juhp i know..maar ik probeerde even bij de hemellichamen t blijvenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
In face off spelen 2 mannen en die heten Castor en Pollux Troy ( hoewel castor door zowel john travolta als Nicolas Cage wordt gespeeld).
Dat is pollexquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:07 schreef Ilske het volgende:
hmm, als je pollux heet moet je niet in de medische wereld gaan werken, pollux is Latijn voor duim....alhoewel....(pollux up!
)
Leuk dat ze er zo enthousiast over wasquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop zelf ook op een Ravi, ik ben echt verliefd op die naam al
Als het hem niet wordt moet ik dr zelf maar een maken hequote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Leuk dat ze er zo enthousiast over was![]()
ben benieuwd of het hem wordt
Nee ik heb nu genoeg hondenquote:
Wat Dakota zegt, pollux kan ook (ik keek juist de eerste keer dat ik de kaart van een patient van de secretaresse kreeg met pollex erop heel raar...blijkbaar kan beidequote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat is pollex
vriend van me had zn pc Castor genoemd en zn remote-miniMac Pollux
Die hond heette Laika.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:16 schreef PM-girl het volgende:
Pollux, zo heette toch ook die hond die de ruimte in werd geschoten maar het niet overleefde?
Onze eerste hond heette Pollux, maar die is nooit verder geweest dan Brabant
Welke kranten hebben jullie trouwens waar altijd die bijzondere geboorte-advertenties in staan?
Hier zie ik nooit afwijkende namen staan.
quote:Op zondag 1 maart 2009 09:07 schreef Dakota het volgende:
mijn pleegbroers heten Bas en Adriaantop that!
Jah wat moet ik daar nou van zeggenquote:Op zondag 1 maart 2009 11:01 schreef Dakota het volgende:
deze las ik net
Jah-reece-Ezechiel-Raeshon-Ramiro-
Bij pasgeboren op een andere site, arm kind
Dat de naam TYRONE alleen nog ontbreektquote:Op zondag 1 maart 2009 11:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jah wat moet ik daar nou van zeggen![]()
Rune staat hier trouwens ook hoog in t lijstje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |