quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Na 3 dagen non stop f5-en gaan ze altijd kapodt bij mij, its a curse
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Weet ik niet? Ik blijf in ieder gevalWheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja prima
A tout le monde
A tout les amis
Je vous aime
Je dois partir
Ik heb het ook nog nooit voor elkaar gekregenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:33 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb nog nooit een toets stukgemaakt. Zelfs de F5 niet. Hebben jullie ADHD of zo dat jullie op de toetsen rammen
haha ik heb alleen de d kapotgehad, hij stond plots schuin O.o dan merk je pas hoevaak je de de eigenlijk gebruikt ¬¬quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:33 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb nog nooit een toets stukgemaakt. Zelfs de F5 niet. Hebben jullie ADHD of zo dat jullie op de toetsen rammen
Mooi mooi, ga je mieten?quote:
Gelukkig maarquote:
Die toets had ik juist gisteren kapoedt gemaaktquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:34 schreef DownPoison het volgende:
[..]
haha ik heb alleen de d kapotgehad, hij stond plots schuin O.o dan merk je pas hoevaak je de de eigenlijk gebruikt ¬¬
Ciaoquote:
Wat gek. http://www.onzetaal.nl/advies/letterfreq.phpquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:34 schreef DownPoison het volgende:
[..]
haha ik heb alleen de d kapotgehad, hij stond plots schuin O.o dan merk je pas hoevaak je de de eigenlijk gebruikt ¬¬
Haha ja inderdaad, een kennis van me heeft de tik na IEDERE zin die die typt 60000 keer op dequote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:34 schreef DownPoison het volgende:
[..]
toets te drukken... Dus had ik een keer die toets eruit gehaald, en een punaise voor in de plaats gelegd, hij heeft zn vinger echt supervaak in die punaise gedruktquote:'PrtScn
SysRq'
Ik gebruik hem elke dagquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:35 schreef Desunoto het volgende:
De D gebruik je toch niet zoveel? Kijk, maar twee keertjes nu!
Geen ideequote:
haha , mijne is ook alweer heelquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die toets had ik juist gisteren kapoedt gemaaktmaar had het gefixt
Daar ga ik niet op klikkenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik gebruik hem elke dag
www.milfswithdd.com
Serieus, waarom moet je voor fucking alles een prtscrn makenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad, een kennis van me heeft de tik na IEDERE zin die die typt 60000 keer op de
[..]
toets te drukken... Dus had ik een keer die toets eruit gehaald, en een punaise voor in de plaats gelegd, hij heeft zn vinger echt supervaak in die punaise gedrukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |