quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
VERDOMME
IK DENK IK MAAK EVEN DE FIPO MET EEN TOF NUMMER KOMT DIE CLOWN EVEN LANGS
Jawel, maar voel me brak van t slapen nu....quote:
Ja hequote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:05 schreef DownPoison het volgende:
waarom was die vorige nou ineens dicht?
Ik volg het niet helemaal XD heb pas account sinds vanochtend dus.. ¬¬
Elk topic mag max 301 posts ofzo.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:05 schreef DownPoison het volgende:
300 posts is het maximum voor een topic en dan gaat ie dicht.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:05 schreef DownPoison het volgende:
Zo eng issie nou ook weer niet toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Geef hem een luchtballon dan kan die engerd het topic uit vliegen
Omdat kiwi.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:06 schreef Juicyhil het volgende:
En waarom ging dat topic voor het vorige topic eigenlijk dicht?
Welquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:07 schreef Probinski het volgende:
[..]
Zo eng issie nou ook weer niet toch?
Daaaaromquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:06 schreef Juicyhil het volgende:
En waarom ging dat topic voor het vorige topic eigenlijk dicht?
oh ok.. beetje onhandig ofzo...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:05 schreef prodygee het volgende:
[..]
Elk topic mag max 301 posts ofzo.
Na 300 posts dus ya.
Zij heeft ook echt 'n lieve stem.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
Ja he![]()
van die lieve lente liedjes.
Een topic met 816251 posts is ook niet echt handigquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:08 schreef DownPoison het volgende:
[..]
oh ok.. beetje onhandig ofzo...
Danity canequote:
En hoe oud ben jijjjj.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:05 schreef DownPoison het volgende:
Mwah valt wel mee, anders heb je een topic van 100+ pagina's, is ook niet allesquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:08 schreef DownPoison het volgende:
[..]
oh ok.. beetje onhandig ofzo...
kan wel,, je leest toch nooit alles terug, doe je niet bij een topic met 300 posts en ook niet bij eentje van 100000 posts. heb er nooit echt problemen mee gehad op andere forums eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Een topic met 816251 posts is ook niet echt handig
Geloof me, gebeurt wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:11 schreef DownPoison het volgende:
[..]
kan wel,, je leest toch nooit alles terug, doe je niet bij een topic met 300 posts en ook niet bij eentje van 100000 posts. heb er nooit echt problemen mee gehad op andere forums eigenlijk.
Maargoed ...
HAHAAA, da's van dinges. Uhhh Maximize the Hormone. Die gasten zijn tof. Die deden de intro van Dood Schrift.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:11 schreef Ivopedia het volgende:
Moet je hem constant achter elkaar horen, word je helemaal gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:12 schreef Desunoto het volgende:
Maximum The Hormone
Ik heb dat album van ze gedownload.
Rare band is dat, maar wel geinig.
hoezo?quote:
tjah..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:09 schreef Probinski het volgende:
[..]
Mwah valt wel mee, anders heb je een topic van 100+ pagina's, is ook niet alles
Welkom trouwens
PURIN PURIN NURURURERORERO!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:12 schreef Desunoto het volgende:
Maximum The Hormone
Ik heb dat album van ze gedownload.
Rare band is dat, maar wel geinig.
Jammer dat dat nummer over verkrachten gaatquote:Op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:11 schreef Ivopedia het volgende:
Moet je hem constant achter elkaar horen, word je helemaal gek.
Omdat ik alleen kleine kindjes wil doen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:12 schreef DownPoison het volgende:
[..]
hoezo?
[..]
tjah..
en bedankt XD haha
Die tekst is wel raar.. maar verkrachten heb ik niet gehoord.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jammer dat dat nummer over verkrachten gaatHeb ik een keer vernomen.
Nururu is wel het 'geluidseffect' van ejaculerende vrouwen in Japan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jammer dat dat nummer over verkrachten gaatHeb ik een keer vernomen.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:13 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb woensdag een duur boek besteld voor een verjaardag morgen, IS IE VANDAAG NOG STEEDS NIET BINNEN.
En op de site stond "voor 12 uur besteld, morgen binnen"![]()
STELLETJE STUMPERS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |