk van me lok magenta..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |