Ik kan nooit stoppen met klikken, ik moet altijd ergens op klikkenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Want? weet je hoe neukend irritant dat is, als iemand na iedere getypte zin (wat je dus kan horen, of het een zin is of gewoon ge(.....) op 1 toets) 196603496906823968148 keer op een toets drukt... Dan wil ik diegene dat zosnel mogelijk afleren, een punaise werkt perfect
Ik ben al vanaf 7 uur bezigquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:40 schreef Probinski het volgende:
[..]
Ja pff m'n hersens moeten nog even op gang komen hoor
quote:
Is David nou nog steeds gebandquote:
Wat ik heel vaak doe als ik een tekst lees, bijvoorbeeld nieuwsitem op FP, ga ik met mn muis alles arceren en weer niet enzoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik kan nooit stoppen met klikken, ik moet altijd ergens op klikkenIk heb nog niemand erover horen klagen
ok dat is moeilijk doen want volgens mij staat op mijn hyves wel gewoon dat ik in enschede woon :pquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:42 schreef MASD het volgende:
[..]
Want ik zat op je haifs en je hebt heul veul enschede/atak foto's. jeweet.
Nouja wel geld verdiendquote:
Haha, dat doe ik ook altijd, ook op het werkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat ik heel vaak doe als ik een tekst lees, bijvoorbeeld nieuwsitem op FP, ga ik met mn muis alles arceren en weer niet enzoMaar dat doe ik alleen als ik alleen ben
hihi, daar woon ik ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:44 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ok dat is moeilijk doen want volgens mij staat op mijn hyves wel gewoon dat ik in enschede woon :p
Wat moet je btw op mijn hyves? die had ik toch niet gelinkt hierzzo?
en niet zo heel veel atak,, maar 12 ofzo (a)
Ik ben er tijdens een presentatie een keer achter gekomen waarom ik normaal geen papier meeneem, met trefwoorden ofzo.... Ik leer mn presentaties altijd zo, dat ik geen papier nodig heb, maar 1 keer kwam ik er de dag van te voren pas achter dat ik presentatie had, dus moest wel want kende mn tekst niet goed... Had ik tijdens het vertellen een vliegtuigje gevouwen (onbewustquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Haha, dat doe ik ook altijd, ook op het werkEn als ik aan het klikken ben speel ik meestal met m`n linkerhand ergens mee
Dat dusquote:
uh volgens mij anders om..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:47 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Borne > Enschede of.... toch niet?
Wachtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:48 schreef IQM het volgende:
ALL HOMOSEXUALS ARE GAY!!!!
Op het werk hebben we van die stressballetjes liggen, dus iedereen speelt daarmee. 1 keer dus iemand die gooit zo`n balletje door het kantoor, zo`n vaas omquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben er tijdens een presentatie een keer achter gekomen waarom ik normaal geen papier meeneem, met trefwoorden ofzo.... Ik leer mn presentaties altijd zo, dat ik geen papier nodig heb, maar 1 keer kwam ik er de dag van te voren pas achter dat ik presentatie had, dus moest wel want kende mn tekst niet goed... Had ik tijdens het vertellen een vliegtuigje gevouwen (onbewust) van dat kladpapiertje.... Ik MOET iets met mn handen doen, ook als de docent wat verteld en ik heb een pen vast....
'tiktiktiktiktiktiktiktiktik"
Helloquote:
hahahaha XDquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben er tijdens een presentatie een keer achter gekomen waarom ik normaal geen papier meeneem, met trefwoorden ofzo.... Ik leer mn presentaties altijd zo, dat ik geen papier nodig heb, maar 1 keer kwam ik er de dag van te voren pas achter dat ik presentatie had, dus moest wel want kende mn tekst niet goed... Had ik tijdens het vertellen een vliegtuigje gevouwen (onbewust) van dat kladpapiertje.... Ik MOET iets met mn handen doen, ook als de docent wat verteld en ik heb een pen vast....
'tiktiktiktiktiktiktiktiktik"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |