Nee.quote:
ja hoop ik ^^ we hebben nu inieder geval wel andere zangeresquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]![]()
Maar bij elk optreden gaan jullie weer beter spelen dus tof wordt het wel als je lang genoeg doorgaat.. en genoeg inzet en zo
http://www.atak.nl/agenda/maart/2162quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:47 schreef DownPoison het volgende:
[..]
please zeg dat je weet wat magenta is,, ik heb al maanden discussie met me fysiotherapuet omdat bijna niemand het kent. en Hij staat voor met 3-0 omdat hij al 3 andere mensen had gevonden die het niet kenden
whahah nouja je had inieder geval een ideequote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:52 schreef prodygee het volgende:
[..]
Zat te twijfelen tussen lichtblauw en dat fuchsiaroze![]()
Ging 't stiekem opspieken.
Die benamingen maken me echt geen zak uit, dat fuksia, rozig is rozig... klaarquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:52 schreef prodygee het volgende:
[..]
Zat te twijfelen tussen lichtblauw en dat fuchsiaroze![]()
Ging 't stiekem opspieken.
Maarja, IK wist het gwoonquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:53 schreef DownPoison het volgende:
[..]
whahah nouja je had inieder geval een idee
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:53 schreef DownPoison het volgende:
[..]
whahah nouja je had inieder geval een idee
oh waarom niet ? en elektrisch of akoestisch?... akoestisch is saai >.>quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:50 schreef prodygee het volgende:
[..]
Oeh tof. Heb 5 jaar gitaar gespeeld. En dat is dan 2 jaar geleden, kijk er niet zoveel meer naar om. Soms als ik wat tofs hoor denk ik "yeaaa, dat wil ik eens spelen..", maar komt er nooit van.
Kijk die link hierboven even eh.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:54 schreef DownPoison het volgende:
[..]
oh waarom niet ? en elektrisch of akoestisch?... akoestisch is saai >.>
3 jaar akoestisch, 2 jaar electrischquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:54 schreef DownPoison het volgende:
[..]
whaha ik heb een zwarte ibanezquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:55 schreef prodygee het volgende:
[..]
3 jaar akoestisch, 2 jaar electrisch. Hou nogsteeds van m'n blauwe inbanezje. Hoewel die in 't zwart echt geil zou zijn.
Hey ga jij toevallig ook naar http://www.atak.nl/agenda/februari/2136 ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:51 schreef MASD het volgende:
[..]
http://www.atak.nl/agenda/maart/2162
Baby, kijk dit eens sexy zijn.
Wrong againquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:54 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Welles!The Editors dan, die zijn geweldig
Akoestisch is mooi bij een kampvuurtje in de zomerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:54 schreef DownPoison het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Waarom..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:54 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Hendrikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |