quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
VERDOMME
IK DENK IK MAAK EVEN DE FIPO MET EEN TOF NUMMER KOMT DIE CLOWN EVEN LANGS
Jawel, maar voel me brak van t slapen nu....quote:
Ja hequote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:05 schreef DownPoison het volgende:
waarom was die vorige nou ineens dicht?
Ik volg het niet helemaal XD heb pas account sinds vanochtend dus.. ¬¬
Elk topic mag max 301 posts ofzo.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:05 schreef DownPoison het volgende:
300 posts is het maximum voor een topic en dan gaat ie dicht.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:05 schreef DownPoison het volgende:
Zo eng issie nou ook weer niet toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Geef hem een luchtballon dan kan die engerd het topic uit vliegen
Omdat kiwi.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:06 schreef Juicyhil het volgende:
En waarom ging dat topic voor het vorige topic eigenlijk dicht?
Welquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:07 schreef Probinski het volgende:
[..]
Zo eng issie nou ook weer niet toch?
Daaaaromquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:06 schreef Juicyhil het volgende:
En waarom ging dat topic voor het vorige topic eigenlijk dicht?
oh ok.. beetje onhandig ofzo...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:05 schreef prodygee het volgende:
[..]
Elk topic mag max 301 posts ofzo.
Na 300 posts dus ya.
Zij heeft ook echt 'n lieve stem.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
Ja he![]()
van die lieve lente liedjes.
Een topic met 816251 posts is ook niet echt handigquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:08 schreef DownPoison het volgende:
[..]
oh ok.. beetje onhandig ofzo...
Danity canequote:
En hoe oud ben jijjjj.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:05 schreef DownPoison het volgende:
Mwah valt wel mee, anders heb je een topic van 100+ pagina's, is ook niet allesquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:08 schreef DownPoison het volgende:
[..]
oh ok.. beetje onhandig ofzo...
kan wel,, je leest toch nooit alles terug, doe je niet bij een topic met 300 posts en ook niet bij eentje van 100000 posts. heb er nooit echt problemen mee gehad op andere forums eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Een topic met 816251 posts is ook niet echt handig
Geloof me, gebeurt wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:11 schreef DownPoison het volgende:
[..]
kan wel,, je leest toch nooit alles terug, doe je niet bij een topic met 300 posts en ook niet bij eentje van 100000 posts. heb er nooit echt problemen mee gehad op andere forums eigenlijk.
Maargoed ...
HAHAAA, da's van dinges. Uhhh Maximize the Hormone. Die gasten zijn tof. Die deden de intro van Dood Schrift.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:11 schreef Ivopedia het volgende:
Moet je hem constant achter elkaar horen, word je helemaal gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:12 schreef Desunoto het volgende:
Maximum The Hormone
Ik heb dat album van ze gedownload.
Rare band is dat, maar wel geinig.
hoezo?quote:
tjah..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:09 schreef Probinski het volgende:
[..]
Mwah valt wel mee, anders heb je een topic van 100+ pagina's, is ook niet alles
Welkom trouwens
PURIN PURIN NURURURERORERO!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:12 schreef Desunoto het volgende:
Maximum The Hormone
Ik heb dat album van ze gedownload.
Rare band is dat, maar wel geinig.
Jammer dat dat nummer over verkrachten gaatquote:Op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:11 schreef Ivopedia het volgende:
Moet je hem constant achter elkaar horen, word je helemaal gek.
Omdat ik alleen kleine kindjes wil doen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:12 schreef DownPoison het volgende:
[..]
hoezo?
[..]
tjah..
en bedankt XD haha
Die tekst is wel raar.. maar verkrachten heb ik niet gehoord.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jammer dat dat nummer over verkrachten gaatHeb ik een keer vernomen.
Nururu is wel het 'geluidseffect' van ejaculerende vrouwen in Japan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jammer dat dat nummer over verkrachten gaatHeb ik een keer vernomen.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:13 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb woensdag een duur boek besteld voor een verjaardag morgen, IS IE VANDAAG NOG STEEDS NIET BINNEN.
En op de site stond "voor 12 uur besteld, morgen binnen"![]()
STELLETJE STUMPERS.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:14 schreef DownPoison het volgende:
[..]
komt vandaag waarschijnlijk dan ook niet meer.. weekend he
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:14 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Ja he, het nummer gaat over verkrachten
ga een klachtenbrief schrijvenquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:17 schreef RenRen- het volgende:
Zitten we met z'n allen op pagina 1 te F5-en ofzo?
ja, net op pagina 2quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:17 schreef RenRen- het volgende:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:17 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ga een klachtenbrief schrijven, reageren ze meestal wel op
![]()
heb een keertje klachtenbrief geschreven naar ah omdat ze ong. 100 soorten koekjes meer in de winkel hadden dan in de webwinkel,, ik kreeg serieus antwoord
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:17 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ga een klachtenbrief schrijven, reageren ze meestal wel op
![]()
heb een keertje klachtenbrief geschreven naar ah omdat ze ong. 100 soorten koekjes meer in de winkel hadden dan in de webwinkel,, ik kreeg serieus antwoord
ik was nog niet zo slim om F5 te gebruiken.,, ging werkelijk iedere keer 1-2, 2-3 heen en weer >.>quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:17 schreef RenRen- het volgende:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:20 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ik was nog niet zo slim om F5 te gebruiken.,, ging werkelijk iedere keer 1-2, 2-3 heen en weer >.>
Gaat 'n stukje tragerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:20 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ik was nog niet zo slim om F5 te gebruiken.,, ging werkelijk iedere keer 1-2, 2-3 heen en weer >.>
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hier pagina 1, vandaar![]()
Wat ken ik de gemiddelde pub-er goed.
ooh yay ben niet de enigequote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:21 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Lach maar niet, dat doe ik ookkan de F5 niet goed vinden op me laptop...
D'r zit ook een Vernieuwen knopje naast je adresbalk hoor alst goed isquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:21 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Lach maar niet, dat doe ik ookkan de F5 niet goed vinden op me laptop...
Loliwut.quote:
De laatste tijd vaakquote:Op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:21 schreef Probinski het volgende:
[..]![]()
Ach gebeurt niet zo heul vaak gelukkig
Maar hoe oud ben je nou?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:22 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ja I know... ¬¬
ben Blond van binnen
nee heeft niet gewerktquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Niets
Als je klachtbrief gewerkt heeft is het vast goed.
Is ook niet nodigquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Loliwut.
Ik vond het niet echt grappig, eerder. Ja.
[..]
100 soorten koekjesquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:23 schreef DownPoison het volgende:
[..]
nee heeft niet gewerktKreeg mail terug dat het aan de vestiging van de ah lag..
hallo meer dan 100 soorten verschil?
Ik rekende toch op minstens een doos koekjes voor de mentale schade die ik had opgelopen
staat wel op me profiel.. meot je alleen nog ff rekenenquote:
Waarom tel je de soorten koekjes?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:23 schreef DownPoison het volgende:
[..]
nee heeft niet gewerktKreeg mail terug dat het aan de vestiging van de ah lag..
hallo meer dan 100 soorten verschil?
Ik rekende toch op minstens een doos koekjes voor de mentale schade die ik had opgelopen
Awesome.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:24 schreef DownPoison het volgende:
[..]
staat wel op me profiel.. meot je alleen nog ff rekenen
ja ze hadden er over de 200 (ik heb zelf niet geteld hoor, liet ik me vriend doen (A)) alleen hebben we hondenkoekjes wel meegeteldquote:
uh me in de stad vervelen met een vriend en koekjes verslaafd zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom tel je de soorten koekjes?
Oh, zo'n type.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:26 schreef DownPoison het volgende:
[..]
uh me in de stad vervelen met een vriend en koekjes verslaafd zijn
Wordt een beetje vermoeiend om alle koekjes op de site te zetten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:25 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ja ze hadden er over de 200 (ik heb zelf niet geteld hoor, liet ik me vriend doen (A)) alleen hebben we hondenkoekjes wel meegeteld![]()
maar op de webwinkel stonden er maar stuk of 60
heey hier is iemand slimquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:23 schreef prodygee het volgende:
[..]
Is ook niet nodig
-
Je kan btw gewoon op d'r profiel kijken.
Maar echt allemaal verschillend of ook koekje duur merk en goedkoper merkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:25 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ja ze hadden er over de 200 (ik heb zelf niet geteld hoor, liet ik me vriend doen (A)) alleen hebben we hondenkoekjes wel meegeteld![]()
maar op de webwinkel stonden er maar stuk of 60
maar er stond nog bij dat alles wat ze hadden op de webwinkel stond!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:26 schreef prodygee het volgende:
[..]
Wordt een beetje vermoeiend om alle koekjes op de site te zetten.
uh ja per merkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:27 schreef Probinski het volgende:
[..]
Maar echt allemaal verschillend of ook koekje duur merk en goedkoper merk?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:28 schreef Desunoto het volgende:
We hebben een koekiemonster in ons midden.
die kende ik nog nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:29 schreef Desunoto het volgende:
Ohja ohja ja ja weet je hoe je de pagina ook kunt vernieuwen? Gewoon op de adresblak klikken en enter drukken.
Yeaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:29 schreef prodygee het volgende:
[..]
SHAKE SHAKE, SHAKE SHAKE and SHAKE IT!![]()
Ik ken alleen F5, maar die is kapodt hierquote:
Nieuw toetsenbordquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ken alleen F5, maar die is kapodt hier
Probleemskiquote:
Kapodt met dtquote:
en ik?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:31 schreef Juicyhil het volgende:
nijntje is tov
Na 3 dagen non stop f5-en gaan ze altijd kapodt bij mij, its a cursequote:
Desunotoquote:
Uuh, tja...quote:
Minder hard drukken danquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Na 3 dagen non stop f5-en gaan ze altijd kapodt bij mij, its a curse
Weet ik niet? Ik blijf in ieder gevalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Ik weet wel wat ik zegquote:
Nouquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Na 3 dagen non stop f5-en gaan ze altijd kapodt bij mij, its a curse
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Weet ik niet? Ik blijf in ieder gevalWheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja prima
A tout le monde
A tout les amis
Je vous aime
Je dois partir
Ik heb het ook nog nooit voor elkaar gekregenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:33 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb nog nooit een toets stukgemaakt. Zelfs de F5 niet. Hebben jullie ADHD of zo dat jullie op de toetsen rammen
haha ik heb alleen de d kapotgehad, hij stond plots schuin O.o dan merk je pas hoevaak je de de eigenlijk gebruikt ¬¬quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:33 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb nog nooit een toets stukgemaakt. Zelfs de F5 niet. Hebben jullie ADHD of zo dat jullie op de toetsen rammen
Mooi mooi, ga je mieten?quote:
Gelukkig maarquote:
Die toets had ik juist gisteren kapoedt gemaaktquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:34 schreef DownPoison het volgende:
[..]
haha ik heb alleen de d kapotgehad, hij stond plots schuin O.o dan merk je pas hoevaak je de de eigenlijk gebruikt ¬¬
Ciaoquote:
Wat gek. http://www.onzetaal.nl/advies/letterfreq.phpquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:34 schreef DownPoison het volgende:
[..]
haha ik heb alleen de d kapotgehad, hij stond plots schuin O.o dan merk je pas hoevaak je de de eigenlijk gebruikt ¬¬
Haha ja inderdaad, een kennis van me heeft de tik na IEDERE zin die die typt 60000 keer op dequote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:34 schreef DownPoison het volgende:
[..]
toets te drukken... Dus had ik een keer die toets eruit gehaald, en een punaise voor in de plaats gelegd, hij heeft zn vinger echt supervaak in die punaise gedruktquote:'PrtScn
SysRq'
Ik gebruik hem elke dagquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:35 schreef Desunoto het volgende:
De D gebruik je toch niet zoveel? Kijk, maar twee keertjes nu!
Geen ideequote:
haha , mijne is ook alweer heelquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die toets had ik juist gisteren kapoedt gemaaktmaar had het gefixt
Daar ga ik niet op klikkenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik gebruik hem elke dag
www.milfswithdd.com
Serieus, waarom moet je voor fucking alles een prtscrn makenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad, een kennis van me heeft de tik na IEDERE zin die die typt 60000 keer op de
[..]
toets te drukken... Dus had ik een keer die toets eruit gehaald, en een punaise voor in de plaats gelegd, hij heeft zn vinger echt supervaak in die punaise gedrukt
omg..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad, een kennis van me heeft de tik na IEDERE zin die die typt 60000 keer op de
[..]
toets te drukken... Dus had ik een keer die toets eruit gehaald, en een punaise voor in de plaats gelegd, hij heeft zn vinger echt supervaak in die punaise gedrukt
AAAUUUWWWW NIJN WAT DOE JE WEET JE HOE FUCKING PIJNLIJK DAT IS GEK KONIJN!!1quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
[..]
Daar gaat het niet om, het was een tik dat hij op een toets moest drukken na zn zin, en dat was dus de printscreenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Serieus, waarom moet je voor fucking alles een prtscrn maken
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het was een tik dat hij op een toets moest drukken na zn zin, en dat was dus de printscreen... en toen punaise ingelegd
Ja dat is toch de enige miet die dr isquote:
maargoed, hij leeft nogquote:
een . toets was logischer geweest...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het was een tik dat hij op een toets moest drukken na zn zin, en dat was dus de printscreen... en toen punaise ingelegd
Aah zo, dan ben je best wel lullig hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hao doe joe mien?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:39 schreef DownPoison het volgende:
[..]
een . toets was logischer geweest...
Ja pff m'n hersens moeten nog even op gang komen hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja dat is toch de enige miet die dr is?
Huilliequote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:39 schreef Desunoto het volgende:
Nijn je bent niet meer lief.
Zelf 1 keer een punaise vol in je vinger en ik schreeuw het uit van de pijn
Want? weet je hoe neukend irritant dat is, als iemand na iedere getypte zin (wat je dus kan horen, of het een zin is of gewoon ge(.....) op 1 toets) 196603496906823968148 keer op een toets drukt... Dan wil ik diegene dat zosnel mogelijk afleren, een punaise werkt perfectquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Aah zo, dan ben je best wel lullig hoor
Hier was ik gestopt met lezen.quote:
Pussy, mijn moeder was een keer een puniase kwijt, opeens zag ze mij hinkelenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:39 schreef Desunoto het volgende:
Nijn je bent niet meer lief.
Zelf 1 keer een punaise vol in je vinger en ik schreeuw het uit van de pijn
Neequote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
AAAUUUWWWW NIJN WAT DOE JE WEET JE HOE FUCKING PIJNLIJK DAT IS GEK KONIJN!!1
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Pussy, mijn moeder was een keer een puniase kwijt, opeens zag ze mij hinkelen
"Oh, daar istie dus gebleven"
Ik kan nooit stoppen met klikken, ik moet altijd ergens op klikkenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Want? weet je hoe neukend irritant dat is, als iemand na iedere getypte zin (wat je dus kan horen, of het een zin is of gewoon ge(.....) op 1 toets) 196603496906823968148 keer op een toets drukt... Dan wil ik diegene dat zosnel mogelijk afleren, een punaise werkt perfect
Ik ben al vanaf 7 uur bezigquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:40 schreef Probinski het volgende:
[..]
Ja pff m'n hersens moeten nog even op gang komen hoor
quote:
Is David nou nog steeds gebandquote:
Wat ik heel vaak doe als ik een tekst lees, bijvoorbeeld nieuwsitem op FP, ga ik met mn muis alles arceren en weer niet enzoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik kan nooit stoppen met klikken, ik moet altijd ergens op klikkenIk heb nog niemand erover horen klagen
ok dat is moeilijk doen want volgens mij staat op mijn hyves wel gewoon dat ik in enschede woon :pquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:42 schreef MASD het volgende:
[..]
Want ik zat op je haifs en je hebt heul veul enschede/atak foto's. jeweet.
Nouja wel geld verdiendquote:
Haha, dat doe ik ook altijd, ook op het werkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat ik heel vaak doe als ik een tekst lees, bijvoorbeeld nieuwsitem op FP, ga ik met mn muis alles arceren en weer niet enzoMaar dat doe ik alleen als ik alleen ben
hihi, daar woon ik ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:44 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ok dat is moeilijk doen want volgens mij staat op mijn hyves wel gewoon dat ik in enschede woon :p
Wat moet je btw op mijn hyves? die had ik toch niet gelinkt hierzzo?
en niet zo heel veel atak,, maar 12 ofzo (a)
Ik ben er tijdens een presentatie een keer achter gekomen waarom ik normaal geen papier meeneem, met trefwoorden ofzo.... Ik leer mn presentaties altijd zo, dat ik geen papier nodig heb, maar 1 keer kwam ik er de dag van te voren pas achter dat ik presentatie had, dus moest wel want kende mn tekst niet goed... Had ik tijdens het vertellen een vliegtuigje gevouwen (onbewustquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Haha, dat doe ik ook altijd, ook op het werkEn als ik aan het klikken ben speel ik meestal met m`n linkerhand ergens mee
Dat dusquote:
uh volgens mij anders om..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:47 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Borne > Enschede of.... toch niet?
Wachtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:48 schreef IQM het volgende:
ALL HOMOSEXUALS ARE GAY!!!!
Op het werk hebben we van die stressballetjes liggen, dus iedereen speelt daarmee. 1 keer dus iemand die gooit zo`n balletje door het kantoor, zo`n vaas omquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben er tijdens een presentatie een keer achter gekomen waarom ik normaal geen papier meeneem, met trefwoorden ofzo.... Ik leer mn presentaties altijd zo, dat ik geen papier nodig heb, maar 1 keer kwam ik er de dag van te voren pas achter dat ik presentatie had, dus moest wel want kende mn tekst niet goed... Had ik tijdens het vertellen een vliegtuigje gevouwen (onbewust) van dat kladpapiertje.... Ik MOET iets met mn handen doen, ook als de docent wat verteld en ik heb een pen vast....
'tiktiktiktiktiktiktiktiktik"
Helloquote:
hahahaha XDquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben er tijdens een presentatie een keer achter gekomen waarom ik normaal geen papier meeneem, met trefwoorden ofzo.... Ik leer mn presentaties altijd zo, dat ik geen papier nodig heb, maar 1 keer kwam ik er de dag van te voren pas achter dat ik presentatie had, dus moest wel want kende mn tekst niet goed... Had ik tijdens het vertellen een vliegtuigje gevouwen (onbewust) van dat kladpapiertje.... Ik MOET iets met mn handen doen, ook als de docent wat verteld en ik heb een pen vast....
'tiktiktiktiktiktiktiktiktik"
Dat is ook wel briljant jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Op het werk hebben we van die stressballetjes liggen, dus iedereen speelt daarmee. 1 keer dus iemand die gooit zo`n balletje door het kantoor, zo`n vaas om
Hoi gaytje van mequote:
Kan dr niets aan doenquote:
hoe is het met uquote:
Ja wel oke, alleen mudequote:
R U kiddin' mequote:
Ik las iets verkeerds hierquote:
dat lijkt me echt vreselijkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Letterlijk aan de lopende band. Ik werk in een fabriek.
Hoezo?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat kan ik jou en al die andere vrouwen niet aandoen.
Nou?quote:
RUkk..quote:
Ik heb het serieus wel eens gedaan, though.quote:
Nou...quote:
Heel goedquote:
Dat zijn geen voordelen, Krent.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hoezo?Gezellig shoppen en mannen kijken.
In de zomer ben ik altijd 40 uur per week aan eht schoffelen, echt briljant werk is datquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb het serieus wel eens gedaan, though.Maakte onderdeel uit van mijn zomerbijbaantje in een magazijn. Hersendodend werk.
Dat klinkt best wel negatiefquote:
ja daarom.. kom je thuis als een of andere zombie >.>quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb het serieus wel eens gedaan, though.Maakte onderdeel uit van mijn zomerbijbaantje in een magazijn. Hersendodend werk.
Vanavond om 22uur naar bed jongeman!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nou...
Ik heb gewerkt van 7 tot 13, wat voor mij inhoudt dat ik er om half 7 uit moet, en ik lag om half 4 in bed
Dat denk ik niet jongedamequote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vanavond om 22uur naar bed jongeman!
Nietusquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh je bent geen jongeman, je bent ouder dan ik.
Wellus!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
NietusVast niet veel ouder in ieder geval
Kb. lijkt misschien wel eind twintig, maar ze is 19.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
NietusVast niet veel ouder in ieder geval
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Kb. lijkt misschien wel eind twintig, maar ze is 19.
Ik heb maar 50 vriendjes dus dat is echt totally niet cool weetje.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:48 schreef DownPoison het volgende:
[..]
haha, dan wil ik nu ook jou haifs zien
Maarmaarmaar dan ben jij ook in mei jarigquote:
Wist ik stiekem welquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Kb. lijkt misschien wel eind twintig, maar ze is 19.
quote:
Dat ben jijquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:09 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb maar 50 vriendjes dus dat is echt totally niet cool weetje.
Dat uh, klopt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maarmaarmaar dan ben jij ook in mei jarig
kan ik rekenen als ik zeg dat het 22 isquote:
nou en :p ik heb er ook niet echt bepaald veel ofzo ^^quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:09 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb maar 50 vriendjes dus dat is echt totally niet cool weetje.
Ik hoop dat ze hem aanklaagt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:11 schreef nijnja het volgende:
Presentator grijpt naar tiet van collega
Hoe briljant ook!!!
Voeg elkaar toe dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:13 schreef DownPoison het volgende:
[..]
nou en :p ik heb er ook niet echt bepaald veel ofzo ^^
Jackpot!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
kan ik rekenen als ik zeg dat het 22 is?
Hehe.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:11 schreef nijnja het volgende:
Presentator grijpt naar tiet van collega
Hoe briljant ook!!!
ja zover was ik ook,., alleen weet ik dus zijn hyves nog nietquote:
Nee.quote:
Hoi Lauriettequote:
Ja, maar zoiets doe je toch ook niet... wat een heldquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem aanklaagt.![]()
Mijn verjaardag is dan eerder.... maar dat wist ik ookal voordat ik wist dat jij de 22e jarig bentquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:14 schreef Lauriette91 het volgende:
Hoi.
Ik vraag me af wat hij zich bedacht bij de actie.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, maar zoiets doe je toch ook niet... wat een held
KIJK AAN! NOG EEN MAN MET VROUWENKENNISquote:
Vraag zijn hyves dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:15 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ja zover was ik ook,., alleen weet ik dus zijn hyves nog niet
Euh... "TIETEN!"quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat hij zich bedacht bij de actie.
Je vergeet een Nquote:
Ja want jij bent ouder.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mijn verjaardag is dan eerder.... maar dat wist ik ookal voordat ik wist dat jij de 22e jarig bentMaar wel een feestje van maken dan maar he?!
Ik denk: 'Wat maak ik nu toch een goeie grap! 'quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat hij zich bedacht bij de actie.
Soms ben ik wel een klein beetje slimquote:
Als ik foto`s van jou in het heden bekijk denk ik daar niet anders over hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:17 schreef MASD het volgende:
Ik heb jeugdfoto's gevonden en begrijp nu volledig waarom mijn jeugd zo kut is geweest.
Hoe oud zei je dat je bent?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:17 schreef MASD het volgende:
Ik heb jeugdfoto's gevonden en begrijp nu volledig waarom mijn jeugd zo kut is geweest.
Dat magquote:
oh, kut.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als ik foto`s van jou in het heden bekijk denk ik daar niet anders over hoor.
Omdat je geen coole nikes had?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:17 schreef MASD het volgende:
Ach, je kunt er ook niks aan doenquote:
Die dan weer welquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Omdat je geen coole nikes had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |