Zo hoor je ook vaak de combi Fleur en Roos en eventueel andere bloemen/natuur namen.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
Laatst hoorde ik iemand de combinatie Sterre en Zonne noemen. Krijg ik jeuk van.....
Veronica is ook een gewone naam die toevallig ook door een omroep is gebruikt. Dat ligt bij PowNed toch heel anders?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ach..we vinden Veronica toch ook een normale naam?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:01 schreef sombie het volgende:
[..]
Veronica is ook een gewone naam die toevallig ook door een omroep is gebruikt. Dat ligt bij PowNed toch heel anders?
M'n tante heet Veronicaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 @ 11:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ach..we vinden Veronica toch ook een normale naam?
Ik doelde ook meer op Binks.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:22 schreef Natalie het volgende:
Fay kan dan nog wel. Niet allerdaags in Nederland, maar echt lelijk is het ook niet.
Met PowNed loop je voor schut...
Net als dat ouders je bijv. FireFox noemen omdat ze zo gek zijn van de browser.
Zielig voor zo'n kind.
Als ze mij zoiets hadden aangedaan had ik op m'n 18de officieel m'n naam laten wijzigen.
Hmmm...quote:Knuffelmarokkaan Ali B en zijn partner Breghje zijn gistermiddag papa en mama geworden.
Om 16.15 uur kwam Amin (je spreekt het uit als Emmien) ter wereld.
De namen die het net niet zijn:quote:Op maandag 23 februari 2009 12:25 schreef S_oepstengel het volgende:
MeNicole kan je wat namen noemen die je wel aardig vind maar die het niet gaan worden? Gewoon als ideetje voor onsIk heb nu namelijk geen idee in welke richting ik moet denken
Ik dacht gelijk aan beef Wellingtonquote:Op maandag 23 februari 2009 12:14 schreef Stiemie het volgende:
In een update-nieuwsbrief van een kinderopvang zag ik een Wellington staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |