Nee, niet echt he.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:02 schreef Leah het volgende:
Nou kwam ik er later pas achter dat Freek internationaal gezien ook niet zo lekker bekt.
Ja, op zich wel, maar sommige sites zeggen weer dat dat ook met ch kan dan.quote:BE, Sasha is toch gewoon de spelling zoals ie bedoeld is? Russisch?
je moest eens weten hoeveel mensen vragen "Piet? Hoe schrijf je dat?"quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:50 schreef Leah het volgende:
Al kan ik me nog verbazen dat een biebmedewerkster mij, echt serieus, vroeg hoe Freek geschreven werd.
Die had ws teveel creatieve namen te verwerken gekregen de laatste tijd.
Las ik toch ikkennietfriezenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:46 schreef Maneki.Neko het volgende:
Net bij DWDD Meaike. Hoe bedoel je ikkenniekiezen?
ee-linquote:Op maandag 9 februari 2009 22:29 schreef PM-girl het volgende:
Ik ken Bé als mannennaam, net als Gé trouwens.
Dakota, wat ik jou nog wilde vragen, spreek je Elin uit op de nederlandse of de zweedse manier?
ik heet tjimkje..ik moet het altijd spellenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:24 schreef Igraine het volgende:
Ach ik vind verkeerd schrijven niet zo'n probleem. Ik moet zelf mijn naam ook vaak spellen, terwijl die toch doodnormaal is, zelde geldt voor mijn achternaam. Ik vind het vervelender als het verkeerd uitgesproken wordt, maar ook dat hoort erbij.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:04 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik heet tjimkje..ik moet het altijd spellenen mensen blijven me stug tjimke noemen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:54 schreef innepin het volgende:
Wat leuk,, Tjimkje. Vind het wel een hele lieve klank hebben eigenlijk. Maar kan me voorstellen dat mensen niet zo één twee drie weten hoe ze het moeten schrijven
Ik ken sinds gisteren iemand die haar zoon Brooklyn heeft genoemd. En nee, niet Victoria Beckham, maar een Nederlandse, en dan ook zo lekker Hollands uitspreken hè, Brrroeklin. brrrrr.
Gezondheid!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
oeh, en dan een broertje erbij die mèttjioew heet ofzo... (matthew dus).
mensen schrikken dan ook altijd als ik mn smoel lostrek..ze verwachten en lieflijk meiske en ik ben af en toe nogal botquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:54 schreef innepin het volgende:
Wat leuk,, Tjimkje. Vind het wel een hele lieve klank hebben eigenlijk. Maar kan me voorstellen dat mensen niet zo één twee drie weten hoe ze het moeten schrijven
Ik ken sinds gisteren iemand die haar zoon Brooklyn heeft genoemd. En nee, niet Victoria Beckham, maar een Nederlandse, en dan ook zo lekker Hollands uitspreken hè, Brrroeklin. brrrrr.
haha bij Iris in de klas zit een Tishull, ik denk dan altijd aan tissuesquote:
Nee, Winstonquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
oeh, en dan een broertje erbij die mèttjioew heet ofzo... (matthew dus).
Eigenlijk zou ze hem Breukelen moeten noemenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:54 schreef innepin het volgende:
Brooklyn is toch een plaats in Amerika?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:04 schreef Grijs het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ze hem Breukelen moeten noemen(Brooklyn komt van Breukelen).
Oh!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:29 schreef cattie het volgende:
Klopt, maar de naam Brooklyn is afgeleid van Breukelen. Net zoals Harlem en Haarlem. Waren ooit Nederlandse koloniën.
En New York heette vroeger New Amsterdamquote:
Daar krijg ik heel verkeerde associaties bijquote:
Vertel!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Daar klrijg ik heel verkeerde associaties bij.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:56 schreef Vivi het volgende:
Euh, nou, lijkt me wel duidelijk toch....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:56 schreef Vivi het volgende:
Euh, nou, lijkt me wel duidelijk toch....
[ afbeelding ]
In Showniews op 6 zei Ruud zelf 2x Johnny dus denk dat dat t dan zal zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:33 schreef miss_sly het volgende:
Op nu.nl staat gewoon Johnny Otto, niet tweemaal Johnny.
Oi!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
Tsjongejonge zeg...Waarom toch? Ik vind dit ongeveer net zo achterlijk als D'shontay.
Mss is het een vernoeming, en heten beide vaders Johnny ofzo?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:56 schreef Ssserpente het volgende:
Nog ff over streekgebonden namen: in Zeeland is Sterre dialect voor sterretje. Dat roept bij mij dan weer donkerbruine associaties op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |