quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
zo heb ik in Leiden wel es een moeder haar kind horen roepen![]()
"Sterretje blijf es hier!"
mja ik weet het niet hoor... ik denk dat ze er gewoon niet bij na had gedacht ofzo? Maar het klonk echt belachelijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:05 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
![]()
Zou zo'n moeder dat dan echt niet weten, of zou het 'r gewoon niets uitmaken..?
Daaf vind ik ook wel leuk. maar Gabbe Eusquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:10 schreef cattie het volgende:
Aparte namen in de krant vanochtend:
Gabbe Eus Gijs(j)
Daaf (j)
Silje (m)
als er een biertje inzit wel jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:31 schreef bixister het volgende:
hebben studenten meer gevoel voor sterretjeshumor dan?
Ik bedoelde verkleind, maar zo staat het er helemaal stom jaquote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 11:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
Laatst hoorde ik iemand de combinatie Sterre en Zonne noemen. Krijg ik jeuk van.....
En de hond heet Pluto waarschijnlijkquote:Op zondag 15 februari 2009 11:40 schreef Ynske het volgende:
[..]dan komt meteen de vraag boven drijven of de derde Maane gaat worden
Flitsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:43 schreef Chell het volgende:
Op een geboortekaartje ergens op de 9maandenbeurs een meisje met de naam 'Flits'
We dachten in eerste instantie dat dat wel een nep kaartje zou zijn, maar het bleek dus de echte naam. Flits was het zusje van een Storm en heeft gelukkig ook nog 2 redelijk normale namen, maar de roepnaam is dus echt Flits
Zo hoor je ook vaak de combi Fleur en Roos en eventueel andere bloemen/natuur namen.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
Laatst hoorde ik iemand de combinatie Sterre en Zonne noemen. Krijg ik jeuk van.....
Veronica is ook een gewone naam die toevallig ook door een omroep is gebruikt. Dat ligt bij PowNed toch heel anders?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ach..we vinden Veronica toch ook een normale naam?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:01 schreef sombie het volgende:
[..]
Veronica is ook een gewone naam die toevallig ook door een omroep is gebruikt. Dat ligt bij PowNed toch heel anders?
M'n tante heet Veronicaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 @ 11:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ach..we vinden Veronica toch ook een normale naam?
Ik doelde ook meer op Binks.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:22 schreef Natalie het volgende:
Fay kan dan nog wel. Niet allerdaags in Nederland, maar echt lelijk is het ook niet.
Met PowNed loop je voor schut...
Net als dat ouders je bijv. FireFox noemen omdat ze zo gek zijn van de browser.
Zielig voor zo'n kind.
Als ze mij zoiets hadden aangedaan had ik op m'n 18de officieel m'n naam laten wijzigen.
Hmmm...quote:Knuffelmarokkaan Ali B en zijn partner Breghje zijn gistermiddag papa en mama geworden.
Om 16.15 uur kwam Amin (je spreekt het uit als Emmien) ter wereld.
De namen die het net niet zijn:quote:Op maandag 23 februari 2009 12:25 schreef S_oepstengel het volgende:
MeNicole kan je wat namen noemen die je wel aardig vind maar die het niet gaan worden? Gewoon als ideetje voor onsIk heb nu namelijk geen idee in welke richting ik moet denken
Ik dacht gelijk aan beef Wellingtonquote:Op maandag 23 februari 2009 12:14 schreef Stiemie het volgende:
In een update-nieuwsbrief van een kinderopvang zag ik een Wellington staan
Haha er zit helemaal niks tussenquote:Op maandag 23 februari 2009 12:34 schreef S_oepstengel het volgende:
Lijstje voor MeNicole..
Florian
Aaron
Elias
David
Julius
Juriaan
Lukas
Lennart
Marvin
Nikolas
Pascal
Timo
Poeh..
Misschien zit er wel helemaal niets tussen hoor.. maar wie weet
Haha ja ik vind dat ook niet. Maar hetzelfde heeft ie met Marek. Is voor hem ook geen optie. Tja dan houdt het al snel op!quote:Op maandag 23 februari 2009 12:51 schreef S_oepstengel het volgende:
Elias Turks klinken?Nee toch.. maarja wel lastig joh
Met een zusje Boeuf?quote:Op maandag 23 februari 2009 12:14 schreef Stiemie het volgende:
In een update-nieuwsbrief van een kinderopvang zag ik een Wellington staan
Lijkt wel Drents! Het is die mien jung!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:32 schreef Rekkof het volgende:
Aangezien ik hier toch wel redelijk anoniem ben:
Kennis van me heeft dr jongensnaam aan me bekend gemaakt, maar ze twijfelt nog over de spelling.
De naam wordt uitgesproken 'dee-mie-jun'. Hoe zouden jullie dat schrijven?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:46 schreef Reese het volgende:
Je kunt het ook als Kees of Bram spellen. Iets andere klank, maar wel een stuk mooier.
Je kunt het ook als Kees of Bram spellen. Iets andere klank, maar wel een stuk mooier.
twee keer Damian dus, een keer Damien en zelfs Damiën.
Zo spreek je Damian toch ook uitquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:15 schreef Rekkof het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze zat zelf ook aan damian te denken. Maar krijg je dan niet dat ze da-mie-jan gaan zeggen?
Helpt het als we suggesties geven die goed passen bij Amber's tweede naam Sophie?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:09 schreef Vicky het volgende:
mannen
nu twijfelt M. weer over de naam omdat er geen leuke passende 2e naam bij verzonnen kan worden....
Grap? Had ik hier al verteld van mijn vroegere klasgenootje Amber, die 3 broertjes en zusjes heeft: Jade, Onyx en Saffier....quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:51 schreef bixister het volgende:
oja, een zus voor amber. dat moet natuurlijk een...... jade worden!of had ik die grap al gemaakt.
![]()
Nee, dat doet toch alleen die achterlijke voetbal-trien? Die van die 'wo ist gucci'.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:15 schreef Rekkof het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze zat zelf ook aan damian te denken. Maar krijg je dan niet dat ze da-mie-jan gaan zeggen?
Die zegt het NOG stommer dan daa-mie-jan, die zegt DAAAAA-Mjan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, dat doet toch alleen die achterlijke voetbal-trien? Die van die 'wo ist gucci'.
Daar zou ik me dus niet al te druk om maken.
Oh, en dat van die handjes was bedoeld zodat ze nooit meer zou kunnen schrijven, konden ze ook niet van die rare namen verzinnen.
Ik zag het topic en bedacht me net dat ik nieuwsgierig was naar de reactie van je zusje!quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Tja je kan die naam op zn Nederlands, op zn Engels en op zn Sylvie Vervaarts uitspreken , dus dat hou je toch!
Mn zusje vindt Ravi trouwens heeeeeeeeel leuk, voor bij haar Luna en Nova, dus die staat op de lijst!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zag het topic en bedacht me net dat ik nieuwsgierig was naar de reactie van je zusje!
Grappig dat we elkaar ineens in verschillende topics tegenkomen
En terechtquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:29 schreef poemojn het volgende:
Daymian
Daymyan
Daymyen
Daymien
Damien
Deymian
Deymyan
Demian
Demyan
Damion
Damyon
Damyen
Damiano
Dameon
en Google blijft netjes vragen: Bedoelde u Damian ???![]()
Kaya past ook leuk bij Luna en Nova, toevallig ken ik een Nova en Kaya.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Tja je kan die naam op zn Nederlands, op zn Engels en op zn Sylvie Vervaarts uitspreken , dus dat hou je toch!
Mn zusje vindt Ravi trouwens heeeeeeeeel leuk, voor bij haar Luna en Nova, dus die staat op de lijst!
nouja als je al een luna en nova hebt hoort daar eigenlijk een Sunna of Stella bijquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Jamaar Kaya is net als mijn naam alleen begin ik met een R dus das een beetje gek, zeker voor een jongen dan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Kaya past ook leuk bij Luna en Nova, toevallig ken ik een Nova en Kaya.
Stella vond ik al leuker bij Luna ipv Novaquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:56 schreef Dakota het volgende:
[..]
nouja als je al een luna en nova hebt hoort daar eigenlijk een Sunna of Stella bijen jongen Oreon, Odin, Eon, Cloud of Zodiac
Ravi betekent 'zon'quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:56 schreef Dakota het volgende:
[..]
nouja als je al een luna en nova hebt hoort daar eigenlijk een Sunna of Stella bijen jongen Oreon, Odin, Eon, Cloud of Zodiac
Oh nee echt ik heb een schurfthekel aan die hond en aan zn baasje dus die naam ga ik echt niet opperen, dan kan ik geen leuke tante voor kleine Odin zijn heurquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ravi betekent 'zon'
En Eon is een energiemaatschappij... Odin vind ik dan wel weer heel leuk(ondanks de hond
)
Je hebt gelijk! Odin is een groente-abonnementquote:
Oh thnx. Metis vind ik ook leuk, die geef ik ook door!!quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:28 schreef Dakota het volgende:
Io
Metis
Thebe
Galileïsche manen(manen van jupiter)
Oh maar zo noemen wij geen kinderen in onze familiequote:Op donderdag 26 februari 2009 14:32 schreef Dakota het volgende:
o en stephano, ferdinand en francisko zijn namen van manen van uranus
Das ook zo een hondennaam joh!quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:51 schreef Dakota het volgende:
vindt ze Milos of Milo/Milo niet mooi?
Als oudere zus wil ik haar toch een beetje tegen zichzelf in bescherming nemen hequote:Op donderdag 26 februari 2009 14:50 schreef Dakota het volgende:
dan vindt je zus een dwergplaneet ook vast niet erg
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:02 schreef Dakota het volgende:
o en ik vind het meer een jongensnaam
Finn en anders.. er zijn nog sterrenSting, Michael jackson
of Anus of David(ster)
klopt maar mn vriend wilde dat als 2e naam zodat ik niet ooit een volgend kindje Milo kan noemen omdat hij het niet mooi vindtquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind een tweede naam niet tellen hoor, die gebruik je toch niet
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar Kaya is net als mijn naam alleen begin ik met een R dus das een beetje gek, zeker voor een jongen dan.
In face off spelen 2 mannen en die heten Castor en Pollux Troy ( hoewel castor door zowel john travolta als Nicolas Cage wordt gespeeld).quote:
juhp i know..maar ik probeerde even bij de hemellichamen t blijvenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
In face off spelen 2 mannen en die heten Castor en Pollux Troy ( hoewel castor door zowel john travolta als Nicolas Cage wordt gespeeld).
Dat is pollexquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:07 schreef Ilske het volgende:
hmm, als je pollux heet moet je niet in de medische wereld gaan werken, pollux is Latijn voor duim....alhoewel....(pollux up!
)
Leuk dat ze er zo enthousiast over wasquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop zelf ook op een Ravi, ik ben echt verliefd op die naam al
Als het hem niet wordt moet ik dr zelf maar een maken hequote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Leuk dat ze er zo enthousiast over was![]()
ben benieuwd of het hem wordt
Nee ik heb nu genoeg hondenquote:
Wat Dakota zegt, pollux kan ook (ik keek juist de eerste keer dat ik de kaart van een patient van de secretaresse kreeg met pollex erop heel raar...blijkbaar kan beidequote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat is pollex
vriend van me had zn pc Castor genoemd en zn remote-miniMac Pollux
Die hond heette Laika.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:16 schreef PM-girl het volgende:
Pollux, zo heette toch ook die hond die de ruimte in werd geschoten maar het niet overleefde?
Onze eerste hond heette Pollux, maar die is nooit verder geweest dan Brabant
Welke kranten hebben jullie trouwens waar altijd die bijzondere geboorte-advertenties in staan?
Hier zie ik nooit afwijkende namen staan.
quote:Op zondag 1 maart 2009 09:07 schreef Dakota het volgende:
mijn pleegbroers heten Bas en Adriaantop that!
Jah wat moet ik daar nou van zeggenquote:Op zondag 1 maart 2009 11:01 schreef Dakota het volgende:
deze las ik net
Jah-reece-Ezechiel-Raeshon-Ramiro-
Bij pasgeboren op een andere site, arm kind
Dat de naam TYRONE alleen nog ontbreektquote:Op zondag 1 maart 2009 11:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jah wat moet ik daar nou van zeggen![]()
Rune staat hier trouwens ook hoog in t lijstje
Banaan?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:54 schreef Chell het volgende:
Ieman die ik ken heet Bert en diens broertje zou eigenlijk Ernie gaan heten. Maar ze hebben hem uiteindelijk toch maar een andere naam gegeven
Volgens mij zit ik met Frodo in de klas zo af en toequote:Op zondag 1 maart 2009 12:00 schreef cattie het volgende:
Ik ken wel een Bert en Ernie.
Verder weet ik dat er in Leiden twee broers Frodo en Bilbo heten.
En ergens in het zuiden des lands Steppe, Savannah en Toendra. (3 zusjes)
Volgens de namenteller valt dat erg mee:quote:Op zondag 1 maart 2009 12:10 schreef Chell het volgende:
Er zijn volgens mij best veel kinderen die Frodo heten.
quote:Naam "Frodo" aantal keer gegeven Jaar
2 1994
1 1996
1 2003
das idd niet bijzonder veel nee. Ik ken wel wat meer Fredo's. Zal wel van Alfredo komen ofzo.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:12 schreef cattie het volgende:
[..]
Volgens de namenteller valt dat erg mee:
[..]
'' inhouden + e of alt 137 uit mijn hoofdquote:Op zondag 1 maart 2009 12:58 schreef jessie het volgende:
Mag Ischa-Gabriel (met puntjes op de e maar t lukt me niet)ook in de namenlijst
hoe spreek je dat eigenlijk uit?quote:Op zondag 1 maart 2009 12:58 schreef jessie het volgende:
Mag Ischa-Gabriel (met puntjes op de e maar t lukt me niet)ook in de namenlijst
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:54 schreef Dakota het volgende:
[..]
Dat de naam TYRONE alleen nog ontbreekt
Runedoe maar
(ik zit de namen die ik wilde en mijn vriend niet..nu bij zwangere vriendinnen op te dringen)
Doe jij Rune..dan zoek ik nog 3 bollies voor Isis, Lux en Juno
Ik zou hem inderdaad zo aan een dochter kunnen geven, als mannennaam vind ik het niksquote:Op zondag 1 maart 2009 19:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
Rune is toch een mannennaam? Of begrijp ik het verkeerd dat ie hier als meisjesnaam misschien gegeven gaat worden?
Oh, dan weet ik hem niet!quote:Op zondag 1 maart 2009 20:25 schreef miss_sly het volgende:
Het is niet de naam die ik al eens eerder hier heb genoemd. Tenminste, niet recent, misschien jaaaaaren geleden
Ik zou meer voor Aagje gaanquote:Op zondag 1 maart 2009 19:12 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wie weet! Maar geef dan voor nu inderdaad Rune maar aan mij!
En Jip,Janneke en Pluk, dat zou wel goed bij mij passen he![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:45 schreef Vicky het volgende:![]()
Hene, we zijn er eindelijk uit!! De 1e naam blijft zoals die is!!! De 2e verzinnen we nog wel
![]()
ik ben echt ontzettend benieuwd welke naam jullie uitgekozen hebbenquote:Op zondag 1 maart 2009 20:25 schreef miss_sly het volgende:
Het is niet de naam die ik al eens eerder hier heb genoemd. Tenminste, niet recent, misschien jaaaaaren geleden
Bij mij op de middelbare school (45 jaar geleden) zaten ook twee broers die zo heetten. Met een zusje Arwen, ook nog eens.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:00 schreef cattie het volgende:
Ik ken wel een Bert en Ernie.
Verder weet ik dat er in Leiden twee broers Frodo en Bilbo heten.
En ergens in het zuiden des lands Steppe, Savannah en Toendra. (3 zusjes)
Is dat de gangbare uitspraak? Want bij Ischa Meyer was het met een harde "G" volgens mij?quote:
Een kennis van mij heet ook Ischa, uit te spreken als [Iesja]quote:Op zondag 1 maart 2009 22:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Is dat de gangbare uitspraak? Want bij Ischa Meyer was het met een harde "G" volgens mij?
Nee helemaal niet neequote:
Me too, vandaar dat ik dat aannam als "DE" uitspraakquote:Op maandag 2 maart 2009 09:48 schreef oh-oh het volgende:
Ischa Meijer zei Isga, Connie Palmen ook.
Dat is de enige Ischa die ik ken.
haha, antwoord dan gewoon met ja, ik heb voor een jongen sméagol in gedachtenquote:Op maandag 2 maart 2009 10:01 schreef _evenstar_ het volgende:
Dan is t goed, moet zeggen ik krijg wel zo vaak de vraag als ze een jongetje was had ze dan Frodo/bilbo/gimli/aragorn/eomyr/sam/pippin/merry/ theodyn en welke andere willekeurige mannennaam in lotr
quote:
Djeez.. zeg. Wat doe je zo'n kind aanquote:Op maandag 2 maart 2009 12:35 schreef Susi het volgende:
Ik denk dat een doopnaam van mijn kind ook Aragorn zal worden.
En ik ken trouwens de naam Fangorn ook. [Van-gorn]
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Djeez.. zeg. Wat doe je zo'n kind aan.
Nou ja, het is nog geen "Precious" iig, maar ik vind het echt om te janken.
van Rafaella..quote:Op maandag 2 maart 2009 20:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Beautifull Hope idd, dat is dat dochtertje van die Idols/Xfactor tante toch? Ja met dubbel -l- ja
ohjaaaaa!quote:
omg ja je hebt gelijkquote:Op maandag 2 maart 2009 21:05 schreef tessie het volgende:
Ze hadden het van een of andere flut film ofzo, die ze allebei zo geweldig leuk vonden...
In die film was het dus ook met dubbel l.
mja toch... haha, ik blijf het dubieus vinden.quote:"In het interview laat de zangeres weten dat zij en haar vriend Paul de naam van hun kind uit de filmkomedie 'You got served' uit 2004 hebben gehaald. Daarin zegt een personage: 'My name is Beautifull, with double L'. Beiden vonden de film hilarisch."
Daar heb ik ook aan gedacht, maar manlief vond dat niks. Ik vind het nog steeds een mooie naam.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:53 schreef Dakota het volgende:
Voor Elin zat ik toen ook aan Harlow te denken
Ik denk dan aan zoiets -->quote:Op dinsdag 3 maart 2009 07:27 schreef lady-wrb het volgende:
iemand een idee waar de naam reijer vandaan komt en of het nog wat betekent?
Ghe dat wilde ik ook zeggen..maar toen bedacht ik ineens dat Reijer misschien wel de naam van r overleden opa is ofzo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik denk dan aan zoiets -->
[ afbeelding ]
geen van mijn opa's heette zo hoor (ze zijn al 20 en 30 jaar dood ofzo) en t is niet voor mij. ik heb al een kind.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:20 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ghe dat wilde ik ook zeggen..maar toen bedacht ik ineens dat Reijer misschien wel de naam van r overleden opa is ofzo.
Ik ken hem voornamelijk als Reyerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 07:27 schreef lady-wrb het volgende:
iemand een idee waar de naam reijer vandaan komt en of het nog wat betekent?
hier niet hoor, die vent van mij is al op zijn 26ste gesteriliseerd gewordenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:25 schreef Vivi het volgende:
Sommige mensen die al een kind hebben krijgen er nog een!
Viel t kind zo tegenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hier niet hoor, die vent van mij is al op zijn 26ste gesteriliseerd geworden
Dat was vast een flinke papegaai danquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:04 schreef Saffier het volgende:
Vanmorgen tijdens het boodschappen doen hoorde ik een moeder haar zoontje roepen; Dino.
Mijn papegaai heette zo, ik vond het dus heel raar klinken
moest van zijn toemalige eega. zij wou er niet meer. ging er vervolgens vandoor en plantte zich wederom voort en voor ons was het onomkeerbaar (te lang geleden) wel lullig toen, maar ach, we hebben er allebei al één.quote:
bij luca op school heet een leraar zo. maar dan met dubbel Equote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:14 schreef Estrys het volgende:
Vandaag op het CB een jongetje: Hero (uitgesproken: heeroo, zoals in allstars)
En op zich paste het wel bij het kind vond ik.
Papegaai met grootheidswaanzin?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat was vast een flinke papegaai dan
Tjemig, en dan de spelling ook nog!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:55 schreef PM-girl het volgende:
Eindelijk stond er vandaag een naam in de krant die dit topic waardig is:
Lakiesha!
En dan ook met een achternaam als de Vries zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren in de krant stonden er twee Janne's in. De één uit Loon op Zand, de andere uit Roozendaal. Ik dacht dat het eerst een advertentie van de ouders EN de grootouders was, maar het zijn echt twee verschillende meisjes met dezelfde naam. Er stonden trouwens geen andere geboorte-advertenties bij, daarom viel het zo op.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Henke is juist een coole jongensnaam! Net als RUNEquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:33 schreef Vlindur het volgende:
Mijn overbuurjongetje heet Henke..
En zn zusje Gésina.. Echt he..
Davidquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:55 schreef Poppejans het volgende:
Mooie naam voor jullie dochter Miss_Sly, ik meen ooit hier te hebben gelezen dat jullie Jasmijn toen een mooie naam vonden? Of verwar ik je nu met iemand anders?
Er was toen iets met je zus, dat die ook die naam zou geven aan een dochter ofzo
Dakota, was wel benieuwd naar wat jullie als lijstje jongensnamen hadden als Elin een jongen was geweest
Wij kwamen er gister achter dat we allebei eigenlijk Wolf best leuk vonden voor een jongen, maar het is wel erg in de categorie Bloem/Vlinder/Bikkel/Splinter he?!
wij hebben sowieso niet dezelfde smaakquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:49 schreef Vlindur het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 3 maart 2009 18:33 schreef Dakota het volgende:
[..]
*knip*
Ik vind alleen Julian en Luuk mooi..
Klopt,quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:01 schreef Dakota het volgende:
[..]
wij hebben sowieso niet dezelfde smaak(kan ik me herinneren uit het geboortekaartjes topic)
Hmm nee, niks daarvan vind ik leuk, toch niet geheel dezelfde smaak. Sam trouwens wel heel erg, maar Samuel dan weer helemaal niet.quote:
zegt de vrouw met twee (prachtige) jongensnamen voor haar dochtersquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:20 schreef Igraine het volgende:
Finn is leuk ja, of Roman, Lucas of Riff.
Maar ik vind jongensnamen ook lastiger. Ik was qua namen dan ook blij dat we weer een meisje kregen.
haha ja, maar voor een jongen vind ik die namen dan weer niet leuk. Hoewel, Myron hadden we voor een jongen wel gedaan. (zonder h dus)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zegt de vrouw met twee (prachtige) jongensnamen voor haar dochters![]()
Ik vind jongensnamen ook moeilijker dan meisjesnamen trouwens hoor.
ja ik snap dat ook wel hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:26 schreef Igraine het volgende:
[..]
haha ja, maar voor een jongen vind ik die namen dan weer niet leuk. Hoewel, Myron hadden we voor een jongen wel gedaan. (zonder h dus)
Zeg, pas een beetje op ja..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:28 schreef Lishe het volgende:
......
Bovenstaande wisselt per week, misschien staat volgende week Samantha wel met stip op 1![]()
Je Nick is gelukkig Peaceful.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:35 schreef Peaceful het volgende:
[..]
Zeg, pas een beetje op ja..Er zijn mensen die ook echt zo heten
![]()
Gelukkig ben ik niet het stereotype gouden ketting, trainingsbroek, nikes en wit-blond haar
Grappig..want als er weer een kindje komt ooit..en het is een meisje dan vinden wij Lena, Lux of Luuke daar heel mooi bij passenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:28 schreef Lishe het volgende:
Dakota, ik vind je jongensnamenlijstje anders best wel mooi. Schoonzusje had Kes als jongensnaam, bij Lena stond 'ie ook op ons namenlijstje. Toen (hormooooonen) vond ik het niet de beste optie. Nu wel, ook als vernoeming naar opa Kees, ooit. En voor nu als favoriet op 1 bij de meisjesnamen toch echt Elin.
Luuke, Lena en Elin. Eindelijk van die L af, maar wel ergens in de naam.![]()
Maarja, misschien komt 'ze' er wel nooit meer.
Bovenstaande wisselt per week, misschien staat volgende week Samantha wel met stip op 1![]()
het klinkt als een spraakgebrek.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:15 schreef Brighteyes het volgende:
Sjeekie, bij mij in de pufclub zit ook een Nanja. Zelf verzonnen zei de mama.
Ik vind het een beetje kleffig klinken. Kan het niet zo goed uitleggen.
Elin en Finn rijmt zo lekker door ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:42 schreef Dakota het volgende:
[..]
Grappig..want als er weer een kindje komt ooit..en het is een meisje dan vinden wij Lena, Lux of Luuke daar heel mooi bij passen(vriendlief Lena, ik Luuke & Lux)
Voor jongens nu op 1. Finn maar dat vindt vriend weer niets.
Zo heette onze hond.. Manja en freija (godinnen) En ik ken ook een Hanja.quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het klinkt als een spraakgebrek.
ik ken overigens wel de naam manja. (vind ik ook niet geweldig)
Ik ook, maar dan een Manya. Maar ik vind het meisje zelf ook niet echt geweldigquote:Op woensdag 4 maart 2009 08:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het klinkt als een spraakgebrek.
ik ken overigens wel de naam manja. (vind ik ook niet geweldig)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
vind je dat zo'n vreemde naam dan? ik kom 'm best vaak tegen (en vind 't een leuke naam ook).quote:Gisteren in de krant stonden er twee Janne's in. De één uit Loon op Zand, de andere uit Roozendaal. Ik dacht dat het eerst een advertentie van de ouders EN de grootouders was, maar het zijn echt twee verschillende meisjes met dezelfde naam. Er stonden trouwens geen andere geboorte-advertenties bij, daarom viel het zo op.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:55 schreef PM-girl het volgende:
Eindelijk stond er vandaag een naam in de krant die dit topic waardig is:
Lakiesha!
En dan ook met een achternaam als de Vries zeg maar.
ik vond Jena ook mooi (naar jena Malone) maar mn vriend deed het denken aan jenna jameson (porn)quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:43 schreef Chell het volgende:
Janne vind ik ook leukEn Janna ook. Die staan bij mij al een tijdje op het lijstje-voor-ooit-misschien
Eh neequote:Op woensdag 4 maart 2009 10:45 schreef Rewimo het volgende:
Dakota, een neefje van me heet Olaf Ragnar. Ragnar vind ik ook wel bij jouw lijstje passen
Da's met chquote:
Vrienden van mij hebben ook een Meis. En een Mirre. En een neefje Thies.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:42 schreef Dakota het volgende:
Ik vind Janne ook leuk
en die Grietje namen komen weer helemaal in
(dochtertje van mijn vriendin heet Meis..moest ik ook aan wennen MEISJEEEEEEEE) haar zoontje Ties
Hier staat de meidennaam al vast, de jongens namen hebben we nu een paar opties in, maar ook daar twijfelen we erg tussen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:35 schreef ferrari_rood het volgende:
ik weet 101 leuke jongens namen maar meidennamen vind ik dan weer lastiger.
Alleen Fay is te pruimen, de rest om te janken imoquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:24 schreef buachaille het volgende:
Het klinkt misschien raar, maar als je inspiratie zoekt voor een naam kijk dan eens naar de namen in je e-mail Spam-box. De namen die de Spammers kiezen zijn echt origineel en niet heel alledaags. Vaak wel van een engelse oorsprong, moet je van houden: Minnie, Jalisa, Lola, Cartier, Rolex, Lanella, Sam, Faustina, Jaclyn, Luis, Romaine, Melisa, Beryl, Hailey, Coralie, Nataly, Imogene, Fay, Angelica, Chang, Cloe, Randall, Verdell, Willa, Fairy, Ariana, Joann, Maryalice, Lee, Eladia, Marianela etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |