omg..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad, een kennis van me heeft de tik na IEDERE zin die die typt 60000 keer op de
[..]
toets te drukken... Dus had ik een keer die toets eruit gehaald, en een punaise voor in de plaats gelegd, hij heeft zn vinger echt supervaak in die punaise gedrukt
AAAUUUWWWW NIJN WAT DOE JE WEET JE HOE FUCKING PIJNLIJK DAT IS GEK KONIJN!!1quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad, een kennis van me heeft de tik na IEDERE zin die die typt 60000 keer op de
[..]
toets te drukken... Dus had ik een keer die toets eruit gehaald, en een punaise voor in de plaats gelegd, hij heeft zn vinger echt supervaak in die punaise gedrukt
Daar gaat het niet om, het was een tik dat hij op een toets moest drukken na zn zin, en dat was dus de printscreenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Serieus, waarom moet je voor fucking alles een prtscrn maken
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het was een tik dat hij op een toets moest drukken na zn zin, en dat was dus de printscreen... en toen punaise ingelegd
Ja dat is toch de enige miet die dr isquote:
maargoed, hij leeft nogquote:
een . toets was logischer geweest...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het was een tik dat hij op een toets moest drukken na zn zin, en dat was dus de printscreen... en toen punaise ingelegd
Aah zo, dan ben je best wel lullig hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hao doe joe mien?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:39 schreef DownPoison het volgende:
[..]
een . toets was logischer geweest...
Ja pff m'n hersens moeten nog even op gang komen hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja dat is toch de enige miet die dr is?
Huilliequote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:39 schreef Desunoto het volgende:
Nijn je bent niet meer lief.
Zelf 1 keer een punaise vol in je vinger en ik schreeuw het uit van de pijn
Want? weet je hoe neukend irritant dat is, als iemand na iedere getypte zin (wat je dus kan horen, of het een zin is of gewoon ge(.....) op 1 toets) 196603496906823968148 keer op een toets drukt... Dan wil ik diegene dat zosnel mogelijk afleren, een punaise werkt perfectquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Aah zo, dan ben je best wel lullig hoor
Hier was ik gestopt met lezen.quote:
Pussy, mijn moeder was een keer een puniase kwijt, opeens zag ze mij hinkelenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:39 schreef Desunoto het volgende:
Nijn je bent niet meer lief.
Zelf 1 keer een punaise vol in je vinger en ik schreeuw het uit van de pijn
Neequote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
AAAUUUWWWW NIJN WAT DOE JE WEET JE HOE FUCKING PIJNLIJK DAT IS GEK KONIJN!!1
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Pussy, mijn moeder was een keer een puniase kwijt, opeens zag ze mij hinkelen
"Oh, daar istie dus gebleven"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |