Klopt,quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:01 schreef Dakota het volgende:
[..]
wij hebben sowieso niet dezelfde smaak(kan ik me herinneren uit het geboortekaartjes topic)
Hmm nee, niks daarvan vind ik leuk, toch niet geheel dezelfde smaak. Sam trouwens wel heel erg, maar Samuel dan weer helemaal niet.quote:
zegt de vrouw met twee (prachtige) jongensnamen voor haar dochtersquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:20 schreef Igraine het volgende:
Finn is leuk ja, of Roman, Lucas of Riff.
Maar ik vind jongensnamen ook lastiger. Ik was qua namen dan ook blij dat we weer een meisje kregen.
haha ja, maar voor een jongen vind ik die namen dan weer niet leuk. Hoewel, Myron hadden we voor een jongen wel gedaan. (zonder h dus)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zegt de vrouw met twee (prachtige) jongensnamen voor haar dochters![]()
Ik vind jongensnamen ook moeilijker dan meisjesnamen trouwens hoor.
ja ik snap dat ook wel hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:26 schreef Igraine het volgende:
[..]
haha ja, maar voor een jongen vind ik die namen dan weer niet leuk. Hoewel, Myron hadden we voor een jongen wel gedaan. (zonder h dus)
Zeg, pas een beetje op ja..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:28 schreef Lishe het volgende:
......
Bovenstaande wisselt per week, misschien staat volgende week Samantha wel met stip op 1![]()
Je Nick is gelukkig Peaceful.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:35 schreef Peaceful het volgende:
[..]
Zeg, pas een beetje op ja..Er zijn mensen die ook echt zo heten
![]()
Gelukkig ben ik niet het stereotype gouden ketting, trainingsbroek, nikes en wit-blond haar
Grappig..want als er weer een kindje komt ooit..en het is een meisje dan vinden wij Lena, Lux of Luuke daar heel mooi bij passenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:28 schreef Lishe het volgende:
Dakota, ik vind je jongensnamenlijstje anders best wel mooi. Schoonzusje had Kes als jongensnaam, bij Lena stond 'ie ook op ons namenlijstje. Toen (hormooooonen) vond ik het niet de beste optie. Nu wel, ook als vernoeming naar opa Kees, ooit. En voor nu als favoriet op 1 bij de meisjesnamen toch echt Elin.
Luuke, Lena en Elin. Eindelijk van die L af, maar wel ergens in de naam.![]()
Maarja, misschien komt 'ze' er wel nooit meer.
Bovenstaande wisselt per week, misschien staat volgende week Samantha wel met stip op 1![]()
het klinkt als een spraakgebrek.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:15 schreef Brighteyes het volgende:
Sjeekie, bij mij in de pufclub zit ook een Nanja. Zelf verzonnen zei de mama.
Ik vind het een beetje kleffig klinken. Kan het niet zo goed uitleggen.
Elin en Finn rijmt zo lekker door ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:42 schreef Dakota het volgende:
[..]
Grappig..want als er weer een kindje komt ooit..en het is een meisje dan vinden wij Lena, Lux of Luuke daar heel mooi bij passen(vriendlief Lena, ik Luuke & Lux)
Voor jongens nu op 1. Finn maar dat vindt vriend weer niets.
Zo heette onze hond.. Manja en freija (godinnen) En ik ken ook een Hanja.quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het klinkt als een spraakgebrek.
ik ken overigens wel de naam manja. (vind ik ook niet geweldig)
Ik ook, maar dan een Manya. Maar ik vind het meisje zelf ook niet echt geweldigquote:Op woensdag 4 maart 2009 08:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het klinkt als een spraakgebrek.
ik ken overigens wel de naam manja. (vind ik ook niet geweldig)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
vind je dat zo'n vreemde naam dan? ik kom 'm best vaak tegen (en vind 't een leuke naam ook).quote:Gisteren in de krant stonden er twee Janne's in. De één uit Loon op Zand, de andere uit Roozendaal. Ik dacht dat het eerst een advertentie van de ouders EN de grootouders was, maar het zijn echt twee verschillende meisjes met dezelfde naam. Er stonden trouwens geen andere geboorte-advertenties bij, daarom viel het zo op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |