Oh thnx. Metis vind ik ook leuk, die geef ik ook door!!quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:28 schreef Dakota het volgende:
Io
Metis
Thebe
Galileďsche manen(manen van jupiter)
Oh maar zo noemen wij geen kinderen in onze familiequote:Op donderdag 26 februari 2009 14:32 schreef Dakota het volgende:
o en stephano, ferdinand en francisko zijn namen van manen van uranus
Das ook zo een hondennaam joh!quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:51 schreef Dakota het volgende:
vindt ze Milos of Milo/Milo niet mooi?
Als oudere zus wil ik haar toch een beetje tegen zichzelf in bescherming nemen hequote:Op donderdag 26 februari 2009 14:50 schreef Dakota het volgende:
dan vindt je zus een dwergplaneet ook vast niet erg
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:02 schreef Dakota het volgende:
o en ik vind het meer een jongensnaam
Finn en anders.. er zijn nog sterrenSting, Michael jackson
of Anus of David(ster)
klopt maar mn vriend wilde dat als 2e naam zodat ik niet ooit een volgend kindje Milo kan noemen omdat hij het niet mooi vindtquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind een tweede naam niet tellen hoor, die gebruik je toch niet
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar Kaya is net als mijn naam alleen begin ik met een R dus das een beetje gek, zeker voor een jongen dan.
In face off spelen 2 mannen en die heten Castor en Pollux Troy ( hoewel castor door zowel john travolta als Nicolas Cage wordt gespeeld).quote:
juhp i know..maar ik probeerde even bij de hemellichamen t blijvenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
In face off spelen 2 mannen en die heten Castor en Pollux Troy ( hoewel castor door zowel john travolta als Nicolas Cage wordt gespeeld).
Dat is pollexquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:07 schreef Ilske het volgende:
hmm, als je pollux heet moet je niet in de medische wereld gaan werken, pollux is Latijn voor duim....alhoewel....(pollux up!
)
Leuk dat ze er zo enthousiast over wasquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop zelf ook op een Ravi, ik ben echt verliefd op die naam al
Als het hem niet wordt moet ik dr zelf maar een maken hequote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Leuk dat ze er zo enthousiast over was![]()
ben benieuwd of het hem wordt
Nee ik heb nu genoeg hondenquote:
Wat Dakota zegt, pollux kan ook (ik keek juist de eerste keer dat ik de kaart van een patient van de secretaresse kreeg met pollex erop heel raar...blijkbaar kan beidequote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat is pollex
vriend van me had zn pc Castor genoemd en zn remote-miniMac Pollux
Die hond heette Laika.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:16 schreef PM-girl het volgende:
Pollux, zo heette toch ook die hond die de ruimte in werd geschoten maar het niet overleefde?
Onze eerste hond heette Pollux, maar die is nooit verder geweest dan Brabant
Welke kranten hebben jullie trouwens waar altijd die bijzondere geboorte-advertenties in staan?
Hier zie ik nooit afwijkende namen staan.
quote:Op zondag 1 maart 2009 09:07 schreef Dakota het volgende:
mijn pleegbroers heten Bas en Adriaantop that!
Jah wat moet ik daar nou van zeggenquote:Op zondag 1 maart 2009 11:01 schreef Dakota het volgende:
deze las ik net
Jah-reece-Ezechiel-Raeshon-Ramiro-
Bij pasgeboren op een andere site, arm kind
Dat de naam TYRONE alleen nog ontbreektquote:Op zondag 1 maart 2009 11:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jah wat moet ik daar nou van zeggen![]()
Rune staat hier trouwens ook hoog in t lijstje
Banaan?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:54 schreef Chell het volgende:
Ieman die ik ken heet Bert en diens broertje zou eigenlijk Ernie gaan heten. Maar ze hebben hem uiteindelijk toch maar een andere naam gegeven
Volgens mij zit ik met Frodo in de klas zo af en toequote:Op zondag 1 maart 2009 12:00 schreef cattie het volgende:
Ik ken wel een Bert en Ernie.
Verder weet ik dat er in Leiden twee broers Frodo en Bilbo heten.
En ergens in het zuiden des lands Steppe, Savannah en Toendra. (3 zusjes)
Volgens de namenteller valt dat erg mee:quote:Op zondag 1 maart 2009 12:10 schreef Chell het volgende:
Er zijn volgens mij best veel kinderen die Frodo heten.
quote:Naam "Frodo" aantal keer gegeven Jaar
2 1994
1 1996
1 2003
das idd niet bijzonder veel nee. Ik ken wel wat meer Fredo's. Zal wel van Alfredo komen ofzo.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:12 schreef cattie het volgende:
[..]
Volgens de namenteller valt dat erg mee:
[..]
'' inhouden + e of alt 137 uit mijn hoofdquote:Op zondag 1 maart 2009 12:58 schreef jessie het volgende:
Mag Ischa-Gabriel (met puntjes op de e maar t lukt me niet)ook in de namenlijst
hoe spreek je dat eigenlijk uit?quote:Op zondag 1 maart 2009 12:58 schreef jessie het volgende:
Mag Ischa-Gabriel (met puntjes op de e maar t lukt me niet)ook in de namenlijst
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:54 schreef Dakota het volgende:
[..]
Dat de naam TYRONE alleen nog ontbreekt
Runedoe maar
(ik zit de namen die ik wilde en mijn vriend niet..nu bij zwangere vriendinnen op te dringen)
Doe jij Rune..dan zoek ik nog 3 bollies voor Isis, Lux en Juno
Ik zou hem inderdaad zo aan een dochter kunnen geven, als mannennaam vind ik het niksquote:Op zondag 1 maart 2009 19:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
Rune is toch een mannennaam? Of begrijp ik het verkeerd dat ie hier als meisjesnaam misschien gegeven gaat worden?
Oh, dan weet ik hem niet!quote:Op zondag 1 maart 2009 20:25 schreef miss_sly het volgende:
Het is niet de naam die ik al eens eerder hier heb genoemd. Tenminste, niet recent, misschien jaaaaaren geleden
Ik zou meer voor Aagje gaanquote:Op zondag 1 maart 2009 19:12 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wie weet! Maar geef dan voor nu inderdaad Rune maar aan mij!
En Jip,Janneke en Pluk, dat zou wel goed bij mij passen he![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:45 schreef Vicky het volgende:![]()
Hene, we zijn er eindelijk uit!! De 1e naam blijft zoals die is!!! De 2e verzinnen we nog wel
![]()
ik ben echt ontzettend benieuwd welke naam jullie uitgekozen hebbenquote:Op zondag 1 maart 2009 20:25 schreef miss_sly het volgende:
Het is niet de naam die ik al eens eerder hier heb genoemd. Tenminste, niet recent, misschien jaaaaaren geleden
Bij mij op de middelbare school (45 jaar geleden) zaten ook twee broers die zo heetten. Met een zusje Arwen, ook nog eens.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:00 schreef cattie het volgende:
Ik ken wel een Bert en Ernie.
Verder weet ik dat er in Leiden twee broers Frodo en Bilbo heten.
En ergens in het zuiden des lands Steppe, Savannah en Toendra. (3 zusjes)
Is dat de gangbare uitspraak? Want bij Ischa Meyer was het met een harde "G" volgens mij?quote:
Een kennis van mij heet ook Ischa, uit te spreken als [Iesja]quote:Op zondag 1 maart 2009 22:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Is dat de gangbare uitspraak? Want bij Ischa Meyer was het met een harde "G" volgens mij?
Nee helemaal niet neequote:
Me too, vandaar dat ik dat aannam als "DE" uitspraakquote:Op maandag 2 maart 2009 09:48 schreef oh-oh het volgende:
Ischa Meijer zei Isga, Connie Palmen ook.
Dat is de enige Ischa die ik ken.
haha, antwoord dan gewoon met ja, ik heb voor een jongen sméagol in gedachtenquote:Op maandag 2 maart 2009 10:01 schreef _evenstar_ het volgende:
Dan is t goed, moet zeggen ik krijg wel zo vaak de vraag als ze een jongetje was had ze dan Frodo/bilbo/gimli/aragorn/eomyr/sam/pippin/merry/ theodyn en welke andere willekeurige mannennaam in lotr
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |