Haha er zit helemaal niks tussenquote:Op maandag 23 februari 2009 12:34 schreef S_oepstengel het volgende:
Lijstje voor MeNicole..
Florian
Aaron
Elias
David
Julius
Juriaan
Lukas
Lennart
Marvin
Nikolas
Pascal
Timo
Poeh..
Misschien zit er wel helemaal niets tussen hoor.. maar wie weet
Haha ja ik vind dat ook niet. Maar hetzelfde heeft ie met Marek. Is voor hem ook geen optie. Tja dan houdt het al snel op!quote:Op maandag 23 februari 2009 12:51 schreef S_oepstengel het volgende:
Elias Turks klinken?Nee toch.. maarja wel lastig joh
Met een zusje Boeuf?quote:Op maandag 23 februari 2009 12:14 schreef Stiemie het volgende:
In een update-nieuwsbrief van een kinderopvang zag ik een Wellington staan
Lijkt wel Drents! Het is die mien jung!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:32 schreef Rekkof het volgende:
Aangezien ik hier toch wel redelijk anoniem ben:
Kennis van me heeft dr jongensnaam aan me bekend gemaakt, maar ze twijfelt nog over de spelling.
De naam wordt uitgesproken 'dee-mie-jun'. Hoe zouden jullie dat schrijven?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:46 schreef Reese het volgende:
Je kunt het ook als Kees of Bram spellen. Iets andere klank, maar wel een stuk mooier.
Je kunt het ook als Kees of Bram spellen. Iets andere klank, maar wel een stuk mooier.
twee keer Damian dus, een keer Damien en zelfs Damiën.
Zo spreek je Damian toch ook uitquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:15 schreef Rekkof het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze zat zelf ook aan damian te denken. Maar krijg je dan niet dat ze da-mie-jan gaan zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |