Banaan?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:54 schreef Chell het volgende:
Ieman die ik ken heet Bert en diens broertje zou eigenlijk Ernie gaan heten. Maar ze hebben hem uiteindelijk toch maar een andere naam gegeven
Volgens mij zit ik met Frodo in de klas zo af en toequote:Op zondag 1 maart 2009 12:00 schreef cattie het volgende:
Ik ken wel een Bert en Ernie.
Verder weet ik dat er in Leiden twee broers Frodo en Bilbo heten.
En ergens in het zuiden des lands Steppe, Savannah en Toendra. (3 zusjes)
Volgens de namenteller valt dat erg mee:quote:Op zondag 1 maart 2009 12:10 schreef Chell het volgende:
Er zijn volgens mij best veel kinderen die Frodo heten.
quote:Naam "Frodo" aantal keer gegeven Jaar
2 1994
1 1996
1 2003
das idd niet bijzonder veel nee. Ik ken wel wat meer Fredo's. Zal wel van Alfredo komen ofzo.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:12 schreef cattie het volgende:
[..]
Volgens de namenteller valt dat erg mee:
[..]
'' inhouden + e of alt 137 uit mijn hoofdquote:Op zondag 1 maart 2009 12:58 schreef jessie het volgende:
Mag Ischa-Gabriel (met puntjes op de e maar t lukt me niet)ook in de namenlijst
hoe spreek je dat eigenlijk uit?quote:Op zondag 1 maart 2009 12:58 schreef jessie het volgende:
Mag Ischa-Gabriel (met puntjes op de e maar t lukt me niet)ook in de namenlijst
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:54 schreef Dakota het volgende:
[..]
Dat de naam TYRONE alleen nog ontbreekt
Runedoe maar
(ik zit de namen die ik wilde en mijn vriend niet..nu bij zwangere vriendinnen op te dringen)
Doe jij Rune..dan zoek ik nog 3 bollies voor Isis, Lux en Juno
Ik zou hem inderdaad zo aan een dochter kunnen geven, als mannennaam vind ik het niksquote:Op zondag 1 maart 2009 19:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
Rune is toch een mannennaam? Of begrijp ik het verkeerd dat ie hier als meisjesnaam misschien gegeven gaat worden?
Oh, dan weet ik hem niet!quote:Op zondag 1 maart 2009 20:25 schreef miss_sly het volgende:
Het is niet de naam die ik al eens eerder hier heb genoemd. Tenminste, niet recent, misschien jaaaaaren geleden
Ik zou meer voor Aagje gaanquote:Op zondag 1 maart 2009 19:12 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wie weet! Maar geef dan voor nu inderdaad Rune maar aan mij!
En Jip,Janneke en Pluk, dat zou wel goed bij mij passen he![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:45 schreef Vicky het volgende:![]()
Hene, we zijn er eindelijk uit!! De 1e naam blijft zoals die is!!! De 2e verzinnen we nog wel
![]()
ik ben echt ontzettend benieuwd welke naam jullie uitgekozen hebbenquote:Op zondag 1 maart 2009 20:25 schreef miss_sly het volgende:
Het is niet de naam die ik al eens eerder hier heb genoemd. Tenminste, niet recent, misschien jaaaaaren geleden
Bij mij op de middelbare school (45 jaar geleden) zaten ook twee broers die zo heetten. Met een zusje Arwen, ook nog eens.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:00 schreef cattie het volgende:
Ik ken wel een Bert en Ernie.
Verder weet ik dat er in Leiden twee broers Frodo en Bilbo heten.
En ergens in het zuiden des lands Steppe, Savannah en Toendra. (3 zusjes)
Is dat de gangbare uitspraak? Want bij Ischa Meyer was het met een harde "G" volgens mij?quote:
Een kennis van mij heet ook Ischa, uit te spreken als [Iesja]quote:Op zondag 1 maart 2009 22:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Is dat de gangbare uitspraak? Want bij Ischa Meyer was het met een harde "G" volgens mij?
Nee helemaal niet neequote:
Me too, vandaar dat ik dat aannam als "DE" uitspraakquote:Op maandag 2 maart 2009 09:48 schreef oh-oh het volgende:
Ischa Meijer zei Isga, Connie Palmen ook.
Dat is de enige Ischa die ik ken.
haha, antwoord dan gewoon met ja, ik heb voor een jongen sméagol in gedachtenquote:Op maandag 2 maart 2009 10:01 schreef _evenstar_ het volgende:
Dan is t goed, moet zeggen ik krijg wel zo vaak de vraag als ze een jongetje was had ze dan Frodo/bilbo/gimli/aragorn/eomyr/sam/pippin/merry/ theodyn en welke andere willekeurige mannennaam in lotr
quote:
Djeez.. zeg. Wat doe je zo'n kind aanquote:Op maandag 2 maart 2009 12:35 schreef Susi het volgende:
Ik denk dat een doopnaam van mijn kind ook Aragorn zal worden.
En ik ken trouwens de naam Fangorn ook. [Van-gorn]
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Djeez.. zeg. Wat doe je zo'n kind aan.
Nou ja, het is nog geen "Precious" iig, maar ik vind het echt om te janken.
van Rafaella..quote:Op maandag 2 maart 2009 20:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Beautifull Hope idd, dat is dat dochtertje van die Idols/Xfactor tante toch? Ja met dubbel -l- ja
ohjaaaaa!quote:
omg ja je hebt gelijkquote:Op maandag 2 maart 2009 21:05 schreef tessie het volgende:
Ze hadden het van een of andere flut film ofzo, die ze allebei zo geweldig leuk vonden...
In die film was het dus ook met dubbel l.
mja toch... haha, ik blijf het dubieus vinden.quote:"In het interview laat de zangeres weten dat zij en haar vriend Paul de naam van hun kind uit de filmkomedie 'You got served' uit 2004 hebben gehaald. Daarin zegt een personage: 'My name is Beautifull, with double L'. Beiden vonden de film hilarisch."
Daar heb ik ook aan gedacht, maar manlief vond dat niks. Ik vind het nog steeds een mooie naam.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:53 schreef Dakota het volgende:
Voor Elin zat ik toen ook aan Harlow te denken
Ik denk dan aan zoiets -->quote:Op dinsdag 3 maart 2009 07:27 schreef lady-wrb het volgende:
iemand een idee waar de naam reijer vandaan komt en of het nog wat betekent?
Ghe dat wilde ik ook zeggen..maar toen bedacht ik ineens dat Reijer misschien wel de naam van r overleden opa is ofzo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik denk dan aan zoiets -->
[ afbeelding ]
geen van mijn opa's heette zo hoor (ze zijn al 20 en 30 jaar dood ofzo) en t is niet voor mij. ik heb al een kind.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:20 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ghe dat wilde ik ook zeggen..maar toen bedacht ik ineens dat Reijer misschien wel de naam van r overleden opa is ofzo.
Ik ken hem voornamelijk als Reyerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 07:27 schreef lady-wrb het volgende:
iemand een idee waar de naam reijer vandaan komt en of het nog wat betekent?
hier niet hoor, die vent van mij is al op zijn 26ste gesteriliseerd gewordenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:25 schreef Vivi het volgende:
Sommige mensen die al een kind hebben krijgen er nog een!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |